Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з мікробіологічного дослідження водопровідної води та води з свердловин, послуги дератизації, дезінсекції в будівлях та приміщеннях, профдезінфекції водопровідних споруд
Очікувана вартість
9 763,92 UAH
UA-2020-02-05-002622-b 2a115b03a41343a981026d3a1c2c27fc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Олена Василівна

0552 48-14-88 smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гордієнко Олена Василівна
0552 48-14-88
smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Відповідно до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з мікробіологічного дослідження водопровідної води та води з свердловин, послуги дератизації, дезінсекції в будівлях та приміщеннях, профдезінфекції водопровідних споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по даному Договору проводиться за фактично надані обсяги послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг (Акту виконаних робіт) на підставі рахунку (рахунку-фактури) Виконавця, але не більше ціни за кожну окремо надану послугу, визначену у Додатку № 1 до даного Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

05 лютого 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідадьністю "Станція профілактичної дезінфекції"
#33277702
Переможець 9 763,92
UAH
05 лютого 2020 15:10

Документи

05 лютого 2020 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 14:08
Дод. угода № 1 (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 15:16
Договір 27-В-ХЕФ-20.pdf укладений
05 лютого 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору у зв'язку зі зменшенням площі будівель та споруд, яка підлягає дератизації, дезінсекції/
Номер договору про закупівлю: 27-В-ХЕФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 934,79
UAH (в тому числі ПДВ 1 655,80 UAH)