Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запчастини до принтерів
Очікувана вартість
15 300,00 UAH
UA-2020-02-04-003512-a ● 9d72548835bf4a2e9bb0d85b7d065b68
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая буд 61 |
Контактна особа: |
Кундрат Світлана Валентинівна 380661112408 skundrat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 15 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Запчастини до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Святого Миколая,61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 27 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2020 17:58 |
запчастини принтерів 04.02.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 лютого 2020 10:38
Дата відповіді: 05 лютого 2020 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документаціі прописані марки обладнання та виробник, яке потрібно, де не прописан виробник можете давати аналоги, які повністю відповідають замовленому обладнанню.При участі ФОП неплатника ПДВ ціни всіх учасників будуть прирівнюватися без ПДВ
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-04-003512-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК", Код ЄДРПОУ:37105383
Дата подання: 13 лютого 2020 09:31
Надання більш детальної інформації!
Просимо вас надати чітке пояснення, чим саме запропоновані нами позіції відрізняються від заявлених! Дякую!
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 10:21
Ваша пропозиція торгів не відповідає умовам Замовника-в ній відсутні коди УКТЗЕД і страна-виробник
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" |
10 494,36
UAH з ПДВ
|
10 494,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІКРОТРОН" |
11 483,35
UAH з ПДВ
|
11 327,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
12 294,00
UAH з ПДВ
|
11 328,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
12 871,26
UAH з ПДВ
|
11 407,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" #37105383 |
Відхилено |
10 494,36
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 17:21
|
ТОВ "МІКРОТРОН" #40016854 |
Переможець |
11 327,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2020 14:27
|
№ 0269-20 від 21.02.20 ТОВ Мікротрон.pdf | укладений |
21 лютого 2020 14:26
|