Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальний робочий одяг
Очікувана вартість
854 450,00 UAH
UA-2020-02-04-002834-c ● 1816d6652e5c4e7cb5da40b2140234e4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38503012 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олена Скрипаль +380504027447 buchpoltavhmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 12:55 |
Очікувана вартість: | 854 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 816,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Спеціальний робочий одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцевий бюджет | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 11:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 11:23 |
ТД зі змінами 13.02.doc | |
13 лютого 2020 11:23 |
Зміни до ТД 13.02.doc | |
07 лютого 2020 13:14 |
ТД зі змінами 07.02.doc | |
07 лютого 2020 13:14 |
Зміни до ТД 07.02.doc | |
04 лютого 2020 15:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ форма 2020.doc |
13 лютого 2020 11:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 лютого 2020 11:23 |
ТД зі змінами 13.02.doc
|
|||||||||
13 лютого 2020 11:23 |
Зміни до ТД 13.02.doc
|
|||||||||
07 лютого 2020 13:14 |
ТД зі змінами 07.02.doc
|
|||||||||
07 лютого 2020 13:14 |
Зміни до ТД 07.02.doc
|
|||||||||
04 лютого 2020 15:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ форма 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-04-002834-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІКАРД", Код ЄДРПОУ:40492859
Дата подання: 25 лютого 2020 16:41
Звернення до Замовника
Прохання звернути увагу!
Згідно вимог замовника:
-Копії документів, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути завірені у відповідності із вимогами п. 5.27. ДСТУ 416-2003 затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55.
-Додаток 3 п.2.1 (Довідка учасника у довільній формі за власним підпісом та печаткою (за наявності), что містіть інформацію про персонал (чісельність, Частка персоналу з віщою освітою) Із зазначеним осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон ), Які безпосередньо будут залучені до Виконання зобов'язань договору про закупівлю.
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" подав пропозицію:
-Телефони осіб, які безпосередньо будут залучені до Виконання зобов'язань договору про закупівлю не вказані!
-Лист-відгук про співпрацю не завірений мокрою печаткою підприємства, який його видав!
-Проект договору завіреній неналежнім чином (тобто печатка і підпис без зазначення посади та П.Б.І.)
Правила єдині для всих, якщо Ви зазначаєте такі вимоги їх мають дотримуватися всі учасники!
Розгорнути
Згорнути
Згідно вимог замовника:
-Копії документів, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути завірені у відповідності із вимогами п. 5.27. ДСТУ 416-2003 затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55.
-Додаток 3 п.2.1 (Довідка учасника у довільній формі за власним підпісом та печаткою (за наявності), что містіть інформацію про персонал (чісельність, Частка персоналу з віщою освітою) Із зазначеним осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон ), Які безпосередньо будут залучені до Виконання зобов'язань договору про закупівлю.
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" подав пропозицію:
-Телефони осіб, які безпосередньо будут залучені до Виконання зобов'язань договору про закупівлю не вказані!
-Лист-відгук про співпрацю не завірений мокрою печаткою підприємства, який його видав!
-Проект договору завіреній неналежнім чином (тобто печатка і підпис без зазначення посади та П.Б.І.)
Правила єдині для всих, якщо Ви зазначаєте такі вимоги їх мають дотримуватися всі учасники!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:29
На Вашу вимогу від 25.02.2020 щодо оскарження переможця повідомляємо наступне:
- В складі тендерної пропозиції ТОВ «Смарт Фабрікс» всі копії документів, які вимагалися замовником, завірені належним чином.
- Довідка про персонал переможця містить контакті телефони організації. Особисті телефони працівників можуть бути надані за їх письмовою згодою.
- Лист-відгук про співпрацю не потребує завіряння мокрою печаткою, так як виданий на фірмовому бланку підприємства.
- В тендерній пропозиції переможця міститься оригінал листа-згоди з проектом договору згідно Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю спеціального робочого одягу. Умовами тендерної документації замовника не передбачено надання проекту договору чи його копії у складі пропозиції учасника.
- В складі тендерної пропозиції ТОВ «Смарт Фабрікс» всі копії документів, які вимагалися замовником, завірені належним чином.
- Довідка про персонал переможця містить контакті телефони організації. Особисті телефони працівників можуть бути надані за їх письмовою згодою.
- Лист-відгук про співпрацю не потребує завіряння мокрою печаткою, так як виданий на фірмовому бланку підприємства.
- В тендерній пропозиції переможця міститься оригінал листа-згоди з проектом договору згідно Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю спеціального робочого одягу. Умовами тендерної документації замовника не передбачено надання проекту договору чи його копії у складі пропозиції учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" |
443 598,00
UAH з ПДВ
|
443 598,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" |
480 576,00
UAH з ПДВ
|
467 754,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯВІР ТЕХНОСТИЛЬ" |
498 169,00
UAH з ПДВ
|
472 535,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" |
542 298,00
UAH з ПДВ
|
480 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМДЕТАЛЬСЕРВІС" |
549 568,56
UAH з ПДВ
|
489 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГУРЕЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" |
679 900,00
UAH з ПДВ
|
599 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІКАРД" |
689 760,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Волиньспецторг" |
716 016,00
UAH з ПДВ
|
628 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОРОТУН СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА" |
828 497,00
UAH з ПДВ
|
630 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМУНІВЕРСАЛПОСТАЧ" |
744 747,30
UAH з ПДВ
|
744 747,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Курганов Вадим Вадимович |
824 085,00
UAH з ПДВ
|
824 085,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" #39234237 |
Переможець |
443 598,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 13:22
|
Смарт Фабрік №134.PDF | укладений |
10 березня 2020 13:21
|