Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія Постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг
Очікувана вартість
1 923 523,38 UAH
UA-2020-02-05-001490-b ea68ec81c2c849a4b1f4c901adf9b6c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павловська Оксана Василівна

+380632740117 oksana_p08@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43078651
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 230
Контактна особа: Павловська Оксана Василівна
+380632740117
oksana_p08@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 12:15
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 12:15
Початок аукціону: 21 лютого 2020 13:32
Очікувана вартість: 1 923 523,38 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 235,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
730500 кВт*год
Електрична енергія Постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт Бородянка,, с.Дружня, с.Пилиповичі, с.Нове Залісся, с.Мирча, с.Нова Гребля, с.Новий Корогод, с.Шибено, за місцем знаходження закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 12:10
Проект договору.doc
05 лютого 2020 12:10
ТД електроенергія 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000086 ● cccba896425441a59b12861764ec18a5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-02-05-001490-b 05.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу Державною аудиторською службою України встановлено, що тендерна документація Відділу освіти Бородянської селищної ради містить вимогу щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» чим порушено норми абзацу третього частини третьої статті 17 Закону. Розглянувши та вивчивши тендерну документацію Відділ освіти Бородянської селищної ради (далі Замовник) повідомляє, що відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) тендерна документація повинна містити: вимоги, встановлені ст.17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріями вимогам згідно законодавства. Розглянувши тендерні пропозиції ТОВ «ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД» та ТОВ «Київська обласна ЕК» виявлено, що пропозиції даних учасників не містять документального підтвердження (довідка або лист у довільній формі згідно додатку 2 до тендерної документації) з інформацією про відсутність підстав, визначених у п.1, п.7 ч.1 ст.17 Закону. Відповідно до абз.2 п.2 ч.1 ст.30 Закону: замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець не надав, документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст.17 цього Закону. Але відповідно до рішення тендерного комітету (протокол №58 від 28.02.2020 р.) Відділу освіти Бородянської селищної ради тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД» відхилено відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону, як таку , що не відповідає умовам тендерної документації даної закупівлі. Пропозиція учасника ТОВ «Київська обласна ЕК» відповідає умовам тендерної документації (протокол №60 від 28.02.2020 р.), не зважаючи на те, що учасником не надано документального підтвердження (довідка або лист у довільній формі згідно додатку 2 до тендерної документації) з інформацією про відсутність підстав, визначених у п.1, п.7 ч.1 ст.17 Закону. Відповідно до абз.3 ч.3 ст.17 Закону: Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.1 і 7 ч.1 цієї статті. Замовник, керуючись абз.3 ч.3 ст.17 Закону не вимагав від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.1 і 7 ч.1 с.17 Закону. Відповідно до висновку Державна аудиторська служба України зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Відповідно до ч.2 ст.23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до ст.7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше ніж сім днів. Так як процедура закупівлі вже завершена, наразі не має можливості для внесення змін до тендерної документації. Відділом освіти Бородянської селищної ради взято до уваги дане зауваження та здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому. За результатами моніторингу Державною аудиторською службою України встановлено: відповідно до розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник в тендерній документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за «ціною», проте не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) в описі методики оцінки за цим критерієм, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Розглянувши та вивчивши тендерну документацію, встановлено, що у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.10 «Підготовка пропозицій» зазначено, що Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Відповідно до абз.5 ч.2 ст.21 в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків та зборів. Очікувана вартість предмета закупівлі згідно ДК 021 2015: 09310000-5 - Електрична енергія (Постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг) - 1`923`523.38 грн (з ПДВ). Відповідно до ч.2 ст.23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до ст.7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше ніж сім днів. Так як процедура закупівлі вже завершена, наразі не має можливості для внесення змін до тендерної документації. У зв’язку з вищевикладеним і неможливістю внесення змін до тендерної документації на даному етапі, взято до уваги дане зауваження та здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому. За результатами моніторингу Державною аудиторською службою України встановлено, що Замовник в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій не було зазначено у тендерній документації, тому що електронна система встановлює його автоматично. Відповідно до ч.2 ст. 21 Закону строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Враховуючи вищесказане закупівля оголошена 05.02.2020 року , кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 20.02.2020 р. не менше ніж 15 днів відповідно до ч.2 с. 21 Закону. Відповідно до ч.2 ст.23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до ст.7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше ніж сім днів. У зв’язку з вищевикладеним і неможливістю внесення змін до тендерної документації на даному етапі, взято до уваги дане зауваження та здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому.

2020-04-08 16:45:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" 1 249 555,00
UAH з ПДВ
1 210 058,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" 1 275 715,98
UAH з ПДВ
1 210 058,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" 1 329 510,00
UAH з ПДВ
1 249 155,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК" 1 416 059,64
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 10:26
Електронний підпис
20 лютого 2020 10:26
7. Довідка щодо санкцій.pdf
20 лютого 2020 10:26
3. Проект договору.pdf
20 лютого 2020 10:26
2. Технічні вимоги.pdf
20 лютого 2020 10:26
16. Витяг ЄДРПОУ _04_02_20.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 17:17
Електронний підпис
19 лютого 2020 16:00
проект дог на фірм бл.PDF
19 лютого 2020 16:00
3.Суборенда.pdf
19 лютого 2020 16:00
2.Стаття 17.PDF
19 лютого 2020 16:00
1.Довідка до ст 17.PDF
19 лютого 2020 16:00
Цінова пропозиція.PDF
19 лютого 2020 16:00
6.Захист довкілля.PDF
19 лютого 2020 16:00
6.8.технічні вимоги.PDF
19 лютого 2020 16:00
5.Дотримання тех вимог.PDF
19 лютого 2020 16:00
4.Ліцензія.pdf
19 лютого 2020 16:00
8.Витяг 03.01.20.pdf
19 лютого 2020 16:00
7.Установчі документи.pdf
19 лютого 2020 15:59
19.Довідка від юристів.PDF

Публічні документи

20 лютого 2020 12:12
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:12
Статут.PDF
20 лютого 2020 12:12
Паспорт Директора.PDF
20 лютого 2020 12:12
Ліцензія копія.PDF
20 лютого 2020 12:12
Довідка банк 13_02.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 18:24
Електронний підпис
04 березня 2020 18:20
Супровідний лист.pdf
04 березня 2020 17:35
Довідка.pdf
04 березня 2020 17:35
Довідка судимість.jpg
04 березня 2020 17:35
Довідка МВС.pdf
20 лютого 2020 10:49
Електронний підпис
20 лютого 2020 10:32
Статут.pdf
20 лютого 2020 10:32
Правочин.pdf
20 лютого 2020 10:32
Витяг ПДВ.PDF
20 лютого 2020 10:32
Витяг з ЄДР оновлений.pdf
20 лютого 2020 10:32
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 10:32
Технічні вимоги.pdf
20 лютого 2020 10:32
ст.17 Закону.pdf
20 лютого 2020 10:32
ст.17 Закону, ч.1. ч. 2..pdf
20 лютого 2020 10:32
Лист-гарантія.pdf
20 лютого 2020 10:32
Лист-гарантія,санкції.pdf
20 лютого 2020 10:32
Лист-гарантія п.4.6.pdf
20 лютого 2020 10:32
Відомості учасника.pdf
20 лютого 2020 10:32
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

ТОВ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"
#34528630
Відхилено 1 210 058,63
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД"
#40111046
Відхилено 1 210 058,64
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
Відхилено 1 249 155,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:43
ТОВ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
#42094646
Переможець 1 350 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
#42094646
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:45
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 15:50
Угода 3 до дог ЕК.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 15:46
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 12:12
Дод угода Договір РЕС.pdf зміни до договору
18 березня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 11:45
Додаткова угода зміни до договору
18 березня 2020 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторонами було продовжено дію Договору №430031202 від 27 грудня 2019р. та укладено додаткову угоду на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі №430031202 від 27 грудня 2019р. Сторони домовилися зменшити суму договору на 94 830,00 грн. У зв’язку з вищевказаним, пункт 3.1 Договору №430031706 від 18 березня 2020 р. викласти в наступній редакції: «Розрахункова ціна цього Договору становить 1 255 170,00 грн (один мільйон двісті п’ятдесят п’ять тисяч сто сімдесят грн., 00 коп) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 430031706
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 та 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України та Умовами Договору, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару на 9.99 % з 01.09.2020 та викласти п. 1 Комерційної пропозиції (Додаток № 2 до Договору про постачання електричної енергії споживачу № 430031706 від 18.03.2020 в наступній редакції: "1. Ціна (тариф) електричної енергії, у тому числі диференційовані ціни (тарифи) Ціна (тариф) електричної енергії на дату формування даної комерційної пропозиції з урахуванням ПДВ становить 2,033 за 1 кВт*год та включає в себе наступні складові: - Ціна закупівлі електричної енергії на всіх видах ринків електричної енергії, що фактично склалася для Постачальника за результатами розрахункового періоду, з урахуванням вартості послуг адміністраторів ринків. - Тариф на послуги Постачальника. - Тариф на послуги з передачі електричної (0,2423 кВт*год. без ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 430031706
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 730 184,64
UAH (в тому числі ПДВ 121 697,44 UAH)