Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021:2015 "44110000-4 Construction materials "petroleum road viscous Bitumen BND 70/100"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 40940113 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька область обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5 |
Контактна особа: |
Ганна Потічна +380987610864 mariupolavtodor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE KOMERTSIYNE PIDPRIEMSTVO "MARIUPOLAVTODOR" |
National ID: | 40940113 |
Contact point: |
Potichna Hanna +380987610864 mariupolavtodor@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2020 12:43 |
Очікувана вартість: | 38 457 746,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 384 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 04 лютого 2020 15:49 |
Enquiries until: | 24 лютого 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 01 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 березня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 38 457 746 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 384 580 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 09:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 09:32 |
Протокол 79-20.pdf | |
21 лютого 2020 09:32 |
ТД битум зі змінами.doc | |
04 лютого 2020 15:49 |
Оголошення про проведення на английском.doc |
21 лютого 2020 09:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2020 09:32 |
Протокол 79-20.pdf
|
|||
21 лютого 2020 09:32 |
ТД битум зі змінами.doc
|
|||
04 лютого 2020 15:49 |
Оголошення про проведення на английском.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-16-000032 ● 2649a3042a3d4036b81b18c87465520e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.12.2020 № 357
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 16.12.2020 № 357
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-02-04-002821-c 04.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-01-11 17:27:04
Інформація про усунення порушень
Відповідно до результату моніторингу органом державного фінансового контрою з закупівлі виявлено порушення: 1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону.
Шодо вказаних порушень, а саме відсутність засвідчених копій установчих договорів у складі тендерних пропозицій ТОВ «Експо-Трейдінг», ТОВ «Графентрейд», ТОВ «Санрайс Логистикс» та ТОВ «Лібро Трейдінг». Замовник зазначив дану вимогу для можливості перевірки інформації про засновників та їх частки у статутному капіталі учасників.
Замовник самостійно перевірив інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також (Відкритий реєстр за посиланням – https://usr.minjust.gov.ua/ua/ freesearch). Також відповідна інформація міститься у рішенні учасника та протоколі загальних зборів.
Відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» у старій редакції Тендерний комітет забезпечив рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до вимог п. 1 ст. 3 Закону Тендерний комітет керувався основними принципами здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490, а саме не відображено інформацію про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін.
Дана інформація про суму договору після внесення змін та кількість товарів зазначена у п. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору повідомлення
про внесення змін до договору, а саме у наведеній специфікації.
Також зазначаємо, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Згідно ст. 654 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.
Відповідно до ст.188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Згідно зі ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі викладеного, просимо Вас надати роз’яснення, з дотриманням прав усіх учасників процедури закупівлі, щодо порядку розірвання договору про закупівлю.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до результату моніторингу органом державного фінансового контрою з закупівлі виявлено порушення: 1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. Шодо вказаних порушень, а саме відсутність засвідчених копій установчих договорів у складі тендерних пропозицій ТОВ «Експо-Трейдінг», ТОВ «Графентрейд», ТОВ «Санрайс Логистикс» та ТОВ «Лібро Трейдінг». Замовник зазначив дану вимогу для можливості перевірки інформації про засновників та їх частки у статутному капіталі учасників. Замовник самостійно перевірив інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також (Відкритий реєстр за посиланням – https://usr.minjust.gov.ua/ua/ freesearch). Також відповідна інформація міститься у рішенні учасника та протоколі загальних зборів. Відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» у старій редакції Тендерний комітет забезпечив рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Відповідно до вимог п. 1 ст. 3 Закону Тендерний комітет керувався основними принципами здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Щодо питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490, а саме не відображено інформацію про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Дана інформація про суму договору після внесення змін та кількість товарів зазначена у п. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору повідомлення про внесення змін до договору, а саме у наведеній специфікації. Також зазначаємо, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Згідно ст. 654 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Відповідно до ст.188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Згідно зі ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі викладеного, просимо Вас надати роз’яснення, з дотриманням прав усіх учасників процедури закупівлі, щодо порядку розірвання договору про закупівлю.
2021-01-11 17:30:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 40940113 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ЮНІОН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ГАЗБУДКОМПАНІ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ГРАФЕНТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Запоріжпромгруп | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ фірма "АЛЕКО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІБРО ТРЕЙДІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКТОРІЯ 2008" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНРАЙС ЛОГИСТИКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2020 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ |
28 052 909,30
UAH з ПДВ
|
24 599 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ фірма "АЛЕКО" |
32 913 211,50
UAH з ПДВ
|
24 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРАФЕНТРЕЙД" |
33 007 586,30
UAH з ПДВ
|
24 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКТОРІЯ 2008" |
30 648 216,30
UAH з ПДВ
|
26 159 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНРАЙС ЛОГИСТИКС" |
36 523 047,60
UAH з ПДВ
|
26 401 350,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Запоріжпромгруп |
37 655 545,20
UAH з ПДВ
|
33 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІБРО ТРЕЙДІНГ" |
37 042 109,00
UAH з ПДВ
|
37 042 109,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ #40049460 |
Переможець |
24 599 900,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 18:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 17:23
|
ДС 9.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 17:23
|
Повідомлення про внесення змін 9.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 13:32
|
ДС 8.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 13:31
|
Повідомлення про внесення змін 8.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 14:26
|
ДС 7.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 14:21
|
Повідомлення про внесення змін 7.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2020 16:45
|
ДС 6.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 16:43
|
Повідомлення про внесення змін 6.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2020 16:09
|
ДС 5.pdf | зміни до договору |
17 липня 2020 16:08
|
Повідомлення про внесення змін 5.pdf | зміни до договору |
17 липня 2020 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2020 08:11
|
Повідомлення про внесення змін 4.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 08:08
|
ДС №4.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 08:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2020 17:50
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
15 червня 2020 17:49
|
ДС №3.pdf | зміни до договору |
15 червня 2020 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2020 09:43
|
ДС №2.pdf | зміни до договору |
25 травня 2020 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2020 11:02
|
ДС №1.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2020 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 10:59
|
Договор №141 от 06.04.2020.pdf | укладений |
06 квітня 2020 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |