Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область
DSTU B D.1.1-1:2013. Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 58 + 000 - km 62 + 200, Zhytomyr region
DSTU B D.1.1-1:2013. Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 58 + 000 - km 62 + 200, Zhytomyr region
Очікувана вартість
223 307 864,60 UAH
UA-2020-02-05-002082-a ● 3b8e40bb39db44e0902f0b5908295af4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 11:42 |
Очікувана вартість: | 223 307 864,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 223 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1116539.32 UAH |
Publication date: | 05 лютого 2020 16:19 |
Enquiries until: | 12 квітня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 18 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 квітня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 223 307 865 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 223 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область
DSTU B D.1.1-1:2013. Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 58 + 000 - km 62 + 200, Zhytomyr region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
DSTU B D.1.1-1:2013. Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 58 + 000 - km 62 + 200, Zhytomyr region
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2020 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2020 15:54 |
Проект договору.doc | |
14 квітня 2020 15:53 |
Додатки до ТД.doc | |
14 квітня 2020 15:50 |
ТД реконструкція Н-03 км 58+000 - км 62+200 зі зміною 4.doc | |
14 квітня 2020 15:47 |
Перелік змін Н-03 км 58+000 - км 62+200.pdf | |
06 квітня 2020 16:56 |
Перелік змін Н-03 км 58+000 - км 62+200 зміна 3.pdf | |
02 березня 2020 16:26 |
Перелік змін до ТД 2.pdf | |
19 лютого 2020 16:32 |
Перелік змін Н-03 2 діл.pdf | |
14 лютого 2020 11:36 |
підсумкова відомість ресурсів км 58+000 - км 62+200.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кошторис
Дата подання: 09 лютого 2020 09:34
Дата відповіді: 10 лютого 2020 11:27
Для уточнення робіт згідно технічного завдання, прохання надати локальний кошторис в програмному комплексі АВК
Відповідь: Для підготовки тендерної пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено тендерну документацію, що містить, зокрема, інструкцію з підготовки тендерної пропозиції та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання з переліком робіт, які необхідно виконати (Додаток 9).
Технічне завдання
Дата подання: 10 лютого 2020 10:53
Дата відповіді: 10 лютого 2020 11:28
Дуже слушне попередне питання стосовно кошторису, прохання надати кошторис як це робить Вінницька САД для уникнення маси запитань по технічній частині.
Відповідь: Для підготовки тендерної пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено тендерну документацію, що містить, зокрема, інструкцію з підготовки тендерної пропозиції та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання з переліком робіт, які необхідно виконати (Додаток 9).
Технічне завдання
Дата подання: 13 лютого 2020 11:37
Дата відповіді: 14 лютого 2020 11:20
Прохання надати кошторис та креслення згідно статті 22 закону України про закупівлі. Для уникнення повторюваності запитань та непорозумінь в подальшому.
Відповідь: Надано відомості ресурсів. Зважаючи на великий об'єм, з проектною документацією можна ознайомитись в Службі автомобільних доріг у відділі підготовки проектно-кошторисної документації та забезпечення землевідведення.
Щодо наявності АБЗ
Дата подання: 18 лютого 2020 15:32
Дата відповіді: 21 лютого 2020 13:22
Доброго дня!
Просимо Вас надати роз’яснення, чи може учасник закупівлі в разі відсутності власних (орендованих, лізинг) виробництв надати у складі тендерної пропозиції договір поставки асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з Виробником/Постачальником, чий асфальтобетонний завод знаходиться наразі, наприклад, в іншій області, де його атестовано за фактичним місцезнаходженням, але який в разі здобуття перемоги на торгах буде гарантовано перебазовано до місця поблизу об’єкту за предметом закупівлі? А також чи може Учасник прорахувати транспортну схему, рахувати відстань перевезення асфальтобетону та час його транспортування, виходячи з місця, де Виробник/Постачальник планує встановити свій асфальтобетонний завод?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно Додатку 3 п. 3 ТД Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням (Таблиця 3).
У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт);
- копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає:
- копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4.
У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт);
- копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає:
- копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4.
Щодо мобільного АБЗ.
Дата подання: 19 лютого 2020 17:56
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:30
Відповідно до абз. 10 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності асфальтобетонного заводу Учасник повинен надати посвідчену копію атестату виробництва та посвідчену копію договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору.
Просимо пояснити, яким чином взяти участь у закупівлі учаснику, який лише придбав мобільну асфальтозмішувальну установку, яка ще не має атестату виробництва?
Існуючі умови тендерної документації не дозволяють взяти участь у закупівлі учаснику, який лише придбав завод чи працює в інших регіонах, адже атестат виробництва видається за фактичним місцезнаходженням АБЗ.
Звертаємо увагу, що чинним законодавством не передбачено обов’язкової атестації АБЗ, отримання такого документу є виключно добровільним.
Просимо внести зміни до тендерної документації та перебачити можливість підтвердження кваліфікації учасника мобільними асфальтобетонними установками, які будуть перебазовуватись до об’єкту будівництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до ТД є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Щодо надання проектної документації
Дата подання: 19 лютого 2020 18:29
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:17
У пункті 1.3 проекту договору за предметом закупівлі, що викладений у додатку 7 до тендерної документації, зазначено, що роботи повинні здійснюватися відповідно до затвердженої проектної документації, будівельних норм та правил, та в обумовлений Договором строк. Просимо завантажити відповідну проектну документацію.
Відповідь: Зважаючи на великий об'єм, з проектною документацією можна ознайомитись в Службі автомобільних доріг у відділі підготовки проектно-кошторисної документації та забезпечення землевідведення.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 19 лютого 2020 18:31
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:31
Відповідно до п. 5 р. ІІІ тендерної документації, на підтвердження виконання аналогічного договору Учасник повинен надати копії усіх актів виконаних робіт (форма № КБ-2В) та останньої довiдки про вapтicть виконаних робiт (форма № КБ-3). Якщо учасник виконував роботи та здавав їх замовнику не за формами КБ-2В та КБ-3, а за іншими формами ( наприклад, за міжнародними (іноземними) вимогами оформлення документів – FIDIC і т.п.), і вся інформація відображається у Сертифікатах на оплату, які містять накопичувальну інформацію про обсяги та вартість виконаних робіт за весь період з початку виконання робіт до їх завершення, чи буде вважатися належно виконаною вищезгадана вимога тендерної документації за умови надання останнього Сертифікату по аналогічному договору, а не кожного такого (за кожен місяць), але у якому відображено усе виконання робіт за договором?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Учасник-нерезидент повинен надати зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа.
Сертифікати на оплату, які містять накопичувальну інформацію про обсяги та вартість виконаних робіт за весь період з початку виконання робіт до їх завершення будуть вважатися належно виконаною вимогою тендерної документації щодо надання актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) по аналогічному договору.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Учасник-нерезидент повинен надати зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа.
Сертифікати на оплату, які містять накопичувальну інформацію про обсяги та вартість виконаних робіт за весь період з початку виконання робіт до їх завершення будуть вважатися належно виконаною вимогою тендерної документації щодо надання актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) по аналогічному договору.
Додаток 4 до ТД
Дата подання: 24 лютого 2020 16:11
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:31
Доброго дня!
Відповідно до Додатку 4 ТД Учасникам необхідно надати підтвердження наявності працівників згідно з переліком обов'язкових ключових посад ІТР. Просимо Вас надати роз'яснення щодо підтвердження наявності інженера з охорони праці та безпеки руху. Які документи будуть прийнятними для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, якщо на підприємстві функцію інженера з безпеки руху покладено на виконавця робіт? Та й в штатному розписі не передбачена така штатна одиниця, як інженер з безпеки руху. Інженер з охорони праці є окремою штатною одиницею на підприємстві.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни щодо освіти та переліку обов'язкових ключових посад ІТР, які є необхідними для виконання робіт.
На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Щодо визначення аналогічного договору
Дата подання: 25 лютого 2020 14:09
Дата відповіді: 27 лютого 2020 13:17
Доброго дня!
У Додатку №5 до тендерної документації встановлено, що;
«Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. Основними видами робіт є:
1) фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття - 26 220 м2;
2) земляні роботи - 62 060 м3;
3) основа із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40,
укріпленої до марки матеріалу ММ-20 - 42 460 м2;
4) влаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші - 40 140 м2;
5) влаштування верхнього шару покриття з
щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) - 40 140 м2;
6) влаштування огородження металевого оцинкованого бар’єрного типу- 5 540 м.п.;
7) влаштування огородження металевого перильного типу - 960 м.п;
8) нанесення розмітки холодним пластиком - 8 410 м.п.;
9) нанесення розмітки полімерною стрічкою - 5 510 м.п.;
10) влаштування шумових смуг - 305 м.
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.»
Тобто встановлені певні обсяги основних робіт, які повинні бути підтверджені учасниками у якості підтвердження досвіду.
Наше підприємство має значний позитивний досвід аналогічних робіт, але більшість аналогічних робіт можемо підтвердити досвід при виконанні робіт при поточному ремонті.
Наприклад:
1)Тендерною документацією вимагається фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття- 26220 м2 (ми маємо досвід виконання аналогічних договорів більше 200000 м2
Але по поточному ремонту у нас є документально підтверджений досвід -180000 м2, при будівництві, реконструкції та капітальному капітального ремонті -20000 м2;
2) Тендерною документацією вимагається влаштування огородження металевого оцинкованого бар’єрного типу - 5540 м.п. (ми маємо досвід близько 20000 м.п.)
Але по поточному ремонту у нас є документально підтверджений досвід -14800 м.п., при будівництві, реконструкції та капітальному капітального ремонті -5200 м.п.;
3) Нанесення розмітки холодним пластиком - 8410 м.п. (ми маємо досвід близько 35600 м.п.)Але по поточному ремонту у нас є документально підтверджений досвід -27400 м.п., при будівництві, реконструкції та капітальному капітального ремонті -8200 м.п.;
Згідно чинних СОУ 42.1-37641918-035:2018 Ресурсні елементи кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи», ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги.Частина І.Проектування, Частина ІІ. Будівництво», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» технологія виконання, загальнодержавні розцінки, виконання вищевказаних робіт, жодним чином не відрізняється ні при будівництві, ні при реконструкції, ні при капітальному ремонті, ні при поточному ремонті на автомобільних дорогах загального користування та застосовуються на роботи з капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування.
Просимо повідомити, чи буде вважатись досвідом виконання аналогічних робіт:
- виконання робіт по фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття;
- влаштування огородження металевого оцинкованого бар’єрного типу
-нанесення розмітки холодним пластиком
при поточному середньому ремонті автомобільних доріг державного значення???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. Замовником будуть переглянуті основні види робіт для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД.
стосовно досвіду
Дата подання: 25 лютого 2020 14:41
Дата відповіді: 27 лютого 2020 14:06
Шановний Замовнику!
У тендерній документації Замовником встановлено, що: «Аналогічним буде вважатися договір на будівництво або реконструкцію автомобільної дороги / доріг загального користування державного значення за класом наслідків (відповідальності) СС3.».
Також в тендерній документації зазначено основні види робіт та об’єми цих робіт, по яким повинен підтвердити учасник свій досвід.
Зазначимо, що наше Підприємство має досвіду виконаня робіт з будівництва або реконструкції автомобільної дороги / доріг загального користування державного значення за класом наслідків (відповідальності) СС3, проте наше Підприємство не має досвіду з:
нанесення розмітки полімерною стрічкою - 5 510 м.п.;
Ми плануємо залучити Субпідрядну організацію яка має необхідний досвід з виконання аналогічних робіт саме з нанесення розмітки полімерною стрічкою - 5 510 м.п.;
Сума договора з субпідрядною організацією на зазначені види робіт складе менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю до змісту тендерної пропозиції
Питання:
1.)Чи враховується досвід Субпідрядника, якого планує залучити наше Підприємство для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору по одному виду робіт який у нас відсутній - нанесення розмітки полімерною стрічкою?
2.)Якщо так, то просимо внести відповідні зміни до документації для виключення будь-яких непорозумінь.
3.)Якщо ні – то просимо надати про це пряму обґрунтовану відповідь та повідомити чи не вважає тендерний комітет це дискримінацією, оскільки лише через відсутність у якості досвіду одного специфічного(НЕ ОСНОВНОГО) виду робіт – ми не зможемо прийняти участь у закупівлі, а якщо й зможемо- то наша пропозиція буде відхилена. Адже ж нанесення розмітки полімерною стрічкою це не основний вид робіт при реконструкції дороги. Таким чином звужується коло потенційних учасників та нівелюються принципи публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть переглянуті основні види робіт для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД.
підтвердження досвіду
Дата подання: 25 лютого 2020 15:47
Дата відповіді: 27 лютого 2020 14:06
До уваги тендерного комітету!!!
В тендерній документації вами вказано визначення аналогічного договору:
« Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.».
Також вказані мінімальні обсяги та види робіт, що повинен мати учасник для підтвердження досвіду аналогічних робіт, та кваліфікаційних вимог.
Але звертаємо вашу увагу, що таким чином ви обмежуєте конкуренцію та штучно звужуєте коло учасників!!!
Згідно зі статтею 5 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги поділяються на:
- автомобільні дороги загального користування;
- вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
- відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
- автомобільні дороги на приватних територіях.
Ця класифікація встановлює основні види автомобільних доріг, які суттєво відрізняються між собою (як за формою власності, так і за порядком використання).
А серед цих основних видів автомобільних доріг є більш детальна класифікація, яка базується на незначних відмінностях та визначає різні підвиди автомобільних доріг.
Зокрема, стаття 8 Закону встановлює, що автомобільні дороги загального користування поділяються, у свою чергу автомобільні дороги державного та місцевого значення.
Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні,
національні, регіональні та територіальні.
Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні.
Статтею 18 цього ж закону передбачено, що складовими вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є: проїзна частина вулиць і доріг, трамвайне полотно, дорожнє покриття, штучні споруди, споруди дорожнього водовідводу, технічні засоби організації дорожнього руху, зупинки міського транспорту, стоянки таксі, тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, зелені насадження, наземні та підземні мережі, майданчики для паркуванн
Таким чином відмінності між названими підвидами є несуттєвими і жодним чином не впливають на виконання робіт з реконструкції дороги.
Зазначаємо, що існуючі стандарти та правила визначають вимоги до реконструкції доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги
державного чи місцевого значення чи вулиці і дороги міст чи населених пунктів.
І дороги державного значення, і дороги місцевого значення, і дороги міст чи населених пунктів є дорогами загального користування, які потребують ремонту та реконструкції.
Виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту і на дорогах державного значення, і на дорогах місцевого значення, і на вулицях і дорогах міст чи населених пунктів, передбачає виконання аналогічних видів робіт, аналогічними будівельними машинами та механізмами, за однаковими технічними правилами та за однаковими правилами визначення вартості таких робіт.
Тому, якщо учасник має досвід виконання робіт з реконструкції доріг загального користування місцевого значення, чи вулиць і доріг міст чи населених пунктів то він так само зможе виконувати роботи з реконсторукції доріг загального користування державного значення і навпаки.
З огляду на викладене, Вважаємо, що оскаржувана вимога не має під собою технічного підгрунтя, а спрямована лише на дискримінацію учасників та обмеження конкуренції.
Аналогічної правової позиції і дотримується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Так у рішеннях від23.12.2019 № 19180 28.12.2019 № 19593 Орган Оскарження в аналогічних справах зобов’язав Замовника внести зміни до Документації.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до Тендерної документації щодо визначення аналогічного договору та зазначити:
« Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, місцевого значення або вулиць і доріг міст чи населених пунктів укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного, місцевого значення , вулиць і доріг міст чи населених пунктів одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Надане документальне підтвердження виконання аналогічного договору має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації.
Вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Додаток 5 ТД
Дата подання: 25 лютого 2020 18:02
Дата відповіді: 27 лютого 2020 14:01
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання основних видів робіт в натуральних величинах, в тому числі влаштування шумових смуг – 305 м. Ми розуміємо, що технічне завдання передбачає виконання робіт з влаштування шумових смуг, але цей вид роботи не є основним!
При визначенні кваліфікаційних критеріїв Замовник повинен керуватися не тільки технічним завданням, а й розуміти, що однакових проектів не може бути і такий підхід до визначення кваліфікаційних критеріїв є дискримінаційним навіть по відношенню до Учасників, які мають великий досвід у будівництві доріг та транспортних споруд. Нами були реалізовані десятки проектів за останні п`ять років, але нажаль в жодному з них не було передбачене влаштування шумових смуг.
Звертаємося до Вас з проханням видалити вимогу щодо підтвердження досвіду з влаштування шумових смуг, як таку , що не відповідає поняттю основні види робіт.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть переглянуті основні види робіт для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД.
Інформація про наявність техніки
Дата подання: 25 лютого 2020 18:06
Дата відповіді: 27 лютого 2020 13:59
Просимо роз'яснити, що мається на увазі під термінами "Назва" та "Тип" зазначених у таблиці 1. У свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів зазначається назва (найменування) АБО тип транспортного засобу, будівельної машини чи механізму, в залежності від Уповноваженого органу, що видав свідоцтво про реєстрацію.
Вимога щодо зазначення назви та типу є некоректною, бо ці поняття є синонімами в цьому випадку. Тому, просимо Вас надати детальне роз'яснення щодо заповнення колонок із зазначенням назви та типу. Або внести зміни до тендерної документації, якими виключити вимогу щодо зазначення назви або типу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до ТД та виключено вимогу щодо зазначення типу техніки. У колонці "назва" необхідно заповнювати найменування техніки згідно свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів або іншого документу, що посвідчує право власності (обліку) (у разі, якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації).
Інформація стосовно техніки
Дата подання: 26 лютого 2020 14:08
Дата відповіді: 27 лютого 2020 13:52
Чому Замовник ставить в ряд з ведучими механізмами такі допоміжні механізми як: апарати піскоструменеві, апарати для стикового зварювання, трамбівки пневматичні, розчинонасоси, молотки відбійні та ряд інших. Чому не зазначити най-най основніші а не ліпити все підряд що є у інвесторсому кошторисі? Чому тоді не добавити дрилі, бадді, бензопили, лебідки ручні, рами планувальні, гудронаторі ручні. Що це за дискриминація? Чому не можна підтвердити наявність основної техніки яка виконує 85% об'єму цієї закупівлі, а всі остальні механізми це все лиш допоміжні механізми чи навіть можливо роботи які можуть входити в 20% субпідрядних робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде переглянуто перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт та внесені відповідні зміни до ТД.
Проектна документація
Дата подання: 27 лютого 2020 09:32
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:06
У відповідь на питання від 19.02.2020 та прохання завантажити проекту документацію, Ви відповіли, що зважаючи на великий об'єм, з проектною документацією можна ознайомитись в Службі автомобільних доріг у відділі підготовки проектно-кошторисної документації та забезпечення землевідведення. Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Електронна система закупівель здатна прийняти значний обсяг інформації, документів та файлів, інші Замовники завантажують проеткну документацію, яка також має значний обсяг, для того щоб потенційні учасники могли належним чином розрахувати свої тендерні пропзиції ( Приклад - Служба автомобільних доріг у Запорізькій області закупівлі UA-2019-11-26-001184-a, UA-2020-02-10-001243-c, UA-2020-02-10-001216-c). Просимо завантажити проектну документацію. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зважаючи на великий об'єм, з проектною документацією можна ознайомитись в Службі автомобільних доріг у відділі підготовки проектно-кошторисної документації та забезпечення землевідведення.
Інформація стосовно техніки (доповнення)
Дата подання: 28 лютого 2020 15:32
Дата відповіді: 04 березня 2020 13:44
Шановний Замовнику,
одному з учасників Ви відповіли, що перелік та кількість техніки та обладнання, необхідної для виконання робіт будуть переглянуті. Будь ласка, зверніть увагу на перелік та кількість кранів. Адже кожний учасник має право виконувати роботи відповідно до нормативної документації, технічного завдання з врахуванням матеріально-технічної бази, яка є в нього в наявності. Наприклад, ТД вимагається кран в/п 100 т, у нас не має такого крана, але є 2 крани в/п 80-90 т, які можуть виконати роботи призначені для крана в/п 100 т без порушення технології виконання робіт.
Теж саме стосується і крана в/п 40 т, його можуть замінити 2 крани в/п 25 т, які є в переліку необхідної техніки.
Що стосується крана-трубоукладальника, він теж не є обов’язковим механізмом, оскільки може бути замінений на гусеничний кран в/п 25 т без порушення технології виконання робіт.
Крани в/п 5 т та 8 т взагалі ще існують? Навіщо їх вимагати, якщо при виконанні робіт все одно будуть використовуватися крани в/п 10-16т або 25т?
При розрахунку кількості кранів, просимо зауважити, що всі крани не будуть працювати одночасно.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником переглянуто перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт та внесено зміни до ТД
Освіта ІТР
Дата подання: 28 лютого 2020 17:23
Дата відповіді: 04 березня 2020 13:42
Роз'ясніть, будь ласка, чи буде відповідати пропозиція учасника кваліфікаційним критеріям, якщо Інженер з охорони праці має вищу освіту за спеціальністю «Промислове і цивільне будівництво» та досвід роботи у дорожньому господарстві більше 10 років?
Відповідь: Так, відповідатиме вимогам ТД. Для інженерно-технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Також Учасник у складі пропозиції повинен надати скан – копії кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста.
Освіта ІТР
Дата подання: 28 лютого 2020 17:24
Дата відповіді: 04 березня 2020 13:42
Роз'ясніть, будь ласка, чи буде відповідати пропозиція учасника кваліфікаційним критеріям, якщо Геодезист має вищу освіту Інституту залізничного транспорту за спеціальністю «будівництво залізниць, шлях і шляхове господарство» та досвід роботи у дорожньому господарстві більше 10 років?
Відповідь: Так, відповідатиме вимогам ТД. Для інженерно-технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Також Учасник у складі пропозиції повинен надати скан – копії кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-05-002082-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 03 березня 2020 11:43
Дата подання: 03 березня 2020 11:43
скарга на порушення у сфері публічних закупівель
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 19:26
Скарга відкликана скаржником
Причина: зміни плану робіт
Дата: 11 березня 2020 09:44
рішення від 05.03.2020№4265+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 19:25
рішення від 20.03.2020№5354.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 15:38
Номер скарги: UA-2020-02-05-002082-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 05 березня 2020 17:36
Дата подання: 05 березня 2020 17:36
Скарга про порушення законодавства у сфері державних закупівель
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 березня 2020 17:53
рішення від 10.03.2020 № 4474 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 17:53
запит Скаржнику щодо скарги від 05.03.2020 № UA-2020-02-05-002082-a.b2.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 18:08
Інформація про перенесення розгляду скарг.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:45
Інформація про перенесення розгляду скарг.pdf
Дата публікації: 24 березня 2020 19:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2020 № 5735.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 16:11
рішення від 25.03.2020 № 5735.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: протокол внесення змін до тендерної документації №78 від 06.04.20р.
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2020 17:14
Номер скарги: UA-2020-02-05-002082-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", Код ЄДРПОУ:41925143
Дата подання: 05 березня 2020 17:59
Дата подання: 05 березня 2020 17:59
дискримінаційні умови ТД
Тенедрна документація містить дискримінаційні умови, детальний опис яких викладено у скарзі.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 березня 2020 18:06
рішення від 10.03.2020 № 4450 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 18:06
Інформація про перенесення розгляду скарг.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:44
Інформація про перенесення розгляду скарг.pdf
Дата публікації: 24 березня 2020 19:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2020 № 5734.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 18:36
рішення від 25.03.2020 № 5734.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 21:51
Номер скарги: UA-2020-02-05-002082-a.c5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 09 квітня 2020 22:50
Дата подання: 09 квітня 2020 22:50
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника та порушення у сфері публічних закупівель
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 14.04.2020 № 7103.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2020 21:17
Номер скарги: UA-2020-02-05-002082-a.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 26 травня 2020 21:02
Дата подання: 26 травня 2020 21:02
Оскарження неправомірного рішення Замовника
Скарга на неправомірне рішення Замовника - протокол засідання тендерного комітету, щодо розгляду тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 травня 2020 16:29
рішення від 29.05.2020 № 10642.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 16:28
інформація про перенесення розгляду скарг № 8215.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 22:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2020 № 12031.pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 18:47
рішення від 17.06.2020 № 12031.pdf
Дата публікації: 22 червня 2020 21:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №12031-р/пк-пз від 17.06.2020 р., щодо відміни торгів на закупівлю робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно ст. 31 Закону (протокол №165 від 24.06.20р.)
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2020 16:38
Номер скарги: UA-2020-02-05-002082-a.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 22 травня 2020 21:39
Дата подання: 22 травня 2020 21:39
СКАРГА
щодо прийнятих рішень замовника
05.02.2020 Служба автомобільних доріг у Житомирській області (надалі – Замовник) оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-05-002082-а.
21 травня 2020, 10:45:40 на електронну адресу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі – Скаржник) як Учасника надійшло електронне повідомлення такого змісту «Добрий день, Приватне Підприємство Автомагістраль. Вашу пропозицію в закупівлю ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область на прекваліфікації було відхилено». Тобто наше підприємство було дискваліфіковано у закупівлі UA-2020-01-31-001529-c на підставі ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при
наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Також Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копії кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста (вимога ТД стор. 37-38). Учасником в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт п. 16 вказується інженер-геодезист Донченко Р.В., який залучений учасником по цивільно-правовій угоді. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія цивільно-правової угоди, а також відсутня копія кваліфікаційного сертифікату інженергеодезиста, що не відповідає умовам тендерної документації.».
На офіційному сайті за індетифікацією https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-05-002082-a розміщена оновлена Тендерна документація на закупівлю робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (зі зміною 4) в яку внесено зміни та видалено в пункті 5 розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимогу щодо надання Відомостей про кваліфікацію склад інженерно-технічного персоналу та механізаторів, який буде залучено для виконання робіт (додаток 4), в якому і була вимога щодо того, що «учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням»
Детальніше в скарзі що додається.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 22:10
рішення від 27.05.2020№10414+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 22:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2020 №11587.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 21:51
рішення від 11.06.2020№11587.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 21:26
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 червня 2020 16:41 |
Коментар щодо відміни: | Виконання рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №12031-р/пк-пз від 17.06.2020 р., щодо відміни торгів на закупівлю робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно ст. 31 Закону (протокол №165 від 24.06.20р.) |
Документи:
24 червня 2020 16:40
|
протокол відміни торгів Н-03 км 58+000 - км 62+200.pdf |