Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Rough tyres for railway rolling stock
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 11:59 |
Очікувана вартість: | 119 228 532,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 596 142,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3576800 UAH |
Publication date: | 04 лютого 2020 14:34 |
Enquiries until: | 15 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 21 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 119 228 532 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 596 143 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2020 17:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2020 17:09 |
3494 ТД бандаж чорновий_16.03.2020.docx | |
17 березня 2020 17:09 |
Зміни до тендеру_3494_16.03.2020.doc | |
04 лютого 2020 14:31 |
Додаток № 9.docx |
17 березня 2020 17:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2020 17:09 |
3494 ТД бандаж чорновий_16.03.2020.docx
|
|||
17 березня 2020 17:09 |
Зміни до тендеру_3494_16.03.2020.doc
|
|||
04 лютого 2020 14:31 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-11-000013 ● 4ae75773b6724b27999d0e89ed3ada12
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2020 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.12.2020 № 242
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.12.2020 № 242
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-04-002241-a, 04.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-04-002241-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 30 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі бандаж чорновий для залізничного рухомого складу (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-002241-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, невідповідність вимогам статей 30,32 Закону, порушення частини 1 статті 23 Закону, порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-002241-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та щодо порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону. У висновку ДАСУ зазначено, що «на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації не встановлено вимогу щодо надання учасником торгів інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, зазначених у пунктах 2, 8 частини першої статті 17 Закону». Зазначаємо, що Додаток № 4 до тендерної документації містить вимоги до документу «Дані на товар» та не містить жодних вимог, що зазначені у згаданій частині висновку ДАСУ. Отже, Замовник не може надати заперечення в цій частині через відсутність предмету заперечення. 2. Щодо невідповідність вимогам статей 30,32 Закону (корегована цінова пропозиція). Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що зазначені у висновку ДАСУ умови тендерної документації не оскаржувалися та щодо них не висувалися жодні вимоги, а також відсутні звернення щодо роз’яснень. 3. Щодо порушення частини 1 статті 23 Закону. У висновку ДАСУ зазначено, що «замовником роз’яснення на звернення оприлюднено 17.03.2020, при тому, що вимоги про усунення порушення була оприлюднена 20.02.2020. Отже, замовником на порушення вимог частини 1 статті 23 Закону роз’яснення на звернення оприлюднено зі збігом визначеного Законом терміну». Зазначаємо, що відповідно до абзаців 3 та 4 частини другої статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Замовником при розміщенні відповіді на вимогу були перенесені строки подання тендерних пропозицій відповідно до вимог Закону, отже Замовником були виконані всі вимоги законодавства. 4. Щодо порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. У висновку ДАСУ зазначено, що «відповідно до пункту 12 частини 1 статті 22 Закону тендерна документація, серед інших, повинна містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Пунктом 1.7 Розділу 1 тендерної документації Замовника визначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Проектна та технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Однак, на підтвердження відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону та відповідно до Додатку №6 Розділу І тендерної документації учасник ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" в складі своєї пропозиції надав копію наказу на затвердження антикорупційної програми на підприємстві, копію наказу на призначення уповноваженої особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми та антикорупційну програму російською мовою без завіреного перекладу українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. При цьому, антикорупційної програми не може бути віднесена до проектної, технічної документації, а також до документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям». Звертаємо увагу, що пунктом 3.6 тендерної документації передбачено, що перелік документів, що подаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону, зазначені в Додатку №2 до тендерної документації. Пунктом 3.1 додатку №2 до тендерної документації передбачено, що учасник має надати довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах 1, 2 статті 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно додатку № 5 до тендерної документації. Додаток № 5 до тендерної документації містить орієнтовний зразок надання інформації у вигляді довідки про відсутність підстав тендерного комітету у відмові в участі процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому пункт 6 зазначеного зразку довідки викладено у наступній редакції: «Учасник має затверджену антикорупційну програму та призначено уповноваженого з антикорупційної програми». Умовами тендерної документації не передбачено надання на підтвердження зазначеної інформації жодних додаткових документів. Учасник ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції на виконання зазначених вище вимог тендерної документації надав довідку від 18.03.2020 р. № 157/з, яка повністю відповідала умовам тендерної документації. Інші документи, які учасник надав додатково, зокрема, наказ про затвердження антикорупційної політики, сприймалися замовником суто як довідкова інформація та на оцінку тендерної пропозиції не впливали.
2021-01-06 14:50:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Оскарження в суді
Опис: | 16.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Західний офіс Держаудитслужби в особі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області) про визнання протиправним та скасування висновку від 30.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2020-02-04-002241-a |
Дата публікації: | 16 січня 2021 |
Документи:
16 січня 2021 11:58
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" |
119 224 680,00
UAH з ПДВ
|
119 224 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
119 227 425,60
UAH з ПДВ
|
119 227 425,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" #33668606 |
Переможець |
119 224 680,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 11:48
|
ЦЗВ-04-00520-01.pdf | укладений |
27 квітня 2021 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:54
|
ЦЗВ-04-00520-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2020 14:26
|
ЦЗВ-04-00520-01.pdf | укладений |
07 травня 2020 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-00520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |