Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт фасадів та термомодернізація нежилої будівлі Іванівського сільського будинку культури по вул. Зарічна, 4, с. Іванівське Донецької області».
Очікувана вартість
1 639 673,80 UAH
UA-2020-02-04-001791-c 39cdd798a19e46c482a988ea792615bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Павлов

+380627449875
+380953374034
03360147@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ БАХМУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03360147
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., М.БАХМУТ, ВУЛ.О.СИБІРЦЕВА, БУД. 214
Контактна особа: Дмитро Павлов
+380627449875,+380953374034
03360147@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 12:12
Очікувана вартість: 1 639 673,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 198,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт фасадів та термомодернізація нежилої будівлі Іванівського сільського будинку культури по вул. Зарічна, 4, с. Іванівське Донецької області».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться після сдачі актів КБ2, КБ3. Переможцю закупівлі після заключення Договору може бути виплачено аванс у розмірі 30% від загальної суми Договору. Детальніше у тендерній документації та проекту Договору. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 13:07
Перелік змін.doc
11 лютого 2020 13:07
ДОДАТОК_№_3__Проект_Договору_ (1).docx
04 лютого 2020 14:19
ДОДАТОК_№_3__Проект_Договору_ (1).docx
11 лютого 2020 13:07
ДОДАТОК_№_2_Перелiк_документiв (1).docx
04 лютого 2020 14:19
ДОДАТОК_№_2_Перелiк_документiв (1).docx
11 лютого 2020 13:07
ТД_Ивановское._клуб.doc
04 лютого 2020 14:19
ТД_Ивановское._клуб.doc
06 лютого 2020 11:37
зведений кошторис.rar
05 лютого 2020 16:25
зведений кошторис.rar
04 лютого 2020 14:19
ДОДАТОК_№_1_Тендерна_пропозицiя (1).docx
04 лютого 2020 14:19
ДОДАТОК_№_4__Графiк_виконання_буд.робiт (1).docx
04 лютого 2020 14:19
Іванівське, ДК, Проектно-кошторисна докум.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність кошторисної документації
Дата подання: 05 лютого 2020 08:43
Дата відповіді: 05 лютого 2020 16:32
У складі тендерної документації відсутня кошторисна документація. Як учасник може узнати склад робіт який потрібно виконати по об'єкту?
Відповідь: Доброго дня!

Дякуємо за Вашу увагу, кошторисна документація дійсно не була завантажена. Наразі це виправлено, до завантажених документів додано файл "зведений кошторис.rar", де, сподіваємось, є уся необхідна інформація.
Загальні питання
Дата подання: 07 лютого 2020 11:45
Дата відповіді: 10 лютого 2020 11:50
Доброго дня. У проекті договору до Тендерної документації у п. 4.5 зазначено, що кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та отримання сертифікату про введення в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту. Хочемо зазначити, що об’єкти з класом відповідності СС1 не потребують отримання сертифікату. Також поясніть , будь ласка, чому Учасник повинен мати розрахунковий рахунок відкритий у органах Державної казначейської служби України (п.4.7, 4.10 договору та ін.). Замовник у договорі зазначає що фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів бюджету Бахмутської міської об'єднаної територіальної громади, у сумі _ грн., та за рахунок Державного фонду регіонального розвитку, у сумі __ грн. (Додаток №3). Як учасник повинен скласти додаток 3 до договору План фінансування, якщо ніде в Тендерної документації не визначено скільки коштів надходить з ДФРР а скільки з бюджету? У додатку 2 до документації в п. 4.6. учасник має надати копію балансу, звіту про фінансові результати (або іншого аналогічного звітного документу) за попередній рік та півріччя поточного року. Згідно Постанови КМУ № 419 від 28.02.2000р. фінансова звітність за 2019р. надається не пізніше 28.02.2020 р. Також маємо зазначити, що суб’єкти малого підприємництва надають фінансову звітність один раз на рік. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу, Ви праві щодо сертифікату, пункт 4.5 буде відкориговано - вимоги щодо сертифікату видалимо. Що стосується розрахункового рахунку - Учасник повинен мати розрахунковий рахунок відкритий у органах Державної казначейської служби України відповідно до ПКМУ від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Витяг: «2-1. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг.». Додаток 3 до Договору (План фінансування) заповнювати будемо ми, після визначення переможця. Що стосується копії балансу, звіту про фінансові результати (або іншого аналогічного звітного документу) за попередній рік, ми відкоригуємо вимогу у такій редакції: «за 2019, або, за відсутністю такового з поважних причин, за 2018 рік»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-001791-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СТРОЙЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:34215390
Дата подання: 07 лютого 2020 13:31
Дискримінаційні вимоги
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно додатку 2 до Тендерної документації Замовник висуває наступні вимоги п. 2.10, п. 2.11., 2.12. Організаційні вимоги та Кадрові вимоги. Ці вимоги вважаємо дискримінаційними, оскільки вони вказують за якою спеціалізацією, або за яким факультетом повинен мати освіту та чи інша посадова особа Учасника. Також в п. 2.12 вимагається спеціаліст з монтажу внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, зокрема, для монтажу водопостачання та водовідведення (водопостачання, каналізація,водопостачання та водовідведення) та опалення, вентиляції і кондиціювання повітря, тобто робіт які відсутні у складі технічного завдання до Тендерної документації. У цих пунктах вказуються фахівці за посадами головного інженері, начальника будівельної дільниці , майстра, техніка-будівельника деякі з них не є обов’язковими та можуть бути відсутні на підприємстві, що також є дискримінаційними вимогами. В п.2.11 Замовник вимагає щоб фахівці Учасника мали освіту за факультетами промислове та цивільне будівництво хоча існують і інші факультети такі як архітектор, міське будівництво та господарство, сільськогосподарське будівництво та інше.
В зв'язку з цим вимагаємо вилучити п. 2.10., 2.11, 2.12. з додатку 2 до тендерної документації, як дискримінаційні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 12:01
Доброго дня! Нажаль, у Prozorro відсутній варіант рішення "задовільнити вимогу частково", але саме таке рішення ми бачимо більш правільним. Задовільнити Вашу вимогу повністю та допустити до роботи працівників без освіти або з невідповідною освітою ми не могли. Відхилити ж повністю Вашу вимогу теж не зовсім вірне рішення - бо частково Ви маєте рацію. Тому ми відхиляємо Вашу вимогу, але пункти 2.10, 2.11, 2.12 буде відкориговано з метою послаблення кваліфікаційних вимог. Подробиці у файлі.
Номер вимоги: UA-2020-02-04-001791-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТРОЙЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:34215390
Дата подання: 25 лютого 2020 16:31
Про визнання переможцем ТОВ "Будремсервіс"
ПП «Стройлайф»
Код ЄРДПОУ 34215390
Адреса: 84500, Донецька обл.,
м. Бахмут, вул. Незалежності, 73
ovanesov.r.@ukr.net

ВИМОГА
Кому: Управління культури Бахмутської міської ради
Код за ЄДРПОУ: 03360147
Місцезнаходження: 84500, Донецька область, м. Бахмут, вул. О. Сибірцева, 214
Назва предмету закупівлі: «Капітальний ремонт фасадів та термомодернізація нежилої будівлі Іванівського сільського будинку культури по вул. Зарічна, 4, с. Іванівське Донецької області» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Тендер ID: UA-2020-02-04-001791-c
ВИМОГА:
1. Скасувати Протокол №5 засідання тендерного комітету від 20 лютого 2020 року про дискваліфікацію ПП «Стройлайф» як такого що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
2. Визнати ПП «Стройлайф» Переможцем за критерієм найнижчої ціни.
3. Скасувати Протокол №6 від 21.02.2020 року про визнання переможцем ТОВ «Будремсервіс».
20 лютого 2020 року були проведені торги по закупівлі, по результатам яких ПП «Строй-лайф» проходило кваліфікацію як переможець торгів за критерієм найнижчої ціни, яка скла-дала 1 379 793,00 гривень та було дискваліфіковано, згідно протоколу № 5 засідання тендер-ного комітету, від 20 лютого 2020 р. на підставі ніби то інформації з бази даних Державної фіскальної служби України, де ніби то розміщена інформація про наявність податкового боргу (а саме єдиного податку).
Після того Протоколом № 6 від 21.02.2020 року Тендерний комітет визнав переможцем ТОВ «Будремсервіс» з ціною 1 622 900,00 гривень.
Ми категорично не можемо з цим погодитись і вимагаємо виконати пункти вищезазна-ченої вимоги з наступних причин. По суті вимоги:
Згідно п.3.1. Додатка 2 Тендерної документації «Документи, що підтверджують відсут-ність підстав для відмови в участі в закупівлі», учасникам необхідно надати: «3.1. Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, надається в довільній формі, згідно Довідки наведеної нижче.» Надалі надається «Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі», яка була надана учасником ПП «Стройлайф».
Згідно п.3.6. Додатка 2 Тендерної документації «Документи, що підтверджують відсут-ність підстав для відмови в участі в закупівлі», учасникам необхідно надати: «3.6. Оригінал довідки з державного податкового органу/його територіального відділення про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету, для довідок з встановленим строком дійсності не більш десятиденної давнини з моменту її видання або довідок без зазначення строку їх дійсності. **» В примітці сказано «** Спосіб документального підтвердження згідно з законодавством відсутності підстав для відмови визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Документи завантажуються в електронному вигляді, а також надаються Замовнику торгів за наступною адресою: 84500, м. Бахмут, Донецька обл., вул. Миру, 44, каб. 508, у строки, встановлені чинним законодавством.»
Тобто Замовник спочатку повинен визнати учасника Переможцем, а вже потім протягом п’яти днів вимагати в нього документального підтвердження відсутності заборгованості. Закон дає право замовнику визначати спосіб цього підтвердження і замовник Управління культури Бахмутської міської ради вибрав цей спосіб і вказав його в Тендерній документації : «Оригінал довідки з державного податкового органу», що також надав учасник ПП «Стройлайф». Замовник не вимагав ніяких сканів з інтернет ресурсів, які є лише довідковими, які не мають силу офіційного документу і ніким не засвідчені.
Замовник при винесені рішення про дискваліфікацію ПП «Стройлайф» порушив вимоги Тендерної документації, які ж сам і виклав, порушив ст.. 3, 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, в Протоколі № 5 сказано, що юрисконсульт І категорії ЦБУК Миронова А.П. вказала на не-обхідність дискваліфікації ПП «Стройлайф» «відповідно до п.13. частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Але в частині 1 статті 17 лише 10 пунктів і пункту 13 не існує. Тому дискваліфікація виконувалася відповідно до неіснуючого пункту Закону.
По суті справи:
У складі тендерної документації учасник ПП «Стройлайф» надав довідку у довільній фо-рмі, яка вимагалася п.3.1. Додатка 2 Тендерної документації, на надав довідку від ГУ ДПС у Донецькій області про відсутність заборгованості на 18.02.2020 р, з мокрою печаткою, підписану двома посадовими особами ГУ ДПС , в якій сказано, що вона є дійсною до 27.02.2020р.
Оскільки замовник не виставляв інших вимог до надання інформації, в складі тендерної документації учасником надана ПОВНА ТА ДОСТОВІРНА інформація про відсутність заборговонасті перед бюджетом по податках та зборах. У додатку 2 Тендерної документації в Примітці п. «В» написано: «у разі необхідності замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника;» Тобто щоб інформація була достовірною, необхідний офіційний документ. З додатку №1 до протоколу не вбачається, що цей документ має ознаки офіційного. Відсутня печатка та підпис уповноваженої особи. Не накладений елекронно-цифровий підпис. Відсутні данні відповідального за достовірність інформації на інтернет-ресурсі. Тобто замовник не отримав офіційну інформацію з державного територіального відділення ДПС про наявність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету ПП «Стройлайф». І не перевірив інфо-рмацію з інтернет-ресурсу.
ПП «Стройлайф» звернулося за роз’ясненнями до ГУ ДПС у Донецький області, і була отримана відповідь, що це-технічна помилка, яка виникла у зв’язку з приєднанням до територіальної громади м. Бахмут територіальних громад сіл та селищ Бахмутського району. Також у офіційному листі ГУ ДПС у Донецький області зазначено що відображена сума несплаченого податкового зобов’язання за єдиним податком фактично є сплаченою своєчасно. З цього виходить, що дискваліфікація ПП «Стройлайф» була не справедливою та не обґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Ця несправедлива дискваліфікація призвела до визнання переможцем ТОВ «Будремсервіс» із значно вищою ціною, яка перевищує ціну ПП «Стройлайф» на 243 107,00 гривень, що було б достатньою економією для місцевого бюджету.
Тому ми вимагаємо також скасувати протокол №6 про рішення щодо визнання перемо-жцем ТОВ «Будремсервіс», якого було визнано переможцем з порушенням.
У іншому рази будемо змушені подати скаргу в АМКУ відповідно до ст.. 18 ЗУ «Про пуб-лічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (остання редакція). А також вимагати відшкодування витрат за подання скарги в АМКУ (15 000,00 грн.) через господарський суд за рахунок Замов-ника.
Вважаємо дискваліфікацію ПП «Стройлайф» не справедливою та не обґрунтованою, та вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації наданої тендерної пропозиції.
Додатки:
1. Платіжне доручення № 1830 від 31.01.2020 р.
2. Лист ГУ ДПС у Донецькій області 14928/10/05-99-50-06 від 21.02.2020
3. Довідка ГУ ДПС у Донецькій області від 18.02.2020



Директор ПП «Стройлайф»________________________ Черепня О.Ю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 11:57
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Стройлайф» є й інші підстави для її відхилення, а саме:
1. У проекті Договору не заповнено пункт 4.10 (рахунок, відкритий у органах ДКСУ) та відсутня будь-яка інформація про наявність такого рахунку або діяльність, спрямовану на його відкриття. Наявність такого рахунку у учасників є обов’язковою умовою;
2. У пояснювальній записці вказано середньомісячну норму тривалості робочого часу 166,08 люд.-г., але, згідно листа Міністерства соціальної політики України від 29.07.2019р. №1133/0/206-19, середньомісячна тривалість робочого часу в 2020 році становить 166,83 годин;
3. Відсутня інформація про працівників (та їх спеціалізацію), які будуть виконувати роботи з монтажу внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання та інженерних споруд (пункт 2.12 додатку №2 до Тендерної документації). Також відсутній документ, який би пояснював відсутність цих даних;
4. Відсутні розрахунки загальновиробничих витрат по підприємству відповідно до розділу 4.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Керівництво по визначенню загальновиробничих і адміністративних витрат і прибутку в будівництві "при визначенні загальновиробничих витрат (ЗВВ) в складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на:
- заробітну плату працівників, яка враховується в ЗВВ, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, яку планує отримувати на об'єкті замовлення;
- покриття інших статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, пропонованих до виконання.
5. Порушення трудових відносин. За цивільно-правовим договором відносини регламентується не трудовим законодавством, а виключно цивільним. Відповідно до статті 901 Цивільного кодексу України, за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Статтею 21 Кодексу законів про працю України, визначено, що трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, дотримуючись внутрішнього трудового розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. ПП «Стройлайф» в тендерній документації надав цивільно правові договори які складено некоректно. Пункти договору мають всі ознаки трудових договорів. За своєю специфікою посада головного інженера є керівною посадою яка відповідає за процеси робіт на підприємстві і не може не підчинятися внутрішньому трудовому розпорядку. Тобто учасник не має підтвердження інформації про наявність працівників згідно п 2.5. «Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника.»
Подробиці у прикріпленій сканкопії протоколу

Документи

10 лютого 2020 12:01
сканирование0039.pdf

Документи

28 лютого 2020 11:57
Протокол 8 Стройлайф.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТРОЙЛАЙФ" 1 379 793,00
UAH з ПДВ
1 379 793,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 1 631 113,20
UAH з ПДВ
1 622 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ОПИТНЕНСЬКЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОГРЕС" 1 636 242,13
UAH з ПДВ
1 623 993,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 14:24
Електронний підпис
19 лютого 2020 14:21
Фін.звіт 2018 р ориг..pdf
19 лютого 2020 14:21
Фін.звіт 2018 копія.pdf
19 лютого 2020 14:21
Статут копія.pdf
19 лютого 2020 14:21
Статут 03.02.20.pdf
19 лютого 2020 14:21
Паспорт Черепня ориг..pdf
19 лютого 2020 14:21
Опис, виписка копія.pdf
19 лютого 2020 14:21
Опис Виписка 03.02.20.pdf
19 лютого 2020 14:21
Ліцензія ориг.pdf
19 лютого 2020 14:21
Документ_ЄДР_1006315735.zip
19 лютого 2020 14:21
Дозволи-ОРИГИНАЛ.pdf
19 лютого 2020 14:21
Довідка налоговая.pdf
19 лютого 2020 14:21
Довідка банкрутство.pdf
19 лютого 2020 14:21
Довідка (40).zip
19 лютого 2020 14:21
Довідка (39).zip
19 лютого 2020 14:21
Гарант_я 008 148 ГР.rar
19 лютого 2020 14:21
Відомості з ЄДР копія.pdf
19 лютого 2020 14:21
Витяг ПП 10.02.20.pdf
19 лютого 2020 14:21
Витяг з реєстру ПП.pdf
19 лютого 2020 14:21
Витяг з реєстру ПП коп..pdf
19 лютого 2020 14:21
Витяг з ЄДР копія.pdf
19 лютого 2020 14:21
Розрахунки.pdf
19 лютого 2020 14:21
Пояснювальна записка.pdf
19 лютого 2020 14:21
Локальний кошторис.pdf
19 лютого 2020 14:21
Договірна ціна.pdf
19 лютого 2020 14:21
4 Довідка досвід 1.2 коп..pdf
19 лютого 2020 14:21
4 Довідка досвід 1.1 коп..pdf
19 лютого 2020 14:21
20 Довідка гаран..pdf
19 лютого 2020 14:21
19 Довідка под.забарг..pdf
19 лютого 2020 14:21
18 Довідка програма.pdf
19 лютого 2020 14:21
17 Довідка ст9.pdf
19 лютого 2020 14:21
15 Довідка не судим.pdf
19 лютого 2020 14:21
14 Довідка не кор..pdf
19 лютого 2020 14:21
13 Довідка антиконк.дії.pdf
19 лютого 2020 14:21
12 довідка не коруп..pdf
19 лютого 2020 14:21
11 Довідка.pdf
19 лютого 2020 14:21
9 Довідка тех.характер..pdf
19 лютого 2020 14:21
7 Довідка довкілля.pdf
19 лютого 2020 14:21
6 Довідка ст.17.pdf
19 лютого 2020 14:21
5 Довідка субпідряд.pdf
19 лютого 2020 14:21
4 Довідка досвід.pdf
19 лютого 2020 14:21
3 Довідка працівники.pdf
19 лютого 2020 14:21
3 Довідка прац..pdf
19 лютого 2020 14:21
3 Довідка прац. ІТП.pdf
19 лютого 2020 14:21
2 Довідка МТБ.pdf
19 лютого 2020 14:21
2 Довідка МТБ 3.pdf
19 лютого 2020 14:21
2 Довідка МТБ 2.pdf
19 лютого 2020 14:21
2 Довідка МТБ 1.pdf
19 лютого 2020 14:21
1 Заява пропозиція.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 15:17
3 Довідки.PDF
24 лютого 2020 09:51
1 Пропозиція.PDF
19 лютого 2020 14:28
Електронний підпис
19 лютого 2020 14:22
21 Інше.PDF
19 лютого 2020 14:22
20 Пропозиція.PDF
19 лютого 2020 14:22
19 Проект договору.PDF
19 лютого 2020 14:22
18 Календарний графік.PDF
19 лютого 2020 14:22
15 Гарантійний термін.PDF
19 лютого 2020 14:22
14 Довідка довкілля.PDF
19 лютого 2020 14:22
12 Дозвіл.PDF
19 лютого 2020 14:22
11 Ліцензії.PDF
19 лютого 2020 14:22
5 2 Досвід.pdf
19 лютого 2020 14:22
5 1 Досвід.pdf
19 лютого 2020 14:22
3 Наявність обладнання.pdf
19 лютого 2020 14:22
2 1 Довідка банк.PDF
19 лютого 2020 14:22
0 7 Рейтинг_Скан.pdf
19 лютого 2020 14:22
0 6 Рейтинг.zip
19 лютого 2020 14:22
0 5 Ліцензія_скан.pdf
19 лютого 2020 14:22
0 4 Лiцензiя.zip
19 лютого 2020 14:22
0 3 Довіреність_скан.pdf
19 лютого 2020 14:22
0 2 Довiренiсть_Рижий.zip
19 лютого 2020 14:22
0 1 Гарантия_670.zip

Публічні документи

19 лютого 2020 15:55
Електронний підпис
19 лютого 2020 15:54
калькуляция.pdf
19 лютого 2020 15:24
Електронний підпис
19 лютого 2020 15:12
r_109_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
19 лютого 2020 15:12
r_109_ДЦ_ССР.PDF
19 лютого 2020 15:12
r_109_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
19 лютого 2020 15:12
r_109_ДЦ_ИВР.pdf
19 лютого 2020 15:12
r_109_ДЦ_ДЦ-прибут.pdf
19 лютого 2020 15:12
r_109_ДЦ_ДЦ-ПЗ.pdf
19 лютого 2020 15:12
r_109_ДЦ_ДЦ.PDF
19 лютого 2020 15:12
лист видгук.PDF
19 лютого 2020 15:12
ліцензія на будівн.PDF
19 лютого 2020 15:12
статут.PDF
19 лютого 2020 15:12
сертифікат.PDF
19 лютого 2020 15:12
розрахунок ЗП.PDF
19 лютого 2020 15:12
Проект договору .PDF
19 лютого 2020 15:12
про банкрутство.PDF
19 лютого 2020 15:12
прикази дирек.и бухг..pdf
19 лютого 2020 15:12
паспорт директора.pdf
19 лютого 2020 15:12
наявність працівників.PDF
19 лютого 2020 15:12
лист пояснення.PDF
19 лютого 2020 15:12
заява пропозиція.PDF
19 лютого 2020 15:12
захист довкілля.PDF
19 лютого 2020 15:12
досвід виконання.PDF
19 лютого 2020 15:12
довідка субпідряд.PDF
19 лютого 2020 15:12
довідка мат-техї база.PDF
19 лютого 2020 15:12
Довідка коррупція.PDF
19 лютого 2020 15:12
відомості.PDF
19 лютого 2020 15:12
Банківська гарантія.rar
19 лютого 2020 15:12
баланс ПРОГРЕСС.PDF
19 лютого 2020 15:12
аналог.акт2.PDF
19 лютого 2020 15:12
аналог.акт1.PDF
19 лютого 2020 15:12
аналог.акт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТРОЙЛАЙФ"

ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"

ОПИТНЕНСЬКЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОГРЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СТРОЙЛАЙФ"
#34215390
Відхилено 1 379 793,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 15:37
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#24157545
Переможець 1 622 900,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#24157545
1 622 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 січня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 16:17
сканирование0008.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 16:01
сканирование0007.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 08:33
сканирование0001.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 08:31
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 08:40
сканирование0085.pdf зміни до договору
18 березня 2020 08:39
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2020 10:54
сканирование0078.pdf зміни до договору
16 березня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 09:20
сканирование0070.pdf зміни до договору
12 березня 2020 09:17
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 09:04
сканирование0069.pdf укладений
11 березня 2020 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дані зміни не є додатковою угодою, а оновленною редакцією самого Договору. Було виявлено помилку у пункті 3.3. Договору, а саме - розділ коштів між бюджетам не відповідав плану фінансування (Додаток 3 до Договору). Наразі пункт 3.3. виправлено і тепер він відповідає плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 33/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 33/п
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дані зміни не є додатковою угодою, а оновленною редакцією самого Договору. Виконуючі вимогу органів ДКСУ у Договорі термін "аванс" змінено на термін "попередня оплата", а також розширено пункт 4.7. Договору - додано детальний опис фінансування попередньої оплати по джерелам фінансування.
Номер договору про закупівлю: 33/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 33/п
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дані зміни не є додатковою угодою, а оновленною редакцією самого Договору. Виконуючі вимогу органів ДКСУ у Договорі видалено пункт 4.5. та зсилання на ПКМУ 1764 у пункті 4.7. Причина видалення - пункт 4.5. та ПКМУ 1764 стосуються реконструкцій, а не капітальних ремонтів. Також змінено розрахункові рахунки Управління культури БМР у зв'язку з їх оновленням (старі закрито, нові відкрито)
Номер договору про закупівлю: 33/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 33/п
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Нова вартість Договору - 1270724,40 грн. у т.ч. ПДВ 211787,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 33/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відкоригований варіант Додаткової угоди №1 від 01.09.2020р., яка вже оприлюднювалась. Нова вартість Договору 1 270 724,40 грн. у т.ч. ПДВ 211 787,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 33/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оновлена версія Додаткової угоди №1, яку вже було оприлюднено.
Номер договору про закупівлю: 33/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 270 724,40
UAH (в тому числі ПДВ 211 787,40 UAH)