Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015(CPV):39830000-9—Продукція для чищення (продукція для чищення)
Очікувана вартість
38 500,00 UAH
UA-2020-02-05-000681-a 541ae7b479e340aaa4fb2f98e836a3c8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Цимбал Ганна Вікторівна

380445326001
380445152488
economist.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Деснянського р-ну м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38960345
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Вигурівський,4
Контактна особа: Цимбал Ганна Вікторівна
380445326001,380445152488
economist.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 14:44
Очікувана вартість: 38 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1803 штуки
ДК 02162015(CPV):39830000-9—Продукція для чищення (продукція для чищення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Вигурівський,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 лютого 2020 10:28
Дата відповіді: 06 лютого 2020 11:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, аналог не розглядається.ФОП неплатники ПДВ до участі допускаються. Ціна розглядатиметься як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 30 215,00
UAH з ПДВ
29 392,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 31 484,28
UAH з ПДВ
29 416,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 11:26
Електронний підпис
07 лютого 2020 11:25
КІС72_проект договору.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 16:32
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:32
Форма пропозиції.pdf
06 лютого 2020 16:32
Статут.pdf
06 лютого 2020 16:32
Док-ти про якость 2.rar
06 лютого 2020 16:31
Док-ти про якость 1.rar
06 лютого 2020 16:31
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 лютого 2020 16:31
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3310610011
Переможець 29 392,44
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 13:03

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3310610011
29 392,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 2210-5 від 17.02.2020.pdf укладений
17 лютого 2020 09:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 392,44
UAH