Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015: 45233142-6 - (Ремонт доріг). Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0544 Мирноград - Гродівка - до а/д /Н-20/ на ділянці км 7+460 - км 11+894»
CPV 2008 : 45233142-6 - Road-repair works. The current average repair of the public highway of local importance «O0544 Myrnohrad - Hrodivka - to the highway /H-20/ on the section km 7+460 - km 11+894»
Очікувана вартість
63 935 956,80 UAH
UA-2020-02-04-001674-b 6147d0276ecd4d57b09c0fd7aedbdcd6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Додаткові контактні особи: Шевченко Андрій Вікторович
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Супрун Інна Валеріївна
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration
National ID: 38144140
Contact point: Oleh Horodchykov
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Additional contacts: Шевченко Андрій Вікторович
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Супрун Інна Валеріївна
+380959300584
00383@dn.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 19:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 11:05
Очікувана вартість: 63 935 956,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 959 039,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 319679 UAH
Publication date: 04 лютого 2020 19:53
Enquiries until: 26 лютого 2020 18:00
Complaints submission until: до 03 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 березня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 63 935 957 UAH including VAT
Minimal lowering step: 959 039 UAH
Minimal lowering step, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0544 Мирноград - Гродівка - до а/д /Н-20/ на ділянці км 7+460 - км 11+894»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current average repair of the public highway of local importance «O0544 Myrnohrad - Hrodivka - to the highway /H-20/ on the section km 7+460 - km 11+894»
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості послуг. Виконавець зобов’язується надати послуги в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців, але не пізніше кінцевого строку надання послуг відповідно до п. 3.1. Договору. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 21 лютого 2020 14:34
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:51
Доброго дня! Тендерною документацією (Розділ 3 п. 1) передбачено, Учасник, між іншим, завантажує на електронний торгівельний майданчик: інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі) (згідно з додатком № 4) та копії посвідчень відповідних спеціалістів на право керування машинами відповідних категорій. Ми, як потенційний учасник закупівлі, маємо на меті залучати автотранспортні засоби, техніку на підставі договорів про надання послуг з перевезення та/або надання послуг будівельною технікою. В такому разі водії/оператори техніки не є співробітниками підприємства-учасника закупівлі. Зважаючи на викладене просимо внести зміни в Тендерну документацію, зазначивши, що копії посвідчень відповідних спеціалістів на право керування машинами відповідних категорій не надаються Учасником в разі залучення автотранспортних засобів та техніки на підставі договорів про надання послуг. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником заплановано внесення змін до тендерної документації.
Щодо забеспечення тендерної пропозиції
Дата подання: 21 лютого 2020 14:35
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:51
Доброго дня! Тендерною документацією (Розділ 3 п. 2) передбачено надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії та висунені вимоги до такої банківської гарантії. Між іншим зазначено: Замовник (бенефіціар) відхиляє тендерну пропозицію Учасника, що отримав гарантію в установі банку-гаранту, у якого були випадки несплати гарантом коштів за гарантією на вимогу Замовника (бенефіціара), яку було своєчасно висунуто відповідно до умов зазначеної гарантії та вважає таку пропозицію не забезпеченою. Зважаючи на те, що потенційний учасник закупівлі не знає та не може знати (з’ясувати) в яких банківських установах були випадки несплати гарантом коштів за гарантією на вимогу Замовника (бенефіціара), просимо надати вичерпний перелік таких банківських установ або прибрати згадану вимогу з тендерної документації. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником заплановано внесення змін до тендерної документації.
Щодо забеспечення тендерної пропозиції
Дата подання: 21 лютого 2020 14:42
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:51
Доброго дня! Тендерною документацією (Розділ 3 п. 2) передбачено надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії та висунені вимоги до такої банківської гарантії. Між іншим зазначено: Банківська гарантія повинна мати повне грошове забезпечення (покриття). Документи, які свідчать про факт грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії надаються Учасником в складі тендерної пропозиції. Просимо роз’яснити: які саме документи, що свідчать про факт грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії мають бути надані Учасником в складі тендерної пропозиції? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підтвердженням факту грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії, як приклад, може бути довідка з банку-гаранту про наявність на рахунку коштів, які є грошовим покриттям банківської гарантії, та виписка по особовому рахунку з банку тощо.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 24 лютого 2020 14:16
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:52
Добрий день! Абзацом 5 (підпунктом 15) пункту 1 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю послуг ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Технічний нагляд за об’єктом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0544 Мирноград - Гродівка - до а/д /Н-20/ на ділянці км 7+460 - км 11+894» календарний графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі із зазначенням видів та обсягів робіт згідно з відомостю обсягів робіт (окремий файл) (відповідно до додатку №10), проте в додатку №10 в зразку графіка відстуній стовбець "обсяги". Просимо уточнити вимоги щодо форми графіка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Календарний графік виконання робіт по об’єкту Закупівлі складається на підставі підсумковій відомості ресурсів, де зазначено трудомісткість виконуваних робіт. По кожному виду робіт є нормативна трудомісткість виконуваних робіт, згідно з якою виконується розрахунок кількісті днів.
Щодо забеспечення тендерної пропозиції
Дата подання: 25 лютого 2020 10:42
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:52
Доброго дня! Тендерною документацією (Розділ 3 п. 2) передбачено: Замовник (бенефіціар) відхиляє тендерну пропозицію Учасника, що отримав гарантію в установі банку-гаранту, у якого були випадки несплати гарантом коштів за гарантією на вимогу Замовника (бенефіціара), яку було своєчасно висунуто відповідно до умов зазначеної гарантії та вважає таку пропозицію не забезпеченою. Звертаємо Вашу увагу, що учасник не знає і не може знати про такі випадки, природу та причини їх виникнення. Учасник оформлює банківську гарантію на умовах, визначених відповідним із Банком-гарантом договором. Банківська гарантія носить особистий характер і Учасник закупівлі не несе відповідальності за взаємовідносини банківських установ із третіми особами. Таке положення Тендерної документації носить дискримінаційний характер та може стати причиною для необ’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі. На підставі викладеного, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, просимо прибрати згадане положення з тендерної документації. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником заплановано внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000031 ● 88388950a6b442ba90bf4b753898feb4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.03.2020 № 76

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-02-04-001674-b 04.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-30 12:43:25

Аргументовані заперечення щодо висновку Держаудитслужби України щодо моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0544 Мирноград - Гродівка - до а/д /Н-20/ на ділянці км 7+460 - км 11+894» (UA-2020-02-04-001674-b)

Щодо встановлення порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель.
Між Департаментом та товариством з обмеженою відповідальністю «Перша українська дорожньо-будівельна компанія» за результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту від 31.03.2020 № 32/20 (далі – Договір).
Додатковою угодою від 09.04.2020 № 1 внесено зміни до Договору виключно в частині здійснення попередньої оплати, про що Департаментом, як Замовником, було повідомлено в електронній системі закупівель. Зазначені зміни автоматично формуються електронною системою закупівель у вигляді «Повідомлення про внесення змін до договору» (далі – Повідомлення). Технічними властивостями електронної системи закупівель Prozorro не передбачено відображення в Повідомленні інформації про суму договору після внесення змін (пункт 14) та кількості товарів або обсягів виконання робіт чи надання послуг після внесення змін (пункт 15), відповідно до Форми повідомлення про внесення змін до договору, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 зі змінами .
Враховуючи вищевикладене, Департаментом не порушено процедуру повідомлення про внесення змін до Договору.
Щодо встановлення порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
На вимогу п.10 розділу 1 тендерної документації, учасником процедури закупівлі - ТОВ «Славдорстрой» у складі тендерної пропозиції надані документи, що складені українською мовою, у тому числі «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання договору» (далі – Відомості). З метою підтвердження наявності кваліфікації та досвіду основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання договору, які зазначені у Відомостях, надано документи державного зразка про відповідну освіту кожного спеціаліста, у тому числі копію диплома Калінінградського вищого інженерного училища інженерних військ, який виданий Грачову М.А., що відповідає вимогам тендерної документації та положенням, зазначеним в Угоді між Кабінетом Міністрів України і Урядом Російської Федерації про взаємне визнання та еквівалентність документів про освіту і вчені звання (Документ 643_124 в Редакції від 28.01.2003).
Звертаємо вашу увагу, що тендерною документацією передбачено саме складання документів українською мовою.
Документ про відповідну освіту Грачова М.А. у складі тендерної пропозиції, учасником не складався, а є заздалегідь створений.
Щодо посадової особи, уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції. На вимогу п. 1 розділу 3 тендерної документації повноваження особи щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю від імені Учасника процедури закупівлі, підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником), довіреністю (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), та копією документу, що посвідчує його особу (будь-якого документу, за яким можливо верифікація особи).
Ст. 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» (зі змінами) (далі – Закон) визначений перелік документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
Згідно з п. 1. Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII (далі – Положення) паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Відповідно до вимог п. 6 Положення на першу і другу сторінки паспортної книжечки заносяться прізвище, ім'я та по батькові, дата і місце народження. На першій сторінці також вклеюється фотокартка і відводиться місце для підпису його власника. На другу сторінку заносяться відомості про стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис посадової особи, відповідальної за його видачу. десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина.
На вимогу тендерної документації, керуючись Законом та Положенням, Учасником процедури закупівлі - ТОВ «ЗТС ГРУПП» у складі тендерної пропозиції надано копію паспорта громадянина України директора ТОВ «ЗТС ГРУПП» Прядуна І.С., що містила копії сторінок з 1 по 13, які містять відомості що посвідчують особу.
Мета подання даного документа - встановлення особи, яка має повноваження щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю послуг.
Таким чином, учасником процедури закупівлі - ТОВ «ЗТС ГРУПП» виконано вимогу, передбачену тендерною документацією.
З огляду на наведене, тендерні пропозиції ТОВ «Славдорстрой» та ТОВ «ЗТС ГРУПП» відповідали умовам тендерної документації та діючому законодавству, тому не були відхилені.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги той факт, що Замовник Департамент відповідно до вимог тендерної документації має право, а не обов’язок, відхилити тендерну пропозицію Учасника у разі ненадання документів (це не стосується документів, обов’язково визначених Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами), вважаємо, що процедуру закупівлі було здійснено в рамках чинного законодавства.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 02.10.2020 справа № 200/4653/20-а, а саме: Визнати протиправним та скасувати висновок Державної аудиторської служби України від 16.04.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-02-04-001674-b.

2020-10-29 16:41:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із незгодою з інформацією, викладеною у висновку Державної аудиторської служби України, 05.05.2020 до Донецького окружного адміністративного суду Департаментом подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-02-04-001674-b.
Дата публікації: 05 травня 2020

Ризики, що спрацювали

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 березня 2020
UA-2020-02-04-001674-b6147d0276ecd4d57b09c0fd7aedbdcd6
Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ДАНКОМ Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи

Документи

07 березня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 березня 2020 13:23
Тендерна пропозиція.PDF
06 березня 2020 13:23
Пакет документів 3.pdf
06 березня 2020 13:23
Пакет документів 2.pdf
06 березня 2020 13:23
Пакет документів 1.pdf
06 березня 2020 13:23
Календарний графік.PDF
06 березня 2020 13:23
G7139.20.7z

Документи

07 березня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 березня 2020 15:04
Електронний підпис
24 березня 2020 15:04
Копія Статуту.pdf
24 березня 2020 15:04
Банківська гарантія.pdf
24 березня 2020 15:04
Довідка податки.pdf
24 березня 2020 15:04
довідка МВС.rar
24 березня 2020 15:04
Довідка.pdf
06 березня 2020 13:33
Електронний підпис
06 березня 2020 13:33
Електронний підпис
06 березня 2020 13:33
Банківська гарантія.rar
06 березня 2020 13:33
Календарний графік.pdf
06 березня 2020 13:33
Проект договору.pdf
06 березня 2020 13:33
Перелік та обсяг послуг.pdf
06 березня 2020 13:33
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

07 березня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 березня 2020 14:13
Електронний підпис
07 березня 2020 14:08
15.Копія Статуту.pdf
07 березня 2020 14:08
Ліцензія завірена.zip
07 березня 2020 14:08
Довіреність 29_завірена.zip
07 березня 2020 14:08
Гарантия 17773.zip
07 березня 2020 14:08
8.1.Щодо розміщення БГ.pdf
07 березня 2020 14:08
4.Ліцензія.pdf
07 березня 2020 14:08
1.Відомості про Учасника.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП" #42406672

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

07 березня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 березня 2020 17:02
Електронний підпис
07 березня 2020 17:02
Електронний підпис
07 березня 2020 16:43
Електронний підпис
07 березня 2020 16:43
Електронний підпис
07 березня 2020 16:42
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2020 16:42
Лист НБУ по ліцензії (16).pdf
07 березня 2020 16:42
Відомість обсягів робіт.pdf
07 березня 2020 16:42
4111 ЛИСТ_ЗГОДА.pdf

Документи

07 березня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 березня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 березня 2020 17:26
Електронний підпис
07 березня 2020 17:25
ТЕХ ЧАСТИНА.pdf
07 березня 2020 17:25
КВАЛ ЧАСТИНА_2.pdf
07 березня 2020 17:25
КВАЛ ЧАСТИНА_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ ДАНКОМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 63 935 600,62
UAH з ПДВ
62 976 561,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП" 63 900 000,00
UAH з ПДВ
63 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 63 935 900,00
UAH з ПДВ
63 935 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 15:04
Електронний підпис
24 березня 2020 15:04
Копія Статуту.pdf
24 березня 2020 15:04
Банківська гарантія.pdf
24 березня 2020 15:04
Довідка податки.pdf
24 березня 2020 15:04
довідка МВС.rar
24 березня 2020 15:04
Довідка.pdf
06 березня 2020 13:33
Електронний підпис
06 березня 2020 13:33
Електронний підпис
06 березня 2020 13:33
Банківська гарантія.rar
06 березня 2020 13:33
Календарний графік.pdf
06 березня 2020 13:33
Проект договору.pdf
06 березня 2020 13:33
Перелік та обсяг послуг.pdf
06 березня 2020 13:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 березня 2020 17:02
Електронний підпис
07 березня 2020 17:02
Електронний підпис
07 березня 2020 16:43
Електронний підпис
07 березня 2020 16:43
Електронний підпис
07 березня 2020 16:42
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2020 16:42
Лист НБУ по ліцензії (16).pdf
07 березня 2020 16:42
Відомість обсягів робіт.pdf
07 березня 2020 16:42
4111 ЛИСТ_ЗГОДА.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 13:23
Тендерна пропозиція.PDF
06 березня 2020 13:23
Пакет документів 3.pdf
06 березня 2020 13:23
Пакет документів 2.pdf
06 березня 2020 13:23
Пакет документів 1.pdf
06 березня 2020 13:23
Календарний графік.PDF
06 березня 2020 13:23
G7139.20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП"

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
#38587794
Переможець 62 976 561,27
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
#38587794
62 976 561,27
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:07
ДУ №2 ПСР №32_20 Мирноград-Гролівка км 7 460-км 11 894.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 17:04
ДУ №1 ПСР №32_20 Мирноград-Гродівка км 7+460 – км 11+894.PDF зміни до договору
09 квітня 2020 17:03
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:13
Договір ПСР №32_20 Мирноград-Гродівка км 7+460 – км 11+894.pdf укладений
31 березня 2020 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов попередньої оплати.
Номер договору про закупівлю: 32/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 32/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62 895 276,25
UAH (в тому числі ПДВ 10 482 546,04 UAH)