Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

акумулятори та акумуляторні батареї
Очікувана вартість
3 498 000,00 UAH
UA-2020-02-04-002926-a f565524b099f481ea2cd07bf10ea5a59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 березня 2020 11:27
Очікувана вартість: 3 498 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори


акумулятори та акумуляторні батареї
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Акумуляторна батарея
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори
10 комплект
Акумуляторна батарея
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 17:46
3487 ТД акумулятори_Нова редакція_11.03.20.docx
11 березня 2020 17:46
Зміни до тендеру_3487_11.03.2020.doc
04 лютого 2020 16:05
Додаток № 9.docx
11 березня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 17:46
3487 ТД акумулятори_Нова редакція_11.03.20.docx
04 лютого 2020 16:05
3487 ТД акумулятори.docx
11 березня 2020 17:46
Зміни до тендеру_3487_11.03.2020.doc
04 лютого 2020 16:05
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-002926-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ САНТАНА ОЙЛ, Код ЄДРПОУ:38954478
Дата подання: 06 лютого 2020 17:13
Вимога про необхідність збільшення бюджету закупівлі
Текст вимоги з додатком у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 17:47
Немає можливості збільшення бюджету закупівлі даної продукції

Документи подані скаржником

06 лютого 2020 17:13
Вимога UA-2020-02-04-002926-a.pdf
06 лютого 2020 17:13
Висновок ЛНДІСЕ 25.06.19.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000027 ● 46ced41a69a64252bf5195b14f166dd5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 13:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.12.2020 №76
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2020-02-04-002926-a 04.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-28 11:14:10

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-002926-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Торгівельна компанія «БЕНЕФІТ», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, перелік документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинній на час проведення закупівлі (розділ І додатку 6 тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-30 15:24:54

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 28.12.2020 (11:14), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (ДК 021:2015: 31430000-9: Електричні акумулятори) ( за №ЦБД: UA-2020-02-04-002926-a) та повідомляє наступне.
Учасником ТОВ «ТК «БЕНЕФІТ», якого було визнано переможцем торгів виконав умови тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів, документів, які вимагались додатком 6 тендерної документації шляхом надання їх за адресою, яка зазначена в тендерній документації. Про отримання документів було складено реєстр отриманих документів від 14.04.2020 (реєстр у форматі PDF файлу з назвою «реєстр 3487» додається).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-30 14:43:30

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-002926-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Торгівельна компанія «БЕНЕФІТ», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою документів у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації?
- не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, визначеного у розділі ІІ додатку №7 тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-05 15:40:08

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 30.12.2020 (14:43:30), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі товару «Акумулятори та акумуляторні батареї» (ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-002926-а) та повідомляє наступне.
Учасником ТОВ «ТК «БЕНЕФІТ», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації шляхом надання їх за адресою, яка зазначена в тендерній документації. Про отримання документів було складено реєстр отриманих документів від 14.04.2020, що додається. (Додаток № 11 у форматі PDF файлу з назвою «реєстр 3487»)
Учасником ТОВ «ТК «БЕНЕФІТ», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору. Переможцем процедури закупівлі 22.04.2020 було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Договір поставки укладено 24.04.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-02-04-002926-а надано до укладання договору.
Документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору додається (Додаток № 12 у форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 3487»).

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-04-002926-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 15 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (ДК 021:2015: 31430000-9: Електричні акумулятори) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-002926-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-002926-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення частини 1 статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2021-01-21 15:38:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснення на вимогу учасника щодо усунення порушень установлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" 3 496 680,00
UAH з ПДВ
3 479 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВК "ЕНЕРГІЯ" " 3 492 000,00
UAH з ПДВ
3 492 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "КАСКАД ЕНЕРГО" 3 498 000,00
UAH з ПДВ
3 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САНТАНА ОЙЛ 3 498 000,00
UAH з ПДВ
3 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 17:53
ТУ У (ТН) Зміни.pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:53
Цінова пропозиція.pdf
18 березня 2020 17:53
ТУ У ТН.pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:53
Цінова пропозиція.pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:53
ТУ У ТН Додатки.pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:53
ТУ У ТН.pdf
18 березня 2020 17:53
ТУ У ТН Додатки.pdf
18 березня 2020 17:53
Протокол №11 (правочини).pdf
18 березня 2020 17:53
ТУ У (ТН) Зміни.pdf
18 березня 2020 17:53
Витяг ПДВ ТОВ ТК Бенефіт.pdf
18 березня 2020 17:53
Протокол ТОВ ТК Бенефіт.pdf
18 березня 2020 17:53
Протокол ПВ (ТН).pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:53
Лист згода.pdf
18 березня 2020 17:53
Лист згода.pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:53
Довідка про бенефіціара.pdf
18 березня 2020 17:53
Протокол ПВ (ТН).pdf
18 березня 2020 17:53
Протокол ТВ (ТН).pdf.(1).P7S
18 березня 2020 17:53
Протокол ТВ (ТН).pdf
18 березня 2020 17:53
ISO Владармет (оригінал).pdf

Публічні документи

18 березня 2020 11:28
Електронний підпис
18 березня 2020 11:27
4. Лист-згода з бланком.pdf
18 березня 2020 11:27
4. Лист-згода без бланку.pdf
18 березня 2020 11:16
Електронний підпис
18 березня 2020 11:15
БГ.rar
18 березня 2020 11:15
12. Надання дозв. док.pdf
18 березня 2020 11:15
11. Пояснення до ТС.pdf
18 березня 2020 11:15
10. Дані на товар.pdf
18 березня 2020 11:15
9. Дов. не поход. з РФ.pdf
18 березня 2020 11:15
9. .Декларація 37.pdf
18 березня 2020 11:15
9. .Декларація 36.pdf
18 березня 2020 11:15
8. Дов. захист. довк..pdf
18 березня 2020 11:15
7. Проект договору.pdf
18 березня 2020 11:15
7. Лист-підтвердження.pdf
18 березня 2020 11:15
6. Дов. про аналог. дог..pdf
18 березня 2020 11:15
5. Довідка ст. 17 повна.pdf
18 березня 2020 11:15
5. Довідка ст. 17 за формою.pdf
18 березня 2020 11:15
5. Витяг ПДВ.pdf
18 березня 2020 11:15
5. Витяг ЄДР.pdf
18 березня 2020 11:15
4. Лист-згода з бланком.pdf
18 березня 2020 11:15
4. Лист-згода без бланку.pdf
18 березня 2020 11:15
3. Копія рішення №6.pdf
18 березня 2020 11:15
3. Копія протоколу №1.pdf
18 березня 2020 11:15
3. Копія наказу №1-к.pdf
18 березня 2020 11:15
3. Копія наказу 24-шт.pdf
18 березня 2020 11:15
3. Копія наказу 24-к.pdf
18 березня 2020 11:15
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 15:38
Електронний підпис
17 березня 2020 15:38
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 березня 2020 15:38
пропозиція.pdf
17 березня 2020 15:38
квалефікація.rar
17 березня 2020 15:38
частина 3_техніка.rar
17 березня 2020 15:38
частина 2_техніка.rar
17 березня 2020 15:38
частина 1_техніка.rar

Публічні документи

18 березня 2020 15:36
Електронний підпис
18 березня 2020 15:36
Рейтинг.zip
18 березня 2020 15:36
Лiцензiя.zip
18 березня 2020 15:36
Довiренiсть_Рижий.zip
18 березня 2020 15:36
Гарантия_1382.zip
18 березня 2020 15:36
002926 а Додаток 8 ТД.pdf
18 березня 2020 15:36
ISO копія.PDF
18 березня 2020 15:36
ТУ ТН.PDF
18 березня 2020 15:36
ТУ ТН Зм.PDF
18 березня 2020 15:36
ТУ ТН Дод.PDF
18 березня 2020 15:36
ТН Додаток 4.pdf
18 березня 2020 15:36
ТН 48 ЗРАЗОК.pdf
18 березня 2020 15:36
ТН 32 ЗРАЗОК.pdf
18 березня 2020 15:36
Сертифікат відп. ТН.pdf
18 березня 2020 15:35
Серт. ISO оригінал.PDF
18 березня 2020 15:35
Св-во ПДВ.pdf
18 березня 2020 15:35
Решение ТМ ВЛАДАР.pdf
18 березня 2020 15:35
Протокол ТВ.PDF
18 березня 2020 15:35
Протокол ПВ.PDF
18 березня 2020 15:35
ПРОТОКОЛ 01 24.02.2020.pdf
18 березня 2020 15:35
Додаток 5 ст. 17.pdf
18 березня 2020 15:35
Додаток 10 лист згода.pdf
18 березня 2020 15:35
Довідка про досвід.pdf
18 березня 2020 15:35
8O072-Атестат.PDF
18 березня 2020 15:35
80072_sfera 28.02.2019.pdf
18 березня 2020 15:35
80072_sfera 15.09.2018.pdf
18 березня 2020 15:35
10119-Атестат 17.12.2017.pdf
18 березня 2020 15:35
10119_sfera dop 20.11.18.pdf
18 березня 2020 15:35
10119_sfera 17.12.2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ"

ТОВ "ВК "ЕНЕРГІЯ" "

Товариство з обмеженною відповідальністю "КАСКАД ЕНЕРГО"

ТОВ САНТАНА ОЙЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ"
#38896647
Переможець 3 479 100,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ"
#38896647
3 479 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:29
ЦЗВ-07-01520-01.pdf укладений
19 січня 2021 14:27
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 13:58
Договір ЦЗВ-07-01520-01.pdf укладений
24 квітня 2020 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 479 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 579 850,00 UAH)