Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 2008 : 45233142-6 - Road-repair works. The current average repair of the public highway of local importance «O0542 Yasynuvata - Zhelanne on the section km 11+150 - km 18+600»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Супрун Інна Валеріївна +380959300584 00383@dn.gov.ua Шевченко Андрій Вікторович +380959300584 00383@dn.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration |
National ID: | 38144140 |
Contact point: |
Oleh Horodchykov +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Additional contacts: |
Супрун Інна Валеріївна +380959300584 00383@dn.gov.ua Шевченко Андрій Вікторович +380959300584 00383@dn.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 20:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 110 320 138,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 654 802,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 551600 UAH |
Publication date: | 04 лютого 2020 20:05 |
Enquiries until: | 26 лютого 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 03 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 березня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 110 320 139 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 654 802 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості послуг. Виконавець зобов’язується надати послуги в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців, але не пізніше кінцевого строку надання послуг відповідно до п. 3.1. Договору. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 16:13 |
Протокол ТК №44 від 26.02.2020 Зміни до ТД (ПСР Ясинувата - Желанне).PDF | |
26 лютого 2020 16:13 |
ТД - ПСР Ясинувата - Желанне 2.docx | |
04 лютого 2020 20:05 |
Відомість обсягів робіт - ПСР Ясинувата-Желанне.rtf | |
04 лютого 2020 20:05 |
Договір ПСР (проект).docx |
26 лютого 2020 16:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2020 16:13 |
Протокол ТК №44 від 26.02.2020 Зміни до ТД (ПСР Ясинувата - Желанне).PDF
|
|||
26 лютого 2020 16:13 |
ТД - ПСР Ясинувата - Желанне 2.docx
|
|||
04 лютого 2020 20:05 |
Відомість обсягів робіт - ПСР Ясинувата-Желанне.rtf
|
|||
04 лютого 2020 20:05 |
Договір ПСР (проект).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-26-000041 ● 229c8e4c732143c7991b8469ee5382c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2020 № 76
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-02-04-001693-b 04.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-23 16:31:44
Аргументовані заперечення щодо висновку Держаудитслужби України щодо моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0542 Ясинувата - Желанне на ділянці км 11+150 - км 18+600» (UA-2020-02-04-001693-b)
Щодо встановлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації (далі – ТД) та/або внесення змін до неї.
Згідно зі ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. Абзацем другим частини другої ст. 23 Закону передбачено: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.»
В електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-04-001693-b, замовником розміщено наступні документи:
ТД - ПСР Ясинувата-Желанне.docx (дата розміщення 04 лютого 2020 року, 20.05) - початкова редакція тендерної документації;
ТД - ПСР Ясинувата - Желанне 2.docx (дата розміщення 26 лютого 2020 року, 16.13) - нова редакції тендерної документації;
Протокол ТК №44 від 26.02.2020 Зміни до ТД (ПСР Ясинувата - Желанне).PDF (дата розміщення 26 лютого 2020, 16.13) – окремий документ, що містить перелік змін, що вносяться. Положення ТД, до яких вносяться зміни, відображені у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду після внесення змін до ТД.
Таким чином внесення змін до ТД проведено у повній відповідності до вимог чинного законодавства, а саме до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо встановлення порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю.
Пунктом 4 ст. 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Переможець торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗТС Групп» (далі – ТОВ «ЗТС Групп») у складі тендерної пропозиції надало календарний графік виконання робіт по об’єкту строком 40 календарних днів до проведення аукціону, а саме на етапі пре-кваліфікації, що унеможливлює застосування п. 4 ст. 36 Закону в даному випадку.
Відносно цінової пропозиції слід зазначити наступне:
За результатами аукціону ТОВ «ЗТС Групп» надано тендерну пропозицію (Додаток № 3 до ТД) на суму 110 250 000,00 грн.
Відповідно до п 1 розділу 5 ТД, єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Питома вага критерію «ціна» (з ПДВ*) - 100%.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Згідно зі статтею 36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статтею 628 Цивільного кодексу України визначено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України, при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Також п 6.4. розділу 1 ТД визначено що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 30.10.2020.
За результатами процедури закупівлі між департаментом розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації та ТОВ «ЗТС Групп» укладено договір про закупівлю від 31.03.2020 № 30/20 (далі – Договір) на загальну суму 110 250 000,00 грн, відповідно до наданої тендерної пропозиції (Додаток №3 ТД). Згідно з п 3.1 Договору, виконавець забезпечує завершення надання послуг до 30.10.2020, що відповідає умовам ТД.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що процедуру закупівлі та укладання Договору було здійснено в рамках чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано на виконання висновку Державної аудиторської служби України від 16.04.2020 № 310 (враховуючи рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23.09.2020 справа № 200/4460/20-а).
2020-10-22 15:52:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із незгодою з інформацією, викладеною у висновку Державної аудиторської служби України, 30.04.2020 до Донецького окружного адміністративного суду Департаментом подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-02-04-001693-b. |
Дата публікації: | 30 квітня 2020 |
Документи:
07 травня 2020 16:02
|
Електронний підпис |
07 травня 2020 16:02
|
Копія ухвали від 04 травня 2020 року про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі.PDF |
07 травня 2020 12:02
|
Копія ухвали від 06 травня 2020 року про витребування доказів. Справа 200446020-а. Суддя А.І. Циганенко..pdf |
30 квітня 2020 15:54
|
Позовна заява.PDF |
07 травня 2020 16:02
|
Електронний підпис |
07 травня 2020 12:02
|
Електронний підпис |
30 квітня 2020 15:56
|
Електронний підпис |
07 травня 2020 16:02
|
Копія ухвали від 04 травня 2020 року про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі.PDF |
07 травня 2020 12:02
|
Копія ухвали від 06 травня 2020 року про витребування доказів. Справа 200446020-а. Суддя А.І. Циганенко..pdf |
30 квітня 2020 15:54
|
Позовна заява.PDF |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ДАНКОМ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Данко | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2020 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП" |
110 250 000,00
UAH з ПДВ
|
110 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
110 319 524,22
UAH з ПДВ
|
110 319 524,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
110 320 000,00
UAH з ПДВ
|
110 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП" #42406672 |
Переможець |
110 250 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 16:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 15:48
|
ДУ №2 ПСР №30_20 Ясинувата-Желанне км 11+150 - км 18+600.PDF | укладений |
22 жовтня 2020 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2020 15:40
|
ДУ №2 ПСР №30_20 Ясинувата-Желанне км 11+150 - км 18+600.PDF | зміни до договору |
22 жовтня 2020 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2020 17:32
|
ДУ №1 ПСР №30_20 Ясинувата-Желанне км 11+150 - км 18+600.PDF | зміни до договору |
09 квітня 2020 17:32
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 14:05
|
Договір ПСР №30_20 Ясинувата-Желанне км 11+150 - км 18+600.pdf | укладений |
31 березня 2020 14:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення умов попередньої оплати. |
Номер договору про закупівлю: | 30/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна ціни в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 30/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
104 835 790,36
UAH (в тому числі ПДВ 17 472 631,73 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 16.04.2020 № 310 (враховуючи рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23.09.2020 справа № 200/4460/20-а). |