Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фізична охорона комплексу будівель, споруд та ровів Замку «Паланок» по вул. Замкова гора, б/№ і прилеглої території, окремих приміщень та матеріальних цінностей в цих будівлях
Очікувана вартість
279 000,00 UAH
UA-2020-02-04-001076-b 03c679f1035e4e2a9fa38f6a0d318223
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гелетей Тетяна Василівна

+380313132279 zamokpalanok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Мукачівський історичний музей
Код ЄДРПОУ: 04813036
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, вул.Замкова гора, б/№
Контактна особа: Гелетей Тетяна Василівна
+380313132279
zamokpalanok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 12:36
Очікувана вартість: 279 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 790,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Фізична охорона комплексу будівель, споруд та ровів Замку «Паланок» по вул. Замкова гора, б/№ і прилеглої території, окремих приміщень та матеріальних цінностей в цих будівлях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Замкова гора, б/№
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковому порядку, протягом 5 банківських днів з моменту фактичного надання послуг, що підтверджується підписанням Сторонами Акту наданих послуг. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 12:42
перелік змін.pdf
06 лютого 2020 12:42
ТД ОХОРОНА 2020 зі змінами.docx
04 лютого 2020 16:48
Додаток 4 - охорона 2020.doc
04 лютого 2020 16:48
Додаток 3 - Охорона 2020.doc
04 лютого 2020 16:48
Додаток 2 - Охорона 2020.docx
04 лютого 2020 16:48
Додаток 1- ОХОРОНА 2020.docx
06 лютого 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 12:42
перелік змін.pdf
06 лютого 2020 12:42
ТД ОХОРОНА 2020 зі змінами.docx
04 лютого 2020 16:48
ТД ОХОРОНА 2020.docx
04 лютого 2020 16:48
Додаток 4 - охорона 2020.doc
04 лютого 2020 16:48
Додаток 3 - Охорона 2020.doc
04 лютого 2020 16:48
Додаток 2 - Охорона 2020.docx
04 лютого 2020 16:48
Додаток 1- ОХОРОНА 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-001076-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 11 березня 2020 15:37
Вимога щодо невідповідності Переможця
Вітаємо, Шановний Замовнику!
Дуже цікавими є Ваші протоколи відхилення по даній закупівлі. Ми звичайно розуміємо і бачимо по історії закупівель, що ПП "ВАРТА ІП" є Вашим старим добрим другом, який охороняє і Ваш музей, і Замок Паланок, і інші Ваші об’єкти. Але ж колись хтось має нагадати Вам, що Ви керуєтесь Законом України «Про публічні закупівлі», а не власним бажанням та домовленостями. Ви відхилили пропозицію ПП "ЗОДІАК І К-2" через ряд причин, однією з яких є подання трудових книжок на російській мові без автентичного перекладу на українську мову. Дійсно? Ми мабуть, трохи чогось не розуміємо, або осліпли, бо у пропозиції Вашого прекрасного Переможця ПП "ВАРТА ІП" надано 4 трудові книжки і 4 з них на російській мові. Як сам бланк, так і напис «ПІБ працівника» також на російській мові. Виникає питання: чому для ПП "ЗОДІАК І К-2" це підстава для відхилення, а для ПП "ВАРТА ІП" – ні? Бо вони охороняють Вас уже третій рік? Цікаво. Також є питаннячко з приводу аналогічного договору. У Вас в тендерній документації чітко визначено: про надання не менше ніж одного підтверджуючого документу до аналогічного договору. А в протоколі відхилення Ви пишете, що не надано всі акти. Дійсно? Ви реально це написали? Не менше одного і всі акти – це трошки різні речі, ні? Хіба Ви самі не зазначаєте одне в документації, і інше – у протоколі відхилення? Учасник не може бути відхилений через неподання документів, які не вимагалися в тендерній документації. Також ми передивилися документи Вашого переможця, і якщо Ви вже з ним домовилися, то він міг би і підготуватися краще, щоб зробити видимість чесних і відкритих публічних закупівель, і не ставити Вас у незручне становище. Пояснюємо: у документації є вимога про надання медичних довідок на працівників. Відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, а саме Додатку 8 є конкретна законодавчо визначена форма такого документу. І така медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника має містити дату видачі та дату до якого вона дійсна. Чому графа «до якого дійсна» така довідка у Вашого Переможця пуста??? У жодній довідці не зазначено термін її дії. А тепер найцікавіше – згідно Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій працівники, які задіяні на військовій службі, службах спецзв’язку, інкасації, інших службах та структурах, яким дозволено носити та використовувати зброю повинні проходити такий медогляд – 1 раз на рік. І це чітко визначено в згаданому вище порядку. Таким чином, працівники Переможця пройшли такі обстеження в 2017 і в 2018 роках, а зараз 2020 рік. Вам не здається, що ці документи вже не дійсні? Схоже, у Вашого Переможця ПП "ВАРТА ІП" проблеми з відрахуванням термінів. Пояснюємо: для переможця передбачено подання довідки МВС не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання. Таку довідку ПП "ВАРТА ІП" завантажило 4 березня, тобто віднімаємо 30 днів, маємо 4 лютого. Але чому довідка МВС датована 22 січням? Таким чином, ми вимагаємо скасувати рішення про визначення Переможцем ПП "ВАРТА ІП" та завершити процедуру згідно чинного законодавства, в інакшому випадку ми звернемося до АМКУ і той період, протягом якого буде йти розгляд скарги, охороняти Ваш музей доведеться самим працівникам!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2020 09:34
Доброго дня шановний Учаснику! Тендерний комітет Мукачівського історичного музею розглянув Вашу Вимогу від 11.03.2020 № UA-2020-02-04-001076-b.b1. Ваші зауваження Тендерним комітетом враховано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САПСАН МК" 265 000,00
UAH з ПДВ
191 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА - 008" 191 400,00
UAH з ПДВ
191 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЗОДІАК І К-2" 271 392,00
UAH з ПДВ
222 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВАРТА ІП" 274 200,00
UAH з ПДВ
222 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" 264 000,00
UAH з ПДВ
258 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 15:46
Електронний підпис
17 лютого 2020 18:15
Паспорт Директор 3.pdf
17 лютого 2020 18:14
гарантійний лист.pdf
17 лютого 2020 18:14
Статут ТОВ САПСАН МК.pdf
17 лютого 2020 18:14
Паспорт Директор 1.pdf
17 лютого 2020 18:14
Рішення Засновника.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 17:38
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:37
Сертифікат_45001.pdf
19 лютого 2020 17:37
Сертифікат_14001.pdf
19 лютого 2020 17:37
ліцензія Ох-008.pdf
19 лютого 2020 17:37
копія повноважень.pdf
19 лютого 2020 17:37
ЄДРПОУ.pdf
19 лютого 2020 17:37
довідка з банку.pdf
19 лютого 2020 17:37
військомат.pdf
19 лютого 2020 17:37
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 19:23
Електронний підпис
19 лютого 2020 19:15
40. Додаток 2.pdf
19 лютого 2020 19:15
39. Тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2020 19:15
38. Виписка.pdf
19 лютого 2020 19:15
36. Довідка з банку.pdf
19 лютого 2020 19:15
35. Довідка від ДПС.pdf
19 лютого 2020 19:15
32. Статут.pdf
19 лютого 2020 19:15
31. Свідоцтво.pdf
19 лютого 2020 19:15
28. Згода на обробку ПД.pdf
19 лютого 2020 19:15
6. Договір оренди ТЗ.pdf
19 лютого 2020 19:15
2. Сканкопія Ліцензії.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 11:04
Електронний підпис
04 березня 2020 11:03
File2.PDF
04 березня 2020 11:03
File1.PDF
19 лютого 2020 16:21
Електронний підпис
19 лютого 2020 16:19
File №16.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №15.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №14.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №13.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №12.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №11.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №10.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №9.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №8.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №7.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №6.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №5.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №4.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №3.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №2.PDF
19 лютого 2020 16:19
File №1.PDF

Публічні документи

19 березня 2020 10:49
Електронний підпис
19 березня 2020 10:48
Витяг ЄДР.pdf
19 березня 2020 10:35
Електронний підпис
19 березня 2020 10:34
Ліцензія.pdf
19 березня 2020 10:34
документи ст.17.pdf
19 березня 2020 10:34
Довідка МВС.pdf
19 березня 2020 10:34
public_doc.pdf
19 березня 2020 10:34
public_doc.p7s
12 березня 2020 18:18
Електронний підпис
12 березня 2020 18:16
Оновлена пропозиція.pdf
19 лютого 2020 19:00
Електронний підпис
19 лютого 2020 18:59
Працівники.pdf
19 лютого 2020 18:59
МВС на Шума.pdf
19 лютого 2020 18:59
МВС на Масло.pdf
19 лютого 2020 18:59
МВС на Горкавенко.pdf
19 лютого 2020 18:59
МВС на Горбунова.pdf
19 лютого 2020 18:59
Копії трудових книжок.pdf
19 лютого 2020 18:59
Документи пропозиції.pdf
19 лютого 2020 18:59
Витяг єд. под..pdf
19 лютого 2020 18:59
Аналогічний досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САПСАН МК"

ПП "ОХОРОНА - 008"

ПП "ЗОДІАК І К-2"

ПП "ВАРТА ІП"

ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "САПСАН МК"
#41183310
Відхилено 191 300,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 12:34
ПП "ОХОРОНА - 008"
#41757014
Відхилено 191 400,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 12:44
ПП "ЗОДІАК І К-2"
#36414942
Відхилено 222 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:49
ПП "ВАРТА ІП"
#40679124
Рішення скасоване 222 420,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ВАРТА ІП"
#40679124
Відхилено 222 420,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"
#40405478
Переможець 258 324,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 13:40

Документи

26 лютого 2020 12:34
Електронний підпис
26 лютого 2020 12:32
20200225_172807.jpg
26 лютого 2020 12:32
20200225_172825.jpg
26 лютого 2020 12:32
20200225_172847.jpg

Документи

26 лютого 2020 12:44
Електронний підпис
26 лютого 2020 12:42
20200225_173552.jpg
26 лютого 2020 12:42
20200225_173617.jpg
26 лютого 2020 12:42
20200225_173727.jpg

Документи

03 березня 2020 16:49
Електронний підпис
03 березня 2020 16:41
Протокол _ 9.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ВАРТА ІП" #40679124

№ рішення у справі

63/72-р/к

Дата рішення у справі

21.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ВАРТА ІП" #40679124

№ рішення у справі

63/72-р/к

Дата рішення у справі

21.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

12 березня 2020 15:45
Електронний підпис
12 березня 2020 15:42
Протокол
12 березня 2020 15:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"
#40405478
258 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:52
ЗПВД охорона.pdf укладений
31 грудня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 11:17
Договір укладений
31 березня 2020 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 258 324,00
UAH