Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43078651 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 230 |
Контактна особа: |
Павловська Оксана Василівна +380632740117 oksana_p08@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 12:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 12:15 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 13:32 |
Очікувана вартість: | 1 923 523,38 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 235,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2020 12:10 |
Проект договору.doc | |
05 лютого 2020 12:10 |
ТД електроенергія 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000086 ● cccba896425441a59b12861764ec18a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-02-05-001490-b 05.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу Державною аудиторською службою України встановлено, що тендерна документація Відділу освіти Бородянської селищної ради містить вимогу щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» чим порушено норми абзацу третього частини третьої статті 17 Закону. Розглянувши та вивчивши тендерну документацію Відділ освіти Бородянської селищної ради (далі Замовник) повідомляє, що відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) тендерна документація повинна містити: вимоги, встановлені ст.17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріями вимогам згідно законодавства. Розглянувши тендерні пропозиції ТОВ «ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД» та ТОВ «Київська обласна ЕК» виявлено, що пропозиції даних учасників не містять документального підтвердження (довідка або лист у довільній формі згідно додатку 2 до тендерної документації) з інформацією про відсутність підстав, визначених у п.1, п.7 ч.1 ст.17 Закону. Відповідно до абз.2 п.2 ч.1 ст.30 Закону: замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець не надав, документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст.17 цього Закону. Але відповідно до рішення тендерного комітету (протокол №58 від 28.02.2020 р.) Відділу освіти Бородянської селищної ради тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД» відхилено відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону, як таку , що не відповідає умовам тендерної документації даної закупівлі. Пропозиція учасника ТОВ «Київська обласна ЕК» відповідає умовам тендерної документації (протокол №60 від 28.02.2020 р.), не зважаючи на те, що учасником не надано документального підтвердження (довідка або лист у довільній формі згідно додатку 2 до тендерної документації) з інформацією про відсутність підстав, визначених у п.1, п.7 ч.1 ст.17 Закону. Відповідно до абз.3 ч.3 ст.17 Закону: Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.1 і 7 ч.1 цієї статті. Замовник, керуючись абз.3 ч.3 ст.17 Закону не вимагав від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.1 і 7 ч.1 с.17 Закону. Відповідно до висновку Державна аудиторська служба України зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Відповідно до ч.2 ст.23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до ст.7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше ніж сім днів. Так як процедура закупівлі вже завершена, наразі не має можливості для внесення змін до тендерної документації. Відділом освіти Бородянської селищної ради взято до уваги дане зауваження та здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому. За результатами моніторингу Державною аудиторською службою України встановлено: відповідно до розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник в тендерній документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за «ціною», проте не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) в описі методики оцінки за цим критерієм, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Розглянувши та вивчивши тендерну документацію, встановлено, що у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.10 «Підготовка пропозицій» зазначено, що Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Відповідно до абз.5 ч.2 ст.21 в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків та зборів. Очікувана вартість предмета закупівлі згідно ДК 021 2015: 09310000-5 - Електрична енергія (Постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг) - 1`923`523.38 грн (з ПДВ). Відповідно до ч.2 ст.23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до ст.7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше ніж сім днів. Так як процедура закупівлі вже завершена, наразі не має можливості для внесення змін до тендерної документації. У зв’язку з вищевикладеним і неможливістю внесення змін до тендерної документації на даному етапі, взято до уваги дане зауваження та здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому. За результатами моніторингу Державною аудиторською службою України встановлено, що Замовник в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій не було зазначено у тендерній документації, тому що електронна система встановлює його автоматично. Відповідно до ч.2 ст. 21 Закону строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Враховуючи вищесказане закупівля оголошена 05.02.2020 року , кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 20.02.2020 р. не менше ніж 15 днів відповідно до ч.2 с. 21 Закону. Відповідно до ч.2 ст.23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до ст.7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше ніж сім днів. У зв’язку з вищевикладеним і неможливістю внесення змін до тендерної документації на даному етапі, взято до уваги дане зауваження та здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому.
2020-04-08 16:45:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
1 249 555,00
UAH з ПДВ
|
1 210 058,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" |
1 275 715,98
UAH з ПДВ
|
1 210 058,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
1 329 510,00
UAH з ПДВ
|
1 249 155,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК" |
1 416 059,64
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Відхилено |
1 210 058,63
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 15:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" #40111046 |
Відхилено |
1 210 058,64
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 15:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" #39726263 |
Відхилено |
1 249 155,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 15:43
|
ТОВ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК" #42094646 |
Переможець |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 15:50
|
Угода 3 до дог ЕК.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 12:12
|
Дод угода Договір РЕС.pdf | зміни до договору |
18 березня 2020 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 11:45
|
Додаткова угода | зміни до договору |
18 березня 2020 11:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторонами було продовжено дію Договору №430031202 від 27 грудня 2019р. та укладено додаткову угоду на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі №430031202 від 27 грудня 2019р. Сторони домовилися зменшити суму договору на 94 830,00 грн. У зв’язку з вищевказаним, пункт 3.1 Договору №430031706 від 18 березня 2020 р. викласти в наступній редакції: «Розрахункова ціна цього Договору становить 1 255 170,00 грн (один мільйон двісті п’ятдесят п’ять тисяч сто сімдесят грн., 00 коп) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 430031706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 2 та 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України та Умовами Договору, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару на 9.99 % з 01.09.2020 та викласти п. 1 Комерційної пропозиції (Додаток № 2 до Договору про постачання електричної енергії споживачу № 430031706 від 18.03.2020 в наступній редакції: "1. Ціна (тариф) електричної енергії, у тому числі диференційовані ціни (тарифи) Ціна (тариф) електричної енергії на дату формування даної комерційної пропозиції з урахуванням ПДВ становить 2,033 за 1 кВт*год та включає в себе наступні складові: - Ціна закупівлі електричної енергії на всіх видах ринків електричної енергії, що фактично склалася для Постачальника за результатами розрахункового періоду, з урахуванням вартості послуг адміністраторів ринків. - Тариф на послуги Постачальника. - Тариф на послуги з передачі електричної (0,2423 кВт*год. без ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 430031706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |