Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)
Очікувана вартість
57 006,32 UAH
UA-2020-02-05-002898-b 9345fd7682ad4e12ac0f46de33f43d65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380612805714 tender_shmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Надія Шевцова
+380612805714
tender_shmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 13:58
Очікувана вартість: 57 006,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 285,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг місцевий бюджет Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 14:54
ЗМІНИ 12.02.20.docx
12 лютого 2020 14:54
Додаток_2_документи.docx
05 лютого 2020 15:18
Додаток_1_технічне завдання.doc
05 лютого 2020 15:18
Додаток_3_Проект договору.docx
05 лютого 2020 15:18
Додаток_4_форма пропозиції.doc
05 лютого 2020 15:18
1-ТД _утилізація сміття.docx
12 лютого 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 14:54
ЗМІНИ 12.02.20.docx
12 лютого 2020 14:54
Додаток_2_документи.docx
05 лютого 2020 15:18
Додаток_2_документи.docx
05 лютого 2020 15:18
Додаток_1_технічне завдання.doc
05 лютого 2020 15:18
Додаток_3_Проект договору.docx
05 лютого 2020 15:18
Додаток_4_форма пропозиції.doc
05 лютого 2020 15:18
1-ТД _утилізація сміття.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-05-002898-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 06 лютого 2020 16:23
вимога умови закупівлі щодо заборони субпідряду
1. Найменування замовника:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ 05498677
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-02-05-002898-b
3. Підстави подання вимоги: недопущення залучення субпідрядних організацій
4. Обґрунтування вимоги:
Замовник закупівлі, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, у п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (ТД) закупівлі висунув вимоги, які звужують коло учасників, а саме: не передбачається залучення субпідрядних організацій.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ).
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне:
Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою.
1. Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто.
2. Неналежне виконання зобов'язання третьою особою не звільняє сторони від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 193 цього Кодексу.
Ст.17 та 34 ЗУ «Про відходи» передбачено, що суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів. Перевезення небезпечних відходів дозволяється лише за наявності їх паспорта та ліцензії на поводження з ними і в порядку, визначеному законодавством про перевезення небезпечних вантажів
Чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Вимога замовника, що субпідряд на утилізацію небезпечних відходів не дозволяється, є дискримінаційною та порушує основні принципи закупівель, передбачені Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
Детальна інформація у файлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2020 15:57
Замовник повідомляє, що для запобігання фальсифікації та дотримання гарантій на своєчасне надання послуг у повному обсязі саме Учасник повинен мати Ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, про видачу Учаснику ліцензії, на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Документ обов’язково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. Документ обов’язково повинен мати всі види відходів, на поводження за якими він виданий, що зазначені у додатку 1 до тендерної документації. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність надати відповідні послуги
Номер вимоги: UA-2020-02-05-002898-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 06 лютого 2020 16:29
дискримінаційні вимоги умови закупівлі
1. Найменування замовника:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ 05498677
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-02-05-002898-b
3. Підстави подання вимоги: встановлення дискримінаційних вимог умов закупівлі
4. Обґрунтування вимоги:
Замовник закупівлі, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, у п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (ТД) закупівлі висунув вимоги, які звужують коло учасників, а саме: наявність «диплому посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування».
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права учасників закупівлі, оскільки відсутні нормативно-правові документи, які передбачають обов’язкову наявність диплому посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування».
Постановою КМУ від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» встановлені кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в яких передбачено:
«8. Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
9. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Тобто, чинне законодавство не передбачає під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами наявність диплому посадової особи відповідної кваліфікації за конкретним фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування. Достатнім є наявність екологічних знань, що підтверджується дипломом, сертифікатом тощо .
Отже, ми вважаємо, що дана вимога щодо наявності конкретного диплому є дискримінаційною та звужує коло учасників.
Вимагаємо:
У п.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації вимогу про наявність диплому посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» викласти у відповідності до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводженням з небезпечних відходами у наступній редакцій , а саме:
Документи, що підтверджують наявність у посадової особи Учасника екологічних знань (диплом, сертифікат тощо).


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 15:58
Замовник повідомляє, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-05-002898-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 06 лютого 2020 16:34
дискримінаційні вимоги умов закупівлі
1. Найменування замовника:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ 05498677
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-02-05-002898-b
3. Підстави подання вимоги: дискримінаційні вимоги, що звужують коло учасників
4. Обґрунтування вимоги:
Замовник закупівлі, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, у п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (ТД) закупівлі висунув вимоги, які є дискримінаційними та порушують права учасників, а саме:
До довідки додаються:
- договори відповідно до довідки (не менше 3-х);
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником всіх договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).

По-перше, вважаємо вимогу щодо наявності не менше 3-х договорів дискримінаційною, що порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).

Ч.4 ст.22 Закону визначено, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Стаття 16. «Кваліфікаційні критерії» передбачає наступне:
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, законом передбачено, що надання одного аналогічного договору є підтвердженням відповідності кваліфікаційним критерієм.

По-друге, законом не обмежено строки виконання аналогічного договору і відповідно не встановлені строки щодо відгуків. Вимога наявності відгуку не менше десятиденної давнини є дискримінаційною, оскільки наявність відгуку більш раннього складання відгуку також є підтвердженням вимоги щодо наявності позитивного відгуку від замовника.

Також, жодним нормативно-правовим актом не передбачено критерії та порядок оформлення відгуку про належне виконання договору. Кожен суб’єкт господарювання складає його в довільний формі. Замовник не має права встановлювати вимоги щодо порядку оформлення відгуку, який складається іншим суб’єктом господарювання, тому що даний документ готується не Учасником. Якщо Учасник має відгуки, які складені контрагентами (замовниками послуг) в довільній формі, то це є також підтвердженням наявності позитивного відгуку.
Наші твердження підтверджуються практикою рішень АМКУ за аналогічними скаргами.
Вимагаємо викласти вимогу щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору в новій редакції:
До довідки додаються :
- копія договору(ів) відповідно до довідки та документи що підтверджують його (їх) виконання (акти здачі-приймання виконаних послуг тощо);
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці;



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 15:59
Замовник повідомляє, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-05-002898-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 06 лютого 2020 16:52
дискримінаційні вимоги умов закупівлі, які порушують права учасників
1. Найменування замовника:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ 05498677
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-02-05-002898-b
3. Підстави подання вимоги: встановлення дискримінаційних вимог умов закупівлі
4. Обґрунтування вимоги:
Замовник закупівлі, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, у п.2 Таблиці 5 Додатку 2 до тендерної документації (ТД) закупівлі висунув вимоги, які порушують права учасників, а саме:
«Оригінал (сканована копія з оригіналу) або електронний оригінал довідки Державної фіскальної служби України про відсутність або наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), чинної на дату подання документу.»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права учасників закупівлі.
Згідно Наказу МВС України від 29.11.2016 № 1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 р. за № 22/29890), запроваджено програмне забезпечення з централізованою технологією обробки запитів фізичних осіб за персонально-довідковим обліком єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України та виготовлення довідок про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України в електронному вигляді (у форматі PDF).
У зв’язку з закріпленою на законодавчому рівні можливістю отримання довідки Міністерства внутрішніх справ про те, що фізична особа, яка є учасником, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, в електронному вигляді на електронному бланку вимагаємо внести доповнення до Таблиці 5 ДОДАТОК 2 до тендерної документації, доповнивши її наступною умовою:

«У разі якщо документи, які видаються державними органами та вказані в цьому розділі можуть бути отримані Учасником в електронній формі, Переможець торгів має право подати такі документи Замовнику у відповідності до нормативно-правових актів, що регулюють порядок їх видачі.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2020 15:59
Замовник зазначає, що у Вашій вимозі обґрунтування та підстави внесення змін до тендерної документації стосується різних документів. Також, зазначаємо, що вимоги тендерної документації стосовно надання відповідних документів переможцями не є дискримінаційними

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 50 666,00
UAH з ПДВ
50 666,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НДІ "Укрекопроект" 56 961,00
UAH з ПДВ
56 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 14:36
Електронний підпис
21 лютого 2020 14:35
Дозвільні документи.rar
21 лютого 2020 13:36
Електронний підпис
21 лютого 2020 13:30
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

ТОВ "НДІ "Укрекопроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 50 666,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
50 666,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 19:54
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 14:41
ДУ5 9-40.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 12:53
ДУ 4 договір 9-40.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 15:18
ДУ 3 договір 9-40.pdf зміни до договору
29 травня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 18:22
ДУ 2 договір 9-40.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 17:58
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 10:01
ДУ 1 договір 9-40.pdf зміни до договору
24 березня 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 15:50
Протокол № 8-З-1 від 18.03.pdf зміни до договору
18 березня 2020 15:50
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 09:49
Протокол № 8-З від 16.03.pdf зміни до договору
17 березня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 13:07
Договір 9-40.pdf укладений
11 березня 2020 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Стосовно розбіжностей
Номер договору про закупівлю: 9/40
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 9/40
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 8-З/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 9/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 9/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 9/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 9/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 844,90
UAH