Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бланки, журнал
Очікувана вартість
3 030,00 UAH
UA-2020-02-04-003432-c d26c040d9cdd4dfab61e018b643510cf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грегірчак Мар'яна Михайлівна

+380313221554 knprakhivrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Рахівська районна лікарня" Рахівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01992624
Місцезнаходження: 90600, Україна , Закарпатська обл., Рахів, вулиця Карпатська, будинок 1
Контактна особа: Грегірчак Мар'яна Михайлівна
+380313221554
knprakhivrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 11:33
Очікувана вартість: 3 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 шт
Медична карта стаціонарного хворого (форма № 003/о)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, Рахівський район місто Рахів, ВУЛИЦЯ КАРПАТСЬКА будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1200 шт
Форма 004/о "Температурний листок"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, Рахівський район місто Рахів, ВУЛИЦЯ КАРПАТСЬКА будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1200 шт
інформованої згоди пацієнта на проведення діагностики та лікування згідно із новим клінічним протоколом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, Рахівський район місто Рахів, ВУЛИЦЯ КАРПАТСЬКА будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1200 шт
Форма первинної облікової документації № 003-4/о "Листок лікарських призначень"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, Рахівський район місто Рахів, ВУЛИЦЯ КАРПАТСЬКА будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1200 шт
форма первинної облікової документації №066/о карта пацієнта, який вибув із стаціонару
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, Рахівський район місто Рахів, ВУЛИЦЯ КАРПАТСЬКА будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 шт
Форма первинної облікової документації № 001/о “Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, Рахівський район місто Рахів, ВУЛИЦЯ КАРПАТСЬКА будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 18:25
НОВА РЕДАКЦІЯ Специфікація 2.docx
06 лютого 2020 18:25
форма журналу.pdf
05 лютого 2020 18:53
Специфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
05 лютого 2020 18:53
Медична карта стаціонарного хворого..pdf
05 лютого 2020 18:53
інформованої згоди пацієнта (2).pdf
05 лютого 2020 18:53
066-о карта пацієнта_ який вибув із стаціонару (1).pdf
05 лютого 2020 18:53
004-о Температурний листок (1).pdf
05 лютого 2020 18:53
003-4-о Листок лікарських призначень.pdf
04 лютого 2020 16:49
Форма пропозиції.doc
04 лютого 2020 16:49
Технічні вимоги до товару.docx
04 лютого 2020 16:49
Специфікація.docx
04 лютого 2020 16:49
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 05 лютого 2020 10:35
Дата відповіді: 05 лютого 2020 16:50
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі учасники торгів на рівних умовах беруть участь у торгах, очікувана вартість, заявлена в оголошенні, включає всі податки і збори, це наша крайня вартість, яку ми готові заплатити за товар. Розглядати учасників будемо за результатами аукціону, який проведе електронна система, за остаточною ціною, за якою учасники торгуватимуться на аукціоні У разі, якщо визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідна пропозиція учасника відповідатиме всім кваліфікаційним вимогам то такого учасника буде визнано переможцем закупівлі
Уточнення
Дата подання: 05 лютого 2020 16:06
Дата відповіді: 06 лютого 2020 19:49
Дайте детальну технічну характеристику товару. Поняття "Медична карта стаціонарного хворого (форма № 003/о) Міністерства охорони здоров’я України 14.02.2012 № 110 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.01.2016 № 29)" - не пояснює головного завдання закупівлі. Внесіть відповідні зміни в тендерну документацію, а саме: Формат бланків, скільки аркушів А3 формату містить картка, який папір (газетний, офсетний, офісний) В журналі вкажіть яка палітурка (м'яка картонна чи тверда кольорова, скільки аркушів, який папір) Без врахування детальної технічної характеристики неможливо пропонувати ціну товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни в документацію

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" 1 782,00
UAH з ПДВ
1 782,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 2 136,00
UAH з ПДВ
2 136,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 11:51
Лист-Згода ПерсД.pdf
07 лютого 2020 11:51
Довідка право підпису.pdf
07 лютого 2020 11:51
Витяг з РПЄП.pdf
07 лютого 2020 11:51
Витяг з ЄДР 05-12-19.pdf
07 лютого 2020 11:51
Виписка з ЄДР.pdf
07 лютого 2020 11:51
Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 09:17
Витяг_26.11.2019_зав..PDF
07 лютого 2020 09:17
Свідоцтво_завір..PDF
07 лютого 2020 09:17
Цінова_пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2527011339
Переможець 1 782,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 11:19

Документи

12 лютого 2020 11:19
Електронний підпис
12 лютого 2020 11:19
Рішення Бланки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2527011339
1 782,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2020 11:19
Електронний підпис
12 лютого 2020 11:19
Рішення Бланки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 16:47
Договір.pdf укладений
18 лютого 2020 16:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 782,00
UAH