Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Циклоспорин (Ciclosporin)»
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-02-04-001654-a be614eb0f15c473bb23d5a23cf0d07d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 14:17
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2750 штуки
Циклоспорин (Ciclosporin), Капсули по 100 мг (або еквівалент), Капсули/ штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ciclosporin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі : Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін придатності
Дата подання: 06 лютого 2020 18:01
Дата відповіді: 07 лютого 2020 13:39
Згідно п.4 Додатку № 2 “Медико-технічні вимоги” – Залишковий термін придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше 70% від загального терміну придатності ( надати гарантійний лист). Для розширення конкуренції просимо Вас розглянути можливість внесення змін щодо терміну придатності лікарських засобів, з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів. Просимо викласти медико-технічні вимоги в наступній редакції: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 70% та/або 15 місяців від загального терміну придатності». Внесення запропонованих змін дозволить розширити конкуренцію забезпечивши значну економію коштів Державного Бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувачу! Суть медико-технічних вимог до лікарського засобу (далі – ЛЗ), який закуповується розроблено експертом департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації з гематології, в тому числі щодо залишкового терміну придатності ЛЗ на момент поставки з урахуванням різного терміну придатності, встановленого на даний ЛЗ різними виробниками, потреб пацієнтів, прогнозованого строку його використання.
Така вимога сприяє проведенню закупівлі в правовому полі, належній добросовісній конкуренції серед учасників та отриманню пропозицій за найбільш економічно вигідною ціною при збалансованому співвідношення ціна-якість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕНТА. ЛТД" 46 256,10
UAH з ПДВ
46 256,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 50 022,50
UAH з ПДВ
50 022,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Тева Україна 82 390,00
UAH з ПДВ
58 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІТО-ЛЕК" 61 792,50
UAH з ПДВ
61 792,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 12:20
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:42
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 11:34
18810-reestr_lz_stanom_na_07_02_20.pdf
20 лютого 2020 11:34
інстр. сандімун.pdf
20 лютого 2020 10:24
Новартис.pdf
19 лютого 2020 18:55
Статут .pdf
19 лютого 2020 18:55
Перевізники.pdf
19 лютого 2020 18:55
Ліцензія.pdf
19 лютого 2020 18:55
цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2020 18:55
Технічна частина.pdf
19 лютого 2020 18:55
РП+сертиф+висновок.pdf
19 лютого 2020 18:55
Комерційна частина.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 15:38
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:58
Проект договору.pdf
20 лютого 2020 13:58
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2020 13:58
Відповідність товару.pdf
20 лютого 2020 13:58
Відповідність ст.17.pdf
20 лютого 2020 13:58
Кваліфікаційні 3.pdf
20 лютого 2020 13:58
Кваліфікаційні 2.pdf
20 лютого 2020 13:58
Кваліфікаційні 1.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 14:02
Пропозицiя.pdf_opt.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕНТА. ЛТД"

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ Тева Україна

ТОВ "ФІТО-ЛЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕНТА. ЛТД"
#21947206
Відхилено 46 256,10
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 13:50
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 50 022,50
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 14:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
50 022,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 21:07
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 21:07
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 11:12
Додаткова угода 4 до Дог. 11ДЗ.PDF зміни до договору
26 листопада 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 17:06
ДУ № 3_1 до договору 11ДЗ.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 16:55
ДУ_№_3_до_договору_11ДЗ.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 13:26
Дод.уг.2 до Дог.11ДЗ.PDF зміни до договору
23 червня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 09:25
Дод.уг.1 до Дог. 11ДЗ.PDF зміни до договору
25 березня 2020 09:22
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 12:44
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 12:43
Договір Людмила-Фарм.PDF укладений
10 березня 2020 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.4. Договору, керуючись п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Сторони домовились про те, що розрахунки за товар проводяться шляхом здійснення Покупцем попередньої оплати товару, в розмірі 100% від суми договору, що становить 50022,50 грн. (п'ятдесят тисяч двадцять дві грн. 50 копійок), у т.ч. ПДВ – 3 272,50 грн. - відповідно до п.193.1. Податкового кодексу України, на підставі рахунку-фактури, виставленого Постачальником, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в національній валюті Україні.
Номер договору про закупівлю: 11ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 8.1. розділу VIII. «Обставини непереборної сили» Договору, з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392, якою продовжено на всій території України дію карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” із запровадженням спеціальних обмежуючих заходів для суб’єктів господарювання (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061), враховуючи, що 17 березня 2020 р. набрав чинності Закон України №530-XII, яким внесено до переліку форс-мажорних обставин карантин, встановлений Постановою Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 р., Сторони домовились викласти пункт 2 Додаткової угоди №1 від 25 березня 2020 року та у наступній редакції: «2. Постачальник з дня надходження коштів як попередньої оплати зобов’язаний передати товар Покупцю за видатковими накладними у строк до 24 вересня 2020 року з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.»
Номер договору про закупівлю: 11ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною розрахункового рахунку Департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації Сторони дійшли згоди внести зміни до «ХІІІ» розділу Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити та підписи сторін», виклавши їх у наступній редакції: «Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної держадміністрації Юридична адреса:76018, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського , 21 Код ЄДРПОУ 02012875 IBAN UA 278201720344260006000007499 Банк ГУДКСУ в Івано-Франківській області МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 11ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коливанням курсу валют, керуючись нормою пунктів 2, 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIІI та на підставі пункту 11.4., підпунктів 2 та 7 пункту 11.5. Договору, Сторони дійшли до згоди здійснити перерахунок ціни, змінити ціну та кількість товару, визначену у Договорі... Пункт 3.1. викласти у такій редакції: «3.1. Ціна договору становить 49 797,80 грн. (Сорок дев'ять тисяч сімсот дев'яносто сім гривень 80 копійок), у т.ч. ПДВ – 3257,80 грн. (Три тисячі двісті п'ятдесят сім гривень 80 копійок). Ціни на товар встановлюються в національній валюті України.»
Номер договору про закупівлю: 11ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ», сторони домовились внести зміни до розділу «XIII. Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи Сторін» Договору № 11ДЗ від 10.03.2020 року та викласти реквізити Постачальника в новій редакції 2. Керуючись нормою пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIІI та на підставі пункту 11.4., підпункту 5 пункту 11.5., пункту 11.6. Договору, Сторони домовились зменшити ціну за одиницю Товару 3. У результаті, сума, визначена у Договорі, зменшується на 27,82 грн. (Двадцять сім гривень 82 копійки) з ПДВ. 4. Пункт 3.1. викласти у такій редакції: «3.1. Ціна договору становить 49 769,98 грн. (Сорок дев'ять тисяч сімсот шістдесят дев'ять гривень 98 копійок), у т.ч. ПДВ – 3 255,98 грн. (Три тисячі двісті п'ятдесят п'ять гривень 98 копійок). Ціни на товар встановлюються в національній валюті України.» 5. Специфікація у новій редакції додається (Додаток 1). 6. В зв’язку з господарською необхідністю, Сторони вирішили припинити дію Додаткової угоди №1 від 25.03.2020 р. до Договору та вважати її такою, що втратила чинність. Сторони встановили, що згідно п.3 ст.631 Цивільного кодексу України, умови пункту 6 даної Додаткової угоди № 4 застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення, а саме з 20 червня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 11ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 769,98
UAH (в тому числі ПДВ 3 255,98 UAH)