Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бандаж чорновий для залізничного рухомого складу
Rough tyres for railway rolling stock
Очікувана вартість
119 228 532,00 UAH
UA-2020-02-04-002241-a 50f2e0daf3b94c968a62449c8dd5bd2f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 11:59
Очікувана вартість: 119 228 532,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 596 142,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3576800 UAH
Publication date: 04 лютого 2020 14:34
Enquiries until: 15 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 21 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 119 228 532 UAH including VAT
Minimal lowering step: 596 143 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
бандаж чорновий для залізничного рухомого складу
Rough tyres for railway rolling stock
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
107 шт
Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 790х134х83 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 790х134х83 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
332 шт
Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 890х134х83 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 890х134х83 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
1456 шт
Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 890х143х83 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 890х143х83 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
2455 шт
Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 1060х143х98 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 1060х143х98 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
358 шт
Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 1010х143х98 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 1010х143х98 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 17:09
3494 ТД бандаж чорновий_16.03.2020.docx
17 березня 2020 17:09
Зміни до тендеру_3494_16.03.2020.doc
04 лютого 2020 14:31
Додаток № 9.docx
17 березня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 17:09
3494 ТД бандаж чорновий_16.03.2020.docx
04 лютого 2020 14:31
3494 ТД бандаж чорновий.docx
17 березня 2020 17:09
Зміни до тендеру_3494_16.03.2020.doc
04 лютого 2020 14:31
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-002241-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41470176
Дата подання: 20 лютого 2020 16:14
Внесення змін до ТД
Внесення змін до ТД, детальніше у супровідній документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2020 17:12
Замовником внесено зміни

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 16:14
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-11-000013 ● 4ae75773b6724b27999d0e89ed3ada12
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2020 16:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.12.2020 № 242

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.12.2020 № 242


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-04-002241-a, 04.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-04-002241-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 30 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі бандаж чорновий для залізничного рухомого складу (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-002241-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, невідповідність вимогам статей 30,32 Закону, порушення частини 1 статті 23 Закону, порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-002241-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та щодо порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону. У висновку ДАСУ зазначено, що «на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації не встановлено вимогу щодо надання учасником торгів інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, зазначених у пунктах 2, 8 частини першої статті 17 Закону». Зазначаємо, що Додаток № 4 до тендерної документації містить вимоги до документу «Дані на товар» та не містить жодних вимог, що зазначені у згаданій частині висновку ДАСУ. Отже, Замовник не може надати заперечення в цій частині через відсутність предмету заперечення. 2. Щодо невідповідність вимогам статей 30,32 Закону (корегована цінова пропозиція). Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що зазначені у висновку ДАСУ умови тендерної документації не оскаржувалися та щодо них не висувалися жодні вимоги, а також відсутні звернення щодо роз’яснень. 3. Щодо порушення частини 1 статті 23 Закону. У висновку ДАСУ зазначено, що «замовником роз’яснення на звернення оприлюднено 17.03.2020, при тому, що вимоги про усунення порушення була оприлюднена 20.02.2020. Отже, замовником на порушення вимог частини 1 статті 23 Закону роз’яснення на звернення оприлюднено зі збігом визначеного Законом терміну». Зазначаємо, що відповідно до абзаців 3 та 4 частини другої статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Замовником при розміщенні відповіді на вимогу були перенесені строки подання тендерних пропозицій відповідно до вимог Закону, отже Замовником були виконані всі вимоги законодавства. 4. Щодо порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. У висновку ДАСУ зазначено, що «відповідно до пункту 12 частини 1 статті 22 Закону тендерна документація, серед інших, повинна містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Пунктом 1.7 Розділу 1 тендерної документації Замовника визначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Проектна та технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Однак, на підтвердження відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону та відповідно до Додатку №6 Розділу І тендерної документації учасник ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" в складі своєї пропозиції надав копію наказу на затвердження антикорупційної програми на підприємстві, копію наказу на призначення уповноваженої особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми та антикорупційну програму російською мовою без завіреного перекладу українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. При цьому, антикорупційної програми не може бути віднесена до проектної, технічної документації, а також до документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям». Звертаємо увагу, що пунктом 3.6 тендерної документації передбачено, що перелік документів, що подаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону, зазначені в Додатку №2 до тендерної документації. Пунктом 3.1 додатку №2 до тендерної документації передбачено, що учасник має надати довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах 1, 2 статті 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно додатку № 5 до тендерної документації. Додаток № 5 до тендерної документації містить орієнтовний зразок надання інформації у вигляді довідки про відсутність підстав тендерного комітету у відмові в участі процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому пункт 6 зазначеного зразку довідки викладено у наступній редакції: «Учасник має затверджену антикорупційну програму та призначено уповноваженого з антикорупційної програми». Умовами тендерної документації не передбачено надання на підтвердження зазначеної інформації жодних додаткових документів. Учасник ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції на виконання зазначених вище вимог тендерної документації надав довідку від 18.03.2020 р. № 157/з, яка повністю відповідала умовам тендерної документації. Інші документи, які учасник надав додатково, зокрема, наказ про затвердження антикорупційної політики, сприймалися замовником суто як довідкова інформація та на оцінку тендерної пропозиції не впливали.

2021-01-06 14:50:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 16.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Західний офіс Держаудитслужби в особі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області) про визнання протиправним та скасування висновку від 30.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2020-02-04-002241-a
Дата публікації: 16 січня 2021

Документи:

16 січня 2021 11:58
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 квітня 2020
UA-2020-02-04-002241-a50f2e0daf3b94c968a62449c8dd5bd2f
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 березня 2020 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 квітня 2020 12:33
Електронний підпис
23 квітня 2020 11:20
Довідка з банку.pdf
23 квітня 2020 09:39
Цінова пропозиція.pdf
23 квітня 2020 09:39
Статут.pdf
23 квітня 2020 09:39
Справка МВС.pdf
23 квітня 2020 09:39
Перелік документів.pdf
23 квітня 2020 09:39
Паспорт Морозов Д.В..pdf
23 квітня 2020 09:38
Лист код доступу.pdf
23 квітня 2020 09:38
Відсутність підстав.pdf
20 березня 2020 13:20
Електронний підпис
20 березня 2020 13:20
Електронний підпис
20 березня 2020 13:19
2 Цінова пропозиція.pdf
20 березня 2020 13:19
Умовний номер Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
НДКТІ Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
Креслення Huta Bankowa (111).pdf
20 березня 2020 13:19
Креслення Huta Bankowa (110).pdf
20 березня 2020 13:19
ДСТУ ГОСТ 398-2016 Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
ДСТУ 3717-98 Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
Досвід Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
ДНДЦ Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
ISO Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
6782.rar
20 березня 2020 13:19
30 Креслення 2.pdf
20 березня 2020 13:19
30 Креслення 1.pdf
20 березня 2020 13:19
27. Лист.pdf
20 березня 2020 13:19
26 Статут.pdf
20 березня 2020 13:19
24 Умовний код виробника.pdf
20 березня 2020 13:19
23 ДНДЦ.pdf
20 березня 2020 13:19
20 Свідоцтво НДКТІ.pdf
20 березня 2020 13:19
19 ДСТУ ГОСТ 398 2016.pdf
20 березня 2020 13:19
18 ДСТУ 3717-98.pdf
20 березня 2020 13:19
15. Сертифікат довкілля.pdf
20 березня 2020 13:19
14. Екологічна політика.pdf
20 березня 2020 13:19
10 Захисту_довкiлля.pdf
20 березня 2020 13:19
8.2 Договір поставки.pdf
20 березня 2020 13:19
8. Досвід.pdf
20 березня 2020 13:19
7 Довiдка_стаття_17.pdf
20 березня 2020 13:19
3 Довiдка_про_юр.особу.pdf

Документи

25 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 березня 2020 19:55
Ліцензія.zip
24 березня 2020 19:55
Протокол НР Задоя Ю.А.zip
24 березня 2020 19:55
Погодження НБУ.zip
24 березня 2020 19:55
Лист-пояснення.pdf
24 березня 2020 19:55
Наказ Задоя Ю.А.zip
24 березня 2020 19:55
Лист-пояснення.pdf.p7s
24 березня 2020 19:54
Копія ДСТУ 3717-98.pdf
24 березня 2020 19:54
Копія ДСТУ ГОСТ 398_2016_.pdf
24 березня 2020 19:54
Копія ДСТУ ГОСТ 398_2016_.pdf.p7s
24 березня 2020 19:54
Копія ДСТУ 3717-98.pdf.p7s
24 березня 2020 19:54
ГОСТ 398-2010.pdf
24 березня 2020 19:54
Дані на товар.pdf
24 березня 2020 19:54
Дані на товар.pdf.p7s
24 березня 2020 19:54
ГОСТ 398-2010.pdf.p7s
24 березня 2020 19:54
Витяг_Статут.zip
24 березня 2020 19:54
гарантия 18548.zip
24 березня 2020 19:54
Відомості про учасника.pdf
24 березня 2020 19:54
Витяг з реестру ПДВ.pdf
24 березня 2020 19:54
Витяг з реестру ПДВ.pdf.p7s
24 березня 2020 19:54
Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2020 19:54
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" 119 224 680,00
UAH з ПДВ
119 224 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" 119 227 425,60
UAH з ПДВ
119 227 425,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 12:33
Електронний підпис
23 квітня 2020 11:20
Довідка з банку.pdf
23 квітня 2020 09:39
Цінова пропозиція.pdf
23 квітня 2020 09:39
Статут.pdf
23 квітня 2020 09:39
Справка МВС.pdf
23 квітня 2020 09:39
Перелік документів.pdf
23 квітня 2020 09:39
Паспорт Морозов Д.В..pdf
23 квітня 2020 09:38
Лист код доступу.pdf
23 квітня 2020 09:38
Відсутність підстав.pdf
20 березня 2020 13:20
Електронний підпис
20 березня 2020 13:20
Електронний підпис
20 березня 2020 13:19
2 Цінова пропозиція.pdf
20 березня 2020 13:19
Умовний номер Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
НДКТІ Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
Креслення Huta Bankowa (111).pdf
20 березня 2020 13:19
Креслення Huta Bankowa (110).pdf
20 березня 2020 13:19
ДСТУ ГОСТ 398-2016 Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
ДСТУ 3717-98 Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
Досвід Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
ДНДЦ Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
ISO Huta Bankowa.pdf
20 березня 2020 13:19
6782.rar
20 березня 2020 13:19
30 Креслення 2.pdf
20 березня 2020 13:19
30 Креслення 1.pdf
20 березня 2020 13:19
27. Лист.pdf
20 березня 2020 13:19
26 Статут.pdf
20 березня 2020 13:19
24 Умовний код виробника.pdf
20 березня 2020 13:19
23 ДНДЦ.pdf
20 березня 2020 13:19
20 Свідоцтво НДКТІ.pdf
20 березня 2020 13:19
19 ДСТУ ГОСТ 398 2016.pdf
20 березня 2020 13:19
18 ДСТУ 3717-98.pdf
20 березня 2020 13:19
15. Сертифікат довкілля.pdf
20 березня 2020 13:19
14. Екологічна політика.pdf
20 березня 2020 13:19
10 Захисту_довкiлля.pdf
20 березня 2020 13:19
8.2 Договір поставки.pdf
20 березня 2020 13:19
8. Досвід.pdf
20 березня 2020 13:19
7 Довiдка_стаття_17.pdf
20 березня 2020 13:19
3 Довiдка_про_юр.особу.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 19:55
Ліцензія.zip
24 березня 2020 19:55
Протокол НР Задоя Ю.А.zip
24 березня 2020 19:55
Погодження НБУ.zip
24 березня 2020 19:55
Лист-пояснення.pdf
24 березня 2020 19:55
Наказ Задоя Ю.А.zip
24 березня 2020 19:55
Лист-пояснення.pdf.p7s
24 березня 2020 19:54
Копія ДСТУ 3717-98.pdf
24 березня 2020 19:54
Копія ДСТУ ГОСТ 398_2016_.pdf
24 березня 2020 19:54
Копія ДСТУ ГОСТ 398_2016_.pdf.p7s
24 березня 2020 19:54
Копія ДСТУ 3717-98.pdf.p7s
24 березня 2020 19:54
ГОСТ 398-2010.pdf
24 березня 2020 19:54
Дані на товар.pdf
24 березня 2020 19:54
Дані на товар.pdf.p7s
24 березня 2020 19:54
ГОСТ 398-2010.pdf.p7s
24 березня 2020 19:54
Витяг_Статут.zip
24 березня 2020 19:54
гарантия 18548.zip
24 березня 2020 19:54
Відомості про учасника.pdf
24 березня 2020 19:54
Витяг з реестру ПДВ.pdf
24 березня 2020 19:54
Витяг з реестру ПДВ.pdf.p7s
24 березня 2020 19:54
Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2020 19:54
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
Переможець 119 224 680,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
119 224 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 11:48
ЦЗВ-04-00520-01.pdf укладений
27 квітня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:54
ЦЗВ-04-00520-01 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 14:26
ЦЗВ-04-00520-01.pdf укладений
07 травня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-04-00520-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 102 888 660,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 148 110,00 UAH)