Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мясо свинини
Очікувана вартість
284 100,00 UAH
UA-2020-02-05-001288-c 4f604c24d41f4b26b0f23c93ef4ead4d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лановий Ігор Анатолійович

+380433337394 ivaniv.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іванівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04328565
Вебсайт: http://ivaniv.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 22432, Україна , Вінницька обл., Калинівський район село Іванів, вул. Свинаря, 17
Контактна особа: Лановий Ігор Анатолійович
+380433337394
ivaniv.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 4 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована в разі двократної відміни тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації. Згідно ч. З ст. 35 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури. У нашому випадку: Замовником двічі відмінено тендер, через відсутність достатньої кількості учасників (Звіт про результати UA-2019-12-26-000843-a від 13.01.2020: Звіт про результати UA-2020-01-15-000360-b від 31.01.2020).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 20:56
Оскарження наміру укласти договір: 16 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кг
Мясо свинини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22432, Україна, Вінницька область, с. Іванів, вул. Свинаря, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець після отримання Продукції відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством. Оплата за поставлену Продукцію допускається із відстрочкою до 30 днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 лютого 2020 20:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДАР-М"
#41435970
Переможець 284 100,00
UAH
05 лютого 2020 20:56

Документи

05 лютого 2020 20:55
Електронний підпис
05 лютого 2020 20:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 20:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДАР-М"
#41435970
284 100,00
UAH
Документи

Документи

05 лютого 2020 20:55
Електронний підпис
05 лютого 2020 20:47
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 14:47
додаткова угода укладений
04 березня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 13:29
додаткова угода.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 13:27
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 13:26
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 17:01
додаткова угода.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 16:59
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 10:13
додаткова угода.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 10:11
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 09:49
договір укладений
17 лютого 2020 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з тим, що Постачальник являється платником ПДВ а при розміщенні договору не було врахована дана підстава, тому сторони дійшли згоди виправити технічну помилку і викласти розділ VII в новій редакції.2. Враховуючи дану підставу сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі з 3000 кг на 2 503 кг.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасувати додаткові угоди та специфікації до договору № 76 від 17.02.2020 року № 1 від 19.02.2020 року та додаткову угоду № 2 від 25.02.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасувати додаткові угоди та специфікації до договору № 76 від 17.02.2020 року № 1 від 19.02.2020 року та додаткову угоду № 2 від 25.02.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 859,94
UAH
Причини розірвання договору: У звязку з неможливість здійснювати в подальшому постачання мяса свинини.