Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-02-05-000789-a ● 3193ba15e0b54d80ab3b171cb45d4b9e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціальної політики Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03195636 |
Місцезнаходження: | 46002, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Лисенка,8 |
Контактна особа: |
Мех Ольга Володимирівна 380979819508, 03195636@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2020 13:39 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 ящик
Стрічка паперова в роликах для друкуючих та реєструючих приладів 210 Е (А4 рулонний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 ящик
Папір офісний формату А4, білий, 297*210мм, 500 сторінок, густина - 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 ящик
Стрічка паперова фальцовано-перфорована для друкуючих та реєструючих приладів СПФ 55-210 SL (А4 перфорований 1700листів) білизна min 92%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 ящик
Стрічка паперова фальцовано-перфорована для друкуючих та реєструючих приладів СПФ 55-420 SL, білизна мінімум 92%, кількість аркушів-1700, (A3 перфорований),
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2020 11:53 |
Проект договір.docx | |
05 лютого 2020 11:52 |
Оголошення папір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 лютого 2020 10:29
Дата відповіді: 06 лютого 2020 10:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Еквіваленти розглядаються. Учасник ФОП не платники ПДВ будуть розглядатись, запропонована ціна такого учасника буде розглядадись як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
31 136,64
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 12:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 10:32
|
Договір №16.pdf | укладений |
20 лютого 2020 10:30
|