Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2020 11:27 |
Очікувана вартість: | 3 498 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 104900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 17:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2020 17:46 |
3487 ТД акумулятори_Нова редакція_11.03.20.docx | |
11 березня 2020 17:46 |
Зміни до тендеру_3487_11.03.2020.doc | |
04 лютого 2020 16:05 |
Додаток № 9.docx |
11 березня 2020 17:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 березня 2020 17:46 |
3487 ТД акумулятори_Нова редакція_11.03.20.docx
|
|||
11 березня 2020 17:46 |
Зміни до тендеру_3487_11.03.2020.doc
|
|||
04 лютого 2020 16:05 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-21-000027 ● 46ced41a69a64252bf5195b14f166dd5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 13:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.12.2020 №76
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2020-02-04-002926-a 04.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-28 11:14:10
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-002926-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Торгівельна компанія «БЕНЕФІТ», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, перелік документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинній на час проведення закупівлі (розділ І додатку 6 тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-30 15:24:54
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 28.12.2020 (11:14), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (ДК 021:2015: 31430000-9: Електричні акумулятори) ( за №ЦБД: UA-2020-02-04-002926-a) та повідомляє наступне.
Учасником ТОВ «ТК «БЕНЕФІТ», якого було визнано переможцем торгів виконав умови тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів, документів, які вимагались додатком 6 тендерної документації шляхом надання їх за адресою, яка зазначена в тендерній документації. Про отримання документів було складено реєстр отриманих документів від 14.04.2020 (реєстр у форматі PDF файлу з назвою «реєстр 3487» додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-30 14:43:30
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-002926-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Торгівельна компанія «БЕНЕФІТ», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою документів у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації?
- не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, визначеного у розділі ІІ додатку №7 тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-05 15:40:08
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 30.12.2020 (14:43:30), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі товару «Акумулятори та акумуляторні батареї» (ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-002926-а) та повідомляє наступне.
Учасником ТОВ «ТК «БЕНЕФІТ», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації шляхом надання їх за адресою, яка зазначена в тендерній документації. Про отримання документів було складено реєстр отриманих документів від 14.04.2020, що додається. (Додаток № 11 у форматі PDF файлу з назвою «реєстр 3487»)
Учасником ТОВ «ТК «БЕНЕФІТ», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору. Переможцем процедури закупівлі 22.04.2020 було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Договір поставки укладено 24.04.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-02-04-002926-а надано до укладання договору.
Документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору додається (Додаток № 12 у форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 3487»).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-04-002926-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 15 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (ДК 021:2015: 31430000-9: Електричні акумулятори) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-002926-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-002926-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення частини 1 статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2021-01-21 15:38:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснення на вимогу учасника щодо усунення порушень установлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2020 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" |
3 496 680,00
UAH з ПДВ
|
3 479 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВК "ЕНЕРГІЯ" " |
3 492 000,00
UAH з ПДВ
|
3 492 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженною відповідальністю "КАСКАД ЕНЕРГО" |
3 498 000,00
UAH з ПДВ
|
3 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САНТАНА ОЙЛ |
3 498 000,00
UAH з ПДВ
|
3 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" #38896647 |
Переможець |
3 479 100,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 14:29
|
ЦЗВ-07-01520-01.pdf | укладений |
19 січня 2021 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2020 13:58
|
Договір ЦЗВ-07-01520-01.pdf | укладений |
24 квітня 2020 13:58
|