Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
3 340,00 UAH
UA-2020-02-04-002960-a 579843e01c3e469485c0a9cabdabf552
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Надія Сергіївна

380986112330 gdkkamensk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЬКИЙ БУДИНОК КУЛЬТУРИ С.КАМЕНСЬК"
Код ЄДРПОУ: 35853637
Місцезнаходження: 87527, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Першотравнева будинок 35
Контактна особа: Шевченко Надія Сергіївна
380986112330
gdkkamensk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 13:02
Очікувана вартість: 3 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87527, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Першотравнева,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 16:16
ТД канцелярія (2).docx
04 лютого 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 16:16
ТД канцелярія (2).docx
04 лютого 2020 16:12
ТД канцелярія (2).docx
04 лютого 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 лютого 2020 10:32
Дата відповіді: 06 лютого 2020 10:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день,допускаємо на торги товари-аналоги.Допускаються ФОП неплатники податків,ціна є остаточною і не додається сума ПДВ 20%.Очікувана вартість ..з ПДВ- в договорі вказується Вартість без ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 2 927,76
UAH з ПДВ
2 892,00
UAH з ПДВ
Документи
ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА 2 899,66
UAH з ПДВ
2 899,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 13:54
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:32
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:32
Статут — копия зав.pdf
11 лютого 2020 16:32
Пропозиція.pdf
11 лютого 2020 16:32
Договір.pdf
11 лютого 2020 16:32
Баланс 2019 р..pdf
11 лютого 2020 16:32
_Протокол.pdf
11 лютого 2020 16:32
_Наказ.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 17:17
висновок_папір_BALLET_2019.rar
11 лютого 2020 17:17
Уставные Исаковой Н.Г..rar
11 лютого 2020 17:17
КП ДК Каменск.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 2 892,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 18:36

Документи

14 лютого 2020 18:36
img206.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 18:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
2 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2020 18:36
img206.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:41
img219.jpg укладений
25 лютого 2020 16:40
img218.jpg укладений
25 лютого 2020 16:40
img221.jpg укладений
25 лютого 2020 16:40
img220.jpg укладений
25 лютого 2020 16:40
img217.jpg укладений
25 лютого 2020 16:40