Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-02-04-002823-a ● 42b16693a5e843a6895cfced3da19885
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний історико-меморіальний Лук`янівський заповідник |
Код ЄДРПОУ: | 23379574 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , Київська обл., Київ, Дорогожицька, 7 |
Контактна особа: |
Купченко Юлія Михайлівна 380444401322 dimlzkiev95@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір офісний - 40 пач. Клас паперу - "А". Білизна -170 CIE. Формат- А4. Щільність: 80г / м2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 пачка
Папір офісний. Клас паперу - "А". Білизна -170 CIE. Формат- А4. Щільність: 80г / м2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дорогожицька, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 лютого 2020
—
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після поставки товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2020 15:52 |
Специфікація канцелярські товари.doc | |
04 лютого 2020 15:52 |
пропозиція канцелярські товари.doc | |
04 лютого 2020 15:52 |
Документація , оголошення Е ТЕНДЕР-канцелярські товари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 05 лютого 2020 10:30
Дата відповіді: 05 лютого 2020 11:15
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Так,допускаємо при умові відповідності якісних характеристик товару характеристикам, вказаним в документації. 2) Так. Будемо розглядати його ціну як остаточну. Порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ не будемо. 3) Пропозиціїї повинні бути подані, звичайно, з ПДВ - для платників ПДВ; без ПДВ, але згідно норм чинного законодавства - для суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 05 лютого 2020 10:31
Дата відповіді: 05 лютого 2020 11:16
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пропозицію прийнято до уваги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
3 996,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 11:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2021 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 12:50
|
договір папір7.pdf | укладений |
14 лютого 2020 11:57
|