Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеві фільтри, принтери, пристрої безперебійного живлення, клавіатури, маніпулятори «Миша», комплекти «Клавіатура+маніпулятор «Миша», багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
139 000,00 UAH
UA-2020-02-04-003119-a e620e826e28943f48c22d89298a5a380
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Подакова Алла Василівна

098-430-69-38 A.PODAKOVA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052531
Вебсайт: http://www.zhrkrog.gov.ua
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Подакова Алла Василівна
098-430-69-38
A.PODAKOVA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 16:45
Початок аукціону: 12 лютого 2020 13:50
Очікувана вартість: 139 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 695,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
139 шт
Мережеві фільтри, принтери, пристрої безперебійного живлення, клавіатури, маніпулятори «Миша», комплекти «Клавіатура+маніпулятор «Миша», багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50096, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Ватутіна, 37в, Шурупова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 лютого 2020 10:34
Дата відповіді: 05 лютого 2020 14:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У формі пропозиції (Додаток 2 до оголошення) Замовником зазначено, що "Учасник зазначає найменування пропонованого товару (модель (марку), назву, тощо)".
Пропозиція ФОП-неплатника ПДВ буде розглянута як остаточна.
У п. 3 оголошення про проведення процедури закупівлі
через систему електронних закупівель зазначено, що "Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені...".
Чи розлядаються аналоги?
Дата подання: 05 лютого 2020 11:26
Дата відповіді: 05 лютого 2020 14:23
Параметри ПБЖ дискриміновані і прописані під конкретну марку. Чи допускаєте використання пристроїв з іншими розмірами та кращими параметрами?
Відповідь: Так, допускаємо надання учасником пропозицій з іншими розмірами та кращими параметрами ПБЖ (у технічних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення) зазначено "не нижче" тих характеристик, вказаних у оголошенні про проведення закупівлі
Запитання
Дата подання: 05 лютого 2020 12:02
Дата відповіді: 05 лютого 2020 15:06
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиції учасників будуть розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства.
У формі пропозиції (Додаток 2 до оголошення) Замовником зазначено, що "Учасник зазначає найменування пропонованого товару (модель (марку), назву, тощо)".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-003119-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Муха Віталій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3001419294
Дата подання: 14 лютого 2020 16:12
Шановний Замовнику!
Ми, ФО-П Муха В.А., ознайомившись з умовами тендерної документації замовника, запропонували БФП Pantum M6500 та принтер Pantum P2507, які є не гіршими за товар замовника, а навіть кращими за своїми технічними характеристиками, а також наша пропозиція була найбільш економічно вигідною. Однак, вона була відхилена, посилаючись на те, що: вартість комплектуючих та вартість обслуговування картриджів до даних принтерів перевищує вартість в обслуговуванні картриджу Canon725. Проте, ФО-П Муха В.А. пропонує пристрої вже з заміненим чипом на «вічний», який включено до вартості нашої цінової пропозиції, і в обслуговуванні дані пристрої будуть не дорожчі, ніж Canon MF3010 та вартість заправки така ж сама як і у картриджу Canon 725.
Також, хочемо зазначити, що у ФО-П Муха В.А. є у власності сервісний центр АСЦ «Гарант-сервіс», який має офіційну авторизацію техніки Pantum, та у випадку несправностей або виникненні будь-яких технічних запитань у найкоротші строки надасть необхідну кваліфіковану допомогу.
Згідно з вищевикладеним, просимо переглянути нашу пропозицію та прийняти її, як найбільш технічно та економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 14:39
Замовником визначено пропозицію ФОП Муха Віталій Анатолійович як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, підстави для задоволення скарги відсутні.

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 16:12
Сертифікат Pantum.jpg

Документи

17 лютого 2020 14:39
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Муха Віталій Анатолійович 120 156,00
UAH з ПДВ
120 156,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 134 568,00
UAH з ПДВ
125 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" 132 917,99
UAH з ПДВ
126 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 134 574,00
UAH з ПДВ
127 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 130 175,00
UAH з ПДВ
128 785,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тупікін 131 140,00
UAH з ПДВ
129 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 138 960,00
UAH з ПДВ
138 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 16:05
Електронний підпис
11 лютого 2020 14:41
Електронний підпис
11 лютого 2020 14:40
Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2020 12:45
Електронний підпис
11 лютого 2020 12:45
Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2020 12:45
статут 2019.pdf
11 лютого 2020 12:45
Наказ про призначення.pdf
11 лютого 2020 12:45
Довідка про вартість.pdf
11 лютого 2020 12:45
Витяг з ПДВ ІНАУТ.pdf
11 лютого 2020 12:45
Витяг з ЄДР юр осіб.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 16:09
Довідка.pdf
11 лютого 2020 16:09
Довідка_рахунок.pdf
11 лютого 2020 16:09
Витяг розширений.pdf
11 лютого 2020 16:09
Довідка 1.pdf
11 лютого 2020 16:09
Довідка_рахунок _2_.pdf
11 лютого 2020 16:09
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 лютого 2020 16:09
СЕС Canon.pdf
11 лютого 2020 16:09
Certificate-3010.pdf
11 лютого 2020 16:09
Договір з НП.pdf
11 лютого 2020 16:09
Довідка підпис.pdf
11 лютого 2020 16:09
Уставні_завірені.zip
11 лютого 2020 16:09
Згода з договором.pdf
11 лютого 2020 16:09
Про ліцензування.pdf
11 лютого 2020 16:09
Лист-гарантія.pdf
11 лютого 2020 16:09
Довідка без печатки.pdf
11 лютого 2020 16:09
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 20:05
Пропозиція.pdf
10 лютого 2020 20:05
Установчі Документи.pdf
10 лютого 2020 20:05
Документи з Довідками.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 14:57
Електронний підпис
11 лютого 2020 14:54
форма пропозиции.pdf
11 лютого 2020 14:54
сравнительная таблица.pdf
11 лютого 2020 14:54
сертифікація.pdf
11 лютого 2020 14:54
про учасника.pdf
11 лютого 2020 14:54
прицівникі.pdf
11 лютого 2020 14:54
паспорт.pdf
11 лютого 2020 14:54
открытие счёта приват.pdf
11 лютого 2020 14:54
оренда авто2.pdf
11 лютого 2020 14:54
оренда авто.pdf
11 лютого 2020 14:54
опис .pdf
11 лютого 2020 14:54
нет кредита приват.pdf
11 лютого 2020 14:54
МТБ.pdf
11 лютого 2020 14:54
лист-згода.pdf
11 лютого 2020 14:54
Лист.pdf
11 лютого 2020 14:54
лист про санкції.pdf
11 лютого 2020 14:54
лист пояснення.pdf
11 лютого 2020 14:54
договор.pdf
11 лютого 2020 14:54
договор аренды.pdf
11 лютого 2020 14:54
Договор _56.pdf
11 лютого 2020 14:54
Договор _42.pdf
11 лютого 2020 14:54
декларация.pdf
11 лютого 2020 14:54
ГР танспортування.pdf
11 лютого 2020 14:54
ГР поставка.pdf
11 лютого 2020 14:54
ГР неяк. товар.pdf
11 лютого 2020 14:54
ГР маркування.pdf
11 лютого 2020 14:54
ГР доставка.pdf
11 лютого 2020 14:54
витяг .pdf
11 лютого 2020 14:54
виписка .pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 12:05
Досвід 2000.rar
11 лютого 2020 12:05
Сервіс_центри.pdf
11 лютого 2020 12:05
Лист_гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Муха Віталій Анатолійович

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

ФОП Тупікін

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Муха Віталій Анатолійович
#3001419294
Відхилено 120 156,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 14:49
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Відхилено 125 899,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 14:51
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ"
#35302431
Переможець 126 950,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 15:31

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ"
#35302431
126 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір від 27.02.2020 №33.pdf укладений
27 лютого 2020 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: розпорядження Одеського міського голови №218 від 15.03.2020 «Про тимчасове зупинення роботи об’єктів загального користування, розташованих у м. Одесі, з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19»