Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Відеогастроскоп (комплект) (ДК 024-2019 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації), Відеоколоноскоп (шт) (ДК 024-2019 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації), Відеобронхоскоп (шт) (ДК 024-2019 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації)
Очікувана вартість
3 186 400,00 UAH
UA-2020-02-05-000839-b dd26a6cf607d4a6394695483b61fef60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Різун

+380532689069
+380509873050
dmkl.poltava@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999684
Місцезнаходження: 36004, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Олександра Бідного, буд. 2
Контактна особа: Татьяна Різун
+380532689069,+380509873050
dmkl.poltava@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 13:50
Очікувана вартість: 3 186 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 932,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Джерело фінансування: Місцевий бюджет (загальний фонд)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Відеогастроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36004, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Олександра Бідного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
1 штуки
Відеоколоноскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36004, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Олександра Бідного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
1 штуки
Відеобронхоскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36004, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Олександра Бідного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-10-000008 ● 1ac4979317b14976af0cf97c75291939
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2020 15:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.03.2020 № 14
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 10.03.2020 № 14

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-02-05-000839-b, 05.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про неможливість усунення порушень. На засіданні тендерного комітету здійснено розгляд результатів моніторингу по процедурі закупівлі UA-2020-02-05-000839-b , здійсненого Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області. Першочергово тендерний комітет підприємства орієнтований на дотримання законодавства про Публічні закупівлі. Враховуючі виявлені порушення повідомляємо, що укладена додаткова угода про зміни до Договору, щодо проведення попередньої оплати і виправлено порушення. Додатково інформуємо, що за даним договором не здійснювалася попередня оплата, Положення Постанови КМУ №117 від 23.04.2014 №117 не застосовувалося, що повністю виключає будь – яки негативні наслідки за даною закупівлею. Законом не передбачено внесення змін до тендерної документації. Просимо вважати, що дана невідповідність не призвела до будь – яких негативних наслідків. З метою ненастання тяжких соціальних наслідків, а також враховуючи, що закупівля даного обладнання є пріоритетним в наданні якісного та своєчасного обстеження дитячого населення м. Полтави та відповідності підприємства до вимог Національної служби здоров’я України щодо надання пакету медичних послуг повідомляємо, що нами вжиті вичерпні заходи.

2020-03-31 17:53:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 3 177 900,00
UAH з ПДВ
3 177 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРТОІМПЕКС" 3 185 198,47
UAH з ПДВ
3 185 198,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 11:10
Електронний підпис
17 лютого 2020 11:10
Технічні документи.pdf
17 лютого 2020 11:10
Тендерна пропозиція.pdf
17 лютого 2020 11:10
Опис документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

ТОВ "ОРТОІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
#38717123
Переможець 3 177 900,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 09:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
#38717123
3 177 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 18:38
3316_ендоскоп обладн_договір №46_11.03.20.pdf укладений
11 березня 2020 18:33
3316_лапар. стійка_договір №46_11.03.20.pdf укладений
11 березня 2020 18:31
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 10:54
дод. угода №3 до №46_11.03.20 зняття ПДВ.pdf зміни до договору
22 травня 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 15:37
дод. угода №2 до №46_11.03.20.pdf зміни до договору
07 травня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 18:44
дод. угода №1 до №46_11.03.20.pdf зміни до договору
31 березня 2020 18:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода щодо моніторингу по процедурі закупівлі UA-2020-02-05-000839-b-c1 , здійсненого Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка поставки через існуючі обмеження, пов'язані з розповсюдженням COVID19 (копія листа виробника в наявності)/ такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи те, що товар, зазначений в п.3 Специфікаціїї, та є предметом Договору № 46 від 11.03. 2020 року, необхідний для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на підставі пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, уклали додаткову угоду на зменшення суми договору в розмірі ПДВ
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 124 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 154 420,00 UAH)