Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання абонентських поштових шаф (скриньок)
Очікувана вартість
2 010 000,00 UAH
UA-2020-02-04-001089-b c8516343291c46dc98f8ece42ef3974a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приходько Оксана

+380577252650 oksanakotprihodko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366078
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 16, каб.4, м. Харків
Контактна особа: Приходько Оксана
+380577252650
oksanakotprihodko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 13:31
Очікувана вартість: 2 010 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Придбання абонентських поштових шаф (скриньок)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 шт
придбання абонентських поштових шаф (скриньок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Шевченківський, Київський, Холодногірський, Московський, Новобаварський райони м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету міста Харкова Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 16:49
ТД.docx
04 лютого 2020 16:49
Додаток 7.docx
04 лютого 2020 16:48
Додаток 6.docx
04 лютого 2020 16:48
Додаток 5.docx
04 лютого 2020 16:48
Додаток 4.docx
04 лютого 2020 16:48
Додаток 3.docx
04 лютого 2020 16:48
Додаток 2.docx
04 лютого 2020 16:48
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000021 ● a4c67443ec9f4642ba31d4c2ba4da2b9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.03.2020 № 76

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2020-02-04-001089-b 04.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-10 14:57:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Придбання абонентських поштових шаф (скриньок)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-04-001089-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання щодо повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Калинюк І.В. та товариства з обмеженою відповідальністю «IP COM», які були визначені переможцями закупівлі, але відмовилися від підписання договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-14 17:45:14

Пояснення з питання щодо повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Калинюка І.В. та товариства з обмеженою відповідальністю «IP COM», які були визначені переможцями закупівлі (UA-2020-02-04-001089-b), але відмовилися від підписання договору про закупівлю.

Відповідно до частини третьої статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю.
На виконання вимог частини третьої статті 24 Закону кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Калинюка І.В. та товариства з обмеженою відповідальністю «IP COM», які були визначені переможцями закупівлі, але відмовилися від підписання договору про закупівлю, перераховані до відповідного бюджету.
Долучаємо документальне підтвердження перерахування до відповідного бюджету кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Калинюка І.В. та товариства з обмеженою відповідальністю «IP COM».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-02-04-001089-b) За результатами моніторингу закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-02-04-001089-b) в електронній системі закупівель 16.04.2020 18:13 оприлюднено висновок Державної Аудиторської Служби України про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок), згідно якого встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі. Висновком установлено, що переможцем процедури закупівлі ФОП Балан В.В. накладено на свою тендерну пропозицію не КЕП/ЕЦП, а електронну печатку, чим порушено вимоги пункту 1 розділу ІІІ ТД, тендерна пропозиція ФОП Балан В.В. не відповідала вимогам, визначеним у ТД, та мала бути відхиленою Замовником через не накладення на тендерну пропозицію КЕП/ЕЦП. Відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до Висновку. Міністерство цифрової трансформації України (Мінцифри) - головний орган у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері електронних довірчих послуг і виконує функції Центрального засвідчувального органу. За результатами перевірки на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, файли "sign.p7s", які було розміщено у складі тендерної пропозиції, було збережено і відкрито в текстовому форматі та виявлено, що зазначений файл містить перелік файлів, що надані у складі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Балана Владислава Вікторовича, із посиланням на індивідуальні адреси місцезнаходження таких файлів. Відповідно до результату перевірки є можливість встановити, що КЕП/ЕЦП належить Балану Владиславу Вікторовичу. Згідно протоколу Центрального засвідчувального органу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису - результат створення та перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено (протокол додається). До Департаменту житлового господарства від ФОП Балана В.В. надійшов лист №2 від 22.04.2020 щодо направлення запиту від ФОП Балана В.В. до ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн» відносно накладення ФОП Балан В.В. на тендерну пропозицію КЕП/ЕЦП (відповідні листи додаються). Згідно листа ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн» №220420-01 від 22.04.2020 встановлено наступне. Під час накладення на тендерну пропозицію ФОП Баланом В.В. КЕП/ЕЦП Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ «ПриватБанк», де міститься електронна печатка, причиною, що відобразилась лише печатка, є те, що бібліотека КЕП/ЕЦП Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ «ПриватБанк», не підтримує функцію розрізнення цих двох елементів, що спричиняє автоматичне розпізнання тільки електронної печатки. Результатом чого, стало відображення у складі пропозиції ФОП Балана В.В. (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-02-04-001089-b) електронної печатки, а не електронного підпису уповноваженої особи. Тому, тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Балана Владислава Вікторовича відповідає умовам тендерної документації, у т. ч. ФОП Баланом В.В. накладено на тендерну пропозицію КЕП/ЕЦП. Таким, чином, у Замовника відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Балана Владислава Вікторовича. Враховуючи вищезазначене, Замовником не порушено пункт 4 частини першої статті 30 та абзац 7 частини першої статті 31 Закону. Щодо неможливості розірвання договору з ФОП Баланом В.В. повідомляємо наступне. Станом на 23.04.2020 року Департамент житлового господарства Харківської міської ради не має законних підстав для розірвання договору № 81/6/20 від 23.03.2020 року на закупівлю за предметом: «ДК 021:2015: 44420000-0 - Будівельні товари (Придбання абонентських поштових шаф (скриньок))» відповідно до встановлених в договорі строків, укладеного з ФОП Балан В.В, з наступних причин. Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Згідно з ч.1 ст. 628 Цивільного кодексу зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Закони України є актами цивільного законодавства (ст. 4 Цивільного кодексу). У відповідності до ст. 651 Цивільного кодексу зміна умов Договору допускається лише за згодою Сторін. Необхідність унесення змін до Договору має бути обґрунтованою та підтверджена Стороною, яка ініціює такі зміни. Відповідно до п. 6.2.1 вищевказаного договору Замовник (Департамент житлового господарства Харківської міської ради) має право «Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши про це його у 3-денний строк». Станом на 22.04.2020 р. не має порушень виконання договору з боку Постачальника (ФОП Балан В.В.), тому у Замовника (Департамента житлового господарства Харківської міської ради) не має підстав для розірвання договору. Відповідно до ч. 1 ст. 629 Цивільного кодексу договір є обов'язковим для виконання сторонами. Також, звертаємо увагу, що наразі відсутні будь-які підстави для зміни або розірвання договору відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу. Також відповідно до ч. 1. ст. 651 Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Виходячи з вищенаведеного у Департамента житлового господарства Харківської міської ради відсутні підстави для розірвання або припинення договору в односторонньому порядку. Враховуючи вищевикладене, Замовником під час здійснення закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-02-04-001089-b) не порушено норми Закону та відсутні будь-які порушення, які б мали негативний вплив для бюджету. Просимо врахувати надані нами аргументовані заперечення до Висновку та долучені листи та переглянути Висновок з метою визначення відсутності порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу закупівлі. Додаток: 1. Протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України на 1 арк. в 1 прим. 2. Лист ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн» № 220420-01 від 22.04.2020 до ФОП Балан В.В. на 1 арк. в 1 прим. 3. Лист № 1 від 22.04.2020 від ФОП Балан В.В. до ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн» на 1 арк. в 1 прим. 4. Лист № 2 від 22.04.2020 від ФОП Балан В.В. до Департаменту житлового господарства на 1 арк. в 1 прим.

2020-04-23 17:32:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-05-21-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.01.2020 № 94
(дата)
Харків

Про призначення
перевірки закупівлі

Відповідно до ст.5 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, п. 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (зі змінами)

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 21 травня 2020 року проведення перевірки закупівлі Департаменту житлового господарства Харківської міської ради за період з 01.01.2020 по 30.04.2020 по процедурі закупівлі № UA-2020-02-04-001089-b.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

2020-05-21 13:01:18


Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМЕКС-ІНЖИНІРИНГ" 1 639 900,00
UAH з ПДВ
1 571 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Калинюк І.В. 1 653 900,00
UAH з ПДВ
1 571 982,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "IP COM" 1 790 400,00
UAH з ПДВ
1 572 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Балан В.В. 1 985 880,00
UAH з ПДВ
1 985 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 09:43
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ-1.pdf
20 лютого 2020 09:43
Підписаний_G0220-2778-GL_tender.pdf
20 лютого 2020 09:43
Пояснювальна записка.pdf
20 лютого 2020 09:43
Довідка згідно П12.pdf
20 лютого 2020 09:43
Статут.pdf
20 лютого 2020 09:43
Протокол №2.pdf
20 лютого 2020 09:43
Протокол №1.pdf
20 лютого 2020 09:43
Овсепян СОН.pdf
20 лютого 2020 09:43
Наказ про призначення.pdf
20 лютого 2020 09:43
Витяг.pdf
20 лютого 2020 09:43
Витяг ПДВ.pdf
20 лютого 2020 09:43
Виписка.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 09:42
Електронний підпис
04 березня 2020 09:37
Лист-відмова.pdf
19 лютого 2020 12:11
Електронний підпис
19 лютого 2020 11:09
Довідка про Учасника.pdf
19 лютого 2020 11:09
Лицензия1.pdf.p7s.p7s
19 лютого 2020 11:09
Лицензия1.pdf
19 лютого 2020 11:09
Доверенность Белоус.pdf
19 лютого 2020 11:09
Гарантія.pdf.p7s.p7s
19 лютого 2020 11:09
Гарантія.pdf
19 лютого 2020 11:09
Гарантія 202.49181.7z
19 лютого 2020 11:09
Сертифікат ISO 9001-2015.PDF
19 лютого 2020 11:09
Висновок СЕЕ.pdf
19 лютого 2020 11:09
Статут.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 17:16
Електронний підпис
20 березня 2020 17:10
Довіреність
20 березня 2020 17:10
Ліцензія_Банк
20 березня 2020 17:10
Гарантія
20 березня 2020 17:05
Гарантія
12 березня 2020 16:58
Електронний підпис
12 березня 2020 16:54
Цінова пропозиція
19 лютого 2020 17:16
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:15
БАНКІВСЬКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
19 лютого 2020 17:15
БГ 008 150 ГР.rar
19 лютого 2020 17:15
БГ 008 150 ГР.pdf
19 лютого 2020 17:15
Технічний опис.pdf
19 лютого 2020 17:15
Стаття 17 Закону.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМЕКС-ІНЖИНІРИНГ"

ФОП Калинюк І.В.

ТОВ "IP COM"

ФОП Балан В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМЕКС-ІНЖИНІРИНГ"
#40461773
Відхилено 1 571 200,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 16:27
ФОП Калинюк І.В.
#3325708874
Рішення скасоване 1 571 982,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 10:31
ФОП Калинюк І.В.
#3325708874
Відхилено 1 571 982,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 10:32
ТОВ "IP COM"
#32338465
Рішення скасоване 1 572 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 17:04
ТОВ "IP COM"
#32338465
Відхилено 1 572 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 17:05
ФОП Балан В.В.
#3013400453
Переможець 1 985 880,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 12:59

Документи

27 лютого 2020 16:27
Електронний підпис
27 лютого 2020 16:27
sndt2da83.pdf

Документи

03 березня 2020 10:32
Електронний підпис
03 березня 2020 10:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 березня 2020 10:31
sndt50b35.pdf

Документи

04 березня 2020 17:05
Електронний підпис
04 березня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 березня 2020 17:04
sndt659c7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Балан В.В.
#3013400453
1 985 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 10:15
sndt8c8b.pdf укладений
23 березня 2020 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 985 880,00
UAH