Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло
Очікувана вартість
3 646 500,00 UAH
UA-2020-02-05-000964-c 1a8cc8e0114f495fa14fd1581a4dff59
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобер Денис Олександрович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Бобер Денис Олександрович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 березня 2020 11:22
Очікувана вартість: 3 646 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 646,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21450 кг
Масло вершкове не менше 72,5% жирності, без добавок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. черкаси, відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 15:24
перелік змін до ТД (масло) 16.03.2020.doc
16 березня 2020 15:24
масло ТД (2) зі змінами від 16.03.2020.doc
05 лютого 2020 15:58
масло проект договору (2).doc
16 березня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 15:24
перелік змін до ТД (масло) 16.03.2020.doc
16 березня 2020 15:24
масло ТД (2) зі змінами від 16.03.2020.doc
05 лютого 2020 15:58
масло ТД (2).doc
05 лютого 2020 15:58
масло проект договору (2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-05-000964-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 10 лютого 2020 23:41
Щодо негативного досвіду
Відповідно до підпукту 1.2 п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (далі – ТД):

На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів.

Відповідно до підпукту 1.1 п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (далі – ТД):
Учасник повинен мати позитивний та не мати негативний досвід виконання аналогічних договорів.

Повідомляємо, що замовник не надає визначення негативного досвіду виконання аналогічних договорів.
Що саме замовник вважає негативним досвідом, які критерії до оцінки досвіду повинні застосовуватися учасниками.
Доволі важко зрозуміти суб’єктивну оцінку замовників досвіду взаємодії з нашим підприємством з урахуванням того, що кожен клієнт має свою специфіку та своє бачення того як повинні здійснюватися поставки, яке не завжди збігається з тим, що визначено в договорі чи тим, що підпадає під дію звичаїв ділового обороту.
Крім того, скаржник як постачальник несе відповідальність за постачання товарів та свою дії у разі виникнення певних проблем щодо якості чи строків поставки.
Можливість виготовлення та постачання продукції, щодо якої може виникнути спір щодо якості, є частиною господарського процесу та досить звичним елементом виробничого процесу. Тут слід зауважити, що певні недоліки, погрішності, відхилення у виробничих циклах, сфері надання послуг, життєдіяльності, як звичайного, так і ділового спілкування, будь-яких правовідносин трапляються повсякчас і вони притаманні будь-кому і будь-якій сфері діяльності, адже являють собою звичайні ризики . Саме тому навіть на законодавчому рівні своє відображення знайшли норми, які регулюють порядок дії у разі наявності недоліків у товарах, роботах, послугах, як-то норми про якість товару, про ризик випадкового знищення або пошкодження майна у договорах найму, про якість робіт у договорах підряду та різного виду послуг, наприклад, з перевезення, ризики неповернення позичених коштів тощо.
Виявлення таких ризиків, як у даному випадку - висновок щодо невідповідності продовольчих товарів певним нормативам, не є та не може бути критерієм оцінки ділової репутації учасника.
Учасник як партнер та контрагент може в даному випадку характеризуватися в розрізі подальшої поведінки під час виникнення подібних ситуацій.
Відсутність визначення того, що саме замовник має на увазі при використанні поняття «негативний досвід виконання аналогічних договорів» призводить до порушення принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях здійснення закупівель.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що діяльність підприємства протягом років може характеризуватися розвитком та еволюцією управлінських процесів. Вдосконалення підприємства призводить до більш якісного та безпечного процесу постачання продуктів харчування.
Однак, на нашу думку, якщо підприємство рік назад мало негативний досвід виконання договорів – це ще не свідчить про те, що з того часу нічого не змінилося, або що підприємство не визначило нову критичну точку у своїй діяльності та не запровадило процедури, направлені на подальше унеможливлення ризиків допущення незадовільних результатів.
Такий досвід в минулому не може свідчити про неспроможність підприємства здійснювати якісні поставки на сьогоднішній день.
З огляду на це, вважаємо, що така умова грубо порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості здійснення закупівель.
Замовник фактично обмежує коло учасників та створює умови, за яких суб’єкт господарювання, який в минулому допустив прострочення поставки товару, наразі, не зможе прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча висновки були зроблені, робота над помилками була проведена та проблема була усунута.
Просимо замовника внести зміни у ТД та усунути відповідні положення з огляду на неправомірність таких вимог.
Додатково повідомляємо, що питання правомірності встановлення Вами ідентичної вимоги вже розглядалося в іншій закупівлі та відповідно до положень п. 3 рішення органу оскарження №12041-р/пк-пз від 29.08.2019 р. Вас було зобов'язано внести зміни до умов ТД щодо вимоги надання вищезазначеного гарантійного листа.

Просимо замовника внести зміни у ТД та усунути відповідні положення з огляду на неправомірність таких вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 18:49
Пунктом 5 р. ІІІ тендерної документації встановлено, що учасник додатково надає в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів.
Наявність документально підтвердженого позитивного досвіду виконання аналогічного договору, та відсутність негативного, є одним з кваліфікаційних критерії, який Замовник має право встановлювати до Учасників торгів, згідно ст.16 Закону.
Тому, звинувачення Скаржника у неправомірності таких вимог тендерної документації є необґрунтованим.
Вимога щодо надання вищевказаного гарантійного листа має мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними постачальниками, нанесенню шкоди здоров’ю дітей й забезпечити дітей вчасними і якісним харчуванням.
Номер вимоги: UA-2020-02-05-000964-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 10 лютого 2020 23:44
Щодо працівників
Відповідно до п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації:
На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії:
- товарознавця(-ів) (для учасників не виробників),
- комірника(ів),
- водія(-їв),
- вантажника(ів)
При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів».
Вважаємо дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності товарознавця або особи, яка виконує її обов’язки.
Замовник не вправі дискримінувати учасників за наявності певних видів посад. Штатний розпис, перелік посад, вимоги до освіти та стажу роботи працівників підприємства визначаються самим підприємство з огляду на об’єктивну необхідність та економічну доцільність. Встановлення замовником зазначених вимог порушує право учасників на свободу підприємницької діяльності. Замовник не може без належного обґрунтування необхідності запровадження таких вимог визначати перелік працівників, вимоги до працівників підприємства учасника.
Скаржник вважає, що замовник жодним чином не пояснив та не обґрунтував необхідність встановлення вищезазначених вимог.
Вважаємо дискримінаційною і вимогу про обов’язку наявність у працівників освіти на відповідними напрямками та досвіду роботи за спеціалізацією.
Не надано визначення поняття досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів». Не зрозуміло які саме види робіт підпадають під цю спеціалізацію.

Просимо внести зміни в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 18:50
Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
Номер вимоги: UA-2020-02-05-000964-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 10 лютого 2020 23:46
Щодо невідповідності тендеру річному плану

Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги статті 4 та частини третьої статті 11 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує тендерний комітет або уповноважена особа (особи), що планує закупівлі.
Річний план відповідно складається на 1 календарний рік.
На Замовників, що укладають договори, в яких передбачається оплата за рахунок бюджетних коштів, поширюються норми Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс). Зокрема щодо обмеження у часі строку дії такого договору (строку виконання замовником зобов’язань за таким договором).
При укладанні договору розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов'язково ураховувати частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Згідно частин 1 статті 3 Кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до п. 4.4 Розділу І ТД строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): протягом року з моменту підписання договору.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів період доставки замовником визначений до 05 березня 2021р.
Річний план закупівлі на 2020 рік.
Строк поставки зазначений в Оголошенні не відповідає строку поставки, визначеному у ТД.
Строки поставки, зазначені в Оголошенні про відкриті торги та у ТД, не відповідають річному плану на 2020 р.
Відповідно до оголошення про відкриті торги джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару.
Замовник, встановлюючи строк постачання, який розповсюджується на 2021 рік порушує вимоги ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 23, 48 Бюджетного кодексу України.
Просимо замовника внести зміни до Тендерної документації закупівлі, усунути невідповідності та встановити строк постачання товарів та термін дії договору у межах 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 18:50
Враховуючи те, що вимоги тендерної документації не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», крім того жодним чином не порушують права та інтереси Скаржника, умови останньої залишено без змін.
Номер вимоги: UA-2020-02-05-000964-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 10 лютого 2020 23:50
Щодо погодження власника
Відповідно до підпукту 2 п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (далі – ТД):

Учасник, окремо, має надати довідку про технічні характеристики рефрижератора(-ів), у т.ч. його клас, згідно класифікації транспорту АТР(СПС). Вищевказана довідка повинна бути погоджена власником рефрижератора.
Повідомляємо, що поставки товару скаржника будуть здійснюватися за договором надання послуг з перевезення. Перевізник не є власником транспортних засобів та володіє та користується останніми на правах довготривалої оренди.
Таким чином, будь-який учасник, як і Скаржник, який має відносини перевізником, який не є власником транспортних засобів, а орендує їх у інших осіб, однак може надати інформацію про технічні характеристики рефрижератора(-ів), у т.ч. його клас, згідно класифікації транспорту АТР(СПС), не можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі, оскільки Замовником застосовано дискримінаційний підхід до учасників, що не є власниками, або учасників, що отримують послуги перевезення товарів не від власників рефрижераторів.
Замовником необґрунтовано вимагається погодження довідки саме власником рефрижератора.
Отже, учасник не може прийняти участь у даній процедурі закупівлі, оскільки не має відносин з власником рефрижераторів та не може погодити довідку з власником рефрижераторів як то вимагається Замовником.
Вимоги Документації штучно звужують коло учасників виключно до власників або учасників, що орендують або отримують послуги перевезення від власників транспортних засобів, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Вважаємо, що Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність погодження довідки з власником рефрижераторів та встановлення вимоги у наведеній редакції.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Подібне питання щодо обмеження кола учасників було розглянуто органом оскарження згідно рішення № 16667-р/пк-пз від 14.11.2019 р., прийнятого за результатами розгляду скарги № UA-2019-09-27-001875-b.a1.
Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 18:51
Якщо учасник буде здійснювати поставку товару згідно з договором надання послуг з перевезення Перевізником, який не є власником транспорту, радимо учаснику звернутись до Перевізника, з проханням останнього звернутись до власника транспорту для отримання погодження довідки про технічні характеристики рефрижератора(-ів).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-05-000964-c.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 16 лютого 2020 23:57
Оскарження дискримінаційних умов
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2020-02-05-000964-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2020 19:56
рішення від 19.02.2020 № 3140 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 19:55
рішення від 05.03.2020 № 4296.pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 18:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано
Дата виконання рішення замовником: 16 березня 2020 15:28
Номер скарги: UA-2020-02-05-000964-c.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 16 квітня 2020 17:13
Скарга на рішення замовника
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 т. (044) 251-62-62, факс: (044) 520-03-25 Суб’єкт оскарження: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" код ЄДРПОУ 00447853, 18030, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ КОБЗАРСЬКА, будинок 108 тел./факс 0472 71 61 92 електронна пошта: sekretar@yuriya.ck.ua Замовник: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Код ЄДРПОУ: 36299692, 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 +380472373386, BELOV_BOGDAN@ukr.net Скарга щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель Дана скарга подається на підставі положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради 05.02.2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено на Веб-порталі уповноваженого органу prozorro.gov.ua оголошення UA-2020-02-05-000964-c, про проведення процедури закупівлі відкритих торгів по предмету код ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло. 09 квітня 2020 оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» (Скаржник) було відхилено у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації, та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "Каштан-Плюс". 1. Рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» вважаємо неправомірним, виходячи з наступного. Пропозицію Скаржника було відхилено з підстав: «забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам п.2 р.ІІІ тендерної документації, а саме: строк дії забезпечення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» (26.06.2020) не відповідає строку дії його тендерної пропозиції (16.09.2020». Відповідно до Документації, Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, передбачає, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі). Забезпечення тендерної пропозиції - Розмір: 11 000,00 грн. (одинадцять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№ 639 від 15.12.2004. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме:  відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;  непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;  ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої ст.17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону;  ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Реквізити банку для перерахування забезпечення пропозиції на реєстраційний рахунок замовника: UA598201720355109001000054597 ДКСУ, МФО 820172, одержувач - Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ: 36299692. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними - Тендерні пропозиції вважаються дійсними до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до умов оголошення, Дата та час розкриття тендерних пропозицій - 24 березня 2020 11:55, після завершення електронного аукціону. Отже, строк дії забезпечення повинен бути не меншим ніж 90 днів з 24 березня 2020 року, тобто – не меншим ніж до 22 червня 2020 року. У складі пропозиції Скаржника - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» надано банківську гарантію АТ «СБЕРБАНК» від 19.02.2020 №2000-Г/20 на суму 11000,00 грн., зі строком дії: з дати складання до 25 травня 2020 року включно; зі змінами №1 від 18.03.2020 до гарантії №2000-Г/20, якими дату закінчення дії гарантії «25 травня 2020 р. включно» змінено на «26 червня 2020р. включно». Враховуючи вищезазначене, завантажена електронна банківська гарантія Скаржника відповідає умовам Документації, оскільки строк дії є не меншим ніж 90 днів з дати розкриття (строк дії, враховуючи зміни до гарантії, повністю покриває строк, який передбачено Документацією, і складає більший строк – до 26 червня 2020 року, включно). Щодо гарантійного листа Скаржника від 17.02.2020 №200/49, яким учасник гарантує, що тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 120 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій, то цей строк також покриває строк дії тендерних пропозицій, відповідно до умов Документації – «не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Крім того, зазначений лист не вимагався умовами Документації, тому відхилення з підстав невідповідності є необґрунтованим. Отже тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам Документації і була незаконно відхилена Замовником. 2. Повідомленням про намір укласти договір було визначено переможцем - учасника ТОВ "Каштан-Плюс", проте, його пропозиція не відповідає вимогам документації і підлягає відхиленню виходячи з наступного: Щодо досвіду виконання аналогічних договорів 1.1. Відповідно до Документації, на підтвердження наявності позитивного досвіду, учасник повинен надати оригінал позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (У відгуці обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору). У складі пропозиції ТОВ "Каштан-Плюс" надано файл «Досвід» який містить, зокрема, Відгук на постачання продуктів харчування від 32.01.2020 р., щодо Договору № 22 від 02.05.2019 р., проте зазначений відгук не містить інформацію про фактичне виконання договору. Отже, наданий відгук за аналогічним договором ТОВ "Каштан-Плюс" не містить інформації, яка визначена Документацією, як обов’язкова - про фактичне виконання договору. Щодо банківської гарантії Документація (від 05.02.2020, затв. Уповноваженою особою Чуйко Л.А., зі змінами від 15.03.2020 р., затв. Уповноваженою особою Бобра Д.О., передбачає Забезпечення тендерної пропозиції. Розділ V. Документації Оцінка тендерної пропозиції містить підстави Відхилення тендерних пропозицій: тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: • не відповідає кваліфікаційним критеріям • не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: • відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; • не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону; • наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону; • тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасником ТОВ "Каштан-Плюс" у складі пропозиції було завантажено файл «Гарант_1452_GR.rar», у якому міститься Банківська гарантія № 1452-GR від 19 лютого 2020 року, оформлена згідно з Тендерною документацією на закупівлю товару за кодом Код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (затвердженою рішенням уповноваженої особи Чуйко Л.А. Чуйко Л.А. від 05.02.2020) Процедура закупівлі - Відкриті торги (далі у тексті – «Тендерна документація»). Проте, після видачі зазначеної Банківської гарантії (19 лютого 2020 року), Замовником були внесені зміни до Документації – 16 березня 2020 року. Виходячи з вищевикладеного, Учасник повинен був врахувати внесені Замовником зміни, та надати Банківську гарантію, оформлену на підставі Тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи, зі змінами від 16 березня 2020 року. Оформлена Банківська гарантія 19 лютого 2020 року означає, що вона видана БЕЗ врахування змін від 16 березня 2020 року. Відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, гарантія повинна містити, зокрема, дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Пунктом 3 вказаного Положення передбачено визначення термінів, що вживаються у Положенні, зокрема, передбачено, що: - базові відносини – відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія; - тендерна документація – документація, що готується замовником тендера і використовується особами - учасниками тендера для підготовки та їх участі в тендері. У наданій у складі Пропозиції ТОВ "Каштан-Плюс" банківській гарантії від 19 лютого 2020 року № 1452-GR відсутня інформація про документ, з якого виникають базові відносини (Документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 16 березня 2020 року), що не відповідає умовам Документації. Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ "Каштан-Плюс" не відповідала умовам Документації. Отже, надане ТОВ "Каштан-Плюс" забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, і така пропозиція підлягає відхиленню. Таким чином, уповноваженою особою Замовника, здійснено упереджену та необ’єктивну оцінку тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ», що призвело до безпідставного відхилення пропозиції Скаржника і порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, а також невідхилення пропозиції ТОВ "Каштан-Плюс" з підстав невідповідності вимогам документації. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскільки відбулась упереджена та необґрунтована оцінка тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ», просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ». З огляду на вищевказане, зважаючи, на необґрунтованість та безпідставність дій Замовника, щодо яких подається дана скарга, керуючись положеннями статті 18 Закону, з метою недопущення порушення законодавства про Публічні закупівлі, враховуючи ознаки протиправності у рішеннях замовника, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою; 2. Встановити наявність порушення замовником торгів Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ»; та в частині обрання переможцем учасника ТОВ "Каштан-Плюс"; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ»; 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір з ТОВ "Каштан-Плюс". Додаток: Квитанція про сплату мита. Генеральний директор ПрАТ «Юрія» В.М.Пустовіт
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2020 15:02
Рішення від 21.04.2020 № 7543 +лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 15:02
рішення від 08.05.2020 № 9041.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 23:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням ознайомлені. Взято до відома в подальшій роботі
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2020 17:03

Документи подані скаржником

16 лютого 2020 23:57
масло ТД (2).doc
16 лютого 2020 23:57
Платіжка 336.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 2 765 763,00
UAH з ПДВ
2 733 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" 2 895 750,00
UAH з ПДВ
2 734 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" 3 346 200,00
UAH з ПДВ
3 346 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 3 629 340,00
UAH з ПДВ
3 629 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 18:43
Електронний підпис
23 березня 2020 18:42
1.Цінова пропозиція.pdf
23 березня 2020 17:17
7.0.Санобробка авто 20.03.20.pdf
23 березня 2020 17:14
19.финотчет 2019.PDF
20 лютого 2020 20:14
Електронний підпис
20 лютого 2020 20:12
33.2.ГМО Юрія 2019.pdf
20 лютого 2020 20:12
6.1.1ДФ 1кв 2020.PDF
20 лютого 2020 20:12
6.0.Працівники.pdf
20 лютого 2020 20:12
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 15:18
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА масло.pdf
17 березня 2020 15:18
працівники 2.pdf
17 березня 2020 15:18
МТБ 1.pdf
17 березня 2020 15:18
ДОСВІД.pdf
17 березня 2020 15:18
дозвіл.pdf
17 березня 2020 15:18
Довіреність Грицак.rar
17 березня 2020 15:18
довідка по ст 17.pdf
17 березня 2020 15:18
Гарант_1452_GR.rar
17 березня 2020 15:18
Банківська ліцензія.rar
17 березня 2020 15:18
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Публічні документи

23 березня 2020 23:33
Електронний підпис
23 березня 2020 23:31
Протокол 41.pdf
23 березня 2020 23:31
Наказ водія Скай Лайн.rar
23 березня 2020 23:31
Медкнижка Плаксюк (к).pdf
23 березня 2020 23:31
Медкнижка Ковальчук.pdf
23 березня 2020 23:31
Лист орендодавця 17.02.pdf
23 березня 2020 23:31
Лист від орендодавця.pdf
23 березня 2020 23:31
Копія ІПН.pdf
23 березня 2020 23:31
Копія договору оренди.pdf
23 березня 2020 23:31
Копії трудових.pdf
23 березня 2020 23:31
Інформація за ст. 17.pdf
23 березня 2020 23:31
Додаткова угода 1 (склад).pdf
23 березня 2020 23:31
Договір перевезення (к).pdf
23 березня 2020 23:31
Договір оренди складу (o).pdf
23 березня 2020 23:31
Довідка щодо реф.pdf
23 березня 2020 23:31
Довідка про працівників.pdf
23 березня 2020 23:31
Довідка за ст. 17.pdf
23 березня 2020 23:31
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Каштан-Плюс"
#30955757
Рішення скасоване 2 734 875,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 17:01
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Рішення скасоване 2 733 588,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 17:03
ТОВ "Каштан-Плюс"
#30955757
Рішення скасоване 2 734 875,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 17:03
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Відхилено 2 733 588,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 11:54
ТОВ "Каштан-Плюс"
#30955757
Відхилено 2 734 875,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 11:56
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"
#38729191
Відхилено 3 346 200,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 12:00
ТОВ Переяслав - Молпродукт
#00445920
Відхилено 3 629 340,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 12:02

Документи

09 квітня 2020 17:16
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:23
_41 (31.03.2020).doc
24 березня 2020 11:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

Документи

26 травня 2020 11:54
Електронний підпис
26 травня 2020 11:52
рішення

Документи

26 травня 2020 11:56
Електронний підпис
26 травня 2020 11:55
рішення

Документи

26 травня 2020 12:00
Електронний підпис
26 травня 2020 11:58
рішення

Документи

26 травня 2020 12:02
Електронний підпис
26 травня 2020 12:01
рішення
26 травня 2020 12:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
26 травня 2020 12:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі