Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-02-05-000789-a 3193ba15e0b54d80ab3b171cb45d4b9e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мех Ольга Володимирівна

380979819508
03195636@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціальної політики Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03195636
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Лисенка,8
Контактна особа: Мех Ольга Володимирівна
380979819508,
03195636@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 13:39
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 ящик
Стрічка паперова в роликах для друкуючих та реєструючих приладів 210 Е (А4 рулонний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 ящик
Папір офісний формату А4, білий, 297*210мм, 500 сторінок, густина - 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 ящик
Стрічка паперова фальцовано-перфорована для друкуючих та реєструючих приладів СПФ 55-210 SL (А4 перфорований 1700листів) білизна min 92%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 ящик
Стрічка паперова фальцовано-перфорована для друкуючих та реєструючих приладів СПФ 55-420 SL, білизна мінімум 92%, кількість аркушів-1700, (A3 перфорований),
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 11:53
Проект договір.docx
05 лютого 2020 11:52
Оголошення папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 лютого 2020 10:29
Дата відповіді: 06 лютого 2020 10:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Еквіваленти розглядаються. Учасник ФОП не платники ПДВ будуть розглядатись, запропонована ціна такого учасника буде розглядадись як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 31 136,64
UAH з ПДВ
31 136,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 33 487,32
UAH з ПДВ
31 966,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 13:00
Інфо про учасника.pdf
12 лютого 2020 13:00
протокол новий.pdf
12 лютого 2020 13:00
Протокол 30.05.16 коп_я.pdf
12 лютого 2020 13:00
Протокол (Зав_рений).pdf
12 лютого 2020 13:00
Наказ (Зав_рений).pdf
12 лютого 2020 13:00
Витяг 07 11 19.pdf
12 лютого 2020 13:00
Довіренність.pdf
12 лютого 2020 13:00
Пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 31 136,64
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 12:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

14 лютого 2020 12:23
Протокол 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
31 136,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2020 12:23
Протокол 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 10:32
Договір №16.pdf укладений
20 лютого 2020 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 31 136,64
UAH (в тому числі ПДВ 5 189,44 UAH)