Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
1 132 823,00 UAH
UA-2020-02-04-002054-c b601a524da7249ce82c1dcbde1266cb6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Софілканич

+380994005979 sirotunec1980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ " ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01992660
Вебсайт: http://obd-svalyava.uz.ua
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Б. Хмельницького, буд. 1
Контактна особа: Марія Софілканич
+380994005979
sirotunec1980@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 14:30
Початок аукціону: 27 лютого 2020 11:24
Очікувана вартість: 1 132 823,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 339,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33984.69 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87.681 тисяча кубічних метрів
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, м.Салява, Б.Хмельницького,№1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 13:25
Додаток 8.docx
19 лютого 2020 13:25
Додаток 6.docx
19 лютого 2020 13:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx
19 лютого 2020 13:24
Додаток 7.docx
19 лютого 2020 13:24
Додаток 2 ст.17.docx
19 лютого 2020 13:24
Додаток 3 технічні та кількісті характеристики.docx
19 лютого 2020 13:24
Додаток 5 до Технічний опис.docx
19 лютого 2020 13:24
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx
04 лютого 2020 14:44
Додаток 4 до ТД (Проект Договору).doc
19 лютого 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 13:25
Додаток 8.docx
19 лютого 2020 13:25
Додаток 6.docx
19 лютого 2020 13:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx
13 лютого 2020 17:31
Тендерна документація (Природний газ).doc
04 лютого 2020 14:44
Тендерна документація (Природний газ).doc
19 лютого 2020 13:24
Додаток 7.docx
19 лютого 2020 13:24
Додаток 2 ст.17.docx
04 лютого 2020 14:44
Додаток 1 до ТД (Кваліфікаційні критерії).doc
19 лютого 2020 13:24
Додаток 3 технічні та кількісті характеристики.docx
04 лютого 2020 14:44
Додаток 2 до ТД (Відповідність вимогам ст.17 Закону).doc
19 лютого 2020 13:24
Додаток 5 до Технічний опис.docx
04 лютого 2020 14:44
Додаток 5 до ТД (Тендерна пропозиція).doc
19 лютого 2020 13:24
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx
04 лютого 2020 14:44
Додаток 3 до ТД (Технічні вимоги).doc
04 лютого 2020 14:44
Додаток 4 до ТД (Проект Договору).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-20-000028 ● 67939f8326034dc99968dda6c6d5f17d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.02.2020 № 9

Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 20.02.2020 № 9

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-04-002054-c 04.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: У звязку з
Виконано
Дата відміни: 26 лютого 2020 10:22
Коментар щодо відміни: При розробці та затвердженні тендерної документації, неправильно визначено предмет закупівлі, згідно ДК 021:2015 "ЄЗС". Дана помилка допущена при оприлюдненні річного плану та оголошенні про проведення даної закупівлі. У звязку з тим, що станом на сьогодні у Замовника відсутня технічна можливість у внесенні змін до річного плану закупівель, дана помилка не може бути усунута. Відповідно статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень.
Документи:
26 лютого 2020 10:22
Електронний підпис
26 лютого 2020 10:21
Протокол№17.pdf