Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зернові культури та картопля
(картопля, горох сушений)
Очікувана вартість
484 050,00 UAH
UA-2020-02-04-001998-a ● 73be76ee16254ce9a413b0ad0398b33b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячий спеціалізований санаторій "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 05415970 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , Київська обл., Київ, Пуща - Водиця, 7-ма лінія |
Контактна особа: |
Балицька Світлана Іванівна 380444018471 balitski05@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 484 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 420,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31700 кілограми
картопля - 31500 кг;
горох сушений – 200 кг
горох сушений – 200 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пункт 4 Договору. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставленого у відповідності до умов Договору товару, після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та видаткової накладної, підписаної уповноваженою особою та завіреної печаткою закладу. 4.2. До рахунка додаються: видаткова накладна, інші документи, оформленні належним чином. 4.3. Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар в межах бюджетного фінансування на 2020 рік з відстрочкою платежу 30 (тридцяти) банківських днів. 4.4. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані (поставлені) товари здійснювати протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2020 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2020 13:48 |
ТД Картопля.doc | |
04 лютого 2020 13:48 |
Титульний лист ТД Зарнові культури та картопля.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо поставки
Дата подання: 05 лютого 2020 15:48
Дата відповіді: 07 лютого 2020 15:17
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Тендерний комітет замовника розглянув Ваше питання та повідомляє наступне. Згідно п. 4.4. «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу – «Загальні положення» затвердженої тендерної документації, строк поставки товару з дати укладання договору по 31.12.2020 року, кількість товарів: 31700 кг: картопля – 31500 кг.; горох сушений – 200 кг. Згідно Додатку №1 до тендерної документації «Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника. Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок. Графік завозу продукції з 9-00 до 14-00». Згідно пункту 5 Проекту Договору закупівлі «Поставка товарів» підпункту 5.1. Термін поставки товарів – протягом 2020 року. Товар повинен надходити згідно поданих заявок. Підпункт 5.2. пункту 5 Проекту Договору закупівлі «Поставка товарів», товар за цим Договором поставляється у відповідності до заявок з 9-00 до 14-00.
Враховуючи вищевикладене, товар поставляється за потреби за заявками замовника з 9-00 до 14-00 години з дати укладання договору по 31.12.2020 року, загальною кількістю товарів: 31700 кг: картопля – 31500 кг.; горох сушений – 200 кг. Замовник робить заявки за потреби без порушення умов договору.
Враховуючи вищевикладене, товар поставляється за потреби за заявками замовника з 9-00 до 14-00 години з дати укладання договору по 31.12.2020 року, загальною кількістю товарів: 31700 кг: картопля – 31500 кг.; горох сушений – 200 кг. Замовник робить заявки за потреби без порушення умов договору.
Невідповідність документу до даної закупівлі
Дата подання: 05 лютого 2020 16:39
Дата відповіді: 07 лютого 2020 15:17
Даний дозвіл"Копію експлуатаційного дозвілу, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (ст.20. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості іхарчови хпродуктів", який ви вимагаєте не відноситься до цієї закупівлі.
Тому прохання внести зміни до тендерної документації, і прибрати цей документ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет замовника розглянув Ваше питання та повідомляє наступне. Згідно підпункту 4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: Копію експлуатаційного дозвілу, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (ст.20. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Обов’язки операторів ринку передбачені статтею 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", виконання яких вимагає замовник у тендерній документації без аналізу господарської діяльності самих операторів ринку (учасників).
Тендерний комітет наголошує, що у затвердженій тендерній документації у останньому абзаці пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено наступне: Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, в такому разі учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
Приймаючі до уваги вищевикладене, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін у тендерну пропозиції за Вашим питанням, замовник на цій стадії проведення торгів не проводить оцінку пропозицій учасників та не проводить аналіз поданих документів учасників, дискримінаційні вимоги у тендерній документації відсутні. Якщо Ви вважаєте, що ваша господарська діяльність не передбачає отримання експлуатаційного дозвілу, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі, при підготовці тендерної пропозиції, маєте право скористатись правом викладеним у останньому абзаці пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, в такому разі учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
Обов’язки операторів ринку передбачені статтею 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", виконання яких вимагає замовник у тендерній документації без аналізу господарської діяльності самих операторів ринку (учасників).
Тендерний комітет наголошує, що у затвердженій тендерній документації у останньому абзаці пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено наступне: Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, в такому разі учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
Приймаючі до уваги вищевикладене, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін у тендерну пропозиції за Вашим питанням, замовник на цій стадії проведення торгів не проводить оцінку пропозицій учасників та не проводить аналіз поданих документів учасників, дискримінаційні вимоги у тендерній документації відсутні. Якщо Ви вважаєте, що ваша господарська діяльність не передбачає отримання експлуатаційного дозвілу, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі, при підготовці тендерної пропозиції, маєте право скористатись правом викладеним у останньому абзаці пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, в такому разі учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" #31243650 |
Переможець |
376 620,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 19:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 17:07
|
Додаткова техноснаб Д № 35.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 15:17
|
Додаткова угода № 2 до договору № 35.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2020 11:31
|
Додаткова угода № 1 до договору № 35.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2020 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 09:43
|
Договір № 35.pdf | укладений |
03 березня 2020 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |