Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0542 Ясинувата - Желанне на ділянці км 11+150 - км 18+600»
CPV 2008 : 45233142-6 - Road-repair works. The current average repair of the public highway of local importance «O0542 Yasynuvata - Zhelanne on the section km 11+150 - km 18+600»
Очікувана вартість
110 320 138,80 UAH
UA-2020-02-04-001693-b 81a15675a122428889d9ac2c5d02c646
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Додаткові контактні особи: Супрун Інна Валеріївна
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Шевченко Андрій Вікторович
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration
National ID: 38144140
Contact point: Oleh Horodchykov
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Additional contacts: Супрун Інна Валеріївна
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Шевченко Андрій Вікторович
+380959300584
00383@dn.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 12:05
Очікувана вартість: 110 320 138,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 654 802,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 551600 UAH
Publication date: 04 лютого 2020 20:05
Enquiries until: 26 лютого 2020 18:00
Complaints submission until: до 03 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 березня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 110 320 139 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 654 802 UAH
Minimal lowering step, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0542 Ясинувата - Желанне на ділянці км 11+150 - км 18+600»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current average repair of the public highway of local importance «O0542 Yasynuvata - Zhelanne on the section km 11+150 - km 18+600»
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 30 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості послуг. Виконавець зобов’язується надати послуги в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців, але не пізніше кінцевого строку надання послуг відповідно до п. 3.1. Договору. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2020 17:20
Дата відповіді: 19 лютого 2020 16:50
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 «Інша інформація» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015:45233142-6- Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0542 Ясинувата – Желанне на ділянці км 11+150 - км 18+600».Просимо надати роз’яснення щодо достовірних даних за п/п №82 розділу «Улаштування гасителів 4 одиниці» відомості обсягів робіт для можливості визначення вартості договірної ціни, адже є сумніви щодо існування бетонних лотків «В-20».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відомості обсягів робіт на поточний середній ремонт автомобільної дороги "О0542 Ясинувата-Желанне на ділянці, км 11+150 – км 18+600" п. 82 зазначені не бетонні лотки В-20, а бетонні блоки В-20 в яких В-20 означає марку бетону. При проектуванні водовідводу з проїзної частини, проектна організація керується типовим проектним рішенням ТП 503-09-7.84, в якому надані типові розміри водовідвідних споруджень на дорогах.
Щодо підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 21 лютого 2020 14:33
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:55
Доброго дня! Тендерною документацією (Розділ 3 п. 1) передбачено, Учасник, між іншим, завантажує на електронний торгівельний майданчик: інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі) (згідно з додатком № 4) та копії посвідчень відповідних спеціалістів на право керування машинами відповідних категорій. Ми, як потенційний учасник закупівлі, маємо на меті залучати автотранспортні засоби, техніку на підставі договорів про надання послуг з перевезення та/або надання послуг будівельною технікою. В такому разі водії/оператори техніки не є співробітниками підприємства-учасника закупівлі. Зважаючи на викладене просимо внести зміни в Тендерну документацію, зазначивши, що копії посвідчень відповідних спеціалістів на право керування машинами відповідних категорій не надаються Учасником в разі залучення автотранспортних засобів та техніки на підставі договорів про надання послуг. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником заплановано внесення змін до тендерної документації.
Щодо забеспечення тендерної пропозиції
Дата подання: 21 лютого 2020 14:37
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:55
Доброго дня! Тендерною документацією (Розділ 3 п. 2) передбачено надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії та висунені вимоги до такої банківської гарантії. Між іншим зазначено: Замовник (бенефіціар) відхиляє тендерну пропозицію Учасника, що отримав гарантію в установі банку-гаранту, у якого були випадки несплати гарантом коштів за гарантією на вимогу Замовника (бенефіціара), яку було своєчасно висунуто відповідно до умов зазначеної гарантії та вважає таку пропозицію не забезпеченою. Зважаючи на те, що потенційний учасник закупівлі не знає та не може знати (з’ясувати) в яких банківських установах були випадки несплати гарантом коштів за гарантією на вимогу Замовника (бенефіціара), просимо надати вичерпний перелік таких банківських установ або прибрати згадану вимогу з тендерної документації. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником заплановано внесення змін до тендерної документації.
Щодо забеспечення тендерної пропозиції
Дата подання: 21 лютого 2020 14:41
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:55
Доброго дня! Тендерною документацією (Розділ 3 п. 2) передбачено надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії та висунені вимоги до такої банківської гарантії. Між іншим зазначено: Банківська гарантія повинна мати повне грошове забезпечення (покриття). Документи, які свідчать про факт грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії надаються Учасником в складі тендерної пропозиції. Просимо роз’яснити: які саме документи, що свідчать про факт грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії мають бути надані Учасником в складі тендерної пропозиції? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підтвердженням факту грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії, як приклад, може бути довідка з банку-гаранту про наявність на рахунку коштів, які є грошовим покриттям банківської гарантії, та виписка по особовому рахунку з банку тощо.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 24 лютого 2020 14:17
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:56
Добрий день! Абзацом 5 (підпунктом 15) пункту 1 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0542 Ясинувата - Желанне на ділянці км 11+150 - км 18+600» календарний графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі із зазначенням видів та обсягів робіт згідно з відомостю обсягів робіт (окремий файл) (відповідно до додатку №10), проте в додатку №10 в зразку графіка відстуній стовбець "обсяги". Просимо уточнити вимоги щодо форми графіка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Календарний графік виконання робіт по об’єкту Закупівлі складається на підставі підсумковій відомості ресурсів, де зазначено трудомісткість виконуваних робіт. По кожному виду робіт є нормативна трудомісткість виконуваних робіт, згідно з якою виконується розрахунок кількісті днів.
Щодо забеспечення тендерної пропозиції
Дата подання: 25 лютого 2020 10:40
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:56
Доброго дня! Тендерною документацією (Розділ 3 п. 2) передбачено: Замовник (бенефіціар) відхиляє тендерну пропозицію Учасника, що отримав гарантію в установі банку-гаранту, у якого були випадки несплати гарантом коштів за гарантією на вимогу Замовника (бенефіціара), яку було своєчасно висунуто відповідно до умов зазначеної гарантії та вважає таку пропозицію не забезпеченою. Звертаємо Вашу увагу, що учасник не знає і не може знати про такі випадки, природу та причини їх виникнення. Учасник оформлює банківську гарантію на умовах, визначених відповідним із Банком-гарантом договором. Банківська гарантія носить особистий характер і Учасник закупівлі не несе відповідальності за взаємовідносини банківських установ із третіми особами. Таке положення Тендерної документації носить дискримінаційний характер та може стати причиною для необ’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі. На підставі викладеного, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, просимо прибрати згадане положення з тендерної документації. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником заплановано внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-26-000041 ● 229c8e4c732143c7991b8469ee5382c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.03.2020 № 76

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-02-04-001693-b 04.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-23 16:31:44

Аргументовані заперечення щодо висновку Держаудитслужби України щодо моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0542 Ясинувата - Желанне на ділянці км 11+150 - км 18+600» (UA-2020-02-04-001693-b)

Щодо встановлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації (далі – ТД) та/або внесення змін до неї.
Згідно зі ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. Абзацем другим частини другої ст. 23 Закону передбачено: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.»
В електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-04-001693-b, замовником розміщено наступні документи:
ТД - ПСР Ясинувата-Желанне.docx (дата розміщення 04 лютого 2020 року, 20.05) - початкова редакція тендерної документації;
ТД - ПСР Ясинувата - Желанне 2.docx (дата розміщення 26 лютого 2020 року, 16.13) - нова редакції тендерної документації;
Протокол ТК №44 від 26.02.2020 Зміни до ТД (ПСР Ясинувата - Желанне).PDF (дата розміщення 26 лютого 2020, 16.13) – окремий документ, що містить перелік змін, що вносяться. Положення ТД, до яких вносяться зміни, відображені у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду після внесення змін до ТД.
Таким чином внесення змін до ТД проведено у повній відповідності до вимог чинного законодавства, а саме до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо встановлення порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю.
Пунктом 4 ст. 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Переможець торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗТС Групп» (далі – ТОВ «ЗТС Групп») у складі тендерної пропозиції надало календарний графік виконання робіт по об’єкту строком 40 календарних днів до проведення аукціону, а саме на етапі пре-кваліфікації, що унеможливлює застосування п. 4 ст. 36 Закону в даному випадку.
Відносно цінової пропозиції слід зазначити наступне:
За результатами аукціону ТОВ «ЗТС Групп» надано тендерну пропозицію (Додаток № 3 до ТД) на суму 110 250 000,00 грн.
Відповідно до п 1 розділу 5 ТД, єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Питома вага критерію «ціна» (з ПДВ*) - 100%.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Згідно зі статтею 36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статтею 628 Цивільного кодексу України визначено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України, при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Також п 6.4. розділу 1 ТД визначено що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 30.10.2020.
За результатами процедури закупівлі між департаментом розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації та ТОВ «ЗТС Групп» укладено договір про закупівлю від 31.03.2020 № 30/20 (далі – Договір) на загальну суму 110 250 000,00 грн, відповідно до наданої тендерної пропозиції (Додаток №3 ТД). Згідно з п 3.1 Договору, виконавець забезпечує завершення надання послуг до 30.10.2020, що відповідає умовам ТД.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що процедуру закупівлі та укладання Договору було здійснено в рамках чинного законодавства.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано на виконання висновку Державної аудиторської служби України від 16.04.2020 № 310 (враховуючи рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23.09.2020 справа № 200/4460/20-а).

2020-10-22 15:52:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із незгодою з інформацією, викладеною у висновку Державної аудиторської служби України, 30.04.2020 до Донецького окружного адміністративного суду Департаментом подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-02-04-001693-b.
Дата публікації: 30 квітня 2020

Ризики, що спрацювали

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 березня 2020
UA-2020-02-04-001693-b81a15675a122428889d9ac2c5d02c646
Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ДАНКОМ Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи

Документи

07 березня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 березня 2020 14:23
Електронний підпис
06 березня 2020 14:22
Електронний підпис
06 березня 2020 14:22
Електронний підпис
06 березня 2020 14:22
Електронний підпис
06 березня 2020 14:20
Електронний підпис
06 березня 2020 14:20
Електронний підпис
06 березня 2020 14:19
Електронний підпис
06 березня 2020 14:18
Електронний підпис
06 березня 2020 14:17
Електронний підпис
06 березня 2020 14:16
Електронний підпис
06 березня 2020 14:16
Банківська гарантія.rar
06 березня 2020 14:16
Календарний графік.pdf
06 березня 2020 14:16
Проект договору.pdf
06 березня 2020 14:16
Перелік та обсяг послуг.pdf
06 березня 2020 14:16
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

07 березня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 березня 2020 15:39
Тендерна пропозиція.PDF
06 березня 2020 15:39
Пакет документів 3.pdf
06 березня 2020 15:39
Пакет документів 2.pdf
06 березня 2020 15:39
Пакет документів 1.PDF
06 березня 2020 15:39
Календарний графік.PDF
06 березня 2020 15:39
Відомість обсягу робіт.PDF
06 березня 2020 15:39
G7175.20.7z

Документи

07 березня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 березня 2020 14:41
Електронний підпис
07 березня 2020 14:38
15.Копія Статуту.pdf
07 березня 2020 14:38
Ліцензія завірена.zip
07 березня 2020 14:38
Довіреність 29_завірена.zip
07 березня 2020 14:38
Гарантия 17780.zip
07 березня 2020 14:38
8.1.Щодо розміщення БГ.pdf
07 березня 2020 14:38
4.Ліцензія.pdf
07 березня 2020 14:38
1.Відомості про Учасника.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП" #42406672

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

07 березня 2020 18:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 березня 2020 18:38
Електронний підпис
24 березня 2020 18:09
Електронний підпис
24 березня 2020 18:08
Договірна ціна.PDF
23 березня 2020 22:07
Електронний підпис
23 березня 2020 22:07
Статут.pdf
23 березня 2020 15:33
Електронний підпис
20 березня 2020 09:03
Електронний підпис
20 березня 2020 08:38
Електронний підпис
20 березня 2020 08:38
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2020 16:55
Електронний підпис
07 березня 2020 16:55
Електронний підпис
07 березня 2020 15:36
Електронний підпис
07 березня 2020 15:36
Електронний підпис
07 березня 2020 15:36
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2020 15:36
ЛИСТ_ЗГОДА.pdf
07 березня 2020 15:36
Лист НБУ по ліцензії (16).pdf
07 березня 2020 15:36
Календарний графік.pdf
07 березня 2020 15:36
Відомість обсягів робіт.pdf

Документи

07 березня 2020 18:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 березня 2020 18:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 березня 2020 17:26
Електронний підпис
07 березня 2020 17:23
ТЕХ ЧАСТИНА.pdf
07 березня 2020 17:23
КВАЛ ЧАСТИНА_2.pdf
07 березня 2020 17:23
КВАЛ ЧАСТИНА_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ ДАНКОМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП" 110 250 000,00
UAH з ПДВ
110 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 110 319 524,22
UAH з ПДВ
110 319 524,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 110 320 000,00
UAH з ПДВ
110 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 18:38
Електронний підпис
24 березня 2020 18:09
Електронний підпис
24 березня 2020 18:08
Договірна ціна.PDF
23 березня 2020 22:07
Електронний підпис
23 березня 2020 22:07
Статут.pdf
23 березня 2020 15:33
Електронний підпис
20 березня 2020 09:03
Електронний підпис
20 березня 2020 08:38
Електронний підпис
20 березня 2020 08:38
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2020 16:55
Електронний підпис
07 березня 2020 16:55
Електронний підпис
07 березня 2020 15:36
Електронний підпис
07 березня 2020 15:36
Електронний підпис
07 березня 2020 15:36
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2020 15:36
ЛИСТ_ЗГОДА.pdf
07 березня 2020 15:36
Лист НБУ по ліцензії (16).pdf
07 березня 2020 15:36
Календарний графік.pdf
07 березня 2020 15:36
Відомість обсягів робіт.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 14:23
Електронний підпис
06 березня 2020 14:22
Електронний підпис
06 березня 2020 14:22
Електронний підпис
06 березня 2020 14:22
Електронний підпис
06 березня 2020 14:20
Електронний підпис
06 березня 2020 14:20
Електронний підпис
06 березня 2020 14:19
Електронний підпис
06 березня 2020 14:18
Електронний підпис
06 березня 2020 14:17
Електронний підпис
06 березня 2020 14:16
Електронний підпис
06 березня 2020 14:16
Банківська гарантія.rar
06 березня 2020 14:16
Календарний графік.pdf
06 березня 2020 14:16
Проект договору.pdf
06 березня 2020 14:16
Перелік та обсяг послуг.pdf
06 березня 2020 14:16
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 15:39
Тендерна пропозиція.PDF
06 березня 2020 15:39
Пакет документів 3.pdf
06 березня 2020 15:39
Пакет документів 2.pdf
06 березня 2020 15:39
Пакет документів 1.PDF
06 березня 2020 15:39
Календарний графік.PDF
06 березня 2020 15:39
Відомість обсягу робіт.PDF
06 березня 2020 15:39
G7175.20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП"
#42406672
Переможець 110 250 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП" #42406672

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП"
#42406672
110 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 15:48
ДУ №2 ПСР №30_20 Ясинувата-Желанне км 11+150 - км 18+600.PDF укладений
22 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 15:40
ДУ №2 ПСР №30_20 Ясинувата-Желанне км 11+150 - км 18+600.PDF зміни до договору
22 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 17:32
ДУ №1 ПСР №30_20 Ясинувата-Желанне км 11+150 - км 18+600.PDF зміни до договору
09 квітня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:05
Договір ПСР №30_20 Ясинувата-Желанне км 11+150 - км 18+600.pdf укладений
31 березня 2020 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов попередньої оплати.
Номер договору про закупівлю: 30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 835 790,36
UAH (в тому числі ПДВ 17 472 631,73 UAH)
Причини розірвання договору: На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 16.04.2020 № 310 (враховуючи рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23.09.2020 справа № 200/4460/20-а).