33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Відеогастроскоп (комплект) (ДК 024-2019 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації), Відеоколоноскоп (шт) (ДК 024-2019 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації), Відеобронхоскоп (шт) (ДК 024-2019 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації)
Очікувана вартість
3 186 400,00 UAH
UA-2020-02-05-000839-b dd26a6cf607d4a6394695483b61fef60
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999684
Місцезнаходження: 36004, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Олександра Бідного, буд. 2
Контактна особа: Татьяна Різун
+380532689069,+380509873050
dmkl.poltava@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 13:50
Очікувана вартість: 3 186 400,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 932,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Джерело фінансування: Місцевий бюджет (загальний фонд)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Відеогастроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36004, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Олександра Бідного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
1 штуки
Відеоколоноскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36004, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Олександра Бідного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
1 штуки
Відеобронхоскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36004, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Олександра Бідного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-10-000008 ● 1ac4979317b14976af0cf97c75291939
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-10 15:12:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.03.2020 № 14
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 10.03.2020 № 14

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-02-05-000839-b, 05.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про неможливість усунення порушень. На засіданні тендерного комітету здійснено розгляд результатів моніторингу по процедурі закупівлі UA-2020-02-05-000839-b , здійсненого Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області. Першочергово тендерний комітет підприємства орієнтований на дотримання законодавства про Публічні закупівлі. Враховуючі виявлені порушення повідомляємо, що укладена додаткова угода про зміни до Договору, щодо проведення попередньої оплати і виправлено порушення. Додатково інформуємо, що за даним договором не здійснювалася попередня оплата, Положення Постанови КМУ №117 від 23.04.2014 №117 не застосовувалося, що повністю виключає будь – яки негативні наслідки за даною закупівлею. Законом не передбачено внесення змін до тендерної документації. Просимо вважати, що дана невідповідність не призвела до будь – яких негативних наслідків. З метою ненастання тяжких соціальних наслідків, а також враховуючи, що закупівля даного обладнання є пріоритетним в наданні якісного та своєчасного обстеження дитячого населення м. Полтави та відповідності підприємства до вимог Національної служби здоров’я України щодо надання пакету медичних послуг повідомляємо, що нами вжиті вичерпні заходи.

2020-03-31 17:53:58

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", 01999684, Україна, Полтава, вул. Олександра Бідного, буд. 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Відеобронхоскоп, 3186400UAH, 33160000-9, ДК021, 1, штуки, GMDN
  3. Інформація про оприлюднення: dd26a6cf607d4a6394695483b61fef60, 2020-02-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, наявність підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дитяча міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 05.02.2020 № 43 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛІВІН» (далі – переможець); протокол засідання тендерного комітету від 25.02.2020 № 67; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю за державі кошти від 11.03.2020 № 46. Моніторингом закупівлі установлено, що замовником в тендерній документації здійснюється посилання на «…постанову Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»». При цьому, вищевказана постанова визнана такою, що втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Посилання у тендерній документації на документи, що втратили чинність не відповідають абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Замовник не відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель як це передбачено нормами абзацу 3 частини першої статті 31 Закону. Натомість, з переможцем укладено договір від 11.03.2020 № 46 на 3 177 900,00 гривень.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзаців 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 3 177 900,00
UAH з ПДВ
3 177 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРТОІМПЕКС" 3 185 198,47
UAH з ПДВ
3 185 198,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 11:10
sign.p7s
17 лютого 2020 11:10
Технічні документи.pdf
17 лютого 2020 11:10
Тендерна пропозиція.pdf
17 лютого 2020 11:10
Опис документів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
#38717123
Переможець 3 177 900,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 09:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
#38717123
3 177 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 березня 2020 18:38
3316_ендоскоп обладн_договір №46_11.03.20.pdf укладений
11 березня 2020 18:33
3316_лапар. стійка_договір №46_11.03.20.pdf укладений
11 березня 2020 18:31
sign.p7s зміни до договору
29 травня 2020 14:42
sign.p7s зміни до договору
22 травня 2020 10:54
дод. угода №3 до №46_11.03.20 зняття ПДВ.pdf зміни до договору
22 травня 2020 10:52
sign.p7s зміни до договору
07 травня 2020 15:37
дод. угода №2 до №46_11.03.20.pdf зміни до договору
07 травня 2020 15:31
sign.p7s зміни до договору
07 травня 2020 15:27
sign.p7s зміни до договору
31 березня 2020 18:44
дод. угода №1 до №46_11.03.20.pdf зміни до договору
31 березня 2020 18:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода щодо моніторингу по процедурі закупівлі UA-2020-02-05-000839-b-c1 , здійсненого Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка поставки через існуючі обмеження, пов'язані з розповсюдженням COVID19 (копія листа виробника в наявності)/ такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи те, що товар, зазначений в п.3 Специфікаціїї, та є предметом Договору № 46 від 11.03. 2020 року, необхідний для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на підставі пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, уклали додаткову угоду на зменшення суми договору в розмірі ПДВ
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 124 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 154 420,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку