Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (мед, яйця курячі)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-02-05-001879-b 4cc2b68887194f64912b860d9e70b7be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Василівна Созанська

+30322382792 ldufk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ"
Код ЄДРПОУ: 02136962
Вебсайт: http://www.ufk.lviv.ua/ua-home.html
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1
Контактна особа: Галина Василівна Созанська
+30322382792
ldufk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 11:48
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Мед натуральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, Львів, Кн.Ольги,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
50000 штуки
Яйце куряче столове свіже 1 категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, Львів, Кн.Ольги,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 13:16
ТД мед і яйця.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-05-001879-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Агрофірма "Ватра", Код ЄДРПОУ:30484438
Дата подання: 03 березня 2020 12:26
скарга - вимога
До тендерної пропозиції ТзОВ «Агрофірма «Ватра» було долучено сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT). Даний документ на сьогоднішній день є чинним і термін його дії – до 04.07.2020 року. Відтак, станом на лютий місяць 2020 року, маючи чинний Сертифікат, не було підстав в Товариства виготовляти новий. Проте, в складі тендерної пропозиції було подано, окрім даного сертифікату, лист-роз’яснення №7/3 від 20.02.2020 року щодо сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів. В ньому зазначено про термін даного сертифікату, та вказано, що Товариство гарантує до закінчення терміну даного сертифікату виготовити новий. А тому просимо скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Агрофірма Ватра» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону "Про державні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 13:21
Шановний Учаснику!
Згідно вимог Тендерної документації, Учасники у складі своїх тендерних пропозицій зобов'язані були надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або інший сертифікат на систему забезпечення безпечності та якості, виданий учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління в державній системі, чинний не менш ніж до 31.12.2020 року. Ви зазначаєте, що наданий Вами документ на сьогоднішній день є чинним і термін його дії – до 04.07.2020 року, а отже у Вас, ніби-то, не було підстав виготовляти новий.
Звертаємо увагу, що тендерна документація містить чітку норму, відповідно до якої даний сертифікат мав бути дійсний до 31.12.2020 р. У разі, якщо Учасник не має змоги надати будь-який документ у складі тендерної пропозиції, він має право звернутись до Замовника з запитанням/вимогою у період уточнень. Від ТОВ «Агрофірма»Ватра» жодних запитань/вимог не надходило, а отже, подавши тендерну пропозицію Ви повністю погодились на усі умови, передбачені тендерною документацією, зокрема про надання сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або іншого сертифікату на систему забезпечення безпечності та якості, виданого учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління в державній системі, чинного не менш ніж до 31.12.2020 року
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а відтак була відхилена правомірно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Агрофірма "Ватра" 135 000,00
UAH з ПДВ
109 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Головко Михайло Романович" 197 500,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 193 500,00
UAH з ПДВ
193 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 10:41
Електронний підпис
21 лютого 2020 10:39
Якісне посвідчення.pdf
21 лютого 2020 10:39
Форма 1ДФ .pdf
21 лютого 2020 10:39
Тендерна пропозиція .pdf
21 лютого 2020 10:39
Проект договору .pdf
21 лютого 2020 10:38
Витяг з ЄДРpdf.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 23:54
Довідка МВС.pdf
27 лютого 2020 23:54
Довідка ДФС.pdf
21 лютого 2020 11:02
Електронний підпис
21 лютого 2020 00:27
22. Сертифікат ISO.PDF
21 лютого 2020 00:27
21 Паспорт та ІПН.pdf
21 лютого 2020 00:27
20. Витяг з реєстру ПЄП.pdf
21 лютого 2020 00:27
19. Виписка з ЄДР.pdf
21 лютого 2020 00:27
18. Витяг з ЄДР.pdf
21 лютого 2020 00:27
17. Технічне завдання.pdf
21 лютого 2020 00:27
14. Технічний паспорт.pdf
21 лютого 2020 00:27
13. Договір оренди авто.pdf
21 лютого 2020 00:27
12. Акт дезінфекції.pdf
21 лютого 2020 00:27
5. Довідка про підпис.pdf
21 лютого 2020 00:27
4. Проект договору.pdf
21 лютого 2020 00:27
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Агрофірма "Ватра"

ФОП "Головко Михайло Романович"

ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Агрофірма "Ватра"
#30484438
Відхилено 109 500,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 11:37
ФОП "Головко Михайло Романович"
#2305419291
Відхилено 110 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 11:43
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2338913481
Переможець 193 500,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2338913481
193 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 13:40
14пр лонг.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 15:33
ДУ14пр.pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:59
лонг 14 пр.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:24
ДУ 14ПР.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 06:53
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 12:24
Договір № 14.pdf укладений
11 березня 2020 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 14-Пр
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 14-Пр
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 14-Пр
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв'язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початку наступного року , в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 14-Пр
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 145 989,45
UAH