Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Відділ освіти та культури Лука-Мелешківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43176373 |
Місцезнаходження: | 23234, Україна , Вінницька обл., Вінницький район село Лука-Мелешківська, вул.Центральна 2А |
Контактна особа: |
Скрипнюк Наталя Володимирівна +380977222823 osvitaluka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 11:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 11:55 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 13:54 |
Очікувана вартість: | 962 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 810,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 10:11 |
Протокол.pdf | |
20 лютого 2020 10:11 |
додаток_3.docx | |
20 лютого 2020 10:11 |
Тендерна_документацiя із змінами (2).doc | |
04 лютого 2020 14:20 |
додаток_4.docx | |
04 лютого 2020 14:20 |
додаток_2.docx | |
04 лютого 2020 14:20 |
додаток_1 (1).docx |
20 лютого 2020 10:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2020 10:11 |
Протокол.pdf
|
|||
20 лютого 2020 10:11 |
додаток_3.docx
|
|||
20 лютого 2020 10:11 |
Тендерна_документацiя із змінами (2).doc
|
|||
04 лютого 2020 14:20 |
додаток_4.docx
|
|||
04 лютого 2020 14:20 |
додаток_2.docx
|
|||
04 лютого 2020 14:20 |
додаток_1 (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо звернути увагу на невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможцям Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" вимогам тендерної документації. По-перше, Розділом VI. "Результати торгів та укладання договору про закупівлю", п. 2 "строк укладання договору" встановлена вимога, щодо надання довідки від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданих не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Однак, у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" ВІДСУТНЯ вищезазначена довідка, яка містить інформацію щодо зареєстрованих рахунків видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів.
По-друге, згідно Додатку 4 до тендерної документації у Примітці до подання Проекту договору про закупівлю учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій міститься вимога, щодо заповнення всіх пунктів договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати укладення договору, ціни договору, Додаток. ОДНАК, на прушення вищезазначеної вимоги, Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ", надано в складі тендерної пропозиції файл "Проект договору".pdf, у якому містяться НЕ ЗАПОВНЕНІ пункти договору. (Зокрема, п.1.13, п.1.15, п.4.2.3, п.4.8, п.4.10, п.14.1)
По-третє, згідно інформації, що міститься у правому стовпці частини 4 (Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними) Розділу III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій)».
У лівому стовпці частини 4 (Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними) Розділу III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, наявна наступна вимога: «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Надати у складі пропозиції лист – погодження із такою умовою».
Тобто Учасники на виконання цієї вимоги за тендерною документацією, повинні надати у складі тендерної пропозиції – Лист погодження, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій).
Однак всупереч зазначеної вимозі за тендерною документацією, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" відсутній лист погодження із такою умовою.
Дане порушення згідно тендерної документації та Закону, не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій.
Отже Учасником не виконана вимога за тендерною документацією, щодо подання Листа- погодження, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій).
З цієї підстави тендерна пропозиція ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" не відповідає тендерної документації.
По-четверте, відповідно до пункту 10 Додатку 3 Документації "На підтвердження можливості проведення лабораторних досліджень проб газу, учасником надається чинний договір з акредитованою установою згідно чинного законодавства на провадження таких досліджень." У складі Пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" відсутній чинний договір з акредитованою установою згідно з чинним законодавством на провадження лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
На підтвердження зазначених порушень, додається Рішення АМКУ від 27.02.2020 №3794
Враховуючи вищезазначене, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. Просимо Тендерний комітет, скасувати рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися за відновленням порушеного права до Антимонопольного комітету України.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 березня 2020 23:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-26-000008 ● d1edb313827e4cf281d965c169033ad8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2020 13:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.06.2020 №34
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.06.2020 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-02-04-002167-а 04.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-02 14:23:15
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-002167-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому замовником положення тендерної документації, а саме: пункт 2 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 5 Додатку 3 до тендерної документації, до яких внесені зміни, не відображені у вигляді закреслених даних та не розміщенні в електронній системі закупівель для перегляду після внесення змін до тендерної документації?
2. Чому у тендерній документації відсутня вимога для переможця торгів, щодо документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (пункт 2 Додатку 2 тендерної документації)?
3. Яким чином учасник ТОВ «АС», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 16 квітня 2020 року №36) обрано переможцем, виконав вимогу пункту 10 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання чинного договору з акредитованою установою згідно чинного законодавства на провадження лабораторних досліджень проб газу?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-06 15:14:28
Про надання пояснень на запит ДАСУ від 02.07.2020 року №14:23:15
Відділ освіти та культури Лука-Мелешківської сільської ради надає пояснення на запит ДАСУ від 02.07.2020 року №14:23:15
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. Надаємо документи щодо розірвання договору від 27.04.2020 року №735 (20)Б. Під час публікації помилково вказана сума оплати за договором 533832,00 грн., в т.ч. ПДВ 88972,00 грн. За даним договором проплати не здійснювалися.
2020-07-18 13:49:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2020-07-21 10:30:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" |
453 951,00
UAH з ПДВ
|
453 951,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
534 888,00
UAH з ПДВ
|
529 961,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АС |
563 040,00
UAH з ПДВ
|
533 832,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" #39593306 |
Рішення скасоване |
453 951,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 14:14
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" #39593306 |
Відхилено |
453 951,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 15:34
|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Відхилено |
529 961,40
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 20:59
|
ТОВ АС #31915956 |
Переможець |
533 832,30
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2020 13:25
|
Додаткова угода №1 | укладений |
18 липня 2020 13:23
|
ПРОТОКОЛ | укладений |
18 липня 2020 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 15:06
|
договір | укладений |
28 квітня 2020 15:02
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
533 832,00
UAH (в тому числі ПДВ 88 972,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Висновок Державної Аудиторської служби України від 15.07.2020 року №UA-М-2020-06-26-000008 |