Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури та картопля (картопля, горох сушений)
Очікувана вартість
484 050,00 UAH
UA-2020-02-04-001998-a 73be76ee16254ce9a413b0ad0398b33b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балицька Світлана Іванівна

380444018471 balitski05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий спеціалізований санаторій "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 05415970
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Пуща - Водиця, 7-ма лінія
Контактна особа: Балицька Світлана Іванівна
380444018471
balitski05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 12:22
Очікувана вартість: 484 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 420,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31700 кілограми
картопля - 31500 кг;
горох сушений – 200 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пункт 4 Договору. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставленого у відповідності до умов Договору товару, після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та видаткової накладної, підписаної уповноваженою особою та завіреної печаткою закладу. 4.2. До рахунка додаються: видаткова накладна, інші документи, оформленні належним чином. 4.3. Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар в межах бюджетного фінансування на 2020 рік з відстрочкою платежу 30 (тридцяти) банківських днів. 4.4. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані (поставлені) товари здійснювати протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 13:48
ТД Картопля.doc
04 лютого 2020 13:48
Титульний лист ТД Зарнові культури та картопля.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 05 лютого 2020 15:48
Дата відповіді: 07 лютого 2020 15:17
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Тендерний комітет замовника розглянув Ваше питання та повідомляє наступне. Згідно п. 4.4. «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу – «Загальні положення» затвердженої тендерної документації, строк поставки товару з дати укладання договору по 31.12.2020 року, кількість товарів: 31700 кг: картопля – 31500 кг.; горох сушений – 200 кг. Згідно Додатку №1 до тендерної документації «Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника. Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок. Графік завозу продукції з 9-00 до 14-00». Згідно пункту 5 Проекту Договору закупівлі «Поставка товарів» підпункту 5.1. Термін поставки товарів – протягом 2020 року. Товар повинен надходити згідно поданих заявок. Підпункт 5.2. пункту 5 Проекту Договору закупівлі «Поставка товарів», товар за цим Договором поставляється у відповідності до заявок з 9-00 до 14-00.
Враховуючи вищевикладене, товар поставляється за потреби за заявками замовника з 9-00 до 14-00 години з дати укладання договору по 31.12.2020 року, загальною кількістю товарів: 31700 кг: картопля – 31500 кг.; горох сушений – 200 кг. Замовник робить заявки за потреби без порушення умов договору.
Невідповідність документу до даної закупівлі
Дата подання: 05 лютого 2020 16:39
Дата відповіді: 07 лютого 2020 15:17
Даний дозвіл"Копію експлуатаційного дозвілу, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (ст.20. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості іхарчови хпродуктів", який ви вимагаєте не відноситься до цієї закупівлі. Тому прохання внести зміни до тендерної документації, і прибрати цей документ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет замовника розглянув Ваше питання та повідомляє наступне. Згідно підпункту 4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: Копію експлуатаційного дозвілу, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (ст.20. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Обов’язки операторів ринку передбачені статтею 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", виконання яких вимагає замовник у тендерній документації без аналізу господарської діяльності самих операторів ринку (учасників).

Тендерний комітет наголошує, що у затвердженій тендерній документації у останньому абзаці пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено наступне: Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, в такому разі учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
Приймаючі до уваги вищевикладене, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін у тендерну пропозиції за Вашим питанням, замовник на цій стадії проведення торгів не проводить оцінку пропозицій учасників та не проводить аналіз поданих документів учасників, дискримінаційні вимоги у тендерній документації відсутні. Якщо Ви вважаєте, що ваша господарська діяльність не передбачає отримання експлуатаційного дозвілу, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі, при підготовці тендерної пропозиції, маєте право скористатись правом викладеним у останньому абзаці пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, в такому разі учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" 376 620,00
UAH з ПДВ
376 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС" 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 16:06
ст.17 перем..pdf
19 лютого 2020 14:48
санкції.pdf
19 лютого 2020 14:39
Копия по рах.№1.pdf
19 лютого 2020 14:28
Копия оплата оренди.pdf
19 лютого 2020 14:20
квал.вимоги.pdf
19 лютого 2020 13:39
ліцензія.pdf
19 лютого 2020 13:26
листи та довідки.pdf
19 лютого 2020 12:52
проект д-ру.pdf
19 лютого 2020 12:52
ЦП.pdf
19 лютого 2020 11:04
холод..pdf
19 лютого 2020 11:04
якість.pdf
19 лютого 2020 11:03
серт.ісо 2020р..pdf
19 лютого 2020 11:03
ст.17.pdf
19 лютого 2020 11:03
програма предумова.pdf
19 лютого 2020 11:03
оріг.сист.упр.безп.,як..pdf
19 лютого 2020 11:03
свідотства авто копія.pdf
19 лютого 2020 11:03
РЄЕСТР.ПОТ.ОБ..pdf
19 лютого 2020 11:03
оборотн.сальд.відом..pdf
19 лютого 2020 11:02
квал.вимоги.pdf
19 лютого 2020 11:02
Копия статут.pdf
19 лютого 2020 11:02
листи та довідки.pdf
19 лютого 2020 11:02
договора поставщ.pdf
19 лютого 2020 11:02
Копия договір випроб..pdf
19 лютого 2020 11:02
досвід.pdf
19 лютого 2020 11:02
Копия д-р тр..pdf
19 лютого 2020 11:02
Копия акт огляда.pdf
19 лютого 2020 11:02
Копия ваги.pdf
19 лютого 2020 11:02
Копия оплата оренди.pdf
19 лютого 2020 11:02
наказ директор копія.pdf
19 лютого 2020 11:01
договір оренди копія.pdf
19 лютого 2020 11:01
договір вет.сан.послуг.pdf
19 лютого 2020 11:01
договір Метро2020.pdf
19 лютого 2020 11:01
дезінф.авто.pdf
19 лютого 2020 11:01
договір тд калинівка.pdf
19 лютого 2020 11:01
витяг ТС 04.07.2019 копія.pdf
19 лютого 2020 11:01
акрідит НАССР.pdf
19 лютого 2020 11:01
договір випроб..pdf
19 лютого 2020 11:01
графік аудіту.pdf
19 лютого 2020 11:01
дог.дез.склад2020.pdf
19 лютого 2020 11:01
акт огляда.pdf
19 лютого 2020 11:01
ваги.pdf
19 лютого 2020 11:01
довідка персонал.pdf
19 лютого 2020 11:01
асортимент.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 23:09
22. договір з лаб.pdf
18 лютого 2020 23:09
9.5 мед книжка бурка.pdf
18 лютого 2020 23:09
9. Працівники.pdf
18 лютого 2020 23:09
7. ст. 17.pdf
18 лютого 2020 23:09
6. МТБ.pdf
18 лютого 2020 23:09
16. про перевірку.pdf
18 лютого 2020 23:09
9.4 мед книга гостило.pdf
18 лютого 2020 23:09
9.3 мед книжка акімова.pdf
18 лютого 2020 23:09
9.2 мед книжка тимощук.pdf
18 лютого 2020 23:09
9.1 мед книжка орешко.pdf
18 лютого 2020 23:09
7.1 про санкції.pdf
18 лютого 2020 23:09
7. ст. 17.pdf
18 лютого 2020 23:09
6.2 Оренда складу.pdf
18 лютого 2020 23:09
5. ISO.pdf
18 лютого 2020 23:09
4.1 Виписка ЄДР.pdf
18 лютого 2020 23:09
4. свідоцтво платн.ПДВ.pdf
18 лютого 2020 23:09
2. статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"

ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"
#31243650
Переможець 376 620,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"
#31243650
376 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 19:51
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 17:07
Додаткова техноснаб Д № 35.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 15:17
Додаткова угода № 2 до договору № 35.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 11:31
Додаткова угода № 1 до договору № 35.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 09:43
Договір № 35.pdf укладений
03 березня 2020 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78 597,11
UAH (в тому числі ПДВ 13 099,52 UAH)