Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041804 Вакулове - Лошкарівка - /Т-04-32/ км 0+000 - км 5+800 Софіївського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
81 820 517,00 UAH
UA-2020-02-05-003032-b 1fb6091463964b40a8579133cf8e679a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 81 820 517,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 409 102,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041804 Вакулове - Лошкарівка - /Т-04-32/ км 0+000 - км 5+800 Софіївського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53172, Україна, Дніпропетровська область, Софіївський район, дороги загального користування місцевого значення О041804 Вакулове - Лошкарівка - /Т-04-32/ км 0+000 - км 5+800
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:00
ЗТД Вакулове Лошкарівка 11.02.doc
11 лютого 2020 15:41
Перелік змін 11.02.docx
11 лютого 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:00
ЗТД Вакулове Лошкарівка 11.02.doc
11 лютого 2020 15:41
ЗТД Вакулове Лошкарівка 11.02.doc
05 лютого 2020 15:29
ТД Вакулове-Лошкарівка.doc
11 лютого 2020 15:41
Перелік змін 11.02.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 05 лютого 2020 18:09
Дата відповіді: 07 лютого 2020 17:04
На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає копію такого договору, копію документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва, що є предметом наданого аналогічного договору, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт, зазначений у договорі, та відгук від Замовника (або балансоутримувача) щодо будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника за аналогічним договором). Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. На нашу думку, дискримінація полягає у тому, що підприємства, які мають аналогічні договори (діючі, а не заверщені, котрі відповідають вимогам ТД) не зможуть прийняти участь в даній закупівлі, в зв'язку з відсутністю документу, що посвідчує ,факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва. Наше підприємство новостворене, але вже має кілька аналогічних діючих договорів з капітального ремонту, які по вартості та об'ємам виконаних робіт значно перевищуть об'єми даної закупівлі, але в зв'язку з тим, що дані договори розраховані на 2 роки виконання 2019-2020 рік, документ, що посвідчує факт введеня в єкплуатацію у нас відстуній . Дана вимога Замовника штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі, а тому просимо внести відповідні зміни до ТД та виключити дискримінаційні вимоги, а саме "надати документ який посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва", або надати можливість підтвердити аналогічний досвід ДІЮЧИМИ АНАЛОГІЧНИМИ ДОГОВОРАМИ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Згідно до п. 2 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником встановлена у п.3 Додатку 1 Тендерної документації умова щодо обов’язковості надання Учасниками довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, укладеного у період 2017-2019 роках з долученням у складі тендерної пропозиції, копії такого договору, копію документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на ВСЮ СУМУ, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на ВЕСЬ об’єм робіт, зазначений у договорі, та відгук від Замовника (або балансоутримувача) щодо будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, з відповідною інформацією).
Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного договору. Сам по собі укладений Учасниками договір не може свідчати про його належне виконання, оскільки виконання договору може бути здійснено і неналежним чином.
Крім того, наявність Декларації (іншого документу, що посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва) для замовника є підтвердженням того, що аналогічний договір учасника виконано з дотриманням всіх вимог будівельних норм, стандартів і правил, будівельні матеріали, вироби і конструкції, що використано під час будівництва об’єктів, відповідають всім вимогам стандартів, норм і правил згідно із законодавством, об’єкт перевірено контролюючими органами, згідно їх повноважень, і визначено як надійний та безпечний для експлуатації.
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
З урахуванням вищевикладеного, виключення замовником умови щодо необхідності наявності у Учасника «документу який посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва» та зазначення умови щодо підтвердження Учасниками вищенаведеного кваліфікаційного критерію Лише шляхом надання «Діючих аналогічних договорів» не буде належним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо умов ТД
Дата подання: 06 лютого 2020 14:06
Дата відповіді: 07 лютого 2020 17:10
Згідно умовам ТД необхідно надати Довідку, за формою, зазначеною у Додатку 7 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи (що підтверджується наданням учасником копії відповідного сертифікату). Який саме сертифікат повинен надати учасник для підтвердження наявності виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи? Який орган відповідальний за видачу сертифікатів? Яким чиним законодавством України встановлено, що виконавець робіт та інженер з проектно-кошторисної роботи зобов’язаний мати вищезазначені сертифікати? Чи не буде ненадання сертифікату, а замість нього листа-пояснення, причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника? У випадку, якщо обов’язкова наявність сертифікатів не закріплена чинним законодавством, просимо видалити цей пункт з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно до п. 2 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», замовником у п. 2 Додатку 1 тендерної документації встановлена обов’язкова наявність в Учасників інженера з проектно-кошторисної роботи. При цьому, для підтвердження кваліфікації спеціаліста в частині кошторисної документації, з урахуванням предмета закупівлі, а також вимог ч. 6 Розділу 3 ТД, замовником встановлена умова про необхідність надання учасниками копії відповідного сертифікату.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, та недопущення, у тому числі недискримінації учасників, замовник у тендерній документації не визначає суб’єкта видачі, форму (вигляд) та інші обмежуючі умови для сертифікатів.
Як вбачається з умов п.2 Додатку 1 тендерної документації, замовником передбачена необхідність надання відповідного сертифікату ЛИШЕ для інженера з проектно-кошторисної роботи. Для виконавця робіт ВІДСУТНЯ умова у тендерній документації щодо надання будь-якого сертифікату.
При цьому звертаємо увагу, на вимоги ч.1 ст. 30 Закону України, ч. 3 Розділу 5 ТД, згідно до якої у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам ТД, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника.
Щодо умов ТД
Дата подання: 06 лютого 2020 14:07
Дата відповіді: 07 лютого 2020 17:07
Шановний Замовнику, згідно вимог ТД, необхідно надати «Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, укладеного у період 2017-2019 роках. Аналогічним договором є договір, предмет якого включає: роботи з капітального ремонту (будівництва, реконструкції) доріг.» Вважаємо, що вимога щодо строків виконання аналогічних договорів протягом 2017-2019 років є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою та такою, що штучно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. А саме: Встановивши вимогу щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором протягом 2017-2019 років, Замовник таким чином штучно обмежує коло учасників закупівлі, адже учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт в необхідних об’ємах за 2020 рік, НЕ ЗМОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, просимо (вимагаємо у) Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме включити до тендерної документації можливість підтвердження критерію «наявність аналогічного договору» договорами за 2020 рік включно. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Згідно до п. 2 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, дати оголошення останньої, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником встановлена у п.3 Додатку 1 Тендерної документації обов’язковість надання Учасниками довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, УКЛАДЕНОГО у період 2017-2019 роках з долученням у складі тендерної пропозиції, копії такого договору, копію документа, що посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на ВСЮ СУМУ, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на ВЕСЬ об’єм робіт, зазначений у договорі, та відгук від Замовника (або балансоутримувача).
Вказана умова тендерної документації передбачає зазначення та надання Учасниками відповідних аналогічних договорів ЛИШЕ тих, які були УКЛАДЕНІ чи у 2017, чи у 2018, чи у 2019 р. (та інших документів) Як вбачається з умов тендерної документації замовником НЕ ВСТАНОВЛЮЮТЬСЯ вимоги щодо строків ВИКОНАННЯ (чи періоду виконання робіт) аналогічних договорів протягом 2017-2019.
Разом з тим, замовником будуть внесені зміни до тендерної документації щодо можливості надання учасниками аналогічного договору, укладеного у 2020 році.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
20 лютого 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій