Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (послуги зі встановлення протипожежного устаткування) в Дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 333 Деснянського району міста Києва
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2020-02-05-001478-a e6b5474916854d65b0b0be21f254722c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 14:49
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 14:49
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:59
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (послуги зі встановлення протипожежного устаткування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, м. Київ, Київ, вул. Лісківська, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця Послуг на підставі Акта приймання наданих послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікати
Дата подання: 06 лютого 2020 18:16
Дата відповіді: 11 лютого 2020 17:52
вашавимога- Надати копії сертифікатів на обладнання на матеріали (завірені Учасником), які будуть використовуватися при встановленні системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей згідно підсумкової відомості ресурсів. просимо доповнити виразом " надати сертифікати після встановлення". як можно надати документ на обладнання котрого ще не закуплено а тем більш не запроектовано?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Вимога щодо надання копій сертифікатів на обладнання на матеріали (завірені Учасником), які будуть використовуватися при встановленні системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей згідно підсумкової відомості ресурсів виставлена зважаючи на те, що Учасник и вже працювали з вказаним обладнанням, на що зобов’язані надати підтверджуючі документи про досвід виконання робіт згідно абзацу 1п.п.5 Розділу ІІІ згідно тендерної документації, тому підстави для внесення змін відсутні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-05-001478-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 14 лютого 2020 20:44
Скарга
Скарга на вимоги
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2020 20:18
Скарга відкликана скаржником
Причина: відсутність подальшої потреби у прийнятті участі
Дата: 04 березня 2020 10:43
Рішення від 19.02.2020 №3154.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 20:17
Рішення від 05.03.2020 №4300.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 15:42

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 20:44
Скарга.pdf
14 лютого 2020 20:44
Платіжне доручення 1590.pdf

Документи подані замовником

27 лютого 2020 10:14
лист

Документи Органу Оскарження

19 лютого 2020 20:17
Рішення від 19.02.2020 №3154.pdf
06 березня 2020 15:42
Рішення від 05.03.2020 №4300.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 228 318,96
UAH з ПДВ
228 318,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРИ.КА" 238 030,44
UAH з ПДВ
238 030,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 239 000,00
UAH з ПДВ
239 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 13:22
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:22
фінансова звітність.pdf
20 лютого 2020 13:22
трудові книжки.pdf
20 лютого 2020 13:22
трудова Сидоренко.pdf
20 лютого 2020 13:22
трудова Бендрик.pdf
20 лютого 2020 13:22
транспорт.pdf
20 лютого 2020 13:22
тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2020 13:22
Статут оригінал.pdf
20 лютого 2020 13:22
протокол виміру опору.pdf
20 лютого 2020 13:22
Повноваження.pdf
20 лютого 2020 13:22
підтвердження ст 17.pdf
20 лютого 2020 13:22
накази про прийняття.pdf
20 лютого 2020 13:22
мед. книжки.pdf
20 лютого 2020 13:22
Ліцензія пожежка.pdf
20 лютого 2020 13:22
лабораторія.pdf
20 лютого 2020 13:22
кошторис.pdf
20 лютого 2020 13:22
додаток 1 до договору.pdf
20 лютого 2020 13:22
довідки.pdf
20 лютого 2020 13:22
довідка працівники.pdf
20 лютого 2020 13:22
Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 13:22
відгук 292.pdf
20 лютого 2020 13:22
відгук 18.pdf
20 лютого 2020 13:22
Витяг ПДВ.pdf
20 лютого 2020 13:22
банк заборгованість.pdf
20 лютого 2020 13:22
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 16:54
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:34
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:33
Медичні книжки.pdf
20 лютого 2020 12:33
Листи-згода.pdf
20 лютого 2020 12:33
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 12:33
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 12:33
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ТРИ.КА"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 228 318,96
UAH з ПДВ
16 березня 2020 17:27
ТОВ "ТРИ.КА"
#43082343
Переможець 238 030,44
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРИ.КА"
#43082343
238 030,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 08:29
ДУ 4 до Дог. 53.PDF зміни до договору
30 липня 2020 08:26
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 13:45
ДУ 3 до Дог. 53.PDF зміни до договору
02 червня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 16:46
ДУ 2 до Дог. 53.PDF зміни до договору
29 квітня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:33
ДУ 1 до Дог.53.PDF зміни до договору
03 квітня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 12:29
Договір укладений
03 квітня 2020 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили доповнити пункт 9.1 розділу 9 Договору Додатком 3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. Сторони вирішили внести зміни до пункту 1.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.2. Розрахунок вартості надання Послуг визначається у Договірній ціні (Додаток 3 до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору.». Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість послуг становить 234 981,35 грн. (Двісті тридцять чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят одна гривня 35 коп.), без ПДВ.» Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін, набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками, діє до 31.12.2019 року і є невід'ємною частиною Договору. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін:
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 1.3. Договору та викласти його в наступній редакції: «1.3. Строк надання послуг – до 30.05.2020 р.». 2. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Сторонами, згідно умов Договору. 4. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін і є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 3252 грн. 34 коп. без ПДВ. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість послуг становить 231 729 грн. 01 коп. без ПДВ. 3. Викласти Додаток 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції. 4. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 5. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін, набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками, діє до 31.12.2020 року і є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 14 611 грн. 51 коп. без ПДВ. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість послуг становить 217 117 грн. 50 коп. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 217 117,50
UAH