Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
423 267,09 UAH
UA-2020-02-04-001354-b ac633d28aede417d95fbb9032c36d9c6
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кириленко

+380974458276 feokirovograd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 40108709
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41
Контактна особа: Наталія Кириленко
+380974458276
feokirovograd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи:
- ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами);
- ст. 24 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» від 22 вересня 2016 року №1540-VIII;
- ст. 5 Закону України "Про природні монополії" № 1682-III від 20.04.2000 р. (зі змінами);
- розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р "Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій";
- Лист Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 17.10.2017 р № 10835/13.1/7-17;
- реєстр суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики станом на 31.12.2019;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 17:27
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Тендерна документація

04 лютого 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з відведення стічних вод
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 25 359,65 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1394 м³
Централізоване водовідведення
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинська, вулиця Нова, 42
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після отримання рахунків, Замовник, на протязі 7 банківських днів, але не пізніше останнього банківського дня поточного місяця, здійснює оплату коштів у відповідності до: рахунку-фактури за фактичні об’єми скиду стоків згідно актів виконаних робіт (наданих послуг). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 17:24
ВВ 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КООРДИНАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ НАСЕЛЕННЯ" ПРИ ДОЛИНСЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ
#33006271
Переможець 25 359,65
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 17:27

Документи

04 лютого 2020 17:27
Електронний підпис
04 лютого 2020 17:27
ВВ 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 17:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КООРДИНАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ НАСЕЛЕННЯ" ПРИ ДОЛИНСЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ
#33006271
25 359,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2020 17:27
Електронний підпис
04 лютого 2020 17:27
ВВ 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 14:44
Д УГ 7.PDF зміни до договору
30 березня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 15:03
д уг 6.PDF зміни до договору
20 січня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:22
Д УГ 5.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:18
Д УГ 4.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 12:21
д уг 3.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 13:46
Додаткова угода №2 Д ВВ.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 15:55
ДУ 1.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 15:55
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 15:01
50.pdf укладений
13 лютого 2020 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в банківські реквізити, а саме, розрахункового рахунку Споживача.
Номер договору про закупівлю: 2/20/47-20/50
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/20/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 2/20/47-20/50
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення бюджетних зобов"язань
Номер договору про закупівлю: 2/20/47-20/50
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору (в редакціїї ЗУ "Про публічні закупівлі до 19.04.2020)
Номер договору про закупівлю: 2/20/47-20/50
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору до 31.03.2021(в редакціїї ЗУ "Про публічні закупівлі до 19.04.2020)
Номер договору про закупівлю: 2/20/47-20/50
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку Сторони дійшли взаємної згоди визначити бюджетні зобов"язання на 2021 рік в сумі, що не перевищує 20% від загальної суми договору попереднього року, а саме - 4220,54 грн.
Номер договору про закупівлю: 2/20/47-20/50
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (зменшення суми договору)
Номер договору про закупівлю: 2/20/47-20/50
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 22 903,72
UAH (в тому числі ПДВ 3 817,29 UAH)