Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул.Яна в с.Терновиця Яворівського району Львівської області
Очікувана вартість
5 312 596,80 UAH
UA-2020-02-04-003579-a 6d735d6b2d364938904f4b37e1896f79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мица Ольга Василівна

+380679818962 ternovyca@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Терновицька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04372371
Місцезнаходження: 81060, Україна , Львівська обл., село Терновиця, провулок Свободи, 32
Контактна особа: Мица Ольга Василівна
+380679818962
ternovyca@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 19:15
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 19:15
Початок аукціону: 21 лютого 2020 11:30
Очікувана вартість: 5 312 596,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 563,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги по вул.Яна в с.Терновиця Яворівського району Львівської област
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81060, Україна, Львівська область, село Терновиця, вулиця Яна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт дороги по вул.Яна в с.Терновиця Яворівського району Львівської області Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 06 лютого 2020 11:20
Дата відповіді: 07 лютого 2020 13:42
Відповідно до пп 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації передбачена вимога наявності техніки згідно з проектно-кошторисної документації замовника, для виконання робіт які є предметом даних торгів, зокрема - апарат для стикового зварювання поліетиленових труб. Просимо надати роз'яснення, для яких саме видів робіт передбачено використання даного мезанізму.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
На ваше запитання Замовником ще раз було проаналізовано вимоги пп 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації на відповідність переліку наявності в учасника техніки до проектно-кошторисної документації для виконання робіт, які є предметом даних торгів. Вимога наявності в учасника апарату для стикового зварювання поліетиленових труб буде відмінена, у зв’язку з технічною помилкою та дані зміни будуть відповідним чином внесені до тендерної документації.
Одночасно, звертаємо увагу, що пп 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації передбачено наступне: у випадку, якщо якоїсь із зазначених найменувань техніки для виконання робіт не потрібно, чи учасник буде натомість використовувати іншу техніку – учасник подає пояснення з даного приводу.
Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 07 лютого 2020 11:58
Дата відповіді: 07 лютого 2020 13:43
Доброго дня. В технічному завданні вказано Улаштування покриття із фігурних елементів мощення. Просимо уточнити товщину ФЕМ.
Відповідь: Доброго дня.
На Ваше запитання уточнюємо: при виконанні робіт з капітального ремонту дороги учасники повинні використовувати для влаштування покриття бетонну бруківку (ФЕМ відповідно до чинного ДСТУ) товщиною 8см. Дана інформація зазначена в пп. 4.2. п.4. Таблиці 3 Додатку 1 тендерної документації.
Не дискримінація учасників
Дата подання: 09 лютого 2020 12:05
Дата відповіді: 12 лютого 2020 14:07
Чи може приймати участь в даній закупівлі юридична особа - нерезидент у якій на даний час відсутнє зареєстроване представництво на території України та відсутня відповідна ліцензія ДАБІ на виконання робіт СС2 за умови, що дана юридична особа-нерезидент має досвід виконання аналогічних робіт за ген підрядним договором в країні нерезидента.
Відповідь: Згідно з п. 35 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі Закону, учасником процедури закупівлі (далі- учасник) є фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, що передбачено пп.5.1. п.5 Розділу 1 тендерної документації.
Водночас, згідно з ч.4 ст.16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що Замовник зазначив в тендерній пропозиції в пп.1.7. п.7 Розділу ІІІ, а також передбачив, що в такому випадку, надається інформаційна довідка в довільній формі щодо відсутності зазначених документів або подаються аналогічні документи з пояснювальною запискою стосовно таких документів.
Окрім цього, в примітках (пункт в) до Таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що документи, які не передбачені чинним законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності, чи для фізичних осіб, чи для нерезидентів, чи для даного предмета закупівлі - не подаються останніми в складі своєї пропозиції. Про це такий учасник повинен зазначити у своїй пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації.
Що стосується відсутності відповідної ліцензії ДАБІ на виконання робіт СС2, то слід зауважити, що відповідно до ч. 3 ст. 2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії.
Ч. 1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
Так, в тендерній документації, а саме, у пп.8.1. п.8 Таблиці 3 Додатку 1 передбачено, що учасник має подати інформацію про наявність чинної на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) ліцензії учасника на здійснення господарської діяльності у будівництві згідно видів робіт відповідно до технічного завдання / та у випадку наявності – субпідрядної організації (сканований оригінал або копія). Дана інформація може подаватися або у формі безпосередньо ліцензії з додатками, або посилання на офіційний інтернет-ресурс, де можна перевірити в електронному вигляді наявність/відсутність ліцензії.
При цьому в примітці до п.8 Таблиці 3 Додатку 1 зазначено, що у разі, якщо для робіт по даній процедурі не потрібно наявності ліцензії / чи дозволу / чи декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки - тоді учасник надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документа.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації, в тому числі, з огляду на наведені положення законодавства.
Виконання аналогічного договору
Дата подання: 09 лютого 2020 12:32
Дата відповіді: 12 лютого 2020 20:27
Тендерна документація замовника передбачає, що учасник має надати відгуки від замовників про виконання аналогічних договорів датою видачі - не більше трьохмісячної давнини до моменту опублікування даної процедури закупівлі. Просимо обґрунтувати, чому саме, за яких підстав та причин Замовнику потрібні відгуки про виконання аналогічних робіт тільки в цей період. І чому документ з датою видачі в інший період не може бути прийнятним. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вважає такі вимоги дискримінацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентує встановлення кваліфікаційних критеріїв, серед яких, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Поряд з цим, положення даної норми не встановлюють обмеження щодо вимоги наявності відгуків від замовників за аналогічними договорами чи терміну видачі таких відгуків.
Відповідно до вимог тендерної документації, прийнятним періодом видачі відгуків від замовників є як період з моменту опублікування на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури, а саме з 04.02.2020 року до періоду завершення подання тендерних пропозицій 20.02.2020 року, так і період за три місяці до моменту опублікування даної процедури закупівлі. Замовником було враховано, що в учасника під час підготовки тендерної пропозиції можуть бути наявні відгуки за вже виконаними договорами, однак інформація, що подається в тендерній пропозиції повинна бути актуальною, враховуючи, що після завершення виконання робіт за договорами підряду на виконання робіт у сфері будівництва доріг/ чи капітального ремонту доріг/ чи реконструкції доріг, передбачені гарантійні строки якості закінчених робіт та порядок їх усунення.
Встановлена Замовником вимога пп. 3.3. п.3 Таблиці 1 Додатку 1 не є дискримінаційною в розумінні Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», що підтверджується послідовною практикою Верховного Суду, в т.ч. у постанові від 15.08.2019 року у справі №826/10895/15.
Дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших, а в даному випадку вказані вимоги конкурсної документації Замовника поширюються не на конкретну особу або групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і є обов`язкові до виконання не кимось конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-003579-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-РЕМОНТНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:41120781
Дата подання: 12 березня 2020 13:54
Порушення вимоги статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»
У відповідності до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює на веб порталі Уповноваженого органу протокол розгяду тендерних пропозицій протягом одного дня з дня його затвердження.
Проте Замовником порушено дану вимогу, оскільки потокол розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД" затверджено 26 лютого 2020 року, а оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого оргагу 28.02.2020 року.

Керуючись статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
У випадку не відміни торгів, будемо звертатись до АМКУ зі скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 20:24
На ваше звернення, вважаємо за необхідне повідомити.
Відповідно до абз.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. Водночас, як вбачається зі змісту звернення, таке подано не з питань, передбачених вказаною нормою Закону.
Поряд з цим, повідомляємо, що відповідно до ч.4 ст.28 Закону, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "ЗАХІДНАЗБУД" на відповідність вимогам тендерної документації та оприлюднено рішення про дискваліфікацію цього учасника в електронній системі закупівель у п’ятиденний строк з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Таким чином, право учасника на отримання інформації про результат оцінки тендерної пропозиції не порушено, як і самої процедури оцінки тендерної пропозиції учасника.
Що стосується дати затвердження протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЗАХІДНАЗБУД" - «26 лютого 2020 року», то число «26» в цій даті є технічною опискою, оскільки засідання тендерного комітету, щодо якого складено протокол, відбулося 27 лютого 2020 року. А відтак, порушення щодо оприлюднення такого протоколу 28 лютого 2020 року допущено не було.
Окрім цього, посилаючись на ч.1 ст.31 Закону, заявником не враховано, що цією нормою Закону передбачено окремі випадки, що можуть бути підставою для відміни торгів через порушення порядку оприлюднення інформації, а саме : порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір. Замовником вказаних порушень допущено не було.
Враховуючи наведене, законні підстави для відміни торгів Замовником відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-02-04-003579-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД", Код ЄДРПОУ:42029514
Дата подання: 12 березня 2020 17:22
Недотримання вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовник.
Відповідно до п.7 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
28 лютого 2020 року о 10:00 вами було оприлюднено протокол розгляду тендерної пропозиції «ЗахідНазБуд» затверджений 26 лютого о 11 год 00 хв, що є порушенням п.7 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», де прямо зазначено, що протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднюється протягом одного дня з дня його затвердження.
Згідно з п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Просимо прийняти рішення про відміну тендеру. У разі, якщо ви належним чином не відреагуєте, ми будемо звертатись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 20:25
На ваше звернення, вважаємо за необхідне повідомити.
Відповідно до абз.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. Водночас, як вбачається зі змісту звернення, таке подано не з питань, передбачених вказаною нормою Закону.
Поряд з цим, повідомляємо, що відповідно до ч.4 ст.28 Закону, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "ЗАХІДНАЗБУД" на відповідність вимогам тендерної документації та оприлюднено рішення про дискваліфікацію цього учасника в електронній системі закупівель у п’ятиденний строк з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Таким чином, право учасника на отримання інформації про результат оцінки тендерної пропозиції не порушено, як і самої процедури оцінки тендерної пропозиції учасника.
Що стосується дати затвердження протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЗАХІДНАЗБУД" - «26 лютого 2020 року», то число «26» в цій даті є технічною опискою, оскільки засідання тендерного комітету, щодо якого складено протокол, відбулося 27 лютого 2020 року. А відтак, порушення щодо оприлюднення такого протоколу 28 лютого 2020 року допущено не було.
Окрім цього, посилаючись на ч.1 ст.31 Закону, заявником не враховано, що цією нормою Закону передбачено окремі випадки, що можуть бути підставою для відміни торгів через порушення порядку оприлюднення інформації, а саме : порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір. Замовником вказаних порушень допущено не було.
Враховуючи наведене, законні підстави для відміни торгів Замовником відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД" 4 476 130,23
UAH з ПДВ
4 330 797,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ" 4 522 045,03
UAH з ПДВ
4 330 798,56
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "С-БУД-Д" 4 794 921,48
UAH з ПДВ
4 723 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" 4 804 056,00
UAH з ПДВ
4 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-РЕМОНТНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 4 940 760,23
UAH з ПДВ
4 913 969,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 17:42
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:42
Реєстр документів.pdf
20 лютого 2020 17:42
Кошторис.rar
20 лютого 2020 17:41
Субпідряд.rar
20 лютого 2020 17:41
статут.pdf
20 лютого 2020 17:41
Протокол зборів.pdf
20 лютого 2020 17:41
Проект договору.pdf
20 лютого 2020 17:41
Ліцензія.pdf
20 лютого 2020 17:41
Лист пояснення баланс.pdf
20 лютого 2020 17:41
Гарантійний лист ціна.pdf
20 лютого 2020 17:41
Витяг з ЄДР.pdf
20 лютого 2020 17:41
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2020 17:41
Довідка ст.17.pdf
20 лютого 2020 17:40
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 13:43
Електронний підпис
06 березня 2020 12:57
Листи замовнику.PDF
06 березня 2020 11:47
Кошторис Зміна ціни.rar
06 березня 2020 10:30
Довідки стаття 17.PDF
06 березня 2020 10:30
Довідка МВС.PDF
06 березня 2020 10:30
Довідка ДПС.PDF
20 лютого 2020 12:48
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:44
РЕЄСТР.PDF
19 лютого 2020 22:29
Договірна ціна.pdf
19 лютого 2020 22:29
Графік фінансування.pdf
19 лютого 2020 18:57
Лист згода.PDF
19 лютого 2020 18:57
Лист згода з ТД.PDF
19 лютого 2020 18:57
довідки приватбанк.pdf
19 лютого 2020 18:57
Довідка ст.17.PDF
19 лютого 2020 18:57
Довідка МВС.PDF
19 лютого 2020 18:57
Довідка банк Львів.PDF
19 лютого 2020 18:57
Гарант.лист щодо ціни.PDF
19 лютого 2020 18:57
Гарант.лист ОП.PDF
19 лютого 2020 18:57
Гарант. лист довкілля.PDF
19 лютого 2020 18:57
КОШТОРИС.rar
19 лютого 2020 18:57
Таблиця 3.rar
19 лютого 2020 18:57
Таблиця 1.rar
19 лютого 2020 18:57
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
19 лютого 2020 18:57
Підписаний_G0220-2131-GL_tender.pdf
19 лютого 2020 18:57
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 19:09
Електронний підпис
19 лютого 2020 19:07
Витяг з ЄДР.pdf
19 лютого 2020 19:07
Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 лютого 2020 19:07
Проект договору.pdf
19 лютого 2020 19:07
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2020 19:07
Технічне завдання.pdf
19 лютого 2020 19:07
Реєстр документів.pdf
19 лютого 2020 19:07
Договір_ ДЦ - Завалля.pdf
19 лютого 2020 19:07
Звіт 1ДФ і квитанція _2.pdf
19 лютого 2020 19:07
Ліцензія з додатком.pdf
19 лютого 2020 19:07
Статут.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 18:09
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:15
Електронний підпис
20 лютого 2020 14:11
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:41
Реєстр.pdf
20 лютого 2020 13:41
4_Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2020 13:41
3.34. Довідка УДКСУ.pdf
20 лютого 2020 13:41
inquiry_print.pdf
20 лютого 2020 13:41
inquiry_print (1).pdf
20 лютого 2020 13:41
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
20 лютого 2020 13:41
Підписаний_G0220-2713-GL_tender.pdf
20 лютого 2020 13:41
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
20 лютого 2020 13:41
3.21. Декларація з ОП.PDF
20 лютого 2020 13:41
3.20. Дозвіл.PDF
20 лютого 2020 13:41
3.19. Ліцензія.PDF
20 лютого 2020 13:41
3.15. Проект договору.pdf
20 лютого 2020 13:41
3.10_Витяг ПДВ.pdf
20 лютого 2020 13:41
3.6_Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 13:41
3.4 Копія Статуту.PDF
20 лютого 2020 13:41
1.12_Звіт 1-ДФ 4кв_2019.pdf
20 лютого 2020 13:41
1.7_Техпаспорти.pdf
20 лютого 2020 13:41
1.3_Договір оренди ТЗ_2.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 18:20
Електронний підпис
20 лютого 2020 18:19
Електронний підпис
20 лютого 2020 18:18
Електронний підпис
20 лютого 2020 18:02
Інвентарні картки.pdf
20 лютого 2020 18:02
Довідки.pdf
20 лютого 2020 18:02
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2020 18:02
Технічна специфікація.pdf
20 лютого 2020 18:02
Стаття 17.pdf
20 лютого 2020 18:02
ЛИСТИ.pdf
20 лютого 2020 18:02
Довідка право підпису.pdf
20 лютого 2020 18:02
Витяг ЄДР_новий.pdf
20 лютого 2020 18:02
Бухгалтерська довідка.pdf
20 лютого 2020 18:01
Кошторисні розрахунки.zip
20 лютого 2020 18:01
Статут_нова редакція.pdf
20 лютого 2020 18:01
Паспорт+ІПН директора.pdf
20 лютого 2020 18:01
Ліцензія оригінал.pdf
20 лютого 2020 18:01
Копії_техпаспорти.zip
20 лютого 2020 18:01
Звіт 1ДФ__ДРБК.pdf
20 лютого 2020 18:01
Документ_ЄДР_1006363178.zip
20 лютого 2020 18:01
Довідки ТАСКОМБАНК.pdf
20 лютого 2020 18:01
Довідки ПриватБанк.pdf
20 лютого 2020 18:01
Витяг платника ПДВ.pdf
20 лютого 2020 18:01
Виписка з ЄДР.pdf
20 лютого 2020 18:01
Баланс__ДРБК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "С-БУД-Д"

ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-РЕМОНТНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД"
#42029514
Відхилено 4 330 797,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 10:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"
#13835321
Переможець 4 330 798,56
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:22

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД" #42029514

№ рішення у справі

63/45-р/к

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"
#13835321
4 330 798,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 14:58
Електронний підпис укладений
23 травня 2022 15:43
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
23 травня 2022 14:47
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:52
Додаткова угода _6.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:50
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:20
Додаткова угода _5.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:09
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 10:43
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 09:50
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 21:57
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 15:14
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
20 березня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 20:35
Генеральний договір підряду укладений
16 березня 2020 20:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 09/03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в реквізитах сторін
Номер договору про закупівлю: 09/03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення вартості робіт з 2021 року на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 09/03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення частини робіт з 2020 року на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 09/03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни в частині заміни Замовника, а саме Терновицьку сільську раду на її правонаступника Новояворівську міську раду на підставі пункту 6-1 розділу V ""Прикінцевих та перехідних положень" Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"
Номер договору про закупівлю: 09/03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися перенести термін виконання робіт та та термін дії договору до 31 травня 2022р.
Номер договору про закупівлю: 09/03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із змінами в проектно-кошторисній документації, Сторони узгодили зміну вартості виконаних робіт по договору в бік зменшення без зміни якості товарів, робіт і послуг.
Номер договору про закупівлю: 09/03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 4 327 886,07
UAH (в тому числі ПДВ 721 314,34 UAH)