Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона)
Очікувана вартість
402 020,20 UAH
UA-2020-02-05-002377-a ● 72b376ede2f4489ebd2b6f5d7a445437
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Слобідського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37459125 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Плеханівська 42 |
Контактна особа: |
Букій Лілія Миколаївна 380993615339 lilia_bukiy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 15:26 |
Очікувана вартість: | 402 020,20 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 010,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7344 Година
Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська область, Харків, вул. Плеханівська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2020 17:21 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
05 лютого 2020 17:21 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
05 лютого 2020 17:20 |
додаток 3.doc | |
05 лютого 2020 17:19 |
додаток 5 проект договору.doc | |
05 лютого 2020 17:19 |
Тендерна документація.docx | |
05 лютого 2020 17:18 |
кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-05-002377-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 24 лютого 2020 15:56
Вимога щодо неправомірного відхилення
Вітаємо, Шановний Замовнику!
Користуючись своїм правом відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель; ВИМАГАЄМО надати детальне роз’яснення – чим саме наша пропозиція не відповідає вимогам Вашої тендерної документації? Ви, звичайно, дуже хитрі, і у своєму протоколі посилаєтесь лише на ту норму, яка Вам потрібна, вириваючи її із загального контексту тендерної документації. Окрім того, що у Вас є вимога про наявність не менше 2х одиниць транспорту реагування груп посиленого персоналу охорону, Ви чомусь забули у протоколі дописати, що в таблиці 1 Додатку 2 у Вас міститься наступний припис: Надати документальне підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту для реагування груп посиленого персоналу охорони - копії технічних паспортів транспорту; - у разі, якщо вищезазначений транспорт не належить Учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту Учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди). Ви чітко бачите вимогу, яку Ви самі і прописали в тендерній документації? Сподіваємось, що так. А тепер дивіться: 20 лютого о 17:03 нами на майданчик було завантажено файл з назвою «Кваліфікація», де на сторінці 1-2 в довідці вказано про наявність 1 власної та 2 орендованих машин. Також у файлі «Матбаза учасника», сторінки 8-30, міститься вся необхідна інформація по машинам, а саме - техпаспорти, дозволи, договори оренди (при чому можливість їх подання ПРЯМО передбачено Вашою тендерною документацією! Якщо не пам’ятаєте цього – перечитайте вимогу з таблиці 1 додатку 2). Таким чином, повторюємо своє питання: в якій частині наша тендерна пропозиція не відповідала вимогам Вашої тендерної документації? Ви вимагали надати інформацію про 2 машини, ми – надали про 3. Ви передбачали надання договорів оренди – ми їх подали. То в чому питання? В тому, що виграла «не та компанія»? Цікаво, чим саме ми Вам не підходимо? Ми наполягаємо на отриманні детальної відповіді, коментарі на кожне наше питання та відповідні роз’яснення, які Ви повинні надати протягом п’яти днів! В інакшому разі, ми оскаржимо Ваше рішення в Антимонопольному комітеті і повірте – нашу скаргу задовольнять. Бажаємо вдалих закупівель та з нетерпінням чекаємо Вашого рішення, а якщо воно знову буде незаконним та протиправним, то зустрінемося у місті Київ за адресою – вулиця Митрополита Липківського 45!
Розгорнути
Згорнути
Користуючись своїм правом відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель; ВИМАГАЄМО надати детальне роз’яснення – чим саме наша пропозиція не відповідає вимогам Вашої тендерної документації? Ви, звичайно, дуже хитрі, і у своєму протоколі посилаєтесь лише на ту норму, яка Вам потрібна, вириваючи її із загального контексту тендерної документації. Окрім того, що у Вас є вимога про наявність не менше 2х одиниць транспорту реагування груп посиленого персоналу охорону, Ви чомусь забули у протоколі дописати, що в таблиці 1 Додатку 2 у Вас міститься наступний припис: Надати документальне підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту для реагування груп посиленого персоналу охорони - копії технічних паспортів транспорту; - у разі, якщо вищезазначений транспорт не належить Учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту Учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди). Ви чітко бачите вимогу, яку Ви самі і прописали в тендерній документації? Сподіваємось, що так. А тепер дивіться: 20 лютого о 17:03 нами на майданчик було завантажено файл з назвою «Кваліфікація», де на сторінці 1-2 в довідці вказано про наявність 1 власної та 2 орендованих машин. Також у файлі «Матбаза учасника», сторінки 8-30, міститься вся необхідна інформація по машинам, а саме - техпаспорти, дозволи, договори оренди (при чому можливість їх подання ПРЯМО передбачено Вашою тендерною документацією! Якщо не пам’ятаєте цього – перечитайте вимогу з таблиці 1 додатку 2). Таким чином, повторюємо своє питання: в якій частині наша тендерна пропозиція не відповідала вимогам Вашої тендерної документації? Ви вимагали надати інформацію про 2 машини, ми – надали про 3. Ви передбачали надання договорів оренди – ми їх подали. То в чому питання? В тому, що виграла «не та компанія»? Цікаво, чим саме ми Вам не підходимо? Ми наполягаємо на отриманні детальної відповіді, коментарі на кожне наше питання та відповідні роз’яснення, які Ви повинні надати протягом п’яти днів! В інакшому разі, ми оскаржимо Ваше рішення в Антимонопольному комітеті і повірте – нашу скаргу задовольнять. Бажаємо вдалих закупівель та з нетерпінням чекаємо Вашого рішення, а якщо воно знову буде незаконним та протиправним, то зустрінемося у місті Київ за адресою – вулиця Митрополита Липківського 45!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 17:00
Доброго дня, ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ»
По-перше, тендерний комітет Адміністрації Слобідського району Харківської міської ради (надалі – тендерний комітет) вважає за доречне зазначити, що останній сумлінно виконує вимоги діючого законодавства України, яке установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади та не допускає порушень.
Стосовно ж того, що Вами зазначені у вимозі, то за доречне зазначити Вам наступне.
Частина перша статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» делегує право Замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зміст підпункту 1.3. пункту 1 Таблиці 1 додатку № 2 до тендерної документації Замовника передбачав, що на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям останній повинен надати документальне підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту для реагування груп посиленого персоналу охорони
- копії технічних паспортів транспорту;
- у разі, якщо вищезазначений транспорт не належить Учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту Учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди).
Роз’яснюємо, що вказаний пункт зазначав, що за умови відсутності правовстановлюючих документів на транспортний засіб де власником значиться Учасник, останній повинен надати документи, які підтверджують законність використання транспорту саме Учасником, а не кимось іншим, і в даному випадку повинно було надати договір оренди на вказані транспортні засоби.
Частина перша статті 759 ЦК України передбачає, що за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Слід нагадати Вам, що у відповідності до частини першої статті 761 ЦК України право передання майна у найм має власник речі або особа, якій належать майнові права.
В свою чергу, аналізуючи та ретельно вивчаючи Вашу тендерну пропозицію тендерним комітетом було виявлено її невідповідність, яка полягала у тому, що у складі тендерної пропозиції було надано документальне підтвердження наявності лише одного транспортного засобу в якому Ваша організація зазначена як власник.
В свою чергу надані у складі тендерної пропозиції договори оренди транспортних засобів не можуть підтверджувати законність використання транспорту саме Учасником, оскільки вказані транспортні засоби були передані у користування третій стороні, з чим Ви можете пересвідчитись самостійно. Як в договорі оренди № 16 від 04.12.2019, так в договорі № 17 тієї ж дати Ваша організація зазначена як орендодавець, тобто особа яка передала іншій стороні в користування вказані транспортні засоби. Також, слід звернути Вашу увагу, у технічних паспортах на транспортні засоби, на які Ви надали договори оренди, власником значиться третя особа.
Положення частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від Замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо (в тому числі, але не виключно):
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, аналізуючи все вище вказане та беручи до уваги той факт, що Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, було прийнято рішення її відхилити.
По-перше, тендерний комітет Адміністрації Слобідського району Харківської міської ради (надалі – тендерний комітет) вважає за доречне зазначити, що останній сумлінно виконує вимоги діючого законодавства України, яке установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади та не допускає порушень.
Стосовно ж того, що Вами зазначені у вимозі, то за доречне зазначити Вам наступне.
Частина перша статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» делегує право Замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зміст підпункту 1.3. пункту 1 Таблиці 1 додатку № 2 до тендерної документації Замовника передбачав, що на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям останній повинен надати документальне підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту для реагування груп посиленого персоналу охорони
- копії технічних паспортів транспорту;
- у разі, якщо вищезазначений транспорт не належить Учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту Учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди).
Роз’яснюємо, що вказаний пункт зазначав, що за умови відсутності правовстановлюючих документів на транспортний засіб де власником значиться Учасник, останній повинен надати документи, які підтверджують законність використання транспорту саме Учасником, а не кимось іншим, і в даному випадку повинно було надати договір оренди на вказані транспортні засоби.
Частина перша статті 759 ЦК України передбачає, що за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Слід нагадати Вам, що у відповідності до частини першої статті 761 ЦК України право передання майна у найм має власник речі або особа, якій належать майнові права.
В свою чергу, аналізуючи та ретельно вивчаючи Вашу тендерну пропозицію тендерним комітетом було виявлено її невідповідність, яка полягала у тому, що у складі тендерної пропозиції було надано документальне підтвердження наявності лише одного транспортного засобу в якому Ваша організація зазначена як власник.
В свою чергу надані у складі тендерної пропозиції договори оренди транспортних засобів не можуть підтверджувати законність використання транспорту саме Учасником, оскільки вказані транспортні засоби були передані у користування третій стороні, з чим Ви можете пересвідчитись самостійно. Як в договорі оренди № 16 від 04.12.2019, так в договорі № 17 тієї ж дати Ваша організація зазначена як орендодавець, тобто особа яка передала іншій стороні в користування вказані транспортні засоби. Також, слід звернути Вашу увагу, у технічних паспортах на транспортні засоби, на які Ви надали договори оренди, власником значиться третя особа.
Положення частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від Замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо (в тому числі, але не виключно):
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, аналізуючи все вище вказане та беручи до уваги той факт, що Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, було прийнято рішення її відхилити.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-05-002377-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 27 лютого 2020 17:44
Дата подання: 27 лютого 2020 17:44
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 березня 2020 17:52
Рішення від 02.03.2020 № 3887 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 17:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2020 № 5086.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 14:59
рішення від 17.03.2020 № 5086.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.03.2020 № 5086-р/пк-пз необхідно скасувати рішення про «Визначення переможцем процедури закупівлі послуг код за ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту замовника (фізична охорона та пультова охорона), за процедурою закупівлі: відкриті торги № (UA-2020-02-05-002377-а), ТОВ «Охоронне агентство «КЛІПЕР». Протокол засідання тендерного комітету Адміністрації Слобідського району Харківської міської ради від 21 лютого 2020 року № 7/О.
Дата виконання рішення замовником: 23 березня 2020 17:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" |
369 856,00
UAH
|
369 856,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР" |
400 010,10
UAH
|
400 010,10
UAH
|
Документи |
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" |
401 195,20
UAH
|
401 195,20
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Рішення скасоване |
369 856,00
UAH
|
23 березня 2020 16:47
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР" #41611596 |
Рішення скасоване |
400 010,10
UAH
|
23 березня 2020 16:47
|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Відхилено |
369 856,00
UAH
|
23 березня 2020 16:55
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР" #41611596 |
Відхилено |
400 010,10
UAH
|
23 березня 2020 16:59
|
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" #39455269 |
Відхилено |
401 195,20
UAH
|
23 березня 2020 17:02
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 березня 2020 17:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі