Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, офісне та канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-02-05-001009-c ● e1e32b225e544f13a00241d996bc1833
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40871476 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Чечотка Наталія Леонідівна +380567780488 tender_dms@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2020 13:32 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір, офісне та канцелярське приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 од.
Папір, офісне та канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Мечникова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником отриманих товарів в гривнях на підставі видаткової накладної на розрахунковий рахунок Постачальника, в межах надходження бюджетних асигнувань на дані видатки на казначейський рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 16:09 |
2 Документацiя про закупiвлю канцтовари (1).docx |
05 лютого 2020 16:09 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних документів канцтовари (1).docx |
05 лютого 2020 16:09 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики канцтовари (1).doc |
05 лютого 2020 16:09 |
ДОДАТОК 3 Договір поставки канцтовари (1).docx |
05 лютого 2020 16:09 |
ДОДАТОК 5 Згода щодо використання персональних даних канцтовари (1).docx |
05 лютого 2020 16:09 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору канцтовари (1).docx |
05 лютого 2020 16:09 |
ДОДАТОК 4 Форма пропозиція канцтовари (1).doc |
05 лютого 2020 16:09 |
ДОДАТОК 7 Довіреність канцтовари (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 лютого 2020 10:57
Дата відповіді: 06 лютого 2020 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов проведення закупівлі допускається подання еквівалентних пропозицій з аналогічними або кращими технічними характеристиками, передбаченими виробником.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка повинна включати ПДВ, якщо Учасник є платником податку на додану вартість.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасники, які являються платниками ПДВ та Учасники, які не являються платниками ПДВ оцінюються однаково, за остаточною ціною.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка повинна включати ПДВ, якщо Учасник є платником податку на додану вартість.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасники, які являються платниками ПДВ та Учасники, які не являються платниками ПДВ оцінюються однаково, за остаточною ціною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
83 900,00
UAH з ПДВ
|
82 834,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
85 042,56
UAH з ПДВ
|
82 999,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
82 834,30
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 09:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" #19143995 |
Переможець |
82 999,80
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 09:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:37
|
Договір від 27.02.2020 №221.pdf | укладений |
27 лютого 2020 14:32
|