Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісний папір для друку А4
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-02-05-001558-a ● 14c1b6251ce8423193acb285c130a222
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03598771 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. Закревського 35Б |
Контактна особа: |
Стецюк Наталія Борисівна 380663825894 sh238@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 15:07 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 пачок
Офісний папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Закревського 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2020 15:17 |
238 Оголошення Офісний папір А4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 лютого 2020 10:49
Дата відповіді: 06 лютого 2020 14:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, до розгляду приймаються пропозиції згідно тендерної документації, Порівняння ціни всіх учасників враховуються як остаточні як з ПДВ (для платників) так і без ПДВ (для неплатників). Також у ТД зазначено: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. Параметри запропонованої продукції зазначені мінімальними, Учасник може пропонувати товар з кращими параметрами (окрім Російського виробника).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
8 430,00
UAH з ПДВ
|
8 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
8 955,00
UAH з ПДВ
|
8 955,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" |
9 930,00
UAH з ПДВ
|
9 930,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
8 430,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 13:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 16:53
|
дог 14 12 УП.pdf | укладений |
14 лютого 2020 16:53
|