Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ліки: Natural phospholipids; Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.
Очікувана вартість
848 400,00 UAH
UA-2020-02-04-002211-c ● b4d1e59b7b3b42e4b03186c5641c50b2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М.Лук’янової Національної академії медичних наук України" |
Код ЄДРПОУ: | 02012022 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8 |
Контактна особа: |
Рудик Вікторія +380444890186 vikka_pag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 15:59 |
Очікувана вартість: | 848 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 242,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Більш детальну інформацію див. у Додатку №3 (МТВ до предмету закупівлі) тендерної докуменетації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 Флакон
Natural phospholipids
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Natural phospholipids
АТХ: R07AA02
29 Флакон
Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.
АТХ: J06BA02
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2020 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2020 14:58 |
ТД ліки.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-04-002211-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 07 лютого 2020 17:49
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-02-04-002211-c
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-02-04-002211-c
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 17:49
У відповідь на Ваше звернення від 07.02.2020 року щодо процедури № UA-2020-02-04-002211-c по закупівлі Ліки: Natural phospholipids; Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., тендерний комітет Державної установи «Інститут педіатрії, акушерства і гінекології ім. акад. О.М. Лук’янової НАМН України» повідомляє наступне:
Пунктом 1 Додатку №3 тендерної документації «медико-технічні вимоги» передбачено, що «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, з документальним підтвердженням таких повноважень) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійні листи повинні включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмету закупівлі згідно оголошення та адресуватися Замовнику».
Включаючи вищезазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом, як надання гарантійного листа від виробника лікарських засобів. Зокрема, такий підхід протягом декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН, які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в лікарських засобах. На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає букві та духу законодавства України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наш Інститут є провідною установою України у сфері надання медичної допомоги тяжко хворим дітям, вагітним жінкам та забезпечує хворих всім необхідним, що впливає на якість медичних послуг на найвищому рівні та кінцевий результат лікування. З урахуванням того що лікарський засіб, про який йдеться в Вашому зверненні, носить специфічний характер – надання гарантійного листа від виробника, є страховкою для отримання даного препарату в певний строк та в повній кількості, це підтвердження якості товару, що відповідає вимогам діючих нормативних документів.
Ми переконані, що саме завдяки тому, що постачальниками за вказаною процедурою є компанії, які мають стійкі правовідносини безпосередньо з виробниками, можливе уникнення від додаткових ланок руху лікарського засобу, які можуть вплинути на остаточну вартість лікарського засобу та суттєво її підвищити. Слід зауважити, що Антимонопольний комітет України також приходить до висновку, що кожна ланка руху лікарського засобу може впливати на його остаточну вартість (Звіт за результатами дослідження фармацевтичних ринків (за період 2014р. – перше півріччя 2016р).
Також наголошуємо, що лист МЄРТ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року носить виключно рекомендуючий характер, тобто Замовнику не забороняють вимагати від Учасників гарантійні листи. Тому це право колегіально прийняте рішенням тендерного комітету Інституту.
Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), тендерний комітет не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо цього питання.
Отже відкриті торги проводяться згідно вимог чинного законодавства та за медико-технічними вимогами, викладеними згідно потреб Замовника. На засіданні тендерного комітету прийнято рішення залишити медико-технічні вимоги і тендерну документацію без змін.
Пунктом 1 Додатку №3 тендерної документації «медико-технічні вимоги» передбачено, що «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, з документальним підтвердженням таких повноважень) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійні листи повинні включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмету закупівлі згідно оголошення та адресуватися Замовнику».
Включаючи вищезазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом, як надання гарантійного листа від виробника лікарських засобів. Зокрема, такий підхід протягом декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН, які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в лікарських засобах. На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає букві та духу законодавства України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наш Інститут є провідною установою України у сфері надання медичної допомоги тяжко хворим дітям, вагітним жінкам та забезпечує хворих всім необхідним, що впливає на якість медичних послуг на найвищому рівні та кінцевий результат лікування. З урахуванням того що лікарський засіб, про який йдеться в Вашому зверненні, носить специфічний характер – надання гарантійного листа від виробника, є страховкою для отримання даного препарату в певний строк та в повній кількості, це підтвердження якості товару, що відповідає вимогам діючих нормативних документів.
Ми переконані, що саме завдяки тому, що постачальниками за вказаною процедурою є компанії, які мають стійкі правовідносини безпосередньо з виробниками, можливе уникнення від додаткових ланок руху лікарського засобу, які можуть вплинути на остаточну вартість лікарського засобу та суттєво її підвищити. Слід зауважити, що Антимонопольний комітет України також приходить до висновку, що кожна ланка руху лікарського засобу може впливати на його остаточну вартість (Звіт за результатами дослідження фармацевтичних ринків (за період 2014р. – перше півріччя 2016р).
Також наголошуємо, що лист МЄРТ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року носить виключно рекомендуючий характер, тобто Замовнику не забороняють вимагати від Учасників гарантійні листи. Тому це право колегіально прийняте рішенням тендерного комітету Інституту.
Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), тендерний комітет не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо цього питання.
Отже відкриті торги проводяться згідно вимог чинного законодавства та за медико-технічними вимогами, викладеними згідно потреб Замовника. На засіданні тендерного комітету прийнято рішення залишити медико-технічні вимоги і тендерну документацію без змін.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДІКОР,ЛТД" #34832841 |
Переможець |
848 199,70
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 20:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 13:24
|
Дод.уг. №3 на 20%.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 13:23
|
ПЗД - 3 - 20%.doc | зміни до договору |
22 січня 2021 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:53
|
Дод.уг. №2 на пролонг. на 21р..pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:52
|
ПЗД - 2 - до 31.03.2021.doc | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:48
|
Дод.уг. №1 підвищ. ціни.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:47
|
ПЗД - 1 - підвищ. ціни.doc | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 13:08
|
Дог. 57 від 10.03.2020 - Медікор.pdf | укладений |
10 березня 2020 13:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з підвищенням закупівельних цін на внутрішньому ринку України та відповідно до пункту 2 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 1.6 Договору № 57 від 10.03.2020р, Сторони дійшли згоди змінити ціну за одиницю товару до 10%, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 2. Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору № 57 від 10.03.2020р. 3. Інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII (зі змінами), п. 11.4 Договору та для безперебійного забезпечення Інституту Ліками (ДК 021:2015 – 33600000-6 – «Фармацевтичною продукцією»), Сторони погодились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31 березня 2021р., п.11.1 Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір вступає в силу з дати його підписання кожною Стороною та скріплення печаткою Сторін і діє до 31 березня 2021р.». 3. Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня по 31 березня 2021р., визначається Додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника. 4. Усі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п. 2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII (зі змінами), п. 11.4 Договору та для безперебійного забезпечення Інституту Ліками (ДК 021:2015 – 33600000-6 – «Фармацевтичною продукцією»), Сторони погодились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились збільшити суму Договору на 159 170,40 грн. (Сто п’ятдесят дев’ять тис. сто сімдесят грн. 40 коп.). 3. Викласти п. 3.3 Договору в наступній редакції: «3.3. Ціна цього Договору становить: 1 007 370,10 грн. (Один млн. сім тис. триста сімдесят грн. 10 коп.), в т.ч. ПДВ – 65 902,72 грн.». 4. Специфікацію викласти в новій редакції Додатком №1 до цієї додаткової угоди. 5. Усі інші умови Договору, залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |