Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 72310000-1 Послуги з обробки даних (Надання послуг з виконання функцій Оператора даних автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії ПрАТ "Укргідроенерго")
Очікувана вартість
4 378 503,72 UAH
UA-2020-02-05-002257-a afbc4ec54e8542b19984de1c816fe762
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Автоматизована система комерційного обліку електричної енергії (далі – АСКОЕ) ПрАТ «Укргідроенерго» є найбільшою в Україні серед генеруючих компаній діючою системою за кількістю агрегатів - 103, об’єднаних АСКОЕ гідроелектростанцій - 10, за кількістю суміжних суб’єктів ринку - 10, суб’єктів інформаційної взаємодії енергосистеми 5. АСКОЕ ПрАТ «Укргідроенерго» має суттєві відмінності від АСКОЕ інших суб’єктів ринку, де функції АСКОЕ складаються зі збирання даних на межі ринку та передача сальдованих даних суміжним суб’єктам ринку, а саме: - балансування по 10 енергокомпаніям; - балансування по 5 енергосистемам; - передача великого обсягу опрацьованих даних суміжним суб’єктам ринку; - урахування міждержавних перетікань; - визначення обсягу допоміжних послуг (режим СК); - визначення обсягу споживання електричної енергії для заповнення водоймищ на ГАЕС; - інтеграція різних АСКОЕ (інтегрована АСКОЕ Дністровської ГАЕС від іншого виробника); - врахування різних режимів роботи обхідних вимикачів; - опрацювання та передача даних для енергосистем по окремих алгоритмах (робота обхідних вимикачів); - системна підтримка розподіленої АСКОЕ по резервним каналам зв’язку; - технічна та інформаційна підтримка експлуатації лічильників різних виробників. ТОВ «ТРИОС ГРУП» є Оператором даних комерційного обліку 27 генеруючих об’єктів в ринку та має великий досвід співпраці з генеруючими, електропередавальними, електророзподільчими компаніями, постачальниками електричної енергії, ринку. Відповідно до реєстру постачальників послуг комерційного обліку Адміністратора комерційного обліку (ПрАТ «НЕК «Укренерго») суб’єктом господарської діяльності, що надає послуги щодо збору та обробки даних комерційного обліку для ПрАТ «Укргідроенерго» є ТОВ «ТРИОС ГРУП». При роботі з ПрАТ «Укргідроенерго» ТОВ «ТРИОС ГРУП» використовує власні програмні додатки з системи керування перетоками електричної енергії, а саме: - автоматичне опрацювання роботи обхідних вимикачів «доба в добу»; - автоматичне визначення режиму роботи генераторів на Кременчуцькій, Середньодніпровській, Дніпровській, ГЕС; - автоматичне визначення режиму роботи оборотних гідроагрегатів на Київській та Дністровській ГАЕС; - автоматичне агрегування визначення власних потреб; - надання доступу до окремих сервісів Оператора. ТОВ «ТРИОС ГРУП» має багаторічний досвід роботи з ПрАТ «Укргідроенерго», зокрема виступав, як субпідрядник фірми «NARI GROUP» під час впровадження АСКОЕ ПрАТ «Укргідроенерго». Крім того, ТОВ «ТРИОС ГРУП» приймав участь під час реєстрації АСКОЕ в ОРЕ України. За час виконання функцій Оператора даних АСКОЕ протягом 2014 - 2019 років ТОВ «ТРИОС ГРУП» надало додаткові сервіси Оператора для користувачів на всіх станціях ПрАТ «Укргідроенерго». ТОВ «ТРИОС ГРУП» є Оператором даних АСКОЕ ще 27 генеруючих компаній та інших суб’єктів електроенергетики, таким чином має достатню кваліфікацію та можливості для виконання функцій Оператора даних. ПрАТ «Укргідроенерго» спільно з ТОВ «ТРИОС ГРУП» розробили проєкти нормативних документів, що значно поліпшило алгоритми розрахунків показників. Зараз ця робота продовжується у напрямку поліпшення стану визначення перетоків електричної енергії по міждержавних лініях електропередачі та розробці алгоритмів визначення обсягу допоміжних послуг в умовах трансформації ринку електричної енергії України. Оператор даних АСКОЕ має постійно цілодобово опрацьовувати дані обліку у відповідності до технічних документів. Так як умови надання цих даних суміжним суб’єктам ОРЕ є динамічними, то технічно обумовлено, щоб ці послуги надавала компанія розробник технічної документації. На конкурентному ринку надання послуг з виконання функцій Оператора даних комерційного обліку АСКОЕ, на даний момент, відсутні інші компанії, які можуть забезпечити весь спектр потреб ПрАТ «Укргідроенерго» по забезпеченню комерційного обліку електричної енергії в повному обсязі в умовах трансформації ринку електричної енергії. Враховуючи зазначене, ПрАТ «Укргідроенерго» вважає за необхідне застосувати переговорну процедуру щодо закупівлі: ДК 021:2015 код 72310000-1 Послуги з обробки даних (Надання послуг з виконання функцій Оператора даних автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії ПрАТ «Укргідроенерго») на підставі пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 16:56
Оскарження наміру укласти договір: 16 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Надання послуг з виконання функцій Оператора даних автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії ПрАТ «Укргідроенерго».

Надання послуг з виконання функцій Оператора даних автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії ПрАТ «Укргідроенерго».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 72310000-1 Послуги з обробки даних (Надання послуг з виконання функцій Оператора даних автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії ПрАТ «Укргідроенерго»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  28 лютого 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перший етап – оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 30 Календарні 75
Iнша подія Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни наданих послуг здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту реєстрації Виконавцем усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. Пiсляоплата 15 Календарні 25

Тендерна документація

05 лютого 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРИОС ГРУП»
#32366246
Переможець 4 378 503,72
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 16:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРИОС ГРУП»
#32366246
4 378 503,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 12:02
Додаткова угода № 1 від 26.02.2021.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 12:01
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 13:56
Договір № 99Т_2020 від 25.02.2020.pdf укладений
25 лютого 2020 13:55
Звіт про укладений договір.pdf укладений
25 лютого 2020 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 10.6. Договору Сторони дійшли до згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, та у обсязі, що не перевищує 20 відсотків ціни Договору. При цьому, Замовник підтверджує, що видатки на обсяги надання послуг за цим Договором, у зв’язку з продовженням його строку дії, затверджені Замовником в установленому чинним законодавством України порядку. 2. Сторони погодили: 2.1. Викласти у новій редакції пп. 2.3.2, 3.1, 3.3, 7.9, 10.1: «2.3. Ціна Договору є динамічною і становить: 2.3.1. за один місяць: без ПДВ – 304 062,76 грн. (Триста Чотири Тисячі Шістдесят Дві гривні 76 копійок); ПДВ 20% - 60 812,55 грн. (Шістдесят Тисяч Вісімсот Дванадцять Гривень 55 копійок); Разом з ПДВ – 364 875,31 грн. (Триста Шістдесят Чотири Тисячі Вісімсот Сімдесят П’ять Гривень 31 копійка). 2.3.2. Загальна ціна Договору: без ПДВ – 4 378 503,72 грн. (Чотири Мільйони Триста Сімдесят Вісім Тисяч П’ятсот Три Гривні 72 копійки); ПДВ 20% - 875 700,74 грн. (Вісімсот Сімдесят П’ять Тисяч Сімсот Гривень 74 Копійки); Разом з ПДВ – 5 254 204,46 грн. (П’ять Мільйонів Двісті П’ятдесят Чотири тисячі Двісті чотири гривні 46 копійок). 3.1. Строки надання послуг, передбачених п 1.1. Договору, становлять 14 (чотирнадцять) календарних місяців та 12 (дванадцять) календарних днів з дати початку надання послуг. 3.3. Строк надання послуг не може перевищувати 14 (чотирнадцять) календарних місяців та 12 (дванадцять) календарних днів з дати початку надання послуг за цим Договором. Датою закінчення наданих послуг Виконавцем вважається дата їх прийняття Замовником, в порядку передбаченому розділом 4 цього Договору. Надання послуг може бути закінчено Виконавцем достроково, за умови письмової згоди Замовника. 7.9. Сторони підтверджують, що вони, їх засновники, кінцеві бенефіціарні власники не є суб’єктами, до яких згідно з рішеннями РНБО України від 28.04.2017, від 01.03.2018, від 02.05.2018, від 19.03.2019, від 14.05.2020, від 28.01.2021, 29.01.2021 та від 02.02.2021 (далі – рішення РНБО), введеними в дію Указами президента України № 133/2017 від 15.05.2017, № 57/2018 від 06.03.2018, № 126/2018 від 14.05.2018, № 82/2019 від 19.03.2019, № 184/2020 від 14.05.2020, № 29/2021 від 28.01.2021, № 36/2021 від 29.01.2021 та № 43/2021 від 02.02.2021 застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи. 10.1. Цей Договір вступає в силу з «01» березня 2020 року та діє до «01» червня 2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2.2. Викласти у новій редакції Протокол узгодження договірної ціни (Додаток 2 до Договору), що додається до даної Додаткової угоди. 2. В усьому іншому, що не передбачено цією Додатковою угодою, діють умови Договору. 3. Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної зі Сторін, та є невід’ємною частиною Договору № 99Т/2020 від 25.02.2020 р., набуває чинності з дати її підписання та діє до закінчення терміну дії Договору. 4. Сторони домовились затвердити додаток, що додається до цієї Додаткової угоди, згідно з наведеним переліком: 4.1. Додаток 2 - Протокол узгодження договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 99Т/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 5 254 204,46
UAH (в тому числі ПДВ 875 700,74 UAH)