Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване водопостачання Лот №1 – 35 000 м. куб Лот №2 – 92 000 м. куб. Лот №3 – 40 м. куб. Лот №4 – 6 500 м. куб. Лот №5 - 60 000 м. куб. Лот №6 – 300 м. куб. Лот №7 – 1000 м. куб. Лот №8 - 30 м. куб. Лот №9 – 55 м. куб. Лот №10- 175 000 м. куб. Лот №11- 100 м. куб
Очікувана вартість
4 673 512,00 UAH
UA-2020-02-05-003355-b 8ccf58c2e69f497da9cd6244a1dfdda1
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Артемчук

+380671059593 artem4uk.angel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КЕВ м. Житомир
Код ЄДРПОУ: 08492505
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20
Контактна особа: Ангеліна Артемчук
+380671059593
artem4uk.angel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Враховуючи вищевказане, тендерному комітету було запропоновано обрати переможцями переговорної процедури закупівлі «код ДК 021:2015 – 65110000-7 «Розподіл води» (Централізоване водопостачання)» (11 лотів) закупівлі по лоту №1 – 35000 м. куб; по лоту №2 – 92000 м. куб; по лоту №3 – 40 м. куб; по лоту №4 – 6500 м. куб; по лоту №5 - 60000 м. куб; по лоту №6 – 300 м. куб; по лоту №7 – 1000 м. куб; по лоту №8 – 30 м. куб; по лоту №9 – 55 м. куб; по лоту №10 - 175000 м. куб; по лоту №11 - 100 м. куб відповідно до п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»(відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи): Лот 1 - Міське комунальне підприємство «БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ» (32569790); Лот 2 - Будинкоуправління №3 Житомирської КЕЧ району (24978549); Лот 3 - Коростишівське міське комунальне підприємство «ВОДОКАНАЛ» (20417222); Лот 4 - Комунальне підприємство «ПРОЛІСОК» Новоівницької сільської ради (34747369); Лот 5 - Вакуленчуківське селищне комунальне підприємство ( 37155848); Лот 6 – Комунальне підприємство Романівської сільської ради « МІСТЕЧКО +» (41941359); Лот 7 - Коростенське комунальне підприємство «ВОДОКАНАЛ» (03343947); Лот 8 - Мале комунальне підприємство «ГОСПОДАРНИК» (32226306); Лот 9 - Комунальне підприємство Андрушівської міської ради «КОМСЕРВІС» (33967566); Лот 10 - Комунальне підприємство «ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ» ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (03344065); Лот 11 - Міське комунальне підприємство «ВОДОКАНАЛ» (31124620) та прийняти рішення про намір укласти договір із даними учасниками.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 16:05
Оскарження наміру укласти договір: 11 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Фінансування здійснюється за рахунок державного бюджету

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – Централізоване водопостачання (35000 м. куб.)
Опис предмету закупівлі:
Фінансування здійснюється за рахунок державного бюджету
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 690 900,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

35000 м³
Лот №1 – Централізоване водопостачання (35000 м. куб.)
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, та інші приміщення Замовника торгів, військові частинивійськові комісаріати
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється в безготівковій формі не пізніше 15 число місяця, що настає за розрахунковим періодом після підписання сторонами акту прийому-передачі наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ"
#32569790
Переможець 690 900,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 16:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ"
#32569790
690 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 11:36
Додаткова угода 689.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 13:31
Додаткова угода 637.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 14:39
Додаткова угода 58 лот 1.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 14:37
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 14:28
Договір 57 лот 1.pdf укладений
20 лютого 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Передбачення кошторисних призначень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 58
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 637
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 689
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 544 414,36
UAH (в тому числі ПДВ 90 735,72 UAH)