Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стрічка конвеєрна
Очікувана вартість
3 180 723,00 UAH
UA-2020-02-05-000765-c ● 741a6108b4cd4f939a630137db185c71
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32 |
Контактна особа: |
Кузнецов Володимир Євгенович (044) 309-69-88 TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 14:07 |
Очікувана вартість: | 3 180 723,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 807,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 31807.23 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1910 м.кв.
Стрічка конвеєрна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов проекту Договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2020 14:48 |
Проект Договору.doc | |
05 лютого 2020 14:48 |
ТД (Стрічка конвеєрна)_1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-05-000765-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Ривкіна Лариса Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2294218003
Дата подання: 07 лютого 2020 18:16
Скарга на умови тендерної документації
Відповідно до Додаку 4 «Технічне завдання», Замовник закупівлі визначає обов’язковим наступне- Якість товару повинна відповідати вимогам чинних і дійсних на території України нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо).
Наказ від 14.12.2015 № 184 Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року скасував чинність ГОСТ 20-85 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия» з 01.01.2018р.
27.06.2018р, протоколом №53 Міждержавною Радою з стандартизації, членом котрої є Україна в особі Мінекономрозвитку України, було прийніто взамін ГОСТ 20-85 ГОСТ 20-2018 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия». За прийняття цього документу голосувала Україна, але цей документ також не є чинним в Україні, як і усі інші нормативно-технічні документи за якими може бути виготовлена конвеєрна стрічка, наприклад:
DIN (Deutsches Institut für Normung eV — німецький інститут зі стандартизації) 22102, Ленты конвейерные с текстильными прокладками для насыпных материалов.
ГОСТ 20-85
ГОСТ 20-2018
ТУ,
але Технічні Умови котрі не чинні на території України, Наприклад: Російського виробника конвеєрних стрічок, Німецького, Французького, Австрійського, Польського, кожного виробника окрім Українського.
Таким чином, Замовник закупівлі створює дискримінаційні вимоги зазначені у тендерній документації шляхом звуження кола потенційних учасників предмета закупівлі. Оскільки на території України в частині чинних документів щодо виготовлення стрічок конвеєрних немає та не прийнято чи гармонізовано жодного документу котрий мав би міжнародний характер та покривав усі показники за якими виготовляється конвеєрна стрічка, оскільки чинні нормативні документі стосуються тільки методики випробовувань, а самих технічних умов (вимог) не описуюсь та не стосуються. Виходячи з цього, та тендерної документації, учасник торгів повинен надати пропозицію тільки на стрічки вітчизняного виробництва.
Виходячи з вищезазначеного вимагаємо від Замовника усунути дискримнаційні вимоги зазначені у Додаку 4 «Технічне завдання.
Розгорнути
Згорнути
Наказ від 14.12.2015 № 184 Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року скасував чинність ГОСТ 20-85 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия» з 01.01.2018р.
27.06.2018р, протоколом №53 Міждержавною Радою з стандартизації, членом котрої є Україна в особі Мінекономрозвитку України, було прийніто взамін ГОСТ 20-85 ГОСТ 20-2018 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия». За прийняття цього документу голосувала Україна, але цей документ також не є чинним в Україні, як і усі інші нормативно-технічні документи за якими може бути виготовлена конвеєрна стрічка, наприклад:
DIN (Deutsches Institut für Normung eV — німецький інститут зі стандартизації) 22102, Ленты конвейерные с текстильными прокладками для насыпных материалов.
ГОСТ 20-85
ГОСТ 20-2018
ТУ,
але Технічні Умови котрі не чинні на території України, Наприклад: Російського виробника конвеєрних стрічок, Німецького, Французького, Австрійського, Польського, кожного виробника окрім Українського.
Таким чином, Замовник закупівлі створює дискримінаційні вимоги зазначені у тендерній документації шляхом звуження кола потенційних учасників предмета закупівлі. Оскільки на території України в частині чинних документів щодо виготовлення стрічок конвеєрних немає та не прийнято чи гармонізовано жодного документу котрий мав би міжнародний характер та покривав усі показники за якими виготовляється конвеєрна стрічка, оскільки чинні нормативні документі стосуються тільки методики випробовувань, а самих технічних умов (вимог) не описуюсь та не стосуються. Виходячи з цього, та тендерної документації, учасник торгів повинен надати пропозицію тільки на стрічки вітчизняного виробництва.
Виходячи з вищезазначеного вимагаємо від Замовника усунути дискримнаційні вимоги зазначені у Додаку 4 «Технічне завдання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 14:02
Вимогу було розглянуто та прийнято рішення про її відхилення
Номер вимоги: UA-2020-02-05-000765-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Ривкіна Лариса Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2294218003
Дата подання: 10 лютого 2020 15:20
дискримінаційні вимоги У ТД
Замовником було надано відповідь на вимогу UA-2020-02-05-000765-c.a1 але не надало відповіді по суті, атже саме замовник, у складі тендерної пропозиції створює дискримінаційні вимоги, усунення котрих ми, як потенційний участник закупівлі вимагаємо.
Повторно зазначаємо:
Відповідно до Додаку 4 «Технічне завдання», Замовник закупівлі визначає обов’язковим наступне- Якість товару повинна відповідати вимогам чинних і дійсних на території України нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо).
Наказ від 14.12.2015 № 184 Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року скасував чинність ГОСТ 20-85 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия» з 01.01.2018р.
27.06.2018р, протоколом №53 Міждержавною Радою з стандартизації, членом котрої є Україна в особі Мінекономрозвитку України, було прийніто взамін ГОСТ 20-85 ГОСТ 20-2018 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия». За прийняття цього документу голосувала Україна, але цей документ також не є чинним в Україні, як і усі інші нормативно-технічні документи за якими може бути виготовлена конвеєрна стрічка, наприклад:
DIN (Deutsches Institut für Normung eV — німецький інститут зі стандартизації) 22102, Ленты конвейерные с текстильными прокладками для насыпных материалов.
ГОСТ 20-85
ГОСТ 20-2018
ТУ,
але Технічні Умови котрі не чинні на території України, Наприклад: Російського виробника конвеєрних стрічок, Німецького, Французького, Австрійського, Польського, кожного виробника окрім Українського.
Таким чином, Замовник закупівлі створює дискримінаційні вимоги зазначені у тендерній документації шляхом звуження кола потенційних учасників предмета закупівлі. Оскільки на території України в частині чинних документів щодо виготовлення стрічок конвеєрних немає та не прийнято чи гармонізовано жодного документу котрий мав би міжнародний характер та покривав усі показники за якими виготовляється конвеєрна стрічка, оскільки чинні нормативні документі стосуються тільки методики випробовувань, а самих технічних умов (вимог) не описуюсь та не стосуються. Виходячи з цього, та тендерної документації, учасник торгів повинен надати пропозицію тільки на стрічки вітчизняного виробництва.
Окремо слід зазначити , виходячи із відповіді замовника, усі заінтересовані особи моглиподати звернення до УКР НДНЦ щодо розроблення або продовження терміну дії ГОСТів.
Виходить з цього два питання:
1) Хто саме на думку замовника є заінтересованими особами, оскільки потенційні учасники закупівлі та замовники торгів також є на нашу думку заінтересованими особами даного процесу, та надати відповідь, чи було відповідне звернення (якщо да то коли) від Центра Управління Промисловістю АТ "Укрзалізниця " до ДП Укр НДНЦ , як також, на нашу думку, як покупця даного товару, як заінтересованої особи?
2) Я у даному випадку, враховуючи відповідь замовника (додаємо у вкладанні) бути учасникам імпортерам продукції, котрі почали даний вид діяльності (постачання конвеєрних стрічок) імортного виробництва з 01.01.2019р? Оскільки з тендерної документації, виходячи зі складу такової, тільки виробники з території України можуть мати право на участь у данійзакупівлі, оскількі на території нашої держави не чинні стандарти окрім власних, за котримиможе бути проведена оцінка відповідності.
Виходячи з вищезазначеного ПОВТОРНО вимагаємо від Замовника усунути дискримнаційні вимоги зазначені у Додаку 4 «Технічне завдання. та надати розясненя за додатковими двома питаннями, оскільки Закон не має зворотньої сили, та може бути застовсован саме зараз та саме на даний час
Розгорнути
Згорнути
Повторно зазначаємо:
Відповідно до Додаку 4 «Технічне завдання», Замовник закупівлі визначає обов’язковим наступне- Якість товару повинна відповідати вимогам чинних і дійсних на території України нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо).
Наказ від 14.12.2015 № 184 Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року скасував чинність ГОСТ 20-85 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия» з 01.01.2018р.
27.06.2018р, протоколом №53 Міждержавною Радою з стандартизації, членом котрої є Україна в особі Мінекономрозвитку України, було прийніто взамін ГОСТ 20-85 ГОСТ 20-2018 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия». За прийняття цього документу голосувала Україна, але цей документ також не є чинним в Україні, як і усі інші нормативно-технічні документи за якими може бути виготовлена конвеєрна стрічка, наприклад:
DIN (Deutsches Institut für Normung eV — німецький інститут зі стандартизації) 22102, Ленты конвейерные с текстильными прокладками для насыпных материалов.
ГОСТ 20-85
ГОСТ 20-2018
ТУ,
але Технічні Умови котрі не чинні на території України, Наприклад: Російського виробника конвеєрних стрічок, Німецького, Французького, Австрійського, Польського, кожного виробника окрім Українського.
Таким чином, Замовник закупівлі створює дискримінаційні вимоги зазначені у тендерній документації шляхом звуження кола потенційних учасників предмета закупівлі. Оскільки на території України в частині чинних документів щодо виготовлення стрічок конвеєрних немає та не прийнято чи гармонізовано жодного документу котрий мав би міжнародний характер та покривав усі показники за якими виготовляється конвеєрна стрічка, оскільки чинні нормативні документі стосуються тільки методики випробовувань, а самих технічних умов (вимог) не описуюсь та не стосуються. Виходячи з цього, та тендерної документації, учасник торгів повинен надати пропозицію тільки на стрічки вітчизняного виробництва.
Окремо слід зазначити , виходячи із відповіді замовника, усі заінтересовані особи моглиподати звернення до УКР НДНЦ щодо розроблення або продовження терміну дії ГОСТів.
Виходить з цього два питання:
1) Хто саме на думку замовника є заінтересованими особами, оскільки потенційні учасники закупівлі та замовники торгів також є на нашу думку заінтересованими особами даного процесу, та надати відповідь, чи було відповідне звернення (якщо да то коли) від Центра Управління Промисловістю АТ "Укрзалізниця " до ДП Укр НДНЦ , як також, на нашу думку, як покупця даного товару, як заінтересованої особи?
2) Я у даному випадку, враховуючи відповідь замовника (додаємо у вкладанні) бути учасникам імпортерам продукції, котрі почали даний вид діяльності (постачання конвеєрних стрічок) імортного виробництва з 01.01.2019р? Оскільки з тендерної документації, виходячи зі складу такової, тільки виробники з території України можуть мати право на участь у данійзакупівлі, оскількі на території нашої держави не чинні стандарти окрім власних, за котримиможе бути проведена оцінка відповідності.
Виходячи з вищезазначеного ПОВТОРНО вимагаємо від Замовника усунути дискримнаційні вимоги зазначені у Додаку 4 «Технічне завдання. та надати розясненя за додатковими двома питаннями, оскільки Закон не має зворотньої сили, та може бути застовсован саме зараз та саме на даний час
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 08:39
Вимогу було розглянуто та прийнято рішення про її відхилення
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-05-000765-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕРТІ", Код ЄДРПОУ:42971122
Дата подання: 14 лютого 2020 19:20
Дата подання: 14 лютого 2020 19:20
СКАРГА на незаконні умови тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Берті» (надалі – скаржник або ТОВ «Берті») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, проте при ознайомленні із тендерною документацією було виявлено, що зміст додатка 4 «Технічне завдання на закупівлю: код ЄЗС 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стрічка конвеєрна)» Тендерної документації не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», порушує приписи Закону України «Про захист економічної конкуренції», грубо порушують права та інтереси скаржника, та є дискримінаційними.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2020 19:44
рішення від 19.02.2020 № 3137 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 19:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2020 № 4043.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 15:50
рішення від 03.03.2020 № 4043.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 19:58
Номер скарги: UA-2020-02-05-000765-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 21 березня 2020 10:09
Дата подання: 21 березня 2020 10:09
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
10 березня 2020 року згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2020-02-05-000765-c від 12.03.2020 р. Замовником визначено переможцем Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" та направлено повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник – ПрАТ «Азовкабель» не погоджується рішенням Замовника що визначення Переможцем ТОВ "Торгова Компанія "Спецзапчасть", оскільки подана ними тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2020 18:18
рішення від 25.03.2020 № 5686.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 18:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2020 № 6752.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 16:28
Рішення від 08.04.2020 № 6752.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про визначення переможця від 12.03.2020 № б/н та відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.04.2020 № 6752-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2020 15:41
Номер скарги: UA-2020-02-05-000765-c.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», Код ЄДРПОУ:41468654
Дата подання: 24 квітня 2020 17:41
Дата подання: 24 квітня 2020 17:41
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Надане ПАТ «АЗОВКАБЕЛЬ» забезпечення тендерної пропозиції не відповідає тендерній документації.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2020 20:28
Скарга відкликана скаржником
Причина: Філією «Центр управління промисловістю «АТ «Укрзалізниця» надано пояснення щодо прийнятого рішення.
Дата: 15 травня 2020 16:02
рішення від 23.04.2020 № 8185 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 20:28
рішення від 18.05.2020 № 9640 .pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 16:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕПІЦЕНТР-ВМ |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
2 372 220,00
UAH з ПДВ
|
2 299 998,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" |
2 701 200,00
UAH з ПДВ
|
2 669 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» |
2 900 070,00
UAH з ПДВ
|
2 900 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕПІЦЕНТР-ВМ #33471243 |
Рішення скасоване |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 15:40
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Рішення скасоване |
2 299 998,96
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 15:40
|
ТОВ ЕПІЦЕНТР-ВМ #33471243 |
Відхилено |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 15:41
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Відхилено |
2 299 998,96
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 15:42
|
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" #31600918 |
Переможець |
2 669 300,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 17:21
|
CCF07062021_0001.pdf | укладений |
07 червня 2021 17:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:56
|
Азовкабель (1).PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 13:08
|
Договір Азовкабель (стрічка).pdf | укладений |
22 травня 2020 13:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо виробничої необхідності та керуючись пунктом 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» філія «ЦУП» АТ «Укрзалізниця» продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | ЦУП-03/0047/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |