Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) у закладі загальної середньої освіти № 127 на вул. Ялтинська, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45420000-7 "Столярні та теслярні роботи")
Очікувана вартість
817 800,00 UAH
UA-2020-02-04-003541-a d1f0404d42fb4dca912ff11a2bee050d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 18:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 18:30
Початок аукціону: 12 лютого 2020 15:24
Очікувана вартість: 817 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 089,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) у закладі загальної середньої освіти № 127 на вул. Ялтинська, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45420000-7 "Столярні та теслярні роботи")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська область, Київ, Ялтинська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внести зміни в документи пропозиції
Дата подання: 06 лютого 2020 12:58
Дата відповіді: 07 лютого 2020 16:47
1. Просимо прибрати в п/п 4.14 в розділі "Протоколи випробувань" - визначення групи горючості ПВХ профілів та - Визначення групи токсичності продуктів горіння ПВХ профілю, мотивуючи це наступним : - дані показників ПВХ профілю враховуються Центром сертифікації віконних блоків (Сертифікат на виріб) - дана вимога прописана під певного Учасника закупівлі, а саме ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС", який був Переможцем в закупівлі UA-2019-11-11-002534-b, оголошеної Управлінням освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Управління освіти, як замовник робіт з капітального ремонту в закладах освіти Дарницького району, контролює безпечність використання матеріально-технічних ресурсів, які використовуються підрядними організаціями під час виконання робіт. Особливо, це стосується такого параметру матеріалів, як пожежна безпека та безпечність у використанні, оскільки об’єкти, на яких проводяться капітальні ремонти – це дитячі садочки, школи, до яких ці вимоги мають бути максимальними.
Нормативними документами, які регламентують порядок та правила визначення параметрів пожежної безпеки тих чи інших матеріалів є ДБН В.1.1-7:2016; ДСТУ Б В.2.7-19-95.
Зокрема даними нормативними документами матеріали класифікують за такими показниками пожежної небезпеки: горючістю, займистістю, поширенням полум’я поверхнею, димоутворювальною здатністю та токсичністю продуктів горіння.
Результатом визначення параметрів пожежної безпеки матеріалу є протокол випробувань цього матеріалу спеціалізованими лабораторіями, за висновками якого можна судити про якість та можливість використання цього матеріалу на певних об’єктах капітального ремонту.
Нормативними документами, які регламентують порядок відповідності віконних блоків держаним стандартам є ДСТУ Б В.2.6-15:2011; ДСТУ Б В.2.6-23:2009; ДБН В.2.6-31:2016, результатом випробувань в спеціалізованих лабораторіях є також протокол випробувань віконних конструкцій і як наслідок надання чи ненадання сертифікату відповідності даним нормативним документам. Згідно даних нормативних документів віконні конструкції перевіряються на відповідність за такими показниками: приведений опір теплопередачі, опір повітропроникності, ізоляція повітряного шуму, водонепроникність тощо.
Таким чином, визначення групи горючості та групи токсичності ПВХ профілю регулюються одними нормативними документами, а відповідність віконних конструкцій зовсім іншими нормативними документами, а тому в тендерній документації і передбачено надання відповідних протоколів випробувань матеріалів. Тому вносити зміни в тендерну документацію абсолютно не доцільно.
дефектний акт
Дата подання: 06 лютого 2020 13:11
Дата відповіді: 07 лютого 2020 16:48
Управління освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації відсутній такий вид діяльності , як створення обєктів архітектури, тому для обстеження обєкту та складання дефектного акту повен бути залученим інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, який має диплом про будівельну освіту та "Сертифікат інженера проектувальника в частині кошторисної документації"з яким необхідно укласти відповідний договір. З огляду на вищенаведене просимо надати відповідь на наступні запитання:-Яким підприємством, чи ФОП складено Дефектний акт; -яке підприємство розробило та надало креслення віконних та дверних блоків, використовуючи відповідний програмне забезпечення. Лише в даному випадку будуть відсутні сумніви що документація розроблена певним учасником, потенційним переможцем під своє підприємство.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Управлінням освіти в тендерній документації зазначені обсяги робіт, які мають бути виконані на тому чи іншому об’єкті, замовником яких є управління. Обсяги робіт складаються на підставі заявок від керівників установ (шкіл, садочків тощо) та розраховуються спеціалістами управління освіти з консультативним залученням спеціалістів технічного нагляду, які на договірних засадах здійснюють технічний нагляд за об’єктами будівництва та капітального ремонту. Перелік таких спеціалістів технічного нагляду, які співпрацюють з управлінням є у відкритому доступі.
Креслення віконних та дверних блоків виконані спеціалістами управління використовуючи програми розрахунку вікон, які знаходяться в безкоштовному доступі в інтернет мережі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-003541-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 19 лютого 2020 13:18
Вимога про скасування Протоколу 205 від 17 02 2020
Вих № 250 від 19.02 .2020 р. Голові тендерного комітету



Вимога № 1, що до скасування Протоколу (рішення) засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №205 від 17.02 .2020 р. в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-04-003541-а, від 04.02.2020 року, «Капітальний ремонт (заміна вікон) у закладі загальної середньої освіти № 127 на вул. Ялтинська, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 код 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)»

1.Керуючись Наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 року з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:

Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р UA 27 380582 0000026000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .

Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником.
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога :
- Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, Код за ЄДРПОУ: 37448113. Місцезнаходження: Харківське шосе, 168 К, м. Київ поштовий індекс 02091
.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-04-003541-а, від 04.02.2020 року.
3. Найменування предмету закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон) у закладі загальної середньої освіти № 127 на вул. Ялтинська, 13. Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 код - (45420000-7 Столяргі та теслярні роботи)»

ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу на Дискваліфікацію нашого підприємства Протоколу (рішення) засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 205 від 17.02.2020 р. мотивуючи це наступним:
1. Замовник закупівлі Протоколом (рішення) засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 205 від 17.02.2020 р згідно п.8 «обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата» вказано : «Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначена не з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації, а саме: п. 9 дефектного акту містить зменшений обсяг робіт, що не відповідає п. 5 Документації».
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» пояснює наступне:
- Згідно Додатку № 1 до Документації про проведення закупівлі через «Систему електронних закупівель» п. 9 вказано : «7,32 м2». Діючи у відповідності до вимог замовника в нашому дефектному акті п. 9 - вказано теж «7,32 м2»
- ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надало у складі тендерної Пропозиції , Гарантійний лист № 161 від 07.02.2020 р.( Про включення всіх витрат) та Гарантійний лист № 152 від 07.02.2020р. ( Відповідність технічним вимогам ) та Кошторисну документацію.

2. Замовник закупівлі Протоколом (рішення) засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 205 від 17.02.2020 р згідно п.8 «обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата» вказано : «Учасником надано скан-копію оригіналу довідки Договору на вивезення сміття, термін дії якого завершився 31.12.2018 р., інформації щодо пролонгації цього договору відсутня, що не відповідає вимогам п.. 4.27. Документації».
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» пояснює наступне :
- Договір на транспортні послуги № 1211 від 12 листопаду 2018 р., укладений між ТОВ «Служба транспортних послуг» та ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» містить Розділ 9 «Термін дії, пролангація, розрив Договору», а саме п.п. 9.3 «Якщо, не менше ніж за один місяць до закінчення терміну дії договору, жодна із сторін письмово не повідомила іншу сторону про його припинення в звязку з закінченням строку його дії, то дія договору продовжується на кожен наступний календарний рік», таким чином порушень вимог тендерної документації не порушено, Договір діє і в 2020 році.
Відповідно до ст. Конституції України ,органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо дискваліфікацію ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» безпідставною та протизаконною.
Вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу № 1 від 19.02.20 р. до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол (рішення) засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 205 від 17.02.2020 р., засідання Комітету Управління Освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації" про дискваліфікацію.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71








Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 15:47
Пропозиція ТОВ «Аркада-Пласт» не відповідає вимогам документації Замовника, а саме:
В Додатку 1 – Специфікація (технічні вимоги) тендерної документації Замовника встановлений об’єм робіт, який необхідно виконати на об’єкті капітального ремонту та пунктом 4.1. документації замовника також зазначено, що Учасник закупівлі повинен надати Пропозицію, яка включає:
розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічних вимог. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 ( або аналог) версія 3.4.2 ( не нижче), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі:
договірної ціни, що визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації;
зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням утримання служби замовника (витрати на технічний нагляд 1,5%);
локальних кошторисів;
відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
В поданій Учасником тендерній пропозиції міститься документ «КОШТОРИС», який містить в собі наступні документи: Дефектний акт; Договірна ціна; Зведений кошторисний розрахунок; Пояснювальна записка; Локальний кошторис; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Кошторис Учасника закупівлі не відповідає вимогам Додатку 1 Замовника, оскільки Учасник в своїй кошторисній документації зокрема пункт 9 Дефектного акту включає роботи з заповнення дверних прорізів до 2 м2 в кількості 7,32 м2, а в вимогах Замовника – заповнення дверних прорізів понад 2 до 3 м2 в кількості 7,32 м2, і як наслідок тягне за собою не правильність в подальших розрахунках кошторису, оскільки розцінка на заповнення дверних прорізів до 2 м2 коштує дорожче ніж розцінка на заповнення дверних прорізів понад 2 до 3 м2.
Також слід зазначити, що жодний з наданих кошторисних документів не містить назву, марку профілю ПВХ з якого будуть виготовлені Учасником закупівлі віконні та дверні блоки, які Учасник закупівлі планує встановлювати на об’єкті капітального ремонту.
Зважаючи на те, що основним документом, який регулює взаємовідносини між сторонами є договір на виконання робіт, проект якого наданий Замовником закупівлі в тендерній документації, в якому зокрема підпунктом 12.1. пункту 12. Додатки до договору зазначено, що «Невід’ємною частиною цього Договору є: протокол узгодження Договірної ціни – Додаток1, дефектний акт – Додаток 2, зведений кошторисний розрахунок – Додаток 3, локальний кошторис – Додаток 4, Договірна ціна – Додаток 5 та інші.
Враховуючи те, що жодний з наданих Учасником кошторисних документів не містить, як вже зазначалося вище назви, марки профілю ПВХ, замовник закупівлі не вважає за можливе визначити, які саме вікна та двері планується встановлювати на об’єкті капітального ремонту.
Таким чином, надана Учасником закупівлі документація не відповідає п. 4.1., п.5 та Додатку 1 – Специфікація (технічні вимоги) документації Замовника.
1. Пунктом 4.27 документації Замовника визначалась необхідність надання Учасником скан-копії договору між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття. Як встановлено Замовником, Учасником надано документ «Договір на вивезення буд.сміття», згідно з яким між Учасником та ТОВ «СЛУЖБА ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ» був укладений Договір на транспортні послуги №1211 від 12 листопада 2018 року, і термін дії якого закінчився 31.12.2018 року.
Ч.1 ст. 626 ЦК України встановлено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків.
Ч.1 ст. 631 ЦК України передбачено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору.
Відповідно до ч. 1 ст. 598 ЦК України зобов’язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом.
Відповідно до п.7 ст.180 Господарського кодексу України строком дії господарського договору є час впродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору.
Таким чином строк дії договору Учасника з компанією на вивезення будівельних відходів сплинув 31 грудня 2018 року, тобто і припинив дію з цього часу. Враховуючи те, що в тендерній пропозиції Учасника закупівлі не міститься будь-яких відомостей (лист в довільній формі, довідка, повідомлень від сторін договору про припинення дії Договору тощо) про чинність даного Договору, то подані Учасником документи не відповідають п. 4.27 тендерної документації Замовника.

Враховуючи все вищезазначене та вимоги Замовника закупівлі в тій частині, що «Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі та відхиляється Замовником.
Номер вимоги: UA-2020-02-04-003541-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 20 лютого 2020 15:17
ВИМОГА № 2 скасування Протоколу № 211 від 19 02 2020 р
Вих № 255 від 20.02 .2020 р. Голові тендерного комітету



Вимога № 2, що до скасування Протоколу (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця №211 від 19.02.2020 р. в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-04-003541-а, від 04.02.2020 року, «Капітальний ремонт (заміна вікон) у закладі загальної середньої освіти № 127 на вул. Ялтинська, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 код 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)»

1.Керуючись Наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 року з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016
N166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 12. Усунення порушення … «12.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ» ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р UA 27 380582 0000026000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .

Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником.
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога :
- Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, Код за ЄДРПОУ: 37448113. Місцезнаходження: Харківське шосе, 168 К, м. Київ поштовий індекс 02091
.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-04-003541-а, від 04.02.2020 року.
3. Найменування предмету закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон) у закладі загальної середньої освіти № 127 на вул. Ялтинська, 13. Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 код - (45420000-7 Столярні та теслярні роботи)»

1. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надає скаргу на визначення Переможця закупівлі Протоколу (рішення) засідання комітету Замовника № 211 від 19.02.2020 р. мотивуючи це порушенням вимог тендерної документації учасником, ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» а саме :
- Учасником надано скан-копію оригіналу Договору на вивіз будівельних відходів № 0417-12 від 03 квітня 2017 р., термін дії якого завершився 31.12.2017 р., інформація щодо пролангації цього договору відсутня, що не відповідає вимогам п. 4.27 Документації.
- П. 4.1.документації вимагав надати Пророзицію згідно додатку № 4, яка включає в себе : - розрахункові кошторисні документи, договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів), але ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» надав лише форму пропозиції не закріпиши до неї розрахунки , які вимагались Замовником.
- П. 4.1 вимагав надати відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуваням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів. ТОВ«ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» не надав у складі кошторису «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку», а порушуючи вимогу замовника надав «Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01».
- П. 4.1. вимагав надати в складі кошторисної документації дефектний акт. ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» надав Дефектний акт, в п.п. 9 вказавши розцінку «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею понад 2 до 3 м2» - така розцінка в ДБН не існує, а використовується «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 3 м2».
- П. 4.5. Формою «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів», надавалось наступне роз’яснення -«Аналогічним слід вважати договори, які підтверджують факт виконання робіт, подібних визначеним в технічному завданні», а п. 4.6 вимагав надати сканкопії договорів. ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» порушив вимоги замовника надавши копії договорів № 508 від 10 липня 2018р., № 509 від 10 липня 2018 р., № 5088, від 2 серпня 2018 р. ,з кошторисом та специфікацією, не надавши на підтвердження якісного та своєчасного виконання наступні складові: - висновок експертної організації, кошторис після проходження експертизи, Додаткову угоду на зменшення ціни після проходження експертизи, та головне не надано Актів виконаних робіт.
- П.6 «Учасник подає проект Договору на закупівлю, який складається на підставі Додатку № 2 документації ( подається у формі сканованого документу, кожна сторінка якого підписана Уповноваженою особою і печаткою Учасника)». ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» порушив вимоги замовника не завіривши кожну сторінку підписом Уповноваженої особи та печатки Учасника, а також не прикріпивши до нього Додатки, а саме кошторисну документацію
Відповідно до ст. Конституції України ,органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» безпідставним та протизаконним.
Вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу № 2 від 20.02.20 р. до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення переможця закупівлі № 211 від 19.02.2020 р., засідання Комітету Управління Освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації"
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71








Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 15:48
ТОВ «Аркада-Пласт» зазначено:
-Учасником надано скан-копію оригіналу Договору на вивіз будівельних відходів № 0417-12 від 03 квітня 2017 р., термін дії якого завершився 31.12.2017 р., інформація щодо пролангації цього договору відсутня, що не відповідає вимогам п. 4.27 Документації.
Дана вимога є необґрунтованою, оскільки в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» в наявності є документ «Довідка щодо чинності договорів» в якій надана інформація щодо чинності певних договорів учасника, в тому числі і договір на вивіз будівельних відходів, а відтак відповідає тендерній документації замовника.

- П. 4.1.документації вимагав надати Пропозицію згідно додатку № 4, яка включає в себе : - розрахункові кошторисні документи, договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів), але ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» надав лише форму пропозиції не закріпиши до неї розрахунки , які вимагались Замовником.
Дана вимога є необґрунтованою, оскільки учасник ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» в своїй тендерній пропозиції надав наступні документи, згідно вимог замовника: «4.1.Кошторис.СЗШ_127»; «4-й Додаток.Пропозиція_СЗШ_127», що відповідає вимогам тендерної документації замовника.

- П. 4.1 вимагав надати відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуваням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів. ТОВ«ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» не надав у складі кошторису «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку», а порушуючи вимогу замовника надав «Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01».
Дана вимога є необґрунтованою, оскільки учасник ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» в своїй тендерній пропозиції, зокрема в «4.1.Кошторис.СЗШ.127» міститься «Підсумкова відомість ресурсів» з розрахунками та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів), а відтак пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації замовника.

- П. 4.1. вимагав надати в складі кошторисної документації дефектний акт. ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» надав Дефектний акт, в п.п. 9 вказавши розцінку «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею понад 2 до 3 м2» - така розцінка в ДБН не існує, а використовується «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 3 м2».
Дана вимога є необґрунтованою та не відповідає дійсності, оскільки у відповідності до ДСТУ Б Д.2.2-10:2012 зазначена розцінка ЕН 10-28-2 «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею понад 2 до 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах», таким чином тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» відповідає вимогам тендерної документації замовника.

- П. 4.5. Формою «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів», надавалось наступне роз’яснення -«Аналогічним слід вважати договори, які підтверджують факт виконання робіт, подібних визначеним в технічному завданні», а п. 4.6 вимагав надати сканкопії договорів. ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» порушив вимоги замовника надавши копії договорів № 508 від 10 липня 2018р., № 509 від 10 липня 2018 р., № 5088, від 2 серпня 2018 р. ,з кошторисом та специфікацією, не надавши на підтвердження якісного та своєчасного виконання наступні складові: - висновок експертної організації, кошторис після проходження експертизи, Додаткову угоду на зменшення ціни після проходження експертизи, та головне не надано Актів виконаних робіт.
Дана вимога є необґрунтованою та не відповідає дійсності, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» містить документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних видів робіт, подібних визначеним у технічному завданні – «Капітальний ремонт (заміна вікон)», а саме: «4.5.Довідка про досвід робіт»; «4.6.1.Досвід.ВідгукСЗШ_105_127_217»; «4.6.Досвід.ДоговірСЗШ105,127,217», а отже відповідає вимогам тендерної документації замовника.

Документи подані скаржником

Документи

21 лютого 2020 15:45
Протокол № 215.PDF

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 15:17
Вимога № 2

Документи

21 лютого 2020 15:47
Протокол № 217.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ 639 279,85
UAH з ПДВ
639 279,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС" 814 895,00
UAH з ПДВ
814 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 17:25
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:13
кошторис після аукціону
10 лютого 2020 13:32
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:29
030 Свідоцтво ПДВ.pdf
10 лютого 2020 13:29
061 ГЛ захист ДОВКІЛЛЯ.pdf
10 лютого 2020 13:29
028 Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
10 лютого 2020 13:28
025 Лист про ЛІЦЕНЗІЮ.pdf
10 лютого 2020 13:28
053 СТАТУТ.pdf
10 лютого 2020 13:28
02 КОШТОРИС.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 09:36
Електронний підпис
10 лютого 2020 11:06
Електронний підпис
10 лютого 2020 11:04
Документи4.rar
10 лютого 2020 11:04
Документи3.rar
10 лютого 2020 11:04
Документи2.rar
10 лютого 2020 11:04
Документи1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ

ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ
#21662878
Відхилено 639 279,85
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 17:23
ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС"
#38014271
Переможець 814 895,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 17:02

Документи

17 лютого 2020 17:23
Протокол № 205.PDF

Документи

19 лютого 2020 17:02
Протокол № 211.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС"
#38014271
814 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2020 17:02
Протокол № 211.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ № 1 до договору № 212.pdf зміни до договору
02 березня 2020 15:25
Договір № 212.pdf укладений
02 березня 2020 15:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 800 169,60
UAH (в тому числі ПДВ 133 361,60 UAH)