Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивозу твердих відходів, що утворюються в процесі господарської діяльності порту
Очікувана вартість
1 423 975,57 UAH
UA-2020-02-05-003519-b cfbd66c26ee04cf49841b3ea8fcf28a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Філіпов

+380487389136 yu.filipov@imtp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Морський торговельний порт "Чорноморськ"
Код ЄДРПОУ: 01125672
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Праці, 6
Контактна особа: Юрій Філіпов
+380487389136
yu.filipov@imtp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 11:03
Очікувана вартість: 1 423 975,57 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 239,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42719 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13678.92 одиниця
Послуги з вивозу твердих відходів, що утворюються в процесі господарської діяльності порту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вл. Праці, буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку власні кошти13 Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 17:55
Зміни в ТД.docx
13 лютого 2020 17:55
ТД нова редакція.docx
05 лютого 2020 16:17
проект договору.docx
13 лютого 2020 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 17:55
Зміни в ТД.docx
13 лютого 2020 17:55
ТД нова редакція.docx
05 лютого 2020 16:17
ТД.docx
05 лютого 2020 16:17
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-05-003519-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 10 лютого 2020 18:04
Дислокація
Пунктом 1.3. розділу 1 1. Предмет договор у Додатку 4 до тендерної документації передбачена наявність Додатку Дислокація контейнерів та Графік надання Послуг за даним Договором. Проте, не зважаючи на вище зазначене, Замовник не надав у тендерній документації відповідний Додаток Дислокація контейнерів та Графік надання Послуг, що унеможливлює здійснити розрахунок ціни тендерної пропозиції, оскільки для врахування всіх витрат на надання послуг відповідно тендерної документації, необхідно знати Дислокацію контейнерів та Графік надання Послуг. Вимагаємо включити до тендерної документації "Додаток Дислокація контейнерів та Графік надання Послуг"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 16:36
Відповідно до п. 4. Додатку 3 тендерної документації, надання Послуг здійснюється Виконавцем згідно наказу МОЗ №145 від 17.03.2011р. про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць (далі – наказ), незалежно від того, чи розміщував Замовник тверді відходи в контейнери та обсягів відходів. Пунктом 2.1. наказу, санітарне очищення територій населених місць повинно бути планово-регулярним і включати раціональне та своєчасне збирання, зберігання, перевезення та видалення побутових відходів, що утворюються на території населеного пункту та у місцях перебування людей за його межами. Відповідно до п.4.3. Розділу 1 «Інструкції учасникам відкритих торгів» тендерної документації, місце надання послуг - територія ДП «МТП «Чорноморськ».
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, послуги надаються Виконавцем постійно, на протязі всього терміну дії договору, тобто до 31.12.2020р. спеціалізованою технікою у кількості не менше 6 одиниць та за необхідної наявності контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 120 шт.
Вважаємо викладену в тендерній документації інформацію достатньою для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2020-02-05-003519-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 10 лютого 2020 18:05
Водії
Відповідно пункту 1.2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наявність не менше 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки.
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необгрунтована необхідність такої кількості працівників, а саме «наявність не менше 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необгрунтована необхідність такої кількості спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів, а саме 6 одиниць. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»,.
Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певного необгрунтованого кількісного складу працівників. Аналогічна ситуація розглянута у рішеннях АМКУ № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018 щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації дискримінаційних та необгрунтованих вимог щодо кількісного складу працівників. Незважаючи на вищезазначені рішення органу оскарження замовник ігнорує позицію, викладену у них, та створювати непомірні перешкоди, які значно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників.
Незважаючи на вищезазначені рішення органу оскарження замовник ігнорує позицію, викладену у них, та створювати непомірні перешкоди, які значно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників. Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимоги наступного змісту «обов’язкова наявність не менше 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 16:37
Відповідно до п.1.2. Додатку 1 тендерної документації, Учасник повинен обов’язково мати не менше 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки. Дана вимога обумовлена тим, що послуги надаються на всій території ДП «МТП «Чорноморськ», обсяг послуг достатньо великий, тож наявність не менше чим 6 водіїв - гарантія отримання замовником якісного і постійного надання послуг, з можливістю взаємозаміни фахівців виконавця під час їх надання (хвороба/відпустка працівників виконавця та ін.) оскільки вивезення побутових відходів здійснюється один раз на день і в стислий термін. «Інструкцією з організації взаємодії порту та сторонніх підприємств по безпечному провадженню робіт на території порту» передбачено оперативне та швидке виконання робіт та послуг сторонніми організаціями, не задіяних у господарській діяльності підприємства, у зв’язку з наявністю на території порту постійного руху великотоннажних транспортних засобів.
Крім того, відповідно до п.2.1. проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) в загальну ціну Договору враховано податки та збори, які оплачуються або підлягають оплаті, витрати на матеріали, транспортування, а також інші витрати (у тому числі вартість оформлення виконавцем щоденно перепусток на територію порту).
Щодо посилання у вимозі на рішення АМКУ № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018, то в даному випадку воно є некоректним, адже предмет розгляду справи - порушення замовником Ліцензійних умов провадження господарчої діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016р. №852, з чітко встановленими вимогами до конкретного виду послуг щодо наявної кількості кваліфікованих фахівців.
Номер вимоги: UA-2020-02-05-003519-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 10 лютого 2020 18:06
здійснення зберігання, обслуговування та ремонту техніки
Відповідно пункту 1.1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази підпункту 1.1.3 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наявність в учасника бази з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки у м. Одесі (інформація надається у довільній формі), наявність гарячої телефонної лінії (надається лист із зазначенням контактної особи).
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необгрунтована необхідність в учасника бази з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки у м. Одесі.
Відповідна вимога обмежує конкуренцію, оскільки обмежує право участі в тендері учасників, які здійснюють зберігання, обслуговування та ремонту техніки в інших організація на договірних засадах.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлена вимога про наявність в учасника «бази з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки у м. Одесі», порушує вимоги чинного законодавства України і принцип недискримінацію учасників.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимоги наступного змісту «наявність в учасника бази з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки у м. Одесі (інформація надається у довільній формі)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 16:38
Відповідно до п.1.1. Додатку 1 тендерної документації, Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки у м. Одесі (інформація надається у довільній формі). Замовник не вимагає наявності у Учасника такої бази у власності, база може бути орендована. Таким чином дана вимога не перешкоджає Учаснику взяти участь у процедурі закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-02-05-003519-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 10 лютого 2020 18:06
Спецтехніка
Відповідно пункту 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази підпункту 1.1.3 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наявність в учасника для підтвердження кваліфікації спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць.
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необгрунтована необхідність такої кількості спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів, а саме 6 одиниць. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»,.
Встановлена вимога про наявність в учасника «спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць», порушує вимоги чинного законодавства України і принцип недискримінацію учасників.
Відповідна Вимога замовника порушує принципи не дискримінації, оскільки обмежує участь в процедурі учасників у яких кількість спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів менша 6, проте відповідні учасники враховуючи об’єм послуг можуть ефективно і якісно їх надавати.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимоги наступного змісту «Наявність спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць» в частині «не менше 6 одиниць».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 16:38
Відповідно до п. 4. Додатку 3 тендерної документації, надання Послуг здійснюється Виконавцем згідно наказу МОЗ №145 від 17.03.2011р. про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць (далі – наказ), незалежно від того, чи розміщував Замовник тверді відходи в контейнери та обсягів відходів. Пунктом 2.1. наказу, санітарне очищення територій населених місць повинно бути планово-регулярним і включати раціональне та своєчасне збирання, зберігання, перевезення та видалення побутових відходів, що утворюються на території населеного пункту та у місцях перебування людей за його межами.
Відповідно до п.4.3. Розділу 1 «Інструкції учасникам відкритих торгів» тендерної документації, місце надання послуг - територія ДП «МТП «Чорноморськ».
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, послуги надаються Виконавцем постійно, на протязі всього терміну дії договору, тобто до 31.12.2020р. спеціалізованою технікою. Тож наявність не менше чим 6 автомобілів - гарантія отримання замовником якісного і постійного надання послуг, оскільки вивезення побутових відходів здійснюється один раз на день і в стислий термін. «Інструкцією з організації взаємодії порту та сторонніх підприємств по безпечному провадженню робіт на території порту» передбачено оперативне та швидке виконання робіт та послуг сторонніми організаціями, не задіяних у господарській діяльності підприємства, у зв’язку з наявністю на території порту постійного руху великотоннажних транспортних засобів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ" 1 422 334,10
UAH з ПДВ
1 422 334,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-РЕНЕСАНС" 1 422 881,26
UAH з ПДВ
1 422 881,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 10:43
Електронний підпис
24 лютого 2020 10:30
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:47
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:43
Посвідчення водіїв.pdf
20 лютого 2020 16:43
Паспорт Кривенко Ю.О..pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 10:42
20 Про санкції.pdf
20 лютого 2020 10:42
19 Про захист довкілля.pdf
20 лютого 2020 10:42
18 свидетельство НДС.PDF
20 лютого 2020 10:42
16 Повний Витяг.pdf
20 лютого 2020 10:42
15 Статут 30.10.2019.PDF
20 лютого 2020 10:42
3 Договір ПОЛІГОН 2020.pdf
20 лютого 2020 10:42
1 Пропрозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЮЗ"

ТОВ "ЕКО-РЕНЕСАНС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
1 422 334,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:31
ДУ 1.tif зміни до договору
29 грудня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 16:12
Договір від 11.03.2020 № 20_19-т.pdf укладений
11 березня 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", продовжити дію Договору на строк, достатній для провдення процедури на 2021, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми договору
Номер договору про закупівлю: 20/19-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 404 332,06
UAH (в тому числі ПДВ 234 055,34 UAH)