Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код CPV ДК 021:2015 — 48150000-4 - Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (Сервісне обслуговування програмної продукції "1С Бухгалтерія 7.7 для України")
Очікувана вартість
40 166,67 UAH
UA-2020-02-05-002413-b ● 37dbf75adee14598a7d648be5da2f0e9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Оксана Сухорукова +380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 40 166,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48150000-4: Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
кошти міського бюджету та кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Сервісне обслуговування програмної продукції "1С Бухгалтерія 7.7 для України"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87548, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Зелінського, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2020 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2020 13:36 |
Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у закупівлі.docx | |
05 лютого 2020 14:28 |
Лист-згода (обробка персональних даних).doc | |
05 лютого 2020 14:28 |
Проект договору.doc | |
05 лютого 2020 14:28 |
Додаток № 1 цінова пропозиція.doc | |
05 лютого 2020 14:28 |
Технічне завдання.pdf |
10 лютого 2020 13:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2020 13:36 |
Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у закупівлі.docx
|
|||
05 лютого 2020 14:28 |
Лист-згода (обробка персональних даних).doc
|
|||
05 лютого 2020 14:28 |
Проект договору.doc
|
|||
05 лютого 2020 14:28 |
Додаток № 1 цінова пропозиція.doc
|
|||
05 лютого 2020 14:28 |
Технічне завдання.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виконання Закону Украіны "Про санкції" та рішень РНБО "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"
Дата подання: 05 лютого 2020 15:29
Дата відповіді: 07 лютого 2020 07:43
1. Згідно п.10 ст.4 Закону Украіны "Про санкції", державні (публічні) закупівілі у суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Оскільки програмне забезпечення "1С" є походженням з країни-агресора, то воно не може бути придбано через процедуру публічних закупівель та за бюджетній кошт.
2. Підприємства-розпосюджувачи програмного забезпечення "1С" на території України знаходяться в санкційних списках РНБО, введених в дію Указами Президента №133/2017 та №126/2018. Ці списки не являються виключними та в нього можуть додаватись нові підприємства цього ж напрямку в будь-який час. Ваше підприємство свідомо ризикує втратити бюджетні кошти, купуючи послуги обслуговуванняя 1С.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предметом закупівля за кодом СPV ДК 021:2015-48150000-4 - Пакети Програмного забезпечення для керування виробничими процесами (сервісне обслуговування програмної продукції №1С Бухгалтерія 7.7 для України» (UA-2020-02-05-002413-b) є закупівля:
- послуги з обслуговування та доробці раніше доопрацьованого, в частині конфігурації зеленого будівництва, програмного забезпечення 1С — бухгалтерія 7.7 (заробітна плата);
- послуги з обслуговування та доробці раніше доопрацьованого, в частині конфігурації зеленого будівництва, програмного забезпечення 1С — бухгалтерія 7.7 (всі дільниці бухгалтерського обліку, крім заробітної плати).
Вищезазначене програмне забезпечення було придбано та встановлено підприємством до введення в дію Закону України "Про санкції" та Указів Президента України №133/2017 та №126/2018 (приблизно 15 років тому) та на теперішній час суттєво модифіковано під особливості облікової політики та специфіку роботи МКП зеленого будівництва.
У розділі «Інформація про предмет закупівлі» (UA-2020-02-05-002413-b) вказано наступне:
Вид предмету закупівлі: Послуги
кошти міського бюджету та кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі - 1 послуга
Сервісне обслуговування програмної продукції "1С Бухгалтерія 7.7 для України"
Також, в проекті договору в розділі «Тендерна документація» (UA-2020-02-05-002413-b), в пункті 1.2. визначено закупівля яких саме послуг здійснюється підприємством.
Виходячи з вищевикладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо за вашу активну позицію!
- послуги з обслуговування та доробці раніше доопрацьованого, в частині конфігурації зеленого будівництва, програмного забезпечення 1С — бухгалтерія 7.7 (заробітна плата);
- послуги з обслуговування та доробці раніше доопрацьованого, в частині конфігурації зеленого будівництва, програмного забезпечення 1С — бухгалтерія 7.7 (всі дільниці бухгалтерського обліку, крім заробітної плати).
Вищезазначене програмне забезпечення було придбано та встановлено підприємством до введення в дію Закону України "Про санкції" та Указів Президента України №133/2017 та №126/2018 (приблизно 15 років тому) та на теперішній час суттєво модифіковано під особливості облікової політики та специфіку роботи МКП зеленого будівництва.
У розділі «Інформація про предмет закупівлі» (UA-2020-02-05-002413-b) вказано наступне:
Вид предмету закупівлі: Послуги
кошти міського бюджету та кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі - 1 послуга
Сервісне обслуговування програмної продукції "1С Бухгалтерія 7.7 для України"
Також, в проекті договору в розділі «Тендерна документація» (UA-2020-02-05-002413-b), в пункті 1.2. визначено закупівля яких саме послуг здійснюється підприємством.
Виходячи з вищевикладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо за вашу активну позицію!
Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у закупівлі
Дата подання: 10 лютого 2020 11:56
Дата відповіді: 10 лютого 2020 13:39
10. Документ, підтверджуючий, що учасник є офіційним дилером ТОВ «НФК» АВК Созидатель» -Какое отношение это имеет к 1С Бухгалтерія 7.7 для України
Відповідь: Доброго дня!
Даний документ був завантажений помилково. Даний файл замінений.
Дякуємо за звернення!
Даний документ був завантажений помилково. Даний файл замінений.
Дякуємо за звернення!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВЕГЕРЯ ІГОР ІВАНОВИЧ #2278110516 |
Переможець |
39 900,00
UAH
|
21 лютого 2020 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2020 10:24
|
Додаткова угода № 1 від 18.03.2020р. до дог. 80.pdf | зміни до договору |
18 березня 2020 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 10:15
|
Договір № 80 від 18.03.2020р..pdf | укладений |
18 березня 2020 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 9 400,00 |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |