Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 2008 : 45233142-6 - Road-repair works. The current average repair of the public highway of local importance «O0544 Myrnohrad - Hrodivka - to the highway /H-20/ on the section km 7+460 - km 11+894»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Шевченко Андрій Вікторович +380959300584 00383@dn.gov.ua Супрун Інна Валеріївна +380959300584 00383@dn.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration |
National ID: | 38144140 |
Contact point: |
Oleh Horodchykov +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Additional contacts: |
Шевченко Андрій Вікторович +380959300584 00383@dn.gov.ua Супрун Інна Валеріївна +380959300584 00383@dn.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 19:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2020 11:05 |
Очікувана вартість: | 63 935 956,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 959 039,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 319679 UAH |
Publication date: | 04 лютого 2020 19:53 |
Enquiries until: | 26 лютого 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 03 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 березня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 63 935 957 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 959 039 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості послуг. Виконавець зобов’язується надати послуги в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців, але не пізніше кінцевого строку надання послуг відповідно до п. 3.1. Договору. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 16:08 |
Протокол ТК №43 від 26.02.2020 Зміни до ТД (ПСР Мирноград - Гродівка).PDF | |
26 лютого 2020 16:08 |
ТД - ПСР Мирноград-Гродівка 2.docx | |
04 лютого 2020 19:53 |
Відомість обсягів робіт - ПСР Мирноград-Гродівка.rtf | |
04 лютого 2020 19:53 |
Договір ПСР (проект).docx |
26 лютого 2020 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2020 16:08 |
Протокол ТК №43 від 26.02.2020 Зміни до ТД (ПСР Мирноград - Гродівка).PDF
|
|||
26 лютого 2020 16:08 |
ТД - ПСР Мирноград-Гродівка 2.docx
|
|||
04 лютого 2020 19:53 |
Відомість обсягів робіт - ПСР Мирноград-Гродівка.rtf
|
|||
04 лютого 2020 19:53 |
Договір ПСР (проект).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000031 ● 88388950a6b442ba90bf4b753898feb4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2020 № 76
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-02-04-001674-b 04.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-30 12:43:25
Аргументовані заперечення щодо висновку Держаудитслужби України щодо моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0544 Мирноград - Гродівка - до а/д /Н-20/ на ділянці км 7+460 - км 11+894» (UA-2020-02-04-001674-b)
Щодо встановлення порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель.
Між Департаментом та товариством з обмеженою відповідальністю «Перша українська дорожньо-будівельна компанія» за результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту від 31.03.2020 № 32/20 (далі – Договір).
Додатковою угодою від 09.04.2020 № 1 внесено зміни до Договору виключно в частині здійснення попередньої оплати, про що Департаментом, як Замовником, було повідомлено в електронній системі закупівель. Зазначені зміни автоматично формуються електронною системою закупівель у вигляді «Повідомлення про внесення змін до договору» (далі – Повідомлення). Технічними властивостями електронної системи закупівель Prozorro не передбачено відображення в Повідомленні інформації про суму договору після внесення змін (пункт 14) та кількості товарів або обсягів виконання робіт чи надання послуг після внесення змін (пункт 15), відповідно до Форми повідомлення про внесення змін до договору, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 зі змінами .
Враховуючи вищевикладене, Департаментом не порушено процедуру повідомлення про внесення змін до Договору.
Щодо встановлення порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
На вимогу п.10 розділу 1 тендерної документації, учасником процедури закупівлі - ТОВ «Славдорстрой» у складі тендерної пропозиції надані документи, що складені українською мовою, у тому числі «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання договору» (далі – Відомості). З метою підтвердження наявності кваліфікації та досвіду основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання договору, які зазначені у Відомостях, надано документи державного зразка про відповідну освіту кожного спеціаліста, у тому числі копію диплома Калінінградського вищого інженерного училища інженерних військ, який виданий Грачову М.А., що відповідає вимогам тендерної документації та положенням, зазначеним в Угоді між Кабінетом Міністрів України і Урядом Російської Федерації про взаємне визнання та еквівалентність документів про освіту і вчені звання (Документ 643_124 в Редакції від 28.01.2003).
Звертаємо вашу увагу, що тендерною документацією передбачено саме складання документів українською мовою.
Документ про відповідну освіту Грачова М.А. у складі тендерної пропозиції, учасником не складався, а є заздалегідь створений.
Щодо посадової особи, уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції. На вимогу п. 1 розділу 3 тендерної документації повноваження особи щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю від імені Учасника процедури закупівлі, підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником), довіреністю (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), та копією документу, що посвідчує його особу (будь-якого документу, за яким можливо верифікація особи).
Ст. 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» (зі змінами) (далі – Закон) визначений перелік документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
Згідно з п. 1. Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII (далі – Положення) паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Відповідно до вимог п. 6 Положення на першу і другу сторінки паспортної книжечки заносяться прізвище, ім'я та по батькові, дата і місце народження. На першій сторінці також вклеюється фотокартка і відводиться місце для підпису його власника. На другу сторінку заносяться відомості про стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис посадової особи, відповідальної за його видачу. десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина.
На вимогу тендерної документації, керуючись Законом та Положенням, Учасником процедури закупівлі - ТОВ «ЗТС ГРУПП» у складі тендерної пропозиції надано копію паспорта громадянина України директора ТОВ «ЗТС ГРУПП» Прядуна І.С., що містила копії сторінок з 1 по 13, які містять відомості що посвідчують особу.
Мета подання даного документа - встановлення особи, яка має повноваження щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю послуг.
Таким чином, учасником процедури закупівлі - ТОВ «ЗТС ГРУПП» виконано вимогу, передбачену тендерною документацією.
З огляду на наведене, тендерні пропозиції ТОВ «Славдорстрой» та ТОВ «ЗТС ГРУПП» відповідали умовам тендерної документації та діючому законодавству, тому не були відхилені.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги той факт, що Замовник Департамент відповідно до вимог тендерної документації має право, а не обов’язок, відхилити тендерну пропозицію Учасника у разі ненадання документів (це не стосується документів, обов’язково визначених Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами), вважаємо, що процедуру закупівлі було здійснено в рамках чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 02.10.2020 справа № 200/4653/20-а, а саме: Визнати протиправним та скасувати висновок Державної аудиторської служби України від 16.04.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-02-04-001674-b.
2020-10-29 16:41:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із незгодою з інформацією, викладеною у висновку Державної аудиторської служби України, 05.05.2020 до Донецького окружного адміністративного суду Департаментом подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-02-04-001674-b. |
Дата публікації: | 05 травня 2020 |
Документи:
21 травня 2020 09:37
|
Електронний підпис |
21 травня 2020 09:36
|
Копія ухвали від 14 травня 2020 року про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі.PDF |
05 травня 2020 14:10
|
Позовна заява.PDF |
21 травня 2020 09:37
|
Електронний підпис |
05 травня 2020 14:11
|
Електронний підпис |
21 травня 2020 09:36
|
Копія ухвали від 14 травня 2020 року про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі.PDF |
05 травня 2020 14:10
|
Позовна заява.PDF |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ДАНКОМ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Данко | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2020 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
63 935 600,62
UAH з ПДВ
|
62 976 561,27
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП" |
63 900 000,00
UAH з ПДВ
|
63 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
63 935 900,00
UAH з ПДВ
|
63 935 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ #38587794 |
Переможець |
62 976 561,27
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 16:36
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 19 березня 2020 16:36
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ #38587794 |
62 976 561,27
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:07
|
ДУ №2 ПСР №32_20 Мирноград-Гролівка км 7 460-км 11 894.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2020 17:04
|
ДУ №1 ПСР №32_20 Мирноград-Гродівка км 7+460 – км 11+894.PDF | зміни до договору |
09 квітня 2020 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 14:13
|
Договір ПСР №32_20 Мирноград-Гродівка км 7+460 – км 11+894.pdf | укладений |
31 березня 2020 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення умов попередньої оплати. |
Номер договору про закупівлю: | 32/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 32/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |