Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збирання твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 017 000,00 UAH
UA-2020-02-04-002535-c 8e1a2894095f431bb93cfbcadaa5618f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Коберник

+380930930480 katp0628@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 03328327
Місцезнаходження: 10007, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, провул. 3-Й ТРАНЗИТНИЙ, 65
Контактна особа: Ігор Коберник
+380930930480
katp0628@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 1 017 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Тендерна документація

05 лютого 2020 10:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 09:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 15:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 10:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
05 лютого 2020 10:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
05 лютого 2020 10:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
05 лютого 2020 10:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
05 лютого 2020 10:48
Протокол про проведення відкритих торгів КОНТЕЙНЕРА внесення змін.docx
04 лютого 2020 15:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020.docx
04 лютого 2020 15:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020.docx
04 лютого 2020 15:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020.docx
04 лютого 2020 15:26
Протокол про проведення відкритих торгів контейнера.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-002535-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Інфраструктура сіті, Код ЄДРПОУ:41177349
Дата подання: 28 лютого 2020 16:13
Заперечення на выдмову.
Скасувати рішення про відхилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Інфраструктура сіті" # 41177349, оформлене протокольним рішенням від 27 лютого 2020 року, у процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: Контейнери для збирання твердих побутових відходів – 3 лоти (44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високоготиску) (ДК 021:2015) з очікуваною вартістю 516 000,00 гривень, ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2020-02-04-002535-c ● 8e1a2894095f431bb93cfbcadaa5618f та повернути на стадію кваліфікації учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 11:24
Відхилити вимогу ТОВ «Інфраструктура сіті» про скасування рішення про відхилення, оформлене протокольним рішенням від 27 лютого 2020 року, у процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: Контейнери для збирання твердих побутових відходів – 3 лот (44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) (ДК 021:2015), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2020-02-04-002535-c та повернення на стадію кваліфікації учасника.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-15-000005 ● da6b1ab2d17e447ba4f4cff7e55a31d0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020 14:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.04.2020
№ 24

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2020 № 24.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-02-04-002535-c від 04.02.2020 – Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-17 10:36:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Контейнери для збирання твердих побутових відходів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-04-002535-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Елкопласт Україна» на відповідність тендерній документації КП «Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради» з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-21 14:53:07

Відповідь - пояснення

Відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі код ДК 021:2015- 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Лот №1 - контейнери для збирання ТПВ металеві, фарбовані, попередньо прогрунтовані, без кришки, такі, що не були у вжитку, об’ємом 1100 літрів)

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу UA-M-2020-04-15-000005 закупівлі код ДК 021:2015- 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, оголошення про проведення якої оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-02-04-002535-c ( ID моніторингу:UA-M-2020-04-15-000005) Комунальне підприємство «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради повідомляє наступне: - по лоту № 1 вжито заходів передбачених ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відхилено пропозицію ТОВ «Елкопласт Україна», та відповідно до п.6 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону від 02.04.2020), відмінено торги по даному лоту у зв’язку з відхилення всіх тендерних пропозицій (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 21.04.2020); - по лоту №3 повідомляємо, що виявлені порушення неможливо усунути у зв’язку з тим, що станом на 27.03.2020 року товар (контейнера) були поставлені Замовнику в повному обсязі, а Замовник, у свою чергу, станом на 06.04.2020, проведено розрахунок за поставлений товар. Враховуючи, що умови договору фактично виконанні (товар поставлений, оплату за товар проведено), а строк дії договору не закінчився, Сторони домовилися про укладення додаткової угоди, предметом якої є зміна строку дії договору (датою до якого діє договір є 27.04.2020), відповідна інформація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 27.04.2020.

2020-04-27 14:47:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Контейнери для збирання ТПВ металеві, фарбовані, попередньо прогрунтовані, без кришки, такі, що не були у вжитку, об’ємом 1100 літрів
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 315 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 150,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 лютого 2020 13:45
Закінчення: 21 лютого 2020 14:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

70 шт
Контейнери для збирання ТПВ металеві, фарбовані, попередньо прогрунтовані, без кришки, такі, що не були у вжитку, об’ємом 1100 літрів
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок 3-й Транзитний 65
Дата доставки: 15 березня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

технічні вимоги лот №1
Дата подання: 05 лютого 2020 11:22
Дата відповіді: 06 лютого 2020 15:06
У списку позицій тендерної закупівлі в лоті №1 вказані контейнера 1100 літрів пофарбовані без кришки. У технічній документації лот №1 вказані контейнера повної комплектації. Просимо уточнити конкретно яка комплектація потрібно в закупівлі
Відповідь: Відповідно до технічного завдання, по вказаному лоту, під повною комплектністю розуміється наявність чотирьох самонаправляючих, колес, діаметром 200 мм, два з яких обладнані гальмами (максимальне навантаження на кожне колесо не менше 200 кг) та кронштейну для захвату механізмами спецтехніки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КЛИМЧУК ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ 279 300,00
UAH з ПДВ
244 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Прищепа Наталія Андріївна 301 000,00
UAH з ПДВ
244 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 297 360,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТАЛАХ ГРИГОРІЙ ГАВРИЛОВИЧ" 311 500,00
UAH з ПДВ
255 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Елкопласт Україна 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 15:47
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:47
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:46
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 16:15
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:11
сертифікат якості.jpg
18 лютого 2020 16:11
рекоменд. лист.jpg
18 лютого 2020 16:11
проект договору 3.jpg
18 лютого 2020 16:11
проект договору 2.jpg
18 лютого 2020 16:11
проект договору 1.jpg
18 лютого 2020 16:11
паспорт 3.jpg
18 лютого 2020 16:11
паспорт 2.jpg
18 лютого 2020 16:11
паспорт 1.jpg
18 лютого 2020 16:11
інфор. щодо відповід.jpg
18 лютого 2020 16:11
інф. про відс. підстав.jpg
18 лютого 2020 16:11
іден. код.jpg
18 лютого 2020 16:11
додат. 1 анкета.jpg
18 лютого 2020 16:11
дод. 6 зява-згода .jpg
18 лютого 2020 16:11
дод. 5 тех. вимоги 2.jpg
18 лютого 2020 16:11
догов. оренди МТБ 4.jpg
18 лютого 2020 16:11
дод. 5 тех. вимоги 1.jpg
18 лютого 2020 16:11
догов. оренди МТБ 3.jpg
18 лютого 2020 16:11
догов. оренди МТБ 2.jpg
18 лютого 2020 16:11
догов. оренди МТБ 1.jpg
18 лютого 2020 16:11
довід. про наяв. МТБ.jpg
18 лютого 2020 16:11
довід. про захист довк.jpg
18 лютого 2020 16:11
гарант. лист про ціну .jpg
18 лютого 2020 16:11
виписка 2.jpg
18 лютого 2020 16:11
виписка 1.jpg

Публічні документи

02 березня 2020 16:47
Електронний підпис
02 березня 2020 16:44
Довідка ДПС.pdf
02 березня 2020 16:44
public_doc.p7s
02 березня 2020 16:43
Dovidka_20038406440360322206.pdf.p7s
02 березня 2020 16:43
Dovidka_20038406440360322206.pdf
26 лютого 2020 16:22
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:46
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:39
32 РЛ Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 11:39
31 РЛ Витяг ПДВ.pdf
20 лютого 2020 11:39
26 РЛ Статут.pdf
20 лютого 2020 11:39
21 РЛ Проект договору.pdf
20 лютого 2020 11:39
18 РЛ Лист про санкції.pdf
20 лютого 2020 11:39
03 РЛ Анкета учасника.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 10:14
Електронний підпис
20 лютого 2020 10:13
Проект договору.pdf
20 лютого 2020 10:13
паспорт.pdf
20 лютого 2020 10:13
Ідентифікаційний код.pdf
20 лютого 2020 10:13
Договори 2019-2020.pdf
20 лютого 2020 10:13
Довідка працівники.pdf
20 лютого 2020 10:13
Довідка підписант.pdf
20 лютого 2020 10:13
Довідка ДПІ.pdf
20 лютого 2020 10:13
Гарантійний лист ст. 17.pdf
20 лютого 2020 10:13
Відгук.pdf
20 лютого 2020 10:13
Витяг .pdf
20 лютого 2020 10:13
Виписка.pdf
20 лютого 2020 10:13
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 16:18
Документи переможця
20 лютого 2020 15:45
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:36
Уставні документи.pdf
20 лютого 2020 15:35
Договір до лоту 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КЛИМЧУК ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ

ФОП Прищепа Наталія Андріївна

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

ФОП "ТАЛАХ ГРИГОРІЙ ГАВРИЛОВИЧ"

ТОВ Елкопласт Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КЛИМЧУК ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3308115931
Відхилено 244 860,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 13:40
ФОП Прищепа Наталія Андріївна
#2213304509
Відхилено 244 900,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 11:17
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Рішення скасоване 255 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 13:07
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Відхилено 255 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 13:10
ФОП "ТАЛАХ ГРИГОРІЙ ГАВРИЛОВИЧ"
#2114619533
Відхилено 255 350,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 09:38
ТОВ Елкопласт Україна
#39191888
Рішення скасоване 315 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 14:55
ТОВ Елкопласт Україна
#39191888
Відхилено 315 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 14:58

Інформація про відміну

Дата відміни
21 квітня 2020 14:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі