Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах (КС-36, 36Б "Іллінці" Золотоніського ЛВУМГ, КС-18 "Гайсин", КС-19 "Бар", КС-37, 37Б "Бар" Барського ЛВУМГ))
Очікувана вартість
86 666,67 UAH
UA-2020-02-05-000296-a ● ccab626ee0984c51a0ab46a9a7c66dd1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Семеренко Костянтин Володимирович +38044-461-23-69 SEMERENKO-KV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2020 17:30 |
Очікувана вартість: | 86 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 866,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-08-001500-a згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах (КС-36, 36Б "Іллінці" Золотоніського ЛВУМГ, КС-18 "Гайсин", КС-19 "Бар", КС-37, 37Б "Бар" Барського ЛВУМГ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 березня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за надані послуги проводиться Замовником щомісячно протягом 30-ти днів після підписання Сторонами акту про надання послуг та наявності інформації про реєстрацію ПН в ЄРПН | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 09:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 09:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_20т074.pdf | |
13 лютого 2020 09:06 |
20т074_тд_додаток_2 перелік інформації_н.р.pdf | |
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток_5_3 ек-соц_опитувальник.pdf | |
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf | |
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток_5_1 опитувальник юр_особи.pdf | |
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток_4_проект договору.pdf | |
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток_3 вимоги до переможця.pdf | |
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток_1_1 гарантійний лист.pdf | |
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток 1_ТЗ.pdf | |
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд.pdf |
13 лютого 2020 09:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2020 09:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_20т074.pdf
|
|||
13 лютого 2020 09:06 |
20т074_тд_додаток_2 перелік інформації_н.р.pdf
|
|||
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток_5_3 ек-соц_опитувальник.pdf
|
|||
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf
|
|||
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток_5_1 опитувальник юр_особи.pdf
|
|||
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток_4_проект договору.pdf
|
|||
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток_3 вимоги до переможця.pdf
|
|||
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток_1_1 гарантійний лист.pdf
|
|||
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд_додаток 1_ТЗ.pdf
|
|||
05 лютого 2020 10:11 |
20т074_тд.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-05-000296-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 10 лютого 2020 13:11
Зброя та участь Учасників державної форми власності
Шановний Замовник!
В Технічній умовах прописані вимоги до Учасник (Додаток 2): «7.1. Скан-копія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й документа/-ів, що підтверджує/-ють наявність в учасника вогнепальної зброї та 7.2. Скан-копія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й документа/-ів, що підтверджує/-ють належність учасника до суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності.». Важаємо, що такі умови є дискримінаційними виходячи з наступного:
ВОГНЕПАЬНА ЗБРОЯ. Ми як приватна компанія у своїй діяльності куруємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише (а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії (б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Як Ви можете побачити, ми не наділені правом мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ. Додатково просимо звернути увагу, що ЗУ «Про національну поліцію» та Наказ МВС «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення, зберігання та експлуатації озброєння в Національній поліції України» від 11.10.2018 № 828, ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи - Управління поліції охорони у Чернігівській області.
УЧАСНКИК ДЕРЖАВНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ. Дана вимога порушує принцип рівності та конкурентності при проведені цих торгів, оскільки Учасниками можуть бути як і суб’єкти приватного права, так і суб’єкти державної форми власності.
Таким чином, Вимагаємо вимогу: «7.1. Скан-копія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й документа/-ів, що підтверджує/-ють наявність в учасника вогнепальної зброї та 7.2. Скан-копія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й документа/-ів, що підтверджує/-ють належність учасника до суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності.». – ВИКЛЮЧИТИ, як таку, що не відповідає актам чинного законодавства та не наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону (наявність вогнепальної зброї).
З повагою!
Розгорнути
Згорнути
В Технічній умовах прописані вимоги до Учасник (Додаток 2): «7.1. Скан-копія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й документа/-ів, що підтверджує/-ють наявність в учасника вогнепальної зброї та 7.2. Скан-копія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й документа/-ів, що підтверджує/-ють належність учасника до суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності.». Важаємо, що такі умови є дискримінаційними виходячи з наступного:
ВОГНЕПАЬНА ЗБРОЯ. Ми як приватна компанія у своїй діяльності куруємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише (а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії (б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Як Ви можете побачити, ми не наділені правом мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ. Додатково просимо звернути увагу, що ЗУ «Про національну поліцію» та Наказ МВС «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення, зберігання та експлуатації озброєння в Національній поліції України» від 11.10.2018 № 828, ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи - Управління поліції охорони у Чернігівській області.
УЧАСНКИК ДЕРЖАВНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ. Дана вимога порушує принцип рівності та конкурентності при проведені цих торгів, оскільки Учасниками можуть бути як і суб’єкти приватного права, так і суб’єкти державної форми власності.
Таким чином, Вимагаємо вимогу: «7.1. Скан-копія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й документа/-ів, що підтверджує/-ють наявність в учасника вогнепальної зброї та 7.2. Скан-копія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й документа/-ів, що підтверджує/-ють належність учасника до суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності.». – ВИКЛЮЧИТИ, як таку, що не відповідає актам чинного законодавства та не наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону (наявність вогнепальної зброї).
З повагою!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 09:39
1. Щодо вогнепальної зброї:
Питання розглянуте. До тендерної документації внесені відповідні зміни
2. Щодо належності учасника до суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності:
Об’єкти магістрального трубопровідного транспорту, для яких закуповуються послуги, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.05.2009 № 578-р, віднесені до переліку особливо важливих об’єктів нафтогазової галузі.
Згідно статті 19 Закону України «Про трубопровідний транспорт»: «Охорона об'єктів магістрального трубопровідного транспорту здійснюється спеціальними відомчими підрозділами цих підприємств, порядок роботи яких визначається Правилами охорони магістральних трубопроводів, затвердженими Кабінетом Міністрів України.
Охорона (у тому числі пожежна) найбільш важливих об'єктів трубопровідного транспорту, включаючи лінійну частину, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України, здійснюється також органами Національної поліції на договірних засадах».
Відповідно до статті 48 Закону України “Про нафту і газ” особливо важливі об'єкти нафтогазової галузі, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, охороняються спеціалізованими охоронними підрозділами відповідно до чинного законодавства. Режим охорони інших об'єктів нафтогазової галузі відповідні підприємства визначають самостійно з дотриманням вимог чинного законодавства.
Крім цього, пунктом 5 Правил охорони магістральних трубопроводів затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.02 №1747 визначено, що охорона (у тому числі пожежна) особливо важливих об'єктів магістрального трубопровідного транспорту, включаючи лінійну частину, перелік яких установлюється Кабінетом Міністрів України, здійснюється також відповідними органами Національної поліції на договірних засадах.
Частиною 2 статті 6 Закону України “Про охоронну діяльність” встановлено, що перелік окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначається в порядку, що встановлює Кабінет Міністрів України.
Враховуючи вищезазначені вимоги чинного законодавства, Учасник повинен належати до суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності.
Питання розглянуте. До тендерної документації внесені відповідні зміни
2. Щодо належності учасника до суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності:
Об’єкти магістрального трубопровідного транспорту, для яких закуповуються послуги, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.05.2009 № 578-р, віднесені до переліку особливо важливих об’єктів нафтогазової галузі.
Згідно статті 19 Закону України «Про трубопровідний транспорт»: «Охорона об'єктів магістрального трубопровідного транспорту здійснюється спеціальними відомчими підрозділами цих підприємств, порядок роботи яких визначається Правилами охорони магістральних трубопроводів, затвердженими Кабінетом Міністрів України.
Охорона (у тому числі пожежна) найбільш важливих об'єктів трубопровідного транспорту, включаючи лінійну частину, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України, здійснюється також органами Національної поліції на договірних засадах».
Відповідно до статті 48 Закону України “Про нафту і газ” особливо важливі об'єкти нафтогазової галузі, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, охороняються спеціалізованими охоронними підрозділами відповідно до чинного законодавства. Режим охорони інших об'єктів нафтогазової галузі відповідні підприємства визначають самостійно з дотриманням вимог чинного законодавства.
Крім цього, пунктом 5 Правил охорони магістральних трубопроводів затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.02 №1747 визначено, що охорона (у тому числі пожежна) особливо важливих об'єктів магістрального трубопровідного транспорту, включаючи лінійну частину, перелік яких установлюється Кабінетом Міністрів України, здійснюється також відповідними органами Національної поліції на договірних засадах.
Частиною 2 статті 6 Закону України “Про охоронну діяльність” встановлено, що перелік окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначається в порядку, що встановлює Кабінет Міністрів України.
Враховуючи вищезазначені вимоги чинного законодавства, Учасник повинен належати до суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності.
Інформація про відміну
Дата відміни
21 лютого 2020 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій