Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мережеві фільтри, принтери, пристрої безперебійного живлення, клавіатури, маніпулятори «Миша», комплекти «Клавіатура+маніпулятор «Миша», багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
139 000,00 UAH
UA-2020-02-04-003119-a ● e620e826e28943f48c22d89298a5a380
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052531 |
Вебсайт: | http://www.zhrkrog.gov.ua |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Подакова Алла Василівна 098-430-69-38 A.PODAKOVA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 16:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 16:45 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 13:50 |
Очікувана вартість: | 139 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 695,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
139 шт
Мережеві фільтри, принтери, пристрої безперебійного живлення, клавіатури, маніпулятори «Миша», комплекти «Клавіатура+маніпулятор «Миша», багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50096, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Ватутіна, 37в, Шурупова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2020 16:31 |
Додаток 4 - Проект договору (1).doc |
04 лютого 2020 16:31 |
Оголошення про закупівлю.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 лютого 2020 10:34
Дата відповіді: 05 лютого 2020 14:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У формі пропозиції (Додаток 2 до оголошення) Замовником зазначено, що "Учасник зазначає найменування пропонованого товару (модель (марку), назву, тощо)".
Пропозиція ФОП-неплатника ПДВ буде розглянута як остаточна.
У п. 3 оголошення про проведення процедури закупівлі
через систему електронних закупівель зазначено, що "Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені...".
Пропозиція ФОП-неплатника ПДВ буде розглянута як остаточна.
У п. 3 оголошення про проведення процедури закупівлі
через систему електронних закупівель зазначено, що "Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені...".
Чи розлядаються аналоги?
Дата подання: 05 лютого 2020 11:26
Дата відповіді: 05 лютого 2020 14:23
Параметри ПБЖ дискриміновані і прописані під конкретну марку. Чи допускаєте використання пристроїв з іншими розмірами та кращими параметрами?
Відповідь: Так, допускаємо надання учасником пропозицій з іншими розмірами та кращими параметрами ПБЖ (у технічних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення) зазначено "не нижче" тих характеристик, вказаних у оголошенні про проведення закупівлі
Запитання
Дата подання: 05 лютого 2020 12:02
Дата відповіді: 05 лютого 2020 15:06
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пропозиції учасників будуть розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства.
У формі пропозиції (Додаток 2 до оголошення) Замовником зазначено, що "Учасник зазначає найменування пропонованого товару (модель (марку), назву, тощо)".
У формі пропозиції (Додаток 2 до оголошення) Замовником зазначено, що "Учасник зазначає найменування пропонованого товару (модель (марку), назву, тощо)".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-04-003119-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Муха Віталій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3001419294
Дата подання: 14 лютого 2020 16:12
Шановний Замовнику!
Ми, ФО-П Муха В.А., ознайомившись з умовами тендерної документації замовника, запропонували БФП Pantum M6500 та принтер Pantum P2507, які є не гіршими за товар замовника, а навіть кращими за своїми технічними характеристиками, а також наша пропозиція була найбільш економічно вигідною. Однак, вона була відхилена, посилаючись на те, що: вартість комплектуючих та вартість обслуговування картриджів до даних принтерів перевищує вартість в обслуговуванні картриджу Canon725. Проте, ФО-П Муха В.А. пропонує пристрої вже з заміненим чипом на «вічний», який включено до вартості нашої цінової пропозиції, і в обслуговуванні дані пристрої будуть не дорожчі, ніж Canon MF3010 та вартість заправки така ж сама як і у картриджу Canon 725.
Також, хочемо зазначити, що у ФО-П Муха В.А. є у власності сервісний центр АСЦ «Гарант-сервіс», який має офіційну авторизацію техніки Pantum, та у випадку несправностей або виникненні будь-яких технічних запитань у найкоротші строки надасть необхідну кваліфіковану допомогу.
Згідно з вищевикладеним, просимо переглянути нашу пропозицію та прийняти її, як найбільш технічно та економічно вигідною.
Розгорнути
Згорнути
Також, хочемо зазначити, що у ФО-П Муха В.А. є у власності сервісний центр АСЦ «Гарант-сервіс», який має офіційну авторизацію техніки Pantum, та у випадку несправностей або виникненні будь-яких технічних запитань у найкоротші строки надасть необхідну кваліфіковану допомогу.
Згідно з вищевикладеним, просимо переглянути нашу пропозицію та прийняти її, як найбільш технічно та економічно вигідною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 14:39
Замовником визначено пропозицію ФОП Муха Віталій Анатолійович як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, підстави для задоволення скарги відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Муха Віталій Анатолійович |
120 156,00
UAH з ПДВ
|
120 156,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
134 568,00
UAH з ПДВ
|
125 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" |
132 917,99
UAH з ПДВ
|
126 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
134 574,00
UAH з ПДВ
|
127 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" |
130 175,00
UAH з ПДВ
|
128 785,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тупікін |
131 140,00
UAH з ПДВ
|
129 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
138 960,00
UAH з ПДВ
|
138 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Муха Віталій Анатолійович #3001419294 |
Відхилено |
120 156,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 14:49
|
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ #1672003619 |
Відхилено |
125 899,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 14:51
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" #35302431 |
Переможець |
126 950,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір від 27.02.2020 №33.pdf | укладений |
27 лютого 2020 09:04
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | розпорядження Одеського міського голови №218 від 15.03.2020 «Про тимчасове зупинення роботи об’єктів загального користування, розташованих у м. Одесі, з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19» |