Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Накопичувач SSD
Очікувана вартість
8 925,00 UAH
UA-2020-02-05-001139-a c69820e499f746b4a5e317ae8c215e56
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Черненко Наталія Віталіївна

380444250466
tpodil@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "КИЇВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР НА ПОДОЛІ"
Код ЄДРПОУ: 13699036
Вебсайт: http://www.theatreonpodol.com
Місцезнаходження: 01025, Україна , Київська обл., Київ, АНДРІЇВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 20-Б
Контактна особа: Черненко Наталія Віталіївна
380444250466,
tpodil@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 13:06
Очікувана вартість: 8 925,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Накопичувач SSD. Дивитися технічний опис предмету закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Накопичувач SSD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Андріївський узвіз, 20 (А,Б)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий Товар проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 лютого 2020 10:42
Дата відповіді: 06 лютого 2020 10:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Технічні характеристики мають відповідати заявленим вимогам. -Дивіться уважно, все це вказано в Кваліфікаційних критеріях. -Відповідно до п. 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель після електронного аукціону. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Відповідно до визначених засад щодо недискримінації учасників - усі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах при цьому, обмеження за ознакою "Платник ПДВ/не платник ПДВ" не встановлено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 6 747,00
UAH з ПДВ
6 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 7 581,60
UAH з ПДВ
6 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 6 966,00
UAH з ПДВ
6 921,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РІАЛАВТОПАРТС 7 500,00
UAH з ПДВ
6 965,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 7 590,00
UAH з ПДВ
7 497,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 7 800,00
UAH з ПДВ
7 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ 8 685,00
UAH з ПДВ
8 685,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 8 900,00
UAH з ПДВ
8 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 18:26
Електронний підпис
10 лютого 2020 18:26
Про гарантію 36 місяців.pdf
10 лютого 2020 18:26
Згода з договором.pdf
10 лютого 2020 18:26
Захист довкілля.pdf
10 лютого 2020 18:26
ЯО41_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 17:57
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 лютого 2020 17:57
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

10 лютого 2020 14:52
Фото товару.pdf
10 лютого 2020 13:31
Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2020 13:31
Установчі документи.pdf
10 лютого 2020 13:31
Витяг ПДВ.pdf
10 лютого 2020 13:31
Certificate_.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 23:18
Паспорт код Рубець.pdf
10 лютого 2020 23:18
Оригiнал_Виписки.pdf
10 лютого 2020 23:18
Витяг_ЄП.pdf
10 лютого 2020 23:18
Витяг_16-01-20.pdf
10 лютого 2020 23:18
Лист-згода.pdf
10 лютого 2020 23:18
Довідка.pdf
10 лютого 2020 23:18
Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 12:18
Досвід 2000.rar
07 лютого 2020 12:18
Сервіс_центри.pdf
07 лютого 2020 12:18
Цінова Пропозицiя.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 16:59
даю сгоду на обробку .pdf
10 лютого 2020 16:59
гарантійний ст.17 .pdf
10 лютого 2020 16:59
согласие с договором.pdf
10 лютого 2020 16:59
керівник.pdf
10 лютого 2020 16:59
без печати.pdf
10 лютого 2020 16:59
справка.pdf
10 лютого 2020 16:59
инн .pdf
10 лютого 2020 16:59
паспорт 3.pdf
10 лютого 2020 16:59
паспорт 2.pdf
10 лютого 2020 16:59
паспорт 1 .pdf
10 лютого 2020 16:59
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ТОВ РІАЛАВТОПАРТС

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ

ФОП ФУРТУНЕ Д.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3531012047
Переможець 6 399,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 14:12

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3531012047
6 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 14:49
Договір №89 від 19.02.2020.pdf укладений
19 лютого 2020 14:47