Відеогастроскоп
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-02-04-000933-b f91be445c59d4e168eed6dc53f5a1fff
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "4-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01999678
Вебсайт: http://www.4mkl.pl.ua
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Залізна, 17
Контактна особа: Винниченко Вікторія Сергіївна
+380532637472
poltava4mkl_info@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 17:30
Початок аукціону: 20 лютого 2020 15:40
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Відеогастроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Залізна 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує за Товар по факту отримання Товару по накладній протягом 10 (Десяти) банківських днів з дня отримання бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Замовника, але не пізніше 30 (Тридцяти) календарних днів з дня підписання видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 лютого 2020 16:17
Електронний цифровий підпис
04 лютого 2020 16:14
Проект договору.doc
04 лютого 2020 16:14
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-10-000009 ● 12d7c77015554eeca051b331350e7626
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-10 15:11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.03.2020 № 14
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 10.03.2020 № 14

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-02-04-000933-b, 04.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом уважно розглянуто висновок після проведення моніторингу та складено протокол із рішенням, який додаємо на електронному майданчику.

2020-03-27 14:08:44

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "4-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради", 01999678, Україна, Полтава, вул. Залізна, 17
  2. Інформація про предмет закупівлі: Відеогастроскоп, 1400000UAH, 33160000-9, ДК021, 1, комплекти, GMDN
  3. Інформація про оприлюднення: f91be445c59d4e168eed6dc53f5a1fff, 2020-02-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, наявність підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «4-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 04.02.2020 № 39 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію учасника ТОВ «КСЕНКО» (далі – переможець); протокол засідання тендерного комітету від 25.02.2020 № 55 та від 27.02.2020 №61; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю за державі кошти від 11.03.2020 № 56. Моніторингом закупівлі установлено, що замовником в тендерній документації (в пункті 11.6 додатку 4) здійснюється посилання на «…Закон України «Про здійснення державних закупівель» № 2289-VI від 01.06.2010р.», який визнаний таким, що втратив чинність на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII. Посилання у тендерній документації на документ, що втратив чинність не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. В порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону замовником в тендерній документації (пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції») включено перелік критеріїв та методику оцінки тендерної пропозиції без зазначення інформації про врахування податку на додану вартість. Всупереч нормам абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель. Натомість, замовником з переможцем укладено договір від 11.03.2020 № 56 на 1 394 210,00 гривень.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзаців 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Віола Медтехніка" 782 000,00
UAH з ПДВ
782 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 1 394 210,00
UAH з ПДВ
1 394 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС 1 397 548,40
UAH з ПДВ
1 397 548,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 13:49
Пропозиція квал. 4-а.pdf
18 лютого 2020 13:49
Пропозиція тех. 4-а.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 18:00
sign.p7s
27 лютого 2020 17:59
Довідки переможця.pdf
27 лютого 2020 17:58
Тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2020 11:04
sign.p7s
19 лютого 2020 10:58
5. Технічна частина_1.pdf
18 лютого 2020 18:07
6. Технічна частина_2.pdf
18 лютого 2020 18:07
5. Технічна частина_1.pdf
18 лютого 2020 18:07
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 17:05
sign.p7s
18 лютого 2020 17:04
3_Технічна частина.PDF
18 лютого 2020 17:04
2_Кваліфікація.PDF
18 лютого 2020 17:04
1_Тендерна пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Віола Медтехніка"
#23548019
Відхилено 782 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 15:37
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
Переможець 1 394 210,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
1 394 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 березня 2020 15:21
Договір укладений
11 березня 2020 15:20
sign.p7s зміни до договору
26 березня 2020 08:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 394 210,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 210,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку