Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Реконструкція площі Фестивальної в м. Запоріжжі»
Очікувана вартість
120 700 000,00 UAH
UA-2020-02-04-000809-a ab5ae7c60b2449afaf4a39e3c0496080
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мірошниченко

+380612246542 mirolga180@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Контактна особа: Ольга Мірошниченко
+380612246542
mirolga180@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:34
Очікувана вартість: 120 700 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція площі Фестивальної в м. Запоріжжі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Площа Фестивальна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з дня підписання документів Замовником при наявності бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Банківські 70
Підписання договору Замовник може перерахувати Генпідряднику аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі до 30% вартості річного обсягу будівельних робіт строком на 3 місяці. Аванс 90 Календарні 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 березня 2020 15:41
Електронний цифровий підпис
06 березня 2020 14:25
Електронний цифровий підпис
06 березня 2020 14:15
Електронний цифровий підпис
13 лютого 2020 08:51
Електронний цифровий підпис
04 лютого 2020 10:13
Електронний цифровий підпис
06 березня 2020 15:39
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 3.pdf
06 березня 2020 15:39
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
06 березня 2020 14:03
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
13 лютого 2020 08:48
Тендерна документація (ЗМІНИ).docx
04 лютого 2020 10:10
Тендерна документація.docx
06 березня 2020 14:04
ИВР ІІІ черга.rtf
06 березня 2020 14:04
ИВР І черга.rtf
06 березня 2020 14:04
Підсумкова відомість ресурсів.rtf
06 березня 2020 14:04
ИВР ІV черга.rtf
06 березня 2020 14:04
Додаток 3 Договір на виконання робіт НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
13 лютого 2020 08:48
Додаток 3 Договір на виконання робіт (Зміни).docx
04 лютого 2020 10:10
Додаток 3 Договір на виконання робіт.docx
06 березня 2020 14:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 2.pdf
06 березня 2020 14:03
ИВР ІІ черга.rtf
13 лютого 2020 08:48
Додаток 4 (Зміни).docx
04 лютого 2020 10:10
Додаток 4.docx
13 лютого 2020 08:48
Додаток 1 (Зміни).docx
04 лютого 2020 10:10
Додаток 1.docx
13 лютого 2020 08:48
Перелік змін до тендерної документації.docx
04 лютого 2020 10:10
Додаток 2 ТЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо джерел фінансування закупівлі
Дата подання: 05 лютого 2020 16:29
Дата відповіді: 10 лютого 2020 12:03
1) Відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» кожен учасник може звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Після ознайомлення з умовами закупівлі та іншою інформацією в системі, виникають деякі питання до Замовника. План закупівель до даної процедури містить інформацію про джерела фінансування закупівлі. Вами зазначено декілька джерел фінансування (за рахунок коштів місцевого, обласного та державного бюджету) БЕЗ розділення сум по кожному джерелу, хоча технічно Замовник може в плані закупівель вказати точні суми фінансування з розрізі декількох джерел. Згідно Бюджетного кодексу України обласний бюджет і є місцевим бюджетом. Нам, як потенційному учаснику, не зрозумілі джерела фінансування, Замовнику слід було б їх розписати більш конкретно. З інформації в системі неможливо об’єктивно оцінити ризики для учасника, пов’язані з фінансуванням. Адже минулого року в Запорізькій області були випадки значного бюджетного НЕдофінансування виконаних робіт, поставлених товарів тощо. Враховуючи викладене, просимо роз’яснити детально, яка сума буде виділена з кожного виду бюджету на фінансування договору? І які суми вже затверджені у вигляді бюджетних асигнувань, а які суми ще тільки «планується» виділити в майбутньому?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 № 490» (далі – Наказ) внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення наступних форм новими пунктами, зокрема, таким як «Джерело фінансування закупівлі». Замовником при створенні плану закупівлі було вказано джерело фінансування з подальшим відображенням інформації у Формі оголошення про проведення закупівлі (через прив’язку річного плану і закупівлі) – «ІНШЕ» з детальним описом в примітках та в п.п. 4.6 Джерело фінансування закупівлі п. 4 Інформація про предмет закупівлі р. 1. Загальні положення тендерної документації. Також при укладанні з МАЙБУТНІМ ПЕРЕМОЖЦЕМ Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти (додаток 3) п. п. 4.8.1. договору зазначено, що Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається Замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та Генпідрядником і є невід'ємною частиною Договору.
Відповідно до рішення Запорізької обласної ради №141 від 12.12.2019 року (ДОДАТОК 6) на 2020 рік на виконання будівельних робіт по об'єкту закупівлі передбачено кошти у розмірі 20 000 000,00 грн. Пропозиції щодо збільшення плану фінансування та асигнувань для виконання робіт у 2020-2021 році до повного обсягу опрацьовуються і на цей час рішення на розгляді. Після надходження додаткових коштів відповідно буде збільшено річний обсяг фінансування договору на виконання робіт.
Також зазначаємо що це запитання не відноситься до вимог тендерної документації та ніяким чином не порушує право Учасників на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію, на відкритість на всіх стадіях закупівлі та не містить дискримінаційні вимоги до учасників.
Роз'яснення щодо здійснення видатків
Дата подання: 05 лютого 2020 16:31
Дата відповіді: 10 лютого 2020 13:47
Відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» кожен учасник може звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи викладене, просимо роз’яснити, як будуть виділятись кошти ДЕПАРТАМЕНТУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, у вигляді міжбюджетних трансфертів чи в інший спосіб? В плані зазначено КЕКВ 3142, що говорить про те, що ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ буде розпорядником коштів бюджету. Видатки будуть проходити через Державну казначейську службу України чи через іншу банківську установу, наприклад, УКРГАЗБАНК?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Головним розпорядником коштів є ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ. Видатки будуть проходити через Державну казначейську службу України відповідно до плану фінансування який складається Замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та Генпідрядником і є невід'ємною частиною Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти (додаток 3)
Питання щодо визначення очікуваної вартостізакупівлі
Дата подання: 05 лютого 2020 16:34
Дата відповіді: 10 лютого 2020 12:06
Відповідно до рішення Запорізької обласної ради №141 від 12.12.2019 року (ДОДАТОК 6) на «Реконструкцію площі Фестивальної в м. Запоріжжі» на 2020 рік передбачено видатки тільки в сумі 20 мільйонів гривень. При цьому, в Додатку 6 рішення Запорізької обласної ради №141 від 12.12.2019 року також зазначено загальну вартість будівництва – 104 066 875 гривень. Просимо надати роз’яснення, чому очікувана вартість оголошеної закупівлі набагато БІЛЬША за суму, заплановану на даний об’єкт будівництва? Просимо також роз’яснити, як було визначено очікувану вартість будівництва?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначена в рішенні Запорізької обласної ради №141 від 12.12.2019 року (ДОДАТОК 6) загальна кошторисна вартість по об’єкту будівництва – 104 066 875 грн. відповідає загальної кошторисної вартості до моменту проведення коригування та відноситься до експертного звіту отриманого 10.12.2018 року №V-0525-18/ПРОЕКСП. Після коригування ПКД отримано новий позитивний експертний звіт від 28.12.2019 року № 0045.1-19Е. На підставі відкоригованого ПКД розрахована очікувана вартість предмета закупівлі та складено технічне завдання (додаток 2 до тендерної документації). Розрахунок очікуваної вартості формується на підставі вартості робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, також кошти на покриття витрат, пов'язаних з придбанням та доставкою на об'єкт будівництва устаткування.
Також зазначаємо що це запитання не відноситься до вимог тендерної документації та ніяким чином не порушує право Учасників на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію, на відкритість на всіх стадіях закупівлі та не містить дискримінаційні вимоги до учасників.
Роз'яснення щодо експертизи та кошторису на будівництво
Дата подання: 05 лютого 2020 16:41
Дата відповіді: 10 лютого 2020 12:11
4Відповідно до листа Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 р. № 3302-06/24782-06 “Щодо закупівлі робіт” Замовники мають визначати очікувану вартість будівництва на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва після отримання позитивного Експертного звіту кошторисної частини проекту, і ніяк по- іншому. Саме після отримання позитивного Експертного звіту, адже експертиза проектів вартістю більше 300 тис. грн. є обов’язковою. Враховуючи викладене, просимо повідомити про дату отримання позитивного Експертного звіту кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція площі Фестивальної в м. Запоріжжі», а також вартість Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва? Також просимо зазначити дату на номер розпорядчого рішення про затвердження Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва? Звертаємо вашу увагу, що всі пункти даного запитання напряму стосуються закупівлі, тому просимо надати відповідь на кожен пункт звернення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проєктна документація, Експертний звіт та рішення про затвердження Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва не є невід’ємною частиною тендерної документації. Тендерною документацією встановлено технічне завдання (додаток 2 до тендерної документації) для усіх учасників, які виявляють бажання прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Дані, які містяться у додатку 2 до тендерної документації та необхідні для розрахунку вартості пропозицій учасника в повній мірі є достатніми для учасників, які мають відповідний досвід у таких розрахунках. Учасники приймають участь та готують свої пропозиції у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Звертаємо увагу, що технічне завдання (додаток 2 до тендерної документації) розроблено службами замовника на підставі локальних кошторисів, які є частиною проєктної документації об’єкта будівництва та отримали позитивний експертний звіт від 28.12.2019 року № 0045.1-19Е. Так як сума по зведеному кошторисному розрахунку більше 120 000 000.00 грн. затвердження відбулось рішенням Голови Запорізької обласної адміністрації.
Також зазначаємо що це запитання не відноситься до вимог тендерної документації та ніяким чином не порушує право Учасників на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівлі та не містить дискримінаційні вимоги до учасників.
Питання щодо гарантії виконання договору
Дата подання: 06 лютого 2020 16:53
Дата відповіді: 10 лютого 2020 12:42
Умовами тендерної документації передбачено надання переможцем гарантії виконання договору у вигляді безвідсоткового депозиту, що буде зберігатись на рахунку Замовника. Вами визначено розмір депозиту 2.5 % від вартості договору, тобто при вартості договору в 120 млн. депозит складатиме 3 млн грн. Так як у вас на 2020 рік виділено тільки 20 млн. гривень, то фактично підряднику на момент заключення договору потрібно буде віддати 15% тієї суми, що він зможе отримати у 2020 році. Просимо роз’яснити, чому обрано такий великий відсоток забезпечення, враховуючи обсяг фінансування на 2020 рік? Можливо необхідно внести зміни до умов тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Положеннями ч. 1 ст. 546 Цивільного кодексу (далі – ЦК) передбачено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Водночас відповідно до ч. 2 ст. 546 ЦК договором або законом можуть бути встановлені iншi види забезпечення виконання зобов’язання. Тож, як бачимо, загальнi норми щодо забезпечення виконання зобов’язань не обмежують замовника в установленнi якогось конкретного виду забезпечення виконання договору. Згідно п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Згідно ч. 2 ст. 26 Закону Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору. Замовником передбачено внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування учасником грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника, відкритий в Управлінні Державної казначейської служби України). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2.5 % від вартості договору та діятиме до повного виконання умов договору. На виконання вимог Закону, з урахуванням принципів здійснення закупівель, а також з метою запобігання участі учасників, що порушують принципи доброчесності та прозорості, а також тих, що не мають змогу гарантувати свою фінансову спроможність, замовником у тендерній документації передбачена зазначена умова, яка не містить будь-яких обмежень для учасників.
Роз'яснення про вид гарантії
Дата подання: 06 лютого 2020 16:54
Дата відповіді: 10 лютого 2020 12:42
Уважно вивчивши умови надання забезпечення виконання договору просимо роз’яснити, на якій підставі обрано такий вид забезпечення, як «безвідсотковий депозит на рахунку Замовника»? На сьогоднішній день є цілком логічний механізм забезпечення виконання договору - це БАНКІВСЬКА гарантія. Такий вид забезпечення як банківська гарантія не тільки дієвий, але і найбільш ЗАКОННИЙ, на відміну від депозиту. ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить вимог до форми забезпечення, проте існує Цивільний кодекс України, який роз’яснює дане питання. Згідно статті 546 ЦКУ виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. В даному переліку немає «ДЕПОЗИТУ». Також виникає питання, чому переможець повинен перераховувати кошти і БЕЗВІДСОТКОВО зберігати їх у замовника, якщо він ці кошти може покласти на депозит в банку, отримувати відсотки за зберігання, а Замовнику надати БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ/
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Положеннями ч. 1 ст. 546 Цивільного кодексу (далі – ЦК) передбачено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Водночас відповідно до ч. 2 ст. 546 ЦК договором або законом можуть бути встановлені iншi види забезпечення виконання зобов’язання. Тож, як бачимо, загальнi норми щодо забезпечення виконання зобов’язань не обмежують замовника в установленнi якогось конкретного виду забезпечення виконання договору. Згідно п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Згідно ч. 2 ст. 26 Закону Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору. Замовником передбачено внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування учасником грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника, відкритий в Управлінні Державної казначейської служби України). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2.5 % від вартості договору та діятиме до повного виконання умов договору. На виконання вимог Закону, з урахуванням принципів здійснення закупівель, а також з метою запобігання участі учасників, що порушують принципи доброчесності та прозорості, а також тих, що не мають змогу гарантувати свою фінансову спроможність, замовником у тендерній документації передбачена зазначена умова, яка не містить будь-яких обмежень для учасників.
Умови оплати договору.
Дата подання: 07 лютого 2020 11:19
Дата відповіді: 10 лютого 2020 13:56
03.05.2019 року набув чинності наказ МЕРТУ № 463 про внесення змін в Наказ Мінекономрозвитку №490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель". Відповідно до цих змін, при створенні оголошення про проведення закупівлі обов'язковими для заповнення є поля, зокрема Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)." Зазначена норма, є обов’язковою, а значить повинна відповідати умовам проекту договору запропонованого Замовником. Замовником в оголошенні зазначено, що умовами розрахунку є 100% післяоплата. Однак, п. 4.6 Проекту договору, передбачено надання авансу, у разі відсутності порушень умов договорів, що раніше укладались, в частині належного відпрацювання авансу. У зв’язку з зазначеним просимо, надати детальне роз’яснення відповідно до умов оплати договору та внести зміни до проекту договору та/або оголошення про відкриті торги, в частині умов оплати договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено відповідні зміни до оголошення процедури закупівлі в частині Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).
Кошторисна трудомісткість
Дата подання: 07 лютого 2020 12:09
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:41
Просимо надати відповідь - яка загальна кошторисна трудомісткість предмету закупівлі (всього обсягу робіт), скільки людино-годин? Така кошторисна трудомісткість міститься в Пояснювальній записці до інвесторської проектної документації.
Відповідь: Кошторисна трудомісткість предмету закупівлі (всього обсягу робіт) - 249 882,68 люд-год.
Клас наслідків
Дата подання: 07 лютого 2020 12:16
Дата відповіді: 10 лютого 2020 13:58
Який клас наслідків (відповідальності) предмету закупівлі «Реконструкція площі Фестивальної в м. Запоріжжі»?
Відповідь: Клас наслідків предмету закупівлі «Реконструкція площі Фестивальної в м. Запоріжжі» - СС2.
Щодо умов договору
Дата подання: 07 лютого 2020 12:30
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:20
Згідно п.4.8.1 Проекту договору Замовник буде погоджувати план фінансування робіт з інвестором (головним розпорядником коштів). Хто є інвестором (головним розпорядником коштів) по обєкту «Реконструкція площі Фестивальної в м. Запоріжжі», повна назва інвестора?
Відповідь: Замовником та головним розпорядником коштів є ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Строк будівництва
Дата подання: 07 лютого 2020 12:31
Дата відповіді: 12 лютого 2020 08:30
Який строк будівництва визначений в Експертному звіті по обєкту «Реконструкція площі Фестивальної в м. Запоріжжі»? Зазвичай він вказується у місяцях.
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації строк виконання робіт визначається Календарним графіком до укладеного з переможцем договору на виконання робіт на об’єкті будівництва, але не пізніше 28.02.2021р. Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-000809-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:33175792
Дата подання: 24 березня 2020 13:09
Питання щодо документів пропозиції Переможця (наявність чи відсутність формальних помилок?)
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.

Крім того, Замовник під час проведення закупівлі повинен дотримуватись ВСІХ принципів здійснення закупівель, в тому числі – ПРИНЦИПУ відкритості та ПРОЗОРОСТІ на всіх стадіях закупівель. ВСЯ інформація стосовно закупівлі вважається ВІДКРИТОЮ і Замовник повинен її надавати на вимогу запитувача. На дане звернення також розповсюджується ЗУ «Про доступ до публічної інформації».
Ми звертаємось до вас з вимогою про надання інформації про пропозицію переможця торгів ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС", а саме - нас цікавить наявність в пропозиції переможця формальних помилок, які були виявлені Замовником в процесі розгляду пропозиції ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС".
Питання наступне – чи містила тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" формальні помилки, які визначені уповноваженою особою Замовника, як несуттєві та такі, що не впливають на зміст пропозиції і не є підставою для відхилення? Чи складався по процедурі закупівлі протокол визначення формальних помилок, що НЕ стали підставами для дискваліфікації ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"? Якщо такий протокол складався, то вимагаємо зазначити його номер та дату, а також повний перелік (опис) помилок, прийнятих Замовником як формальні. Перелік помилок, що ви будете надавати, має містити повний опис помилки та причини її прийняття.
Наголошуємо, наше звернення подано в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі» і ЗУ «Про доступ до публічної інформації», Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ надати інформацію, що вимагається в цьому зверненні. Ненадання відповіді або УХИЛЕННЯ від надання відповіді на дане звернення буде розцінено як протиправне діяння з відповідним зверненням до компетентних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 17:03
Відповідь на вимогу знаходиться у файлі.
Номер вимоги: UA-2020-02-04-000809-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:33175792
Дата подання: 31 березня 2020 11:02
Про навність ПОРУШЕНЬ з боку переможця при наданні документів по статті 17
ВИМОГА про усунення порушень
Тендерна документація містить вимогу «Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію та документи ВСТАНОВЛЕНІ В Додатку№1 (для переможця).» Отже, питання надання документів Переможця регулюється Додатком №1 до тендерної документації.
Додаток №1 до тендерної документації містить перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ на підтвердження його відповідності вимогам ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Серед документів, що мав надати переможець, ЗВЕРТАЄМО УВАГУ на вимогу до документу стосовно пункту 6 ч. 1 ст. 17 Закону. Для підтвердження відсутності підстав згідно пункту 6 ч. 1 ст. 17 Закону переможець мав НАДАТИ «Електронну довідку, довідку або нотаріально завірену копію документа (-ів), виданого відповідним органом (Нац. поліції), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, НЕ БУЛО ЗАСУДЖЕНО ЗА ЗЛОЧИН, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа».
Також, НАГОЛОШУЄМО, що згідно ПРИМІТОК Додатку №1 до тендерної документації ТОВ Хозхімсервіс повинен був надати замовникові ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ в ЕЛЕКТРОННОМУ вигляді ЧЕРЕЗ електронну систему закупівель на КЕРІВНИКА та ВСІХ службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. Тобто, спосіб подання – тільки ЧЕРЕЗ систему. П’ятий календарний день від дати визначення переможця – це 28 березня 2020 року, на сьогодні в системі документи переможця завантажені 25.03.2020.
Саме по виконанню вимог щодо підтвердження відсутності підстав згідно пункту 6 ч. 1 ст. 17 Закону і виявлено ПОРУШЕННЯ з боку ТОВ Хозхімсервіс. СУТЬ ПОРУШЕННЯ полягає в тому, що ТОВ Хозхімсервіс НЕ надав підтвердження, що «службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, НЕ БУЛО ЗАСУДЖЕНО ЗА ЗЛОЧИН, учинений з корисливих мотивів». ТОВ Хозхімсервіс надав СКОРОЧЕНУ довідку Міністерства внутрішніх справ України IIA-1788292, яка містить інформацію ТІЛЬКИ про те, що КЕРІВНИК КІЗІМЕНКО М.О. не має не знятої чи непогашеної судимості. Інформація про те, що особу (КІЗІМЕНКО М.О.) НЕ БУЛО ЗАСУДЖЕНО ЗА ЗЛОЧИН, учинений з корисливих мотивів, може міститись тільки в ПОВНІЙ ДОВІДЦІ Міністерства внутрішніх справ України. Замовник може переглянути будь-які торги і знайти, як виглядає ПОВНА довідка МВС і де в ній зазначено необхідну інформацію. В повній довідці має значитись, що особа до кримінальної відповідальності не притягується, кримінальна відповідальність це і є злочин, учинений з корисливих мотивів.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ Хозхімсервіс НЕ ПІДТВЕРДИВ відсутність підстав, визначених пунктом 6 ч. 1 ст. 17 Закону, у спосіб, визначений Додатком №1. Наголошуємо, що Замовник чітко зазначив, що саме має бути в довідці переможця. НЕНАДАННЯ ТОВ Хозхімсервіс підтвердження, що «службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, НЕ БУЛО ЗАСУДЖЕНО ЗА ЗЛОЧИН, учинений з корисливих мотивів», є прямою НЕВІДПОВІДНІСТЮ. Сьогодні уже ТОВ Хозхімсервіс НЕ МОЖЕ завантажити документи переможця, адже ВЖЕ пройшло П”ЯТЬ календарних днів.
Крім того, є ще один нюанс. Примітки Додатку №1 до тендерної документації чітко зазначають, що документи переможця надаються не тільки щодо КЕРІВНИКА, але і на ВСІХ службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Так от, локальні кошториси ТОВ Хозхімсервіс, що надані в складі пропозиції, підписані ЩЕ ДВОМА посадовими особами – інженером-кошторисником О.А.Бондарева та головним інженером І.І.Пожуй. Як мінімум, О.А.Бондарева також зазначена в Довідці про наявність працівників.
ТОВ Хозхімсервіс ще раз ПОРУШИВ вимоги Додатку №1 до тендерної документації, оскільки не надав довідку згідно пункту 6 ч. 1 ст. 17 Закону на О.А.Бондареву та І.І.Пожуй.
Ми вже не звертаємо увагу на той факт, що в Додатку №1 Замовник взагалі вимагав довідку від НАЦ.ПОЛІЦІЇ, а не від Міністерства внутрішніх справ України, а також по п.2 ч.1 статті 17 Замовник вимагав довідку довільної форми, хоча ще з 2019 року інформація є в ВІДКРИТОМУ реєстрі і її по ЗАКОНУ вимагати НЕ МОЖНА.
Стосовно даної закупівлі ми вже зверталися до Замовника з вимогою надати інформацію про пропозицію переможця, проте Замовник відповів, що ЧІТКО дотримується Закону і не дає жодної інформації, що прямо не передбачена Законом. Похвально, тому сподіваємось, що Замовник прочитавши інформацію даної вимоги буде далі слідувати нормам ЗАКОНУ, адже ЗАКОН говорить наступне. Згідно СТАТТІ 30 пропозиція переможця ТОВ Хозхімсервіс підлягає ВІДХИЛЕННЮ у зв’язку з ненаданням документів по статті 17 згідно вимог Додатку №1 до тендерної документації. ТАКЕ ВІДХИЛЕННЯ Замовник ВЖЕ повинен зробити, бо строки надання документів переможця по статті 17 ЗАКІНЧИЛИСЬ. І це ще не все, ТОВ Хозхімсервіс не надав повну інформацію в довідці, а отже вважається,що НЕ НАДАВ інформацію, а тому за НЕНАДАННЯ переможцем документів по статті 17 Замовник повинен стягнути з ТОВ Хозхімсервіс В БЮДЖЕТ суму БАНКІВСЬКОЇ гарантії (забезпечення тендерної пропозиції). Замовник саме «ПОВИНЕН» стягнути суму БАНКІВСЬКОЇ гарантії, а не має право. А сума гарантії у нас не маленька – 600 000 грн. і вона не буде зайвою для БЮДЖЕТУ.
Ми не сумніваємось в компетенції Уповноваженої особи Замовника, надіємось тільки на розуміння з боку вищого керівництва. Враховуючи вагомість інформації даної вимоги, просимо її не ігнорувати та не шукати норми Закону, які дозволяли б на неї не відповідати. Адже порушення є і вони вагомі. У разі, якщо пропозицію ТОВ Хозхімсервіс не буде ВАМИ відхилено самостійно, просимо врахувати, що вже направлено звернення в рамках громадського контролю для ініціювання МОНІТОРИНГУ закупівлі з боку Державної аудиторської служби України та проведення громадської ЕКСПЕРТИЗИ діяльності департаменту, як органу виконавчої влади (згідно Постанови Кабміну №976 від 05.11.2008 року).
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

27 березня 2020 17:03
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-04-000809-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:33175792
Дата подання: 14 лютого 2020 17:23
Оскарження умов тендерної документації
Скарга по суті допущених Замовником порушень в вимогах тендерної документації наведена в доданих файлах. Крім того, хочемо зазначити, що відповідно до умов тендерної документації Замовник дає можливість ознайомлюватись з проектною документацію. Дійсно, ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» був допущений до огляду проектної документації. Це був ОГЛЯД, а не ознайомлення. Просто приїхали потримати в руках томи проекту, та ще й із супротивом з боку працівників Замовника. Згідно офіційного листа, що є у доданих файлах, ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» запрошено на 15.30 год. 14.02.2020 року для ознайомлення з документами. Проте таке ознайомлення з незрозумілих причин почалось о 15.35 год. та тривало всього 10 хвилин. Керівник Замовника В.Ярош запропонував припинити ознайомлення, мотивуючи це закінченням робочого часу о 15.45 год! Ознайомлення таки припинилось в 15.45 год. шляхом вмілих дій Олексія Павленка, який вихопив проектну документацію і остаточно закінчив процес ознайомлення з проектною документацією. Про яку прозорість в закупівлях може йти мова, коли Замовник дав ВСЬОГО 10 хвилин на ознайомлення з 7-ми томами проектної документацією, об’ємом в 4 черги, кошторисною вартістю 120 млн.! І найголовніше, що це 120 млн. БЮДЖЕТНИХ коштів, а не чиєїсь власності. Просимо керівництво Замовника звернути увагу на зазначене і вжити заходів для дотримання своїми працівниками принципів здійснення публічних закупівель та простих етичних норм поведінки ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ, в т.ч. під час надання ПОЯСНЕНЬ по суті поданої СКАРГИ.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2020 22:04
Рішення від 18.02.2020 № 3068 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 22:04
Рішення від 02.03.2020 № 3989.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 21:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Перелік змін до тендерної документації згідно рішення АМКУ №3989-р/пк-пз від 02.03.2020 внесено та опубліковано 06.03.2020
Дата виконання рішення замовником: 06 березня 2020 14:20
Номер скарги: UA-2020-02-04-000809-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:33175792
Дата подання: 02 квітня 2020 21:02
Оскарження визначення переможця
Скарга у доданих файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2020 19:40
рішення від 06.04.2020№6504+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2020 19:39
рішення від 23.04.2020 № 7843.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 22:43

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

22 квітня 2020 13:17
287_ДЦ_ЛС1_2-2-4.pdf
22 квітня 2020 13:17
287_ДЦ_ЛС1_2-2-4.rtf
22 квітня 2020 13:59
Додаткові пояснення.pdf
22 квітня 2020 13:59
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-01-000018 ● f6f506cbc4604eb6a9da7c3f734a334f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

01.04.2020 № 32

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-02-04-000809-a, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт («Реконструкція площі Фестивальної в м. Запоріжжі»), яка проводиться Департаментом капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Переможцем торгів не надано інформації передбаченої пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс 117 450 002,50
UAH з ПДВ
116 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" 120 649 995,00
UAH з ПДВ
117 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ" 120 600 000,00
UAH з ПДВ
117 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЬТАЇР-М" 120 690 000,00
UAH з ПДВ
119 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" 120 695 548,30
UAH з ПДВ
119 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 14:47
sign.p7s
25 березня 2020 14:45
Ст17
17 березня 2020 14:50
sign.p7s
17 березня 2020 14:47
програмний файл.rar
17 березня 2020 14:47
ПВР.PDF
17 березня 2020 14:47
ПВР 4.PDF
17 березня 2020 14:47
ПВР 3.PDF
17 березня 2020 14:47
ПВР 2.PDF
17 березня 2020 14:47
ПВР 1.PDF
17 березня 2020 14:47
ЛК 4.PDF
17 березня 2020 14:47
ЛК 3.PDF
17 березня 2020 14:47
ЛК 2.PDF
17 березня 2020 14:47
ЛК 1.PDF
17 березня 2020 14:47
ЗВВ.PDF
17 березня 2020 14:47
ДЦ.PDF
13 березня 2020 10:23
sign.p7s
13 березня 2020 10:12
36. Графік н.pdf
13 березня 2020 10:12
30. Довідки з банків н.rar
13 березня 2020 10:12
29. Лист покриття н.pdf
13 березня 2020 10:12
18. Згода з договоом н.PDF
13 березня 2020 10:12
39. ПВР по чергам.PDF
13 березня 2020 10:12
32. Баланс та звіт н.rar
13 березня 2020 10:12
19. Договір н.PDF
13 березня 2020 10:12
10. СТ17 н.PDF
13 березня 2020 10:12
8. Документи Мовчан н.rar
13 березня 2020 10:11
3. документі на технику.н.rar
13 березня 2020 10:11
2. МТБ н.PDF
13 березня 2020 10:11
1. Тендерна пропозиція н.PDF
13 березня 2020 10:11
26. Довідка щодо строку н.PDF
13 березня 2020 10:11
25. БГ н.7z
13 березня 2020 10:11
17. ТЗ н.PDF
13 березня 2020 10:11
16. Згода з ТЗ н.PDF
21 лютого 2020 15:21
sign.p7s
21 лютого 2020 15:18
36. График.pdf
21 лютого 2020 15:02
sign.p7s
21 лютого 2020 14:58
38. Витяг ЄРДПОУ.PDF
21 лютого 2020 14:57
37. Програмний файл.rar
21 лютого 2020 14:57
36. График Фестивальная.pdf
21 лютого 2020 14:57
35.2 ПВР_ ОПР.PDF
21 лютого 2020 14:57
35.1 ЛС4.PDF
21 лютого 2020 14:57
35.1 ЛС3.PDF
21 лютого 2020 14:57
35.1 ЛС2.PDF
21 лютого 2020 14:57
35.1 ЛС1.PDF
21 лютого 2020 14:57
35. ДЦ.PDF
21 лютого 2020 14:57
32. баланс та звіт.rar
21 лютого 2020 14:57
30. справки с банков.rar
21 лютого 2020 14:57
26. Довідка щодо строку.PDF
21 лютого 2020 14:57
25. БГ.7z
21 лютого 2020 14:57
21. Дозвіл.PDF
21 лютого 2020 14:57
20. Ліцензія.PDF
21 лютого 2020 14:57
19. Договір.PDF
21 лютого 2020 14:57
18. Згода з договором.PDF
21 лютого 2020 14:57
17. ТЗ.PDF
21 лютого 2020 14:57
16. Згода з ТЗ.PDF
21 лютого 2020 14:57
14. Витяг НДС от 12.07.19.pdf
21 лютого 2020 14:56
10. Ст17.PDF
21 лютого 2020 14:56
9. Звіт.zip
21 лютого 2020 14:56
8. Докумнти Мовчан.rar
21 лютого 2020 14:56
7. наказ про службу ОП.PDF
21 лютого 2020 14:56
3. документі на технику.rar
21 лютого 2020 14:56
2. МТБ.PDF
21 лютого 2020 14:56
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

14 березня 2020 10:39
sign.p7s
14 березня 2020 10:38
цінова пропозиція .pdf
14 березня 2020 10:29
sign.p7s
14 березня 2020 10:29
довідка про мат-тех базу.pdf
13 березня 2020 22:20
sign.p7s
13 березня 2020 22:18
fwdfw.zip
13 березня 2020 12:01
sign.p7s
13 березня 2020 12:00
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2020 12:00
Довідка Ощадбанк.pdf
13 березня 2020 10:23
sign.p7s
13 березня 2020 10:23
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2020 10:23
Довідка щодо ст.17.pdf
10 березня 2020 10:59
sign.p7s
10 березня 2020 10:55
ИВР.pdf
10 березня 2020 10:55
ИВР додаток (1-4 черга).pdf
10 березня 2020 10:42
sign.p7s
10 березня 2020 10:42
Календарний график.pdf
20 лютого 2020 14:54
sign.p7s
20 лютого 2020 14:54
Календарний графік.pdf
19 лютого 2020 10:11
sign.p7s
18 лютого 2020 18:12
sign.p7s
18 лютого 2020 18:10
904 ДЦ ЛС1 6-1-1.pdf
18 лютого 2020 18:10
904 ДЦ ЛС1 2-3-2.pdf
18 лютого 2020 17:56
sign.p7s
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ОС 7-2.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ОС 7-1.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ОС 6-1.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ОС 2-4-1.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ОС 2-3.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ОС 2-2.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ОС 2-1.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС2 7-2-1.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС2 7-1-3.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС2 6-1-3.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС2 2-3-3.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС1 7-2-3.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС1 7-2-2.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС1 7-1-4.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС1 7-1-2.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС1 7-1-1.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС1 6-1-2.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС1 2-4-1.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС1 2-3-3.pdf
18 лютого 2020 17:55
904 ДЦ ЛС1 2-3-1.pdf
18 лютого 2020 17:54
904 ДЦ ЛС1 2-2-1.pdf
18 лютого 2020 17:54
904 ДЦ ЛС1 2-1-1.pdf
18 лютого 2020 17:54
904 ДЦ ИВР.pdf
18 лютого 2020 17:54
904 ДЦ ДЦ.pdf
18 лютого 2020 17:52
sign.p7s
18 лютого 2020 17:52
903 ДЦ_ДЦ.pdf
18 лютого 2020 17:52
903 ДЦ ОС 7-1.pdf
18 лютого 2020 17:52
903 ДЦ ОС 6-1.pdf
18 лютого 2020 17:52
903 ДЦ ОС 2-1.pdf
18 лютого 2020 17:52
903 ДЦ ЛС2 7-1-3.pdf
18 лютого 2020 17:52
903 ДЦ ЛС1 7-1-4.pdf
18 лютого 2020 17:52
903 ДЦ ЛС1 7-1-2.pdf
18 лютого 2020 17:52
903 ДЦ ЛС1 7-1-1.pdf
18 лютого 2020 17:52
903 ДЦ ЛС1 6-1-2.pdf
18 лютого 2020 17:52
903 ДЦ ЛС1 6-1-1.pdf
18 лютого 2020 17:52
903 ДЦ ЛС1 2-1-1.pdf
18 лютого 2020 17:52
903 ДЦ ИВР.pdf
18 лютого 2020 17:49
sign.p7s
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ОС 7-1.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ОС 6-2.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ОС 6-1.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ОС 2-4.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ОС 2-3.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ОС 2-2.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ОС 2-1.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС2 7-1-3.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС2 6-2-3.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС2 2-3-4.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС2 2-1-2.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 7-1-4.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 7-1-2.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 7-1-1.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 6-2-2.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 6-2-1.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 6-1-1.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 2-4-2.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 2-4-1.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 2-3-3.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 2-3-2.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 2-3-1.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 2-2-1.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ЛС1 2-1-1.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ИВР.pdf
18 лютого 2020 17:49
902 ДЦ ДЦ.pdf
18 лютого 2020 17:38
sign.p7s
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ОС 7-1.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ОС 6-2.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ОС 6-1.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ОС 4-1.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ОС 2-1.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС2 7-1-3.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС2 6-2-3.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС2 4-1-5.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС2 2-1-2.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 7-1-4.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 7-1-2.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 7-1-1.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 6-2-2.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 6-2-1.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 6-1-2.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 6-1-1.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 4-1-6.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 4-1-4.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 4-1-3.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 4-1-2.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 4-1-1.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ЛС1 2-1-1.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ИВР.pdf
18 лютого 2020 17:38
901 ДЦ ДЦ.pdf
18 лютого 2020 17:26
sign.p7s
18 лютого 2020 17:25
imd.zip
18 лютого 2020 17:15
sign.p7s
18 лютого 2020 17:15
Декларація.pdf
18 лютого 2020 17:15
Дозвіл.pdf
18 лютого 2020 17:15
Ліцензія будівельна.pdf
18 лютого 2020 17:15
Св-во платника ПДВ.pdf
18 лютого 2020 17:15
Копія Статуту.pdf
18 лютого 2020 17:04
sign.p7s
18 лютого 2020 16:41
sign.p7s
18 лютого 2020 16:41
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2020 16:40
банк ПУМБ довідка.pdf
18 лютого 2020 16:39
банк ОЩАДБАНК довідка.PDF
18 лютого 2020 16:39
fwdfw.zip
18 лютого 2020 16:38
Довідка щодо ст.17.pdf
18 лютого 2020 16:38
св-во про ГАЗ АР4325ВО.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 16:37
sign.p7s
20 лютого 2020 12:51
1. Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2020 09:31
31. Довідка про банки.pdf
20 лютого 2020 09:31
30. Гарантійний лист.pdf
20 лютого 2020 09:31
27. Гарантій дист.pdf
20 лютого 2020 09:31
26. Лист.pdf
20 лютого 2020 09:31
25. Гарантійний лист.pdf
20 лютого 2020 09:31
24. Лист про ДСТУ Б.Д..pdf
20 лютого 2020 09:31
15. Довідка.pdf
20 лютого 2020 09:31
10. Довідка.pdf
20 лютого 2020 09:31
9. Лист-гарантія.pdf
20 лютого 2020 09:31
5. Балансова відомість.pdf
20 лютого 2020 09:31
4. Свідоцтва.pdf
20 лютого 2020 09:31
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 09:10
ЦП.pdf
21 лютого 2020 09:10
Фін. звіт.pdf
21 лютого 2020 09:10
Трудові книжки.pdf
21 лютого 2020 09:10
Тех. умови.pdf
21 лютого 2020 09:10
Тех. паспорта + аренда.pdf
21 лютого 2020 09:10
Субпідрядники.pdf
21 лютого 2020 09:10
Статут.pdf
21 лютого 2020 09:10
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 09:10
Паспорт.pdf
21 лютого 2020 09:10
НДС.pdf
21 лютого 2020 09:10
Наказ.pdf
21 лютого 2020 09:10
Наказ охорона праці.pdf
21 лютого 2020 09:10
Ліцензія.pdf
21 лютого 2020 09:10
Лист згода.pdf
21 лютого 2020 09:10
Кваліфік. сертефікат.pdf
21 лютого 2020 09:10
Зауваження.pdf
21 лютого 2020 09:10
Заборгованість.pdf
21 лютого 2020 09:10
Дозвіл.pdf
21 лютого 2020 09:10
Довідка працівники.pdf
21 лютого 2020 09:10
Довідка Мат.Тех база.pdf
21 лютого 2020 09:10
Довідка до ст. 17 ЗУ.pdf
21 лютого 2020 09:10
Довідка банки.pdf
21 лютого 2020 09:10
Гарантійний лист.pdf
21 лютого 2020 09:10
Гарантійний лист 2.pdf
21 лютого 2020 09:10
Гарантия.zip
21 лютого 2020 09:10
Відкриття рахунку.pdf
21 лютого 2020 09:10
8. ДЦ з розрахунками.rar
21 лютого 2020 09:10
3 зміни.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 13:06
sign.p7s
21 лютого 2020 12:37
Договірна ціна.pdf
21 лютого 2020 12:37
Довідки кваліфікація.pdf
21 лютого 2020 12:36
Цінова пропозиція.pdf
21 лютого 2020 12:36
Фінансова звітність.pdf
21 лютого 2020 12:36
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 12:36
Інформаційні довідки.pdf
21 лютого 2020 12:36
Довідки ст.17.pdf
21 лютого 2020 12:36
Довідки відповідності.pdf
21 лютого 2020 12:36
Гарантійні листи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
Переможець 116 850 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 13:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Хозхімсервіс #24157485

№ рішення у справі

55/15-р/к

Дата рішення у справі

04.05.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Донецького ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
116 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 травня 2020 13:17
Д № 05 05 Ф від 06.05.2020..pdf укладений
07 травня 2020 13:16
sign.p7s зміни до договору
21 серпня 2020 15:44
ДУ № 1 до Д № 05 05 Ф від 06.05.2020.pdf укладений
21 серпня 2020 15:34
sign.p7s зміни до договору
13 травня 2020 10:29
Уточнення .pdf зміни до договору
13 травня 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення
Номер договору про закупівлю: 05/05-Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: Уточнення
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвання Договору за взаємною згодою сторін

Актуальні тендери

До пошуку