Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів
Очікувана вартість
332 000,00 UAH
UA-2020-02-05-003885-b cf9553bb447e4a61996f9f470094b2d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 23:59
Початок аукціону: 24 лютого 2020 11:49
Очікувана вартість: 332 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата може здійснюватися з відтермінуванням платежу – до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТРАКАЛО БОГДАН ЙОСИФОВИЧ" 299 361,00
UAH з ПДВ
299 361,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА ГАЛІНЖИНІРІНГ" 330 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 17:23
Електронний підпис
03 березня 2020 17:21
Довідка МВС_Тракало.pdf
03 березня 2020 17:21
Довідка ДПІ.PDF
24 лютого 2020 14:03
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:38
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:27
25_Длзвіл_РПН_2023.PDF
18 лютого 2020 16:27
20_ДЦ_на 2020.pdf
18 лютого 2020 16:27
15_Паспорт_Тракало.pdf
18 лютого 2020 16:27
13_Витяг_ФОП_ЄДРПОУ_18.pdf
18 лютого 2020 16:27
12_Право підпису.pdf
18 лютого 2020 16:27
5_Лист-відгук.PDF
18 лютого 2020 16:27
4_Договір аналог_19.PDF
18 лютого 2020 16:27
2_Довідка про персонал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТРАКАЛО БОГДАН ЙОСИФОВИЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА ГАЛІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТРАКАЛО БОГДАН ЙОСИФОВИЧ"
#2039809498
Переможець 299 361,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТРАКАЛО БОГДАН ЙОСИФОВИЧ"
#2039809498
299 361,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 10:51
ДУ №6 до Д №58 (1).pdf зміни до договору
05 квітня 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 10:49
ДУ №5 до Д №58 (1).jpg зміни до договору
27 січня 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 10:42
ДУ №4 до Д №58 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 10:47
ДУ №3 до Д №58 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 10:37
ДУ №2 до Д №58 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:37
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 11:30
ДУ №1 до Д №58 (1).jpg зміни до договору
19 березня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 12:13
Д №58 Обслуговування паливних.pdf укладений
13 березня 2020 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору №58 від 11 березня 2020 року про виконання послуг, а саме – «Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50720000-8 – послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)» на 50 599,00 грн. (П’ятдесят тисяч п’ятсот дев’яносто дев’ять грн.00 коп.) враховуючи фактичні обсяги видатків Замовника. 2. Сума Договору на 2019 рік становить: 248 762,00 грн. (Двісті сорок вісім тисяч сімсот шістдесят дві грн. 00 коп.) без ПДВ. 3. В усьому іншому, що не передбачене цією Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору, а також іншими документами до нього, укладеними відповідно до умов Договору, та підтверджують взяті за ними зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода до Договору набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та становить невід’ємну частину Договору. 5. Цю Додаткову угоду до Договору складено українською мовою у двох ідентичних примірниках, кожен із яких має однакову юридичну силу та зберігається, по одному примірнику, у кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору№58 від 11 березня 2020 року про виконання послуг, а саме – «Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50720000-8 – послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)» на 39 585,50грн.(Тридцять дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять грн.50 коп.) враховуючи фактичні обсяги видатків Замовника. 2. Сума Договору на 2020 рік становить: 209 176,50грн. (Двісті дев’ятьтисяч сто сімдесят шістьгрн. 50 коп.)без ПДВ. 3. В усьому іншому, що не передбачене цією Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору, а також іншими документами до нього, укладеними відповідно до умов Договору, та підтверджують взяті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наближення завершення строку дії Договору та потребу продовжити цей строк на час, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2021 року на суму яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2020 році, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Продовжити строк дії Договору на час, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2020 року та викласти п. 9.2. Договору у такій редакції: «9.2. Даний Договір є укладеним з моменту його підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 30 березня 2021 р. або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». 2. Погодити збільшення ціни Договору на суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2020 році (залежно від фактичних обсягів фінансування Замовника) і буде остаточно узгоджена Сторонами в окремій Додатковій угоді. 3. З огляду на викладене вище, Покупець підтверджує, що видатки на мету, задля якої Сторони укладають цю Додаткову угоду, затверджено в установленому порядку. 4. В усьому іншому, що не передбачене цією Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору №58 від 11 березня 2020 року, а також іншими документами до нього, укладеними відповідно до умов Договору, та підтверджують взяті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна додаткової угоди складає суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2020 році і становить 1814,38 грн. Загальна сума договору з урахуванням суми 20% угоди складає 250 990,88 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через допущену механічну помилку в даті Додаткової угоди №4, сторони погодили внести зміни в дату та викласти її в наступній редакції "21 січня 2021 року"
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з закінчення терміну дії договору, сторони дійшли згоди про наступне: 1. Сума договору становила 250 990,88 грн. (Двісті п’ятдесят тисяч дев’ятсот дев’яносто грн. 88 коп.) без ПДВ. 2. На момент розірвання договору, договірні зобов’язання виконані на суму 250 594,50 грн. (Двісті п’ятдесят тисяч п’ятсот дев’яносто чотири грн. 50 коп.) без ПДВ. 3. Невикористана сума договору складає 396,38 грн. (Триста дев’яносто шість грн. 38 коп.) без ПДВ. 4. В усьому іншому, що не передбачене цією Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору, а також іншими документами до нього, укладеними відповідно до умов Договору, та підтверджують взяті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 30 березня 2021
Сума оплати за договором: 250 594,50
UAH