Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мітли березові, віники Сорго код за ДК 021-2015– 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39224100-9 Мітли)
Очікувана вартість
414 000,00 UAH
UA-2020-02-05-002129-a 35241eb2b9154829bab448f0df9547e6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Піддубко Андрій Володимирович

+380442886390 tender_kp_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 35692211
Місцезнаходження: 01021, Україна , м. Київ обл., Київ, пров.Маряненко,буд.7
Контактна особа: Піддубко Андрій Володимирович
+380442886390
tender_kp_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 16:30
Очікувана вартість: 414 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Мітли березові, віники Сорго код за ДК 021-2015– 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39224100-9 Мітли)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 16:27
Додаток 7.pdf
05 лютого 2020 16:27
Додаток 6 Лист згода.pdf
05 лютого 2020 16:27
Додаток 5 Проект Договору.pdf
05 лютого 2020 16:27
Додаток 4.pdf
05 лютого 2020 16:27
Додаток 3 ст.17.pdf
05 лютого 2020 16:27
Додаток 2 ст.16.pdf
05 лютого 2020 16:27
Додаток 1.pdf
05 лютого 2020 16:27
ТД Мітли 2020.PDF
05 лютого 2020 16:27
Оголошення Мітли.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 лютого 2020 10:58
Дата відповіді: 10 лютого 2020 09:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання, що надійшли через електронну систему закупівель 06.02.2020 року на закупівлю за № UA-2020-02-05-002129-a, Тендерний комітет комунального підприємства " Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва" повідомляє наступне:
- У част. 6 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що у разі посилання у тендерній документації на конкретну марку предмета закупівлі, торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». При наданні в пропозиції Учасником “еквіваленту” зазначеного товару/рівноцінного аналогу за Предметом закупівлі, обов’язкове надання порівняльної таблиці та документальне підтвердження, що запропонований “еквівалент” /рівноцінний аналог відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Крім того у Додатку 1 тендерної документації чітко вказані технічні вимоги і якісні характеристики, яким повинен відповідати товар, без посилання на конкретну торгову марку. Тому до розгляду допускаються будь-які торгові марки, головна вимога Замовника до товару - якість і повна відповідність технічним вимогам і якісним характеристикам заявленим у Додатку 1.
- Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
- В частині 1 розділу 5 тендерної документації зокрема зазначено, що найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Пропозиція ціни учасника який не є платником ПДВ буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників-платників ПДВ за виключенням цього податку так як замовник є платником вищезазначеного податку. З огляду на це, Замовник не вимагає подавати пропозиції виключно з ПДВ, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ, але розгляд пропозиції ціни учасника який не є платником ПДВ буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку так як замовник є платником вищезазначеного податку.
На останок хочемо зауважити, що відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Наквасіна Оксана Олексіївна 344 064,00
UAH з ПДВ
344 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 13:25
Електронний підпис
17 лютого 2020 13:10
фор-я пропозиції.pdf
17 лютого 2020 13:10
тех вимоги.pdf
17 лютого 2020 13:10
ст.17.pdf
17 лютого 2020 13:10
пропозиція.pdf
17 лютого 2020 13:10
повноваження.pdf
17 лютого 2020 13:10
перс дані.pdf
17 лютого 2020 13:10
паспорт.pdf
17 лютого 2020 13:10
норм чинного.pdf
17 лютого 2020 13:10
непідняття ціни.pdf
17 лютого 2020 13:10
лист відгук.PDF
17 лютого 2020 13:10
код.pdf
17 лютого 2020 13:10
істотні умови.pdf
17 лютого 2020 13:10
згода доставки.pdf
17 лютого 2020 13:10
захист довкілля.pdf
17 лютого 2020 13:10
договір проект.pdf
17 лютого 2020 13:10
Договір Мітли 2019.PDF
17 лютого 2020 13:10
довідка аналогічна.pdf
17 лютого 2020 13:10
відомості.pdf
17 лютого 2020 13:10
витяг з реєстру.pdf
17 лютого 2020 13:10
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Наквасіна Оксана Олексіївна

Інформація про відміну

Дата відміни
21 лютого 2020 16:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій