Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт та технічне обслуговування комп’ютерної техніки
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2020-02-04-003249-a 9aebb055aee543b5a6ce2d258fbf2fbb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Журавська Вікторія Петрівна

380444240067 37498625@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498625
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 97
Контактна особа: Журавська Вікторія Петрівна
380444240067
37498625@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:56
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Інформація про предмет закупівлі та кваліфікаційні критерії до Учасників зазначені у Оголошенні. Додатки до оголошення:
Додаток № 1 - Форма «Цінова пропозиція»
Додаток № 2 – Технічне завдання щодо ремонту та технічне обслуговування комп’ютерної техніки
Додаток № 3 – Лист-згода на обробіток персональних даних.
Додаток № 4 – Проєкт договору.
Додаток № 5 - Довідка щодо відомостей про Учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт та технічне обслуговування комп’ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Протягом 7 робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника(Покупця) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги до предмету
Дата подання: 05 лютого 2020 16:02
Дата відповіді: 05 лютого 2020 18:09
У Додатку 2 до оголошення зазначено, технічне завдання до закупівлі послуг, у графі «обсяг виконуваних робіт» зазначено складову послуги «Встановлення і налаштування програмного забезпечення», «встановлення антивірусного забезпечення», прохання уточнити чи наявне у замовника ліцензійне програмне забезпечення? адже встановлення можливе тільки у випадку наявного ліцензійного забезпечення. Також у зазначеному додатку вказано перелік комп’ютерної техніки, проте документація до закупівлі не містить конфігурації системних блоків, марок (моделей) моніторів, БФП, принтерів, ноутбука, для розрахунку цінової пропозиції необхідно розуміння, яка саме техніка планується до обслуговування, отже прохання надати інформацію про конфігурацію системних блоків, марки (моделі) моніторів, БФП, принтерів. Прохання уточнити, що включає (які складові) «локальної комп’ютерної мережі»? Та що мається на увазі під «відновленням і підтримкою працездатності комп’ютерного парку»? що уточніть, що таке «комп’ютерний парк»??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля (або безоплатна передача) ліцензійного програмного забезпечення можлива у поточному році.
Надаємо деталізований перелік комп’ютерної техніки:
Комп’ютерів – 16 шт.:
- Комплект BRAIN – 4 шт.
- Комплект (процесор Intel, монітор LG) – 3 шт.
- Моноблок Lenovo – 8 шт.
- Комплект (процесор Intel, монітор ASUS) – 1 шт.
Ноутбук – 1 шт.:
- Lenovo G700 – 1 шт.
Багатофункціональних пристроїв – 11 шт.:
- Canon 3010 – 9 шт.
- Canon 5940DN - 1 шт.
- XEROX – 1 шт.
Принтерів – 5 шт.:
- Canon LBP6000 -3 шт.
- HP 1022 – 1 шт.
- HP 1020 – 1 шт.
Локальна комп’ютерна мережа – 1 шт.:
- мережеві активні пристрої (комутатори, у тому числі: Cisco 2960 та маршрутизатори);
- пасивні мережеві елементи (enternet кабель, мережеві rj45 розетки , тощо)
Джерела безперебійного живлення – 15 шт.
Під комп’ютерним парком маються на увазі комп’ютери, ноутбуки, автоматизовані робочі місця, системі блоки, монітори, клавіатури, миші тощо, які використовуються працівниками управління для виконання своїх прямих обов’язків на робочих місцях.
Під відновленням і підтримкою працездатності комп’ютерного парку маються на увазі заміна або ремонт комплектуючих складових комп’ютерного парку у разі виходу їх з ладу.
питання до технічного завдання
Дата подання: 06 лютого 2020 09:32
Дата відповіді: 06 лютого 2020 10:44
уточніть модель моноблоку леново - 8 шт. чи можливо надати більш детальну інформацію по конфігурації комп'ютерів, а саме: вказати модель материнських плат, модель процесорів, модель HDD, кількість одиниць пам'яті та яка операційна система у таких комп'ютерах як Brain - 4 шт. Intel -4 шт. також не зрозуміло який саме БФП Xerox, вкажіть будь ласка
Відповідь: Моделі моноблоків Lenovo – 8 шт:
- S200Z – 4 шт.;
- C20-00 – 4шт.
Модель багатофункціонального пристрою XEROX – WorkCentre 5019
Надати більш детальну інформацію по конфігурації комп'ютерів та операційних систем не маємо можливості, у зв’язку із відсутністю у штаті управління спеціаліста відповідної кваліфікації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-003249-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:34882300
Дата подання: 14 лютого 2020 12:00
невідповідність тендерної пропозиції умовам закупівлі
Документи пропозиції, подані учасником ФОП Потапов О.А., містять накладення малюнку печатки та підпису (факсимільного підпису).
Накладення малюнків замість підпису та відбитку печатки недопустимо, непередбачено ані законодавством ані будь-якими іншими умовами закупівлі, такі документи можуть містити ознаки їх підробки, що є порушенням законодавства України та передбачає відповідальність відповідно до законодавства.
Відповідно до ч. 3 ст. 207 Цивільного кодексу України "3. Використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів". Згідно ст. 203 Цивільного кодексу України "1. Правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. ...4. Дво- чи багатостороннім правочином є погоджена дія двох або більше сторін.". З наведеного визначення поняття "правочин" слідує, що оголошена публічна закупівля є правочином, при якому одна сторона письмово оголошує умови, а інші сторони письмово погоджуються з умовами шляхом подання пропозицій з документами.
Так як у документації та у додатках до неї не було передбачено використання для підписання документів пропозиції Учасників факсимільного підпису або будь-якого іншого способу нанесення печатки та підпису, пропозиція ФОП Потапов О.А. не відповідає умовам закупівлі.
У випадку невідповідності пропозиції умовам закупівлі така пропозиція відхиляється замовником.
Враховуючи, викладене, вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Потапов О.А. як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2020 17:11
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Питання встановлення факту справжності підпису уповноваженої особи, факту накладення факсимільних підписів тощо не відноситься до компетенції Замовника.
Замовник не має відповідних спеціалістів, обладнання, повноважень на встановлення факту накладення факсимільних підписів.
Крім того, варто зазначити, що використання факсимільного підпису для цивільно-правових (господарських) договорів передбачено у частині третій статті 207 ЦК України, відповідно до якої використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін.
Тобто, згода сторін при використанні факсимільного відтворення підпису вимагається саме при вчиненні правочинів.
Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності Пропозиції учасника умовам документації, не є правочинами. Ці документи є первинними документами підприємства або копіями документів, що надані іншими організаціями або підприємствами. Можливість використання факсиміле на таких документах не регулюється Цивільним Кодексом України.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції переможця.
Хочемо також зазначити, що такої позиції притримується також і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, наприклад у рішенні від 21.01.2020 № 1242-р/пк-пз за процедурою закупівлі № UA-2019-11-22-000530-b та від 04.12.2019 № 17990-р/пк-пз за процедурою закупівлі № UA-2019-10-16-003327-b.
Розгорнути Згорнути
Відхилення вимоги ТОВ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОТАПОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 26 235,00
UAH з ПДВ
21 395,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС" 31 350,00
UAH з ПДВ
21 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 18:09
нова_пропозиція.pdf
07 лютого 2020 16:53
ua_potapov_all1.jpg
07 лютого 2020 16:53
iden_cod_ua.jpeg
07 лютого 2020 16:53
лист відгук Школа 12.pdf
07 лютого 2020 16:53
технічне_завдання.pdf
07 лютого 2020 16:53
пропозиція.pdf
07 лютого 2020 16:53
проект_договору.pdf
07 лютого 2020 16:53
ліцензування.pdf
07 лютого 2020 16:53
лист_згода.pdf
07 лютого 2020 16:53
довідка_працівники.pdf
07 лютого 2020 16:53
довідка_матер_баз.pdf
07 лютого 2020 16:53
гарантійний_лист.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 11:57
гарант лист.pdf
07 лютого 2020 11:57
виписка-2019 .pdf
07 лютого 2020 11:57
згода.pdf
07 лютого 2020 11:57
відгук комтел.pdf
07 лютого 2020 11:57
проект договору.pdf
07 лютого 2020 11:57
Відгук ФОП.pdf
07 лютого 2020 11:57
витяг єдиний податок.pdf
07 лютого 2020 11:57
відгук КП.pdf
07 лютого 2020 11:57
пропозиція.pdf
07 лютого 2020 11:57
відомості.pdf
07 лютого 2020 11:57
витяг ПДВ.pdf
07 лютого 2020 11:57
довідка працівники.pdf
07 лютого 2020 11:57
довідка обладн МТБ.pdf
07 лютого 2020 11:57
довідка санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОТАПОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОТАПОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3067612295
Переможець 21 395,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОТАПОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3067612295
21 395,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 15:20
tmp848B.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 15:29
Потапов.pdf укладений
24 лютого 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бнківських реквізитиів
Номер договору про закупівлю: 1902/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML