Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природній газ
Очікувана вартість
962 000,00 UAH
UA-2020-02-04-002167-a 051890b1c1864954848e1eea467479d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипнюк Наталя Володимирівна

+380977222823 osvitaluka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Відділ освіти та культури Лука-Мелешківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43176373
Місцезнаходження: 23234, Україна , Вінницька обл., Вінницький район село Лука-Мелешківська, вул.Центральна 2А
Контактна особа: Скрипнюк Наталя Володимирівна
+380977222823
osvitaluka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 11:55
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 11:55
Початок аукціону: 28 лютого 2020 13:54
Очікувана вартість: 962 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
117300 м.куб
Природній газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23234, Україна, Вінницька область, с. Лука-Мелешківська, Центральна 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 10:11
Протокол.pdf
20 лютого 2020 10:11
додаток_3.docx
20 лютого 2020 10:11
Тендерна_документацiя із змінами (2).doc
04 лютого 2020 14:20
додаток_4.docx
04 лютого 2020 14:20
додаток_2.docx
04 лютого 2020 14:20
додаток_1 (1).docx
20 лютого 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 10:11
Протокол.pdf
20 лютого 2020 10:11
додаток_3.docx
04 лютого 2020 14:20
додаток_3.docx
20 лютого 2020 10:11
Тендерна_документацiя із змінами (2).doc
04 лютого 2020 14:20
Тендерна_документацiя із змінами (2).doc
04 лютого 2020 14:20
додаток_4.docx
04 лютого 2020 14:20
додаток_2.docx
04 лютого 2020 14:20
додаток_1 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-002167-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АС, Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 04 березня 2020 11:14
Щодо неправомірного визнання переможцем
Шановний Тендерний комітет!
Просимо звернути увагу на невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможцям Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" вимогам тендерної документації. По-перше, Розділом VI. "Результати торгів та укладання договору про закупівлю", п. 2 "строк укладання договору" встановлена вимога, щодо надання довідки від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданих не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Однак, у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" ВІДСУТНЯ вищезазначена довідка, яка містить інформацію щодо зареєстрованих рахунків видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів.
По-друге, згідно Додатку 4 до тендерної документації у Примітці до подання Проекту договору про закупівлю учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій міститься вимога, щодо заповнення всіх пунктів договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати укладення договору, ціни договору, Додаток. ОДНАК, на прушення вищезазначеної вимоги, Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ", надано в складі тендерної пропозиції файл "Проект договору".pdf, у якому містяться НЕ ЗАПОВНЕНІ пункти договору. (Зокрема, п.1.13, п.1.15, п.4.2.3, п.4.8, п.4.10, п.14.1)
По-третє, згідно інформації, що міститься у правому стовпці частини 4 (Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними) Розділу III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій)».
У лівому стовпці частини 4 (Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними) Розділу III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, наявна наступна вимога: «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Надати у складі пропозиції лист – погодження із такою умовою».
Тобто Учасники на виконання цієї вимоги за тендерною документацією, повинні надати у складі тендерної пропозиції – Лист погодження, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій).
Однак всупереч зазначеної вимозі за тендерною документацією, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" відсутній лист погодження із такою умовою.
Дане порушення згідно тендерної документації та Закону, не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій.
Отже Учасником не виконана вимога за тендерною документацією, щодо подання Листа- погодження, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій).
З цієї підстави тендерна пропозиція ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" не відповідає тендерної документації.
По-четверте, відповідно до пункту 10 Додатку 3 Документації "На підтвердження можливості проведення лабораторних досліджень проб газу, учасником надається чинний договір з акредитованою установою згідно чинного законодавства на провадження таких досліджень." У складі Пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" відсутній чинний договір з акредитованою установою згідно з чинним законодавством на провадження лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
На підтвердження зазначених порушень, додається Рішення АМКУ від 27.02.2020 №3794
Враховуючи вищезазначене, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. Просимо Тендерний комітет, скасувати рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися за відновленням порушеного права до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2020 13:02
Тендерний комітет Лука-Мелешківської сільської ради надає відповідь, Відповідь у прикріпленому листі

Документи подані скаржником

04 березня 2020 11:14
Рішення від 27.02.2020 №3794.pdf

Документи

05 березня 2020 13:02
лист-ідповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-04-002167-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АС, Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 13 березня 2020 23:13
Скарга
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконності визначення переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2020 20:08
Рішення від 17.03.2020 №5024.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 20:08
Рішення від 01.04.2020 №6251.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2020 20:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Процедуру скасовано за рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2020 14:14

Документи подані скаржником

13 березня 2020 23:13
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

25 березня 2020 09:01
Відповідь
08 квітня 2020 14:13
Протокол

Документи Органу Оскарження

17 березня 2020 20:08
Рішення від 17.03.2020 №5024.pdf
06 квітня 2020 20:30
Рішення від 01.04.2020 №6251.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-26-000008 ● d1edb313827e4cf281d965c169033ad8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2020 13:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.06.2020 №34
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.06.2020 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-02-04-002167-а 04.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-02 14:23:15

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-002167-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому замовником положення тендерної документації, а саме: пункт 2 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 5 Додатку 3 до тендерної документації, до яких внесені зміни, не відображені у вигляді закреслених даних та не розміщенні в електронній системі закупівель для перегляду після внесення змін до тендерної документації?
2. Чому у тендерній документації відсутня вимога для переможця торгів, щодо документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (пункт 2 Додатку 2 тендерної документації)?
3. Яким чином учасник ТОВ «АС», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 16 квітня 2020 року №36) обрано переможцем, виконав вимогу пункту 10 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання чинного договору з акредитованою установою згідно чинного законодавства на провадження лабораторних досліджень проб газу?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-06 15:14:28

Про надання пояснень на запит ДАСУ від 02.07.2020 року №14:23:15

Відділ освіти та культури Лука-Мелешківської сільської ради надає пояснення на запит ДАСУ від 02.07.2020 року №14:23:15

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Надаємо документи щодо розірвання договору від 27.04.2020 року №735 (20)Б. Під час публікації помилково вказана сума оплати за договором 533832,00 грн., в т.ч. ПДВ 88972,00 грн. За даним договором проплати не здійснювалися.

2020-07-18 13:49:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2020-07-21 10:30:39

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" 453 951,00
UAH з ПДВ
453 951,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" 534 888,00
UAH з ПДВ
529 961,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС 563 040,00
UAH з ПДВ
533 832,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 15:27
Електронний підпис
04 березня 2020 15:26
ПАКЕТ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
25 лютого 2020 14:18
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:28
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:27
Документи оренда.pdf
24 лютого 2020 15:27
Статут.pdf
24 лютого 2020 15:27
Ліцензія постанова 633.pdf
24 лютого 2020 15:27
Сертифікат ISO.pdf
24 лютого 2020 15:26
Фінансова звітність.pdf
24 лютого 2020 15:26
Перелік майна.pdf
24 лютого 2020 15:26
Довідки банку_18.02.2020.pdf
24 лютого 2020 15:26
Витяг з ЄДР від 06.02.2020р.pdf
24 лютого 2020 15:26
Відомості з ЄДР.pdf
24 лютого 2020 15:26
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 лютого 2020 15:26
Проект договору.pdf
24 лютого 2020 15:26
Додаток 3.pdf
24 лютого 2020 15:26
ст 17.pdf
24 лютого 2020 15:26
ІншІ документи.pdf
24 лютого 2020 15:26
Довідка щодо підпису.pdf
24 лютого 2020 15:26
2020-02-17 (5).pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 19:40
Електронний підпис
20 лютого 2020 19:38
Протокол НР (4).7z
20 лютого 2020 19:38
Наказ Фролова Ю.М (4).7z
20 лютого 2020 19:38
Лист для клієнтів (4).7z
20 лютого 2020 19:38
Гарантія 14598-19-169.7z
20 лютого 2020 19:38
Витяг із Статуту (4).7z
20 лютого 2020 19:38
Банківська ліцензія (4).7z
20 лютого 2020 19:38
66. санкції.pdf
20 лютого 2020 19:38
65. обмежувальні заходи.pdf
20 лютого 2020 19:38
65. достовірність_.pdf
20 лютого 2020 19:38
64. Про витрати.pdf
20 лютого 2020 19:38
64. можливість поставки.pdf
20 лютого 2020 19:38
61. дсту.pdf
20 лютого 2020 19:38
60. ст 17.pdf
20 лютого 2020 19:38
60. Витяг ЄДР.pdf
20 лютого 2020 19:38
60. Виписка з ЄДР .pdf
20 лютого 2020 19:38
56. Згода з технічними.pdf
20 лютого 2020 19:38
55. фхп січень.pdf
20 лютого 2020 19:38
55. ФХП (1).pdf
20 лютого 2020 19:38
55. копія фхп.pdf
20 лютого 2020 19:38
55. Паспорт ФХП.pdf
20 лютого 2020 19:38
55 гост.pdf
20 лютого 2020 19:38
53. технічні.pdf
20 лютого 2020 19:38
52. ст 17.pdf
20 лютого 2020 19:38
51.Копія договору Хорол.pdf
20 лютого 2020 19:38
51. Лист відгук .pdf
20 лютого 2020 19:38
51. Копія договору НВ.pdf
20 лютого 2020 19:38
51. Досвід.pdf
20 лютого 2020 19:38
51. Відгук НВ.pdf
20 лютого 2020 19:38
50. працівники.pdf
20 лютого 2020 19:38
49. мтб.pdf
20 лютого 2020 19:38
48. Згода істотні.pdf
20 лютого 2020 19:38
47. згода з істотними.pdf
20 лютого 2020 19:38
45. ДФС.pdf
20 лютого 2020 19:38
44. про скорочену.pdf
20 лютого 2020 19:38
44. Копія звіт 2018.pdf
20 лютого 2020 19:38
44. Баланс 2019 БГ_3 кв.pdf
20 лютого 2020 19:38
42. Розуміння умов.pdf
20 лютого 2020 19:38
40. Пролонгіція грм.pdf
20 лютого 2020 19:38
40. ISO 9001.pdf
20 лютого 2020 19:38
39. грм Вінницягаз.pdf
20 лютого 2020 19:38
36.ТПП.pdf
20 лютого 2020 19:38
36. тпп середньозважена.pdf
20 лютого 2020 19:38
36. Держзовнішінформ.pdf
20 лютого 2020 19:38
34.про ліцензію.pdf
20 лютого 2020 19:38
34. Постанова НКРЕКП.pdf
20 лютого 2020 19:38
33. Санкції.pdf
20 лютого 2020 19:38
32. про уповноважену.pdf
20 лютого 2020 19:38
31. опис.pdf
20 лютого 2020 19:38
30.код доступу.pdf
20 лютого 2020 19:38
29. копія статуту.pdf
20 лютого 2020 19:38
28.копія ПДВ.pdf
20 лютого 2020 19:38
28. про свідоцтво ПДВ.pdf
20 лютого 2020 19:38
28. ВИТЯГ ПДВ.pdf
20 лютого 2020 19:38
27. Відповідність.pdf
20 лютого 2020 19:38
24.Сертифікат екологія.pdf
20 лютого 2020 19:38
24. експертний висновок.pdf
20 лютого 2020 19:38
23. Довкілля з описом.pdf
20 лютого 2020 19:38
21. довкілля (2).pdf
20 лютого 2020 19:38
20. достатній обсяг.pdf
20 лютого 2020 19:38
19 гост.pdf
20 лютого 2020 19:38
17. Платіжне доручення.pdf
20 лютого 2020 19:38
15. формальні.pdf
20 лютого 2020 19:38
13. наказ про печатку.pdf
20 лютого 2020 19:38
12. Гарантійний проект.pdf
20 лютого 2020 19:38
11. Проект.pdf
20 лютого 2020 19:38
10. персональні.pdf
20 лютого 2020 19:38
8. про уповноважену.pdf
20 лютого 2020 19:38
7. Протокол №2.pdf
20 лютого 2020 19:38
7. Наказ № 2 Маланій.pdf
20 лютого 2020 19:38
5. виписка з протоколу.pdf
20 лютого 2020 19:38
4. відповідність ст 17.pdf
20 лютого 2020 19:38
3. Настанова .pdf
20 лютого 2020 19:38
2. наказ етична.pdf
20 лютого 2020 19:38
2. інструкція етична.pdf
20 лютого 2020 19:38
1. Підтвердження етики.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 09:41
Електронний підпис
17 квітня 2020 09:41
Довідка по ст.17.pdf
17 квітня 2020 09:41
довідка МВС.pdf
17 квітня 2020 09:41
public_doc (59).p7s
17 квітня 2020 09:41
public_doc (58).pdf
17 квітня 2020 09:41
Ліцензія.pdf
17 квітня 2020 09:41
Копія ліцензії.pdf
17 квітня 2020 09:41
Довідка.zip
17 квітня 2020 09:41
Довідка (1).zip
27 лютого 2020 10:37
Електронний підпис
27 лютого 2020 10:36
47 Довідка ТПП.PDF
27 лютого 2020 10:36
41. лист погодження.pdf
27 лютого 2020 10:35
40 Сертифікат якості.pdf
27 лютого 2020 10:35
39. технічні вимоги.pdf
27 лютого 2020 10:35
35. проект договору.pdf
27 лютого 2020 10:35
29. Фінансові документи.pdf
27 лютого 2020 10:34
10.1. Копія ліцензії.pdf
27 лютого 2020 10:34
10. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"

ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"

ТОВ АС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"
#39593306
Рішення скасоване 453 951,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 14:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"
#39593306
Відхилено 453 951,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 15:34
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"
#41849377
Відхилено 529 961,40
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 20:59
ТОВ АС
#31915956
Переможець 533 832,30
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 16:30

Документи

08 квітня 2020 15:34
Електронний підпис
08 квітня 2020 14:16
Протокол

Документи

14 квітня 2020 20:58
Електронний підпис
14 квітня 2020 20:54
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АС
#31915956
533 832,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 липня 2020 13:25
Додаткова угода №1 укладений
18 липня 2020 13:23
ПРОТОКОЛ укладений
18 липня 2020 13:23
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 15:06
договір укладений
28 квітня 2020 15:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 533 832,00
UAH (в тому числі ПДВ 88 972,00 UAH)
Причини розірвання договору: Висновок Державної Аудиторської служби України від 15.07.2020 року №UA-М-2020-06-26-000008